Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

trelosmathitis

στο θέμα Β αν αντί για i βάλεις j και μετά τα έχει σωστά... θα χάσεις και τις 20 μονάδες??

AlexandrosK

Καλησπέρα σε όλους

παρακολουθώ τη συζήτηση από το μεσημέρι με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν έχω κατεφέρει να διαβάσω ακόμη όλα τα μηνύματα.

Συμφωνώ ότι η άσκηση μπορεί να λυθεί χωρίς τη χρήση πινάκων.
Συμφωνώ ότι το βιβλίο περιγράφει μία γλώσσα που δεν είναι σαφώς ορισμένη.
Συμφωνώ ότι αυτή ήταν η σκέψη της ΚΕΕ.

Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα.
Αν θέλεις να εξετάσεις κάποιον με βάση το σχολικό εγχειρίδιο, καθώς αυτό διδάσκεται, γιατί αποκλείεται μία λύση την οποία μπορεί να εμπνευστεί κάποιος από παράδειγμα του βιβλίου (το οποίο είναι και σε ΓΛΩΣΣΑ);

Για όσους δεν το έχουν δει ακόμη, Παράδειγμα 2, σελ 188-189.

Αυτή η άσκηση είναι λάθος; Ρωτάω καλοπροαίρετα.

Την ορθή ή όχι χρήση πινάκων μπορούμε να τη συζητήσουμε και να την εξετάσουμε με διάφορους τρόπους.
Πιστεύω όμως ότι ο συγκεκριμένος δεν ήταν ένας από αυτούς.

Μη ξεχνάμε ότι απευθυνόμαστε σε μαθητές οι οποίοι έχουν απλώς ως σκοπό να περάσουν στο πανεπιστήμιο και η ΑΕΠΠ δεν είναι τίποτε άλλο από ένα μάθημα.

Μη ζητάμε βέλτιστες λύσεις από αυτούς.

AlexandrosK

Σπύρος Δουκάκης


moge

Ελπιζω το παρακατω μηνυμα να μην σβηστει απο τον αγαπητο κ.Παναγιωτη ουτε απο καποιον αλλο διαχειριστη γιατι μεχρι να το γραψω ετσι ωστε να μετριασω (οσο μπορουσα) την ενταση αυτων που είχα να πω, πραγματικα μου πηρε αρκετη ώρα....
Επισης αν πατε να το σβησετε με την αιτιολογία οτι ειναι ανωνυμο, στειλτε ενα mail στο epimorfosienilikon@yahoo.gr
να σας στειλο ονοματεπωνυμο και τηλεφωνο αν θελετε να το συζητήσουμε και απο τηλεφωνου....

αγαπητε παναγιωτη,
γυρισα και διαβαζοντας τα μηνυματα επεσε το ματι μου το εξης:
"    ε όλη την εκτίμηση που σας έχω, με αυτή τη λογική η άσκηση 41.8 στους πίνακες του 2ου βιβλίου σας είναι λάθος και δεν θα έπρεπε να λυθεί με πίνακες, όπως εσείς προτείνετε...
απαντηση:
    Φιλικά πάντα...
Σε ευχαριστώ, θα πάει άμεσα στο πρώτο τεύχος (χωρίς το ερώτημα ε), είναι προφανώς λάθος
μιας και δεν είμαι ο πάπας"

στο χωριο μου αυτο πολυ συνοντικα το λεμε "γινομαι ρομπα" και πολλες φορες unbuttoned κιολας.
το να ερχεσαι σημερα, μετα απο μια οδηγια που ηρθε και να αναιρεις αυτα που ελεγες μεχρι χθες ειναι, επιεικως, ντροπιαστικο.
Τι θα απαντησεις σε ενα μαθητη που εχει αγορασει το βοηθημα, απο το οποιο τσεπωσες καποια λεφτουδακια (πολλα η λιγα δεν εχει σημασια) και σε ρωτήσει ""εγω, πηρα το βιβλιο, το διαβασα, και εμαθα οτι επρεπε να το κανω με πινακες;;;;;;;;;;;;;;"
αν ημουν στη θεση σου το μονο που θα εκανα ειναι να πω ενα "sorry λαθος" στα παιδακια οπου σημερα κοψατε μορια και αν συνεχιζεις να ¨μουλαρωνεςι" οτι ειναι λαθος, καλο θα ειναι να μην πας να βαθμολογησεις αυριο γραπτα αλλα ασε κανεναν αλλο που δεν θα ειναι τοσο απολυτος. οχι σε καποιον σαν εμενα που ειμαι υπερ των πινακων αλλα κάποιον αλλο που να μην εχει ασχοληθεί με τη συζητηση αυτή.
επισης καλό θα ειναι να καταλάβεις ότι δεν μιλαμε για μια συζήτηση μεταξυ πληροφορικών, οπου θα δεχομουν καθε ειδους θεωρια, αλλά για την βαθμολογια πανελληνιων εξετάσεων ΜΑΘΗΤΩΝ , δηλαδη ψυχων που εχουν επενδυσει σε αυτες τις εξετασεις και δεν δινουν δεκάρα για φιλοσοφικες συζητησεις!

Agouri


bagelis

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω το εξής:

Όταν οι ίδιοι οι καθηγητές πληροφορικής διαφωνούν σε αυτό το σημείο, ο μαθητής γιατί πρέπει να χάνει μονάδες?

Έχουμε συνειδητοποιήσει ότι αν έγραφαν οι καθηγητές αυτό το διαγώνισμα δεν θα έπαιρναν άριστα? Με ποιό δικαίωμα αφαιρείς μονάδες από μαθητές μετά?

επειδή κάποιοι έχουν μια ονειρεμένη εικονα για το μάθημα (έχουν μπει σε τάξη?) τι φταίει ο απλός κόσμος? έχουμε ξεφύγει τελείως?

επειδή κάποιοι μπήκαν επιτέλουν σε επιτροπή θεμάτων έπρεπε να αφήσουν το δικό τους στίγμα, να δείξουν ότι υπάρχουν? Με ποιό δικαίωμα βάζουμε οροφή στους μαθητές τον Χ βαθμό και όχι το 100? Είμαστε τόσο μικροί, τόσο ανύπαρκτοι που θέλουμε επιβεβαίωση? Μας παιδεύουν στα μαθήματα επιλογής και θέλουμε κάπου να δείξουμε ότι υπάρχουμε? Λέγαμε αυτά όλη τη χρονιά (ίσως και πολλά άλλα χρόνια) και έπρεπε να δικαιωθούμε γιατί εμείς έχουμε δίκιο και όχι οι άλλοι? Γιατί οι άλλοι δεν έχουν ψειρίσει το σχολικό τι λέει στο τάδε υποκομμάτι του υποκομματιού?


Ουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσττττττττττττττττττττττττ ρε!!!!!!!!!!!

Σούλας Βασίλης

Εγώ θα δώσω τα συγχαρητήρια μου στην ΕΠΥ για την τοποθετησή της χωρίς να πω τίποτα παραπάνω.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

sarakiniotis

... το πιο απλο που θα μπορουσε να γινει τωρα , είναι να αποσυρθει αυτη η οδηγια που μας δωθηκε στους Φυσ.αδυνάτους...

Εγω που θα διορθωσω , δεν θα κοψω τιποτα σε οποιον το ελυσε με πινακες...

Εμεις στο βααθμολογικο το λυσαμε με πινακες οι περισσοτεροι , και μετα ηρθε η διευκρινηση...

Δεν κοβω ουτε μισο μοριο σε γραπτα που εχουν πινακα.

amilikas

Παράθεση από: AlexandrosK στις 28 Μαΐου 2010, 09:52:05 ΜΜ
Για όσους δεν το έχουν δει ακόμη, Παράδειγμα 2, σελ 188-189.

AlexandrosK

Για ποιο λες? Για τη στατιστική?

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: moge στις 28 Μαΐου 2010, 09:56:39 ΜΜ
Ελπιζω το παρακατω μηνυμα να μην σβηστει απο τον αγαπητο κ.Παναγιωτη ουτε απο καποιον αλλο διαχειριστη γιατι μεχρι να το γραψω ετσι ωστε να μετριασω (οσο μπορουσα) την ενταση αυτων που είχα να πω, πραγματικα μου πηρε αρκετη ώρα....
Επισης αν πατε να το σβησετε με την αιτιολογία οτι ειναι ανωνυμο, στειλτε ενα mail στο epimorfosienilikon@yahoo.gr
να σας στειλο ονοματεπωνυμο και τηλεφωνο αν θελετε να το συζητήσουμε και απο τηλεφωνου....

αγαπητε παναγιωτη,
γυρισα και διαβαζοντας τα μηνυματα επεσε το ματι μου το εξης:
"    ε όλη την εκτίμηση που σας έχω, με αυτή τη λογική η άσκηση 41.8 στους πίνακες του 2ου βιβλίου σας είναι λάθος και δεν θα έπρεπε να λυθεί με πίνακες, όπως εσείς προτείνετε...
απαντηση:
    Φιλικά πάντα...
Σε ευχαριστώ, θα πάει άμεσα στο πρώτο τεύχος (χωρίς το ερώτημα ε), είναι προφανώς λάθος
μιας και δεν είμαι ο πάπας"

στο χωριο μου αυτο πολυ συνοντικα το λεμε "γινομαι ρομπα" και πολλες φορες unbuttoned κιολας.
το να ερχεσαι σημερα, μετα απο μια οδηγια που ηρθε και να αναιρεις αυτα που ελεγες μεχρι χθες ειναι, επιεικως, ντροπιαστικο.
Τι θα απαντησεις σε ενα μαθητη που εχει αγορασει το βοηθημα, απο το οποιο τσεπωσες καποια λεφτουδακια (πολλα η λιγα δεν εχει σημασια) και σε ρωτήσει ""εγω, πηρα το βιβλιο, το διαβασα, και εμαθα οτι επρεπε να το κανω με πινακες;;;;;;;;;;;;;;"
αν ημουν στη θεση σου το μονο που θα εκανα ειναι να πω ενα "sorry λαθος" στα παιδακια οπου σημερα κοψατε μορια και αν συνεχιζεις να ¨μουλαρωνεςι" οτι ειναι λαθος, καλο θα ειναι να μην πας να βαθμολογησεις αυριο γραπτα αλλα ασε κανεναν αλλο που δεν θα ειναι τοσο απολυτος. οχι σε καποιον σαν εμενα που ειμαι υπερ των πινακων αλλα κάποιον αλλο που να μην εχει ασχοληθεί με τη συζητηση αυτή.
επισης καλό θα ειναι να καταλάβεις ότι δεν μιλαμε για μια συζήτηση μεταξυ πληροφορικών, οπου θα δεχομουν καθε ειδους θεωρια, αλλά για την βαθμολογια πανελληνιων εξετάσεων ΜΑΘΗΤΩΝ , δηλαδη ψυχων που εχουν επενδυσει σε αυτες τις εξετασεις και δεν δινουν δεκάρα για φιλοσοφικες συζητησεις!

Διαφωνώ με την προσωπική επίθεση. Η γνώμη όλων είναι σεβαστή και μάλιστα σε πολύ αξιόλογους συναδέλφους. Διαφωνώ και θα σε καλούσα να απαλείψεις τους χαρακτηρισμούς μόνος σου. 
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

trelosmathitis

μπορείται να μου απαντήσετε?? αν στο θέμα Β αντί για i βάλεις j και την λύσεις μετά , θα χάσεις και τις 20 μονάδες???

Laertis

Στου κουφού την πόρτα ......
Συνάδελφε Moge δεν έχει σβηστεί ποτε τίποτα απο κανένα διαχειριστή και ούτε πρόκειται αλλά αναρωτιέμαι αν θα έπρεπε να κλείσει προσωρινά το forum για να μην καταβαραθρωθεί το επίπεδο που με τόσο κόπο κράτησαν μερικοί εδώ μέσα τόσα χρόνια .... Είναι ο μοναδικός τρόπος προστασίας όλων όσων συμμετέχουν εδώ μέσα απο ιδιοτελής επιθέσεις .
Έτσι δεν κάνουν και τα χρηματηστήρια σε περιόδους κραχ ;
Σήμερα δυτυχώς είναι το κραχ του Στεκιού και της ΑΕΠΠ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Ακριβή

Εγώ συμφωνώ ότι στο βιβλίο λέει ότι ο πίνακας είναι στατική δομή.  Να δεχτώ ότι πρέπει να ισχύσει και για τον αλγόριθμο αφού αναφέρεται στο κεφάλαιο 3 του σχολικού βιβλίου.

Απλά δεν καταλαβαίνω γιατί παραβλέπουμε το παράδειγμα 1 στο κεφάλαιο 10.2 του τετραδίου.  Εκεί δηλώνει έναν πίνακα 100 θέσεων και αμέσως μετά ζητάει από το χρήστη να δώσει το πλήθος των στοιχείων του πίνακα.  Στη συνέχεια χρησιμοποιεί τις Ν θέσεις του πίνακα από τις 100.  Το ίδιο στο παράδειγμα 1 στο 9.2  Γιατί δεν μπορεί να κάνουμε και στο θέμα Γ το ίδιο;  Δηλώνω ένα μεγάλο πίνακα και χρησιμοποιώ κάποιες από τις θέσεις του.   

Ναι πράγματι δεν είναι ο καλύτερος αλγόριθμος στον κόσμο, απλά λέω ότι δεν είναι και λάθος.  Καταλαβαίνω ότι δεν ξέρουμε πόσο μεγάλο πίνακα πρέπει να δηλώσουμε.  Έναν αρκετά μεγάλο.  Θέλετε να κόψουμε και 1 μονάδα γιατί αν αυξηθεί ο πληθυσμός της γης μπορεί να μην δουλέψει ο αλγόριθμος;  Να το κάνουμε κι αυτό.  Αλλά να στείλει η επιτροπή οδηγία ότι είναι ΛΑΘΟΣ η χρήση του πίνακα;  Τραβηγμένο...   

Τέλος, να πω ότι όπως και να έχει το ζήτημα μιλάμε για 2 μονάδες.  Δεν χρειάζεται να τρελαθούμε.   Οπότε αυτός ο πόλεμος που έχει ξεκινήσει και οι υπολήψεις που θίγονται δεν έχουν κανένα νόημα.

 

AlexandrosK

Παράθεση από: amilikas στις 28 Μαΐου 2010, 10:01:34 ΜΜ
Για ποιο λες? Για τη στατιστική?

Ναι. Θα ήθελα την άποψή σας. Μπορεί να υπάρχει σε προηγούμενο post αλλά όπως είπα και πιο πριν δεν έχω προλάβει να τα διαβάσω όλα!

Agouri

Παράθεση από: sarakiniotis στις 28 Μαΐου 2010, 10:00:35 ΜΜ
... το πιο απλο που θα μπορουσε να γινει τωρα , είναι να αποσυρθει αυτη η οδηγια που μας δωθηκε στους Φυσ.αδυνάτους...

Εγω που θα διορθωσω , δεν θα κοψω τιποτα σε οποιον το ελυσε με πινακες...

Εμεις στο βααθμολογικο το λυσαμε με πινακες οι περισσοτεροι , και μετα ηρθε η διευκρινηση...

Δεν κοβω ουτε μισο μοριο σε γραπτα που εχουν πινακα.

Συνεχίστε έτσι. Πραγματικά, δε το λέω επειδή με συμφέρει επιφανειακά η απόφασή σας αυτή.
Μα έτσι παραδειγματίζεται και τους φυγόπονους που απλά θα συμμορφωθούν με την απόφαση της ΚΕΕ.
Καιρός είναι, φένεται, να ταρακουνηθούν λίγο τα διοικητικά στρώματα των πληροφορικάριων με τέτοια κατακραυγή