Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

karinakis


##Panos##

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:26:14 ΜΜ
είναι άγνωστος κατά τη φάση του προγραμματισμού, αν τον διαβάζει ο αλγόριθμος αργότερα (στις εντολές)

Σκηνή από το μέλλον... Κάποιος καθητής κάνει ένσταση κατα της ΚΕΕ.
Έρχονται σε εξεταση κατ' αντιπαρασταση:
ΚΕΕ: Το ερωτημα το έλυσες με πίνακα και για αυτο ήταν λάθος.
Μαθ: Γιατι ηταν λάθος;
ΚΕΕ: Γιατι πρεπει να ξέρουμε το μέγεθος του πίνακα από την αρχή, την ώρα δηλαδη που γράφουμε τον αλγόριθμο, ώστε να μπορέσει ο μεταφραστης να κάνει την μεταγλώτιση και να δεσμευσει τις θεσεις μνήμης που του ειπαμε.
Μαθ: Αν είναι ετσι τότε το ξέρω το μέγεθος του πίνακα.
ΚΕΕ: Πως το ξέρεις:
ΜΑΘ: Το δηλώνω 11.000.000 , όσους μαθητές μπορεί να  έχει η Ελλάδα.
ΚΕΕ: Δεν λέει στην εκφώνηση ότι μιλάμε για την Ελλάδα
ΜΑΘ: Τότε 10.000.000.000 όσο ο πληθυσμός της γης
ΚΕΕ: Ναι αλλά στο μέλλον μπορεί να αλλάξει
ΜΑΘ: Σήμερα μου είπες να φτιάξω τον αλγόριθμο...
ΚΕΕ: (εχμ) ναι αλλά έτσι θα πιάσεις πάρα πάρα πολλές θέσεις μνήμης
ΜΑΘ: Δεν εξετάζομαι στην αποδοτικότητα του αλγορίθμου. Είναι εκτός ύλης αυτό το κεφάλαιο.
ΚΕΕ: Έτσι θα «πιάσεις» όλη την μνήμη του υπολογιστή
ΜΑΘ: Δεν έχω μάθει τίποτα για χωρητικότητα μνήμης... άλλωστε... βάλε περισσότερη!

ΚΑΘΕ ΛΥΣΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ

Σενάριο 2: Σε κάθε αγώνας άλματος εις μήκος , το κάθε άλμα μετριέται με ακρίβεια εκατοστών. Με δεδομένο ότι:
1.   κάθε άλτης έχει διαφορετική επίδοση (από την εκφώνηση)
2.   το παγκόσμιο ρεκόρ είναι το πολύ 10 μέτρα
3.   Δεν υπάρχει άνθρωπος, πόσο μάλλον άνθρωποι, να μπορεί να κάνει άλμα 15 μέτρων (Αυθαίρετο το 15... ούτε 11 δεν μπορούμε... θα μπορούσα να βάλω και 100)

ο μέγιστος αριθμός αθλητών είναι το πολύ 1500!!! Άρα ορίζω έναν πίνακα 1500 θέσεων και ειμαι ΟΚ!
Άντε στο δικός μας αγώνα να το μετράνε με ακρίβεια χιλιοστού, οπότε... 15000

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Rania στις 28 Μαΐου 2010, 05:43:47 ΜΜ
Ειμαι κι εγω μαθητρια της τριτης λυκειου λοιπον, και απο τοτε που ηρθα για πρωτη φορα σε επαφη με την ψευδογλωσσα αποφασισα οτι ηθελα να σπουδασω πληροφορικη.
Ε με τα σημερινα εκτροπα, κοντευω να αλλαξω προσανατολισμο. Απογοητευτηκα.

Ποιος ανθρωπος περιμενε απο εναν μαθητη που:
-Εχει να κανει με ενα βιβλιο που αναφερει το μιλενιουμ μπαγκ ως προσεχη καταστροφη (τουτεστιν, γραφτηκε πριν το 2000. Υπενθυμιζω οτι εχουμε.. εχμ.. 2010?!?!?)
-Εχει μπροστα του 9 μηνες, ενω ταυτοχρονα πρεπει να προετοιμαστει σε αλλα 5-6 μαθηματα.
-Εχει μια ανισορροπη ψυχολογικη κατασταση την ωρα που πιανει το στυλο του και αντικριζει τα θεματα.

.. να καταφερει να διαχωρισει μεσα στο μυαλο του (που ολοι οι φορεις εχουν φροντισει να μαρμελαδοποιησουν) αυτην την λεπτομερεια;
Ναι, ειναι λεπτομερεια κι ας αναφερεται μεσα στο βιβλιο, καπου μεσα σε αυτον τον χαμο σειρων και γραμμων. Εγω ειδα ολα τα ερωτηματα ενα προς ενα, και ξαφνικα στο μυαλο μου αναβοσβησε η φωτεινη επιγραφη "ΠΙΝΑΚΑΣ". Δεν ειχα το ψυχικο σθενος να το σκεφτω κι αλλο ενω ειχα αλλο ενα θεμα Δ να κανω.
Αν αντικρισει καποιος βαθμολογητης ενα γραπτο με 5 μετρημενες μουτζουρες, σχολια στους αλγοριθμους, καθαρογραμμενους κωδικες, ας του παει η ψυχη να μου κοψει και 5 και 10 μοναδες.
Ειναι απαραδεκτο να γινεται τετοιος διαχωρισμος, χαντακωστε ολους τους μαθητες που εχουν υψηλες προσδοκιες, δωστε το προβαδισμα στους θετικους για τις πολυτεχνικες σχολες (βιολογια τους επεσαν ευκολα λενε, και χημεια σημερα επισης) και λοιπες υψηλων μοριων τελος παντων.
Η ΑΕΠΠ ηταν το γερο μου μαθημα, ηθελα να γραψω πανω απο 19 γιατι μπορουσα. ΧΤες το βραδυ δεν μπορουσα να κοιμηθω απο την χαρα μου που επιτελους εγραφα ΑΕΠΠ.

Τελος παντων, δεν εχω κανει αλλα λαθη στο γραπτο μου, οποτε αυτη θα ειναι η μονη κυρωση. Ντροπη στους καθηγητες που λενε σε ενα φορουμ που παρακολουθουν μαθητες που εδωσαν "α προτεινω να κοψουν 2-5/20" ή "α μαλλον θα σας κοψουν 1-2 μοναδες/20".
2 μοναδες στοιχιζουν κυριοι. Χαιρομαι που βλεπω ποστς λογικων αντιδρασεων παντως απο καθηγητες.

Καλα μας αποτελεσματα.

Το στέκι των πληροφορικών είναι φορουμ συζητήσεων καθηγητών Ράνια
Όταν κάποιος έχει κάνει λάθος θα χάσει κάποια μόρια δε θα πάρει 20

Σημασία δεν έχει πόσο έγραψες σε απόλυτο αριθμό, αλλά η αξία που θα έχει ο βαθμός σου στη φετινή επίδοση των συνυποψηφίων σου

καλά αποτελέσματα

P.Tsiotakis

περίεργο παιδιά, αλλά αν στη φυσική πάρετε αρχή διατήρησης της ενέργειας σε μια άσκηση ενώ δεν πρέπει, δεν λαμβάνετε όλες τις μονάδες

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: Rania στις 28 Μαΐου 2010, 05:43:47 ΜΜ
Ειμαι κι εγω μαθητρια της τριτης λυκειου λοιπον, και απο τοτε που ηρθα για πρωτη φορα σε επαφη με την ψευδογλωσσα αποφασισα οτι ηθελα να σπουδασω πληροφορικη.
Ε με τα σημερινα εκτροπα, κοντευω να αλλαξω προσανατολισμο. Απογοητευτηκα.

Ποιος ανθρωπος περιμενε απο εναν μαθητη που:
-Εχει να κανει με ενα βιβλιο που αναφερει το μιλενιουμ μπαγκ ως προσεχη καταστροφη (τουτεστιν, γραφτηκε πριν το 2000. Υπενθυμιζω οτι εχουμε.. εχμ.. 2010?!?!?)
-Εχει μπροστα του 9 μηνες, ενω ταυτοχρονα πρεπει να προετοιμαστει σε αλλα 5-6 μαθηματα.
-Εχει μια ανισορροπη ψυχολογικη κατασταση την ωρα που πιανει το στυλο του και αντικριζει τα θεματα.

.. να καταφερει να διαχωρισει μεσα στο μυαλο του (που ολοι οι φορεις εχουν φροντισει να μαρμελαδοποιησουν) αυτην την λεπτομερεια;
Ναι, ειναι λεπτομερεια κι ας αναφερεται μεσα στο βιβλιο, καπου μεσα σε αυτον τον χαμο σειρων και γραμμων. Εγω ειδα ολα τα ερωτηματα ενα προς ενα, και ξαφνικα στο μυαλο μου αναβοσβησε η φωτεινη επιγραφη "ΠΙΝΑΚΑΣ". Δεν ειχα το ψυχικο σθενος να το σκεφτω κι αλλο ενω ειχα αλλο ενα θεμα Δ να κανω.
Αν αντικρισει καποιος βαθμολογητης ενα γραπτο με 5 μετρημενες μουτζουρες, σχολια στους αλγοριθμους, καθαρογραμμενους κωδικες, ας του παει η ψυχη να μου κοψει και 5 και 10 μοναδες.
Ειναι απαραδεκτο να γινεται τετοιος διαχωρισμος, χαντακωστε ολους τους μαθητες που εχουν υψηλες προσδοκιες, δωστε το προβαδισμα στους θετικους για τις πολυτεχνικες σχολες (βιολογια τους επεσαν ευκολα λενε, και χημεια σημερα επισης) και λοιπες υψηλων μοριων τελος παντων.
Η ΑΕΠΠ ηταν το γερο μου μαθημα, ηθελα να γραψω πανω απο 19 γιατι μπορουσα. ΧΤες το βραδυ δεν μπορουσα να κοιμηθω απο την χαρα μου που επιτελους εγραφα ΑΕΠΠ.

Τελος παντων, δεν εχω κανει αλλα λαθη στο γραπτο μου, οποτε αυτη θα ειναι η μονη κυρωση. Ντροπη στους καθηγητες που λενε σε ενα φορουμ που παρακολουθουν μαθητες που εδωσαν "α προτεινω να κοψουν 2-5/20" ή "α μαλλον θα σας κοψουν 1-2 μοναδες/20".
2 μοναδες στοιχιζουν κυριοι. Χαιρομαι που βλεπω ποστς λογικων αντιδρασεων παντως απο καθηγητες.

Καλα μας αποτελεσματα.

Καλά αποτελέσματα. Πιστεύω ότι τελικά θα επικρατήση η λογική. Και οι λογική για μένα λέει σωστές και οι 2 λύσεις. Στο συγκεκριμένο πρόβλημα η λύση με πίνακες και σε Αλγόριθμο και σε οποιαδήποτε γλώσσα Προγραμματισμού δουλεύει κανονικότατα. Πως θα πεις σε κάποιον ότι είναι λάθος κάτι που έκανε όταν δουλεύει και όταν δεν του έχεις πει ότι δεν επιτρέπεται λύση με πίνακες;;;;;;; Εκείνο το περίφημο κάθε λύση επιστημονικά τεκμηριωμένη και .......... που είναι τελικά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Αλεξόπουλος Ανδρέας

θα συμφωνήσω κι εγώ με το φίλο μαθητή που έγραψε παραπάνω. Αν και ήμουν από τους πρώτους , που πολλές σελίδες πριν έγραψα ότι η λύση με τους πίνακες δεν είναι σωστή γιατί δε ξέρουμε εξ αρχής το πλήθος που έχουμε, όταν το ξανασκέφτηκα λίγο θεωρώ ότι δε μπορούμε να καταδικάσουμε τους μαθητές που το έκαναν με πίνακα. γιατί όντως αφού πρόκειται για ένα υπαρκτό πρόβλημα (μαθητικοί αγώνες) υπάρχει κάποιο άνω όριο στο πλήθος, όσο κι αν ήταν αυτό. είναι πράγματι πιο αποδοτική η λύση χωρίς πίνακα, αλλά οκ. μάλλον είναι άδικο τελικά να τους κοπούν μονάδες.
Γιατί εδώ δεν έχουμε άγνωστο αριθμό επαναλήψεων του στύλ

Διάβασε Χ
Οσο Χ<>0 Επανάλαβε
   ...
   Διάβασε Χ
Τέλος_Επανάληψης

Όπως και να 'χει, η άποψη μου είναι πως ακόμα κι αν αποφασιστεί να κοπούν μονάδες για τη χρήση πινάκως, δε θα έπρεπε να είναι πάνω από δυο

Rania

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:47:45 ΜΜ
Το στέκι των πληροφορικών είναι φορουμ συζητήσεων καθηγητών Ράνια
Όταν κάποιος έχει κάνει λάθος θα χάσει κάποια μόρια δε θα πάρει 20

Σημασία δεν έχει πόσο έγραψες σε απόλυτο αριθμό, αλλά η αξία που θα έχει ο βαθμός σου στη φετινή επίδοση των συνυποψηφίων σου

καλά αποτελέσματα

Μετα απο 30 σελιδες με απαντησεις, μαλλον καταλαβαινετε οτι υπαρχουν και μαθητες αναμεσα σας. Σαν τα ελοχιμ ενα πραγμα. Μονο που ειμαστε πιο γλυκουληδες και δεν θελουμε να καταστραφειτε.
Να σας πω την αληθεια, εχω γραψει καλα σε ολα τα αλλα μαθηματα, ισως και καλυτερα απο αυτο που περιμενα σε ορισμενα. Το 19+ στην ΑΕΠΠ ηταν εκπληρωση εγωισμου κυριως. Ηθελα να κλεισουν οι πανελληνιες με εναν θριαμβο. Τωρα το πως εκλεισαν τελικα, ειναι ενα αλλο θεμα.
Στη σχολη που θελω θα μπω ακομα κι αν γραψω ΑΟΘ 10 και ανεβει 200 μορια η βαση. Δεν εχει να κανει με αυτο. Εχει να κανει με αναγνωριση της προσπαθειας που κατεβαλα ολη τη χρονια.

@Σουλας Βασιλης
Εγω αφου ακουγα "α απαγορευεται με πινακες" αφου βγηκα, απλα βουλωσα τα αυτια μου και ειχα στο μυαλο μου οτι "καθε λυση επιστημονικα μπλα μπλα". Τελικα θα δουμε τι θα μεινει. :-X

P.Tsiotakis

Παράθεση από: mdelhmh στις 28 Μαΐου 2010, 05:42:33 ΜΜ
Συνάδελφοι θα συμφωνήσω απολύτως με τον κ Δήμα Θανάση
Εγραψε ακριβώς ότι ήθελα να πω κι εγώ.

Κ Τσιωτάκη (Παναγιώτη !!!!)
εκτιμώ απεριόριστα τη δουλειά που έχετε κάνει πάνω στο μάθημα και έχω αγοράσει όλες τις εκδοχές - εκδόσεις των βιβλίων σας (σου) και ΟΛΕΣ αξίζανε!!! Αυτή τη φορά όμως θα διαφωνήσω μαζί σας. Ζητείται αλγόριθμος και η διαχείριση της μνήμης ή οποιοδήποτε αλλο θέμα αφορά προγραμματιστικά τεχνάσματα δεν μας αφορά!

Με πολύ μεγάλη εκτίμηση στη δουλειά και τον κόπο σας στο φόρουμ και τη σελίδα σας.


Ευχαριστώ, αλλά το συγκεκριμένο θέμα για μένα είναι βαθύ και βασικό: όπως και στη σελίδα 182και183 του τετραδίου μαθητή αναφέρει:
"9.2 Ειδικοί διδακτικοί σκοποί
Μετά την ολοκλήρωση του παρόντος κεφαλαίου, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
• Να επιλέγουν το είδος του πίνακα.
• Να ορίζουν τους πίνακες σε ένα πρόγραμμα.
• Να εισάγουν, να επεξεργάζονται και να τυπώνουν τα στοιχεία ενός πίνακα.
• Να αποφασίζουν αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα.
• Να χρησιμοποιούν πολυδιάστατους πίνακες.
• Να αναφέρουν τις βασικές επεξεργασίες σε ένα πίνακα.
• Να αναζητούν και να ταξινομούν τα στοιχεία ενός πίνακα."

clevercitizen

Παράθεση από: Rania στις 28 Μαΐου 2010, 05:52:03 ΜΜ
Μετα απο 30 σελιδες με απαντησεις, μαλλον καταλαβαινετε οτι υπαρχουν και μαθητες αναμεσα σας. Σαν τα ελοχιμ ενα πραγμα. Μονο που ειμαστε πιο γλυκουληδες και δεν θελουμε να καταστραφειτε.
Να σας πω την αληθεια, εχω γραψει καλα σε ολα τα αλλα μαθηματα, ισως και καλυτερα απο αυτο που περιμενα σε ορισμενα. Το 19+ στην ΑΕΠΠ ηταν εκπληρωση εγωισμου κυριως. Ηθελα να κλεισουν οι πανελληνιες με εναν θριαμβο. Τωρα το πως εκλεισαν τελικα, ειναι ενα αλλο θεμα.
Στη σχολη που θελω θα μπω ακομα κι αν γραψω ΑΟΘ 10 και ανεβει 200 μορια η βαση. Δεν εχει να κανει με αυτο. Εχει να κανει με αναγνωριση της προσπαθειας που κατεβαλα ολη τη χρονια.

@Σουλας Βασιλης
Εγω αφου ακουγα "α απαγορευεται με πινακες" αφου βγηκα, απλα βουλωσα τα αυτια μου και ειχα στο μυαλο μου οτι "καθε λυση επιστημονικα μπλα μπλα". Τελικα θα δουμε τι θα μεινει. :-X

Έχωντας διαβάσει όλα τα ποστ, η μέση λύση από αυτά που έχουν γραφτεί είναι να κόψουν 2-4 μόρια, οπότε το 19 σου περίπου το έχεις.
Σε κάθε περίπτωση, καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές που παρακολουθούν το στέκι...
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

P.Tsiotakis

απο ποτε είναι καταδίκη η απώλεια 2 μονάδων για μια λύση που δεν είναι απόλυτα σωστή?

Γιώργος Λάμπρου

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:48:54 ΜΜ
περίεργο παιδιά, αλλά αν στη φυσική πάρετε αρχή διατήρησης της ενέργειας σε μια άσκηση ενώ δεν πρέπει, δεν λαμβάνετε όλες τις μονάδες

Με Κάθε δόση σεβασμού, και κίνδυνο να κακοχαρακτηριστώ...
Έχετε και γνώσεις περι φυσικής κυριε Τσιωτάκη; Πίστευα ότι συζητούσαμε περι ΑΕΠΠ και καλό είναι να μήν μπερδεύουμε ανόμοια πράγματα...
Η ΑΔΕ στην φυσική δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί κάτω απο κάποιους νόμους που έχουν ορισθεί, με λίγα λόγια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ σε κάποιες περιπτώσεις ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΛΑΘΟς ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
Η υλοποιηση του πράγματος ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ δίνει ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΛΥΣΗ σε ένα κόσμο με συγκεκριμένο πλήθος ανθρώπων...!!! τα συμεράσματα δικά σας...
Δε μένω τυφλός στα ψεγάδια μου, αλλα έχω την ιδιοτροπία να πιστεύω στον εαυτό μας...(Σεφέρης)

P.Tsiotakis

Και Ράνια, το οτι διαβάζεις μια συζήτηση που για κανένα άλλο μάθημα δεν μπορείς να ξέρεις, δεν είναι μειονέκτημα, αλλά προτέρημα

vandroniki

Καλησπέρα σας
Αφού διάβασα όλα σχεδόν τα μηνύματα θέλω να παραθέσω τις σκέψεις μου, (για το θεμα Γ  και όχι μόνο):
Η εκφώνηση ζητάει αλγόριθμο ( χωρίς δήλωση μεταβλητών και πινάκων όπως γίνεται στον πραγματικό προγραμματισμό και φυσικά στη ΓΛΩΣΣΑ που μαθαίνουν τα παιδιά)  και όλοι ξέρουμε ότι στον αλγόριθμο γράφουμε τις σκέψεις-λύση μας στο χαρτί και πουθενά στον αλγόριθμο δεν ορίζεται το μέγεθος του πίνακα (αφού δεν έχει τμήμα δηλώσεων), άρα η στατικότητα  των πινάκων στους αλγορίθμους είναι κάτι λιγο-πολύ φλου. Δεν το αρνείται κανείς ότι οι πίνακες είναι στατικές δομές δεδομένων (σελ. 56) όμως στο κάτω – κάτω ο αλγόριθμος δεν θα «τρέξει»(μεταφραστεί – εκτελεστεί) ποτέ ώστε να κολλήσει στο γεγονός ότι δεν ορίστηκε πιο πριν «το ακριβές μέγεθος της απαιτούμενης κύριας μνήμης».(κατά τη φάση του προγραμματισμού), αφήστε που το σχολικό βιβλίο σε «παροτρύνει» με τα παραδείγματα και τις ασκήσεις στο τετράδιο του μαθητή να είσαι πιο χαλαρός όταν γράφεις αλγορίθμους, γιατί επικεντρώνεσαι στην αλγοριθμική σκέψη και όχι σε κανόνες.
Πιστεύω ότι αν ζητούσε πρόγραμμα σε ΓΛΩΣΣΑ δεν θα υπήρχε κανένα θέμα προβληματισμού και τα παΐδια θα οδηγούνταν στην σκέψη να το λύσουν με δομές επανάληψης και απλές μεταβλητές

Και κάτι άλλο: δεν μπορεί το θέμα Β να δίνει 20 μονάδες για 10 τιμές μέσα σε πίνακα τιμών και το τελευταίο ερώτημα του Θ4 να έχει μόνο 5. Προσωπικά δεν θεωρώ σωστά κατανεμημένες τις μονάδες των θεμάτων.

Υ.Γ. έξυπνο θέμα – κατανόησης το Α5

P.Tsiotakis

Γιώργο, δεν είμαι φυσικός,  πληροφορικός
απλά
στην ΑΕΠΠ δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας κάτω απο κάποιους νόμους που έχουν ορισθεί: αν δεν είναι γνωστό εκ των προτέρων το πλήθος του

dspanoud

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:54:45 ΜΜ

Ευχαριστώ, αλλά το συγκεκριμένο θέμα για μένα είναι βαθύ και βασικό: όπως και στη σελίδα 182και183 του τετραδίου μαθητή αναφέρει:
"9.2 Ειδικοί διδακτικοί σκοποί
Μετά την ολοκλήρωση του παρόντος κεφαλαίου, οι μαθητές θα πρέπει να είναι σε θέση:
• Να επιλέγουν το είδος του πίνακα.
• Να ορίζουν τους πίνακες σε ένα πρόγραμμα.
• Να εισάγουν, να επεξεργάζονται και να τυπώνουν τα στοιχεία ενός πίνακα.
• Να αποφασίζουν αν είναι απαραίτητη η χρήση πίνακα.
• Να χρησιμοποιούν πολυδιάστατους πίνακες.
• Να αναφέρουν τις βασικές επεξεργασίες σε ένα πίνακα.
• Να αναζητούν και να ταξινομούν τα στοιχεία ενός πίνακα."

Τώρα να σχολιάσω τι από τα συγκεκριμένα καταφέρνει το εν λόγω σχολικό εγχειρίδιο και σε ποιο βαθμό;;;;;;
Αν κάποιος περιμένει από το σχολικό εγχειρίδιο, μόνο συλλογή σύγχυσης και αποριών θα αποκομίσει!