Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

P.Tsiotakis

Παράθεση από: denispyr στις 28 Μαΐου 2010, 05:09:27 ΜΜ
Η βάση του προβλήματος θεωρώ οτι είναι η κακή χρήση που κάνουμε (και με το πρώτο πληθυντικό εννοώ την εκπαιδευτική κοινότητα: συγγραφείς βιβλίου, υπουργείο, καθηγητές, σύμβουλοι) στην ψευδογλώσσα. Αντί για ένα δομημένο τρόπο να γράφουμε πρόχειρες αλγοριθμικές λύσεις την χρησιμοποιούμε ως μία γλώσσα προγραμματισμού . Ως τέτοια έχει συντακτικό, συναρτήσεις και όλα τα συμπαραμαρτούντα που έχει μία γλώσσα όπως η ΓΛΩΣΣΑ. Ως τέτοια έχει και επιτρεπτές ή ανεπίτρεπτες δομές δεδομένων, λέξεις, συναρτήσεις. Ενώ θα έπρεπε να δείχνει τη διαδρομή για την επίλυση ενός προβλήματος. Ασχέτως γλώσσας. Συγκεκριμένα, ο αλγόριθμος με χρήση πινάκων εφαρμόζεται ΩΣ ΕΧΕΙ σε πολλές γλώσσες προγραμματισμού. Άρα ...
Ξανά: η ψευδογλώσσα (πρέπει να) δείχνει *τρόπο σκέψης* κι όχι πρόταση υλοποίησης. Κι έτσι χρησιμοποιείται από τους προγραμματιστές ανα τη γη (έχω βγάλει αλγόριθμους που υλοποίηθηκαν σε γλώσσες που ούτε κάν ξέρω, ο προγραμματιστής τη βρήκε την άκρη).
Η απορία μου (από το πρωϊ) είναι η εξής: γιατί δεν ζητήθηκε υλοποίηση σε ΓΛΩΣΣΑ? Επειδή κάποιός θεώρησε ότι βρήκε την πονηριά (γειά σου ρε γίγαντα) που θα αφήσει ξερή την επιστημονική κοινότητα? Ποιανού το όνειρο ήταν να γίνει διαιτητής και να σφυρίξει πέναλτι υπέρ του Θρύλου στο 93 μέσα στην Τούμπα και δεν του βγήκε (και την πληρώνουν τώρα τα πιτσιρίκια)?

Αν ήταν ΓΛΩΣΣΑ, πάλι το επιχείρημα για επίλυση με πίνακα
θα ήταν πως έχουν 100000 θέσεις το πολύ και τις δηλώνουμε

vistrian

Παράθεση από: denispyr στις 28 Μαΐου 2010, 05:09:27 ΜΜ

Η απορία μου (από το πρωϊ) είναι η εξής: γιατί δεν ζητήθηκε υλοποίηση σε ΓΛΩΣΣΑ? Επειδή κάποιός θεώρησε ότι βρήκε την πονηριά (γειά σου ρε γίγαντα) που θα αφήσει ξερή την επιστημονική κοινότητα?

Πέστα
+10000000000000000000000000
VR in Computing

chzisi

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:07:06 ΜΜ
οι 2 τελικοί πίνακες έχουν ΤΟ ΠΟΛΥ 30 θέσεις (και έτσι θα δηλώνονταν στη ΓΛΩΣΣΑ)
να συνεχίσεις να χρησιμοποιείς την άσκηση
Παντώς είναι δυναμικός πίνακας.Αρα τους χρησιμοποιουμε στις ασκησεις
Και επιμένω οτι το θέμα Γ ζητάει καποιον αριθμό απο το πληκτρολογιο.
Πειτε μου έναν αριθμό ο οποίος μπορεί να εισαχθει απο το πληκτρολογιο και είναι απειρος

P.Tsiotakis

στο θέμα 3 το 2007
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_gen_2007.htm

που κόπηκαν 8/20 μονάδες (απο οτι είχα διαβάσει στο στέκι τότε) ήταν παράλογο;;;;

dski

Παράθεση από: pgrontas στις 28 Μαΐου 2010, 05:00:13 ΜΜ
Δημήτρη κάποια προβλήματα είναι άλυτα είτε το θέλουμε είτε όχι. Δεν έχει σημασία το τι λέει ο εργοδότης :)
ΥΓ:
Ξαναλέω ότι δεν συμφωνώ το ότι εξετάστηκε ένα τόσο λεπτό σημείο. Το συγκεκριμένο όμως ήταν επιλύσιμο...

Παναγιώτη,

Πράγματι, κάποια προβλήματα είναι άλυτα, αλλά όχι αυτό! Και είναι τουλάχιστον αστείο να υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο όταν και οι δύο γνωρίζουμε το πόσο απλή είναι η λύση το προβλήματος στον πραγματικό κόσμο και όχι στο θεωρητικό "κατασκεύασμα" ενός βιβλίου. Μη το πάρεις στραβά, αλλά εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε ένα μαθητή μου ότι δε μπορώ να λύσω το πρόβλημα επειδή ο πίνακας δεν έχει εκ των προτέρων γνωστό πλήθος στοιχείων...

όπως έγραψε κάποιος νωρίτερα, από του χρόνου στη Θεωρητική Κατεύθυνση η ΑΕΠΠ... Μήπως να ξεπεράσουμε λίγο τον εγωισμό μας?  :)

Καλά να είσαι!  :)

Δημήτρης Σκυριανόγλου

P.Tsiotakis

Παράθεση από: chzisi στις 28 Μαΐου 2010, 05:11:54 ΜΜ
Παντώς είναι δυναμικός πίνακας.Αρα τους χρησιμοποιουμε στις ασκησεις
Και επιμένω οτι το θέμα Γ ζητάει καποιον αριθμό απο το πληκτρολογιο.
Πειτε μου έναν αριθμό ο οποίος μπορεί να εισαχθει απο το πληκτρολογιο και είναι απειρος

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟΣ, είναι στατικός δηλώνει 30 θέσεις και χρησιμοποιεί λιγότερες

denispyr

Παναγιώτη, μία ΓΛΩΣΣΑ έχει συγκερκιμένους (κι αυστηρούς) κανόνες - μία ψευδογλώσσα δεν (θα έπρεπε να) έχει. Αλλά αυτή του βιβλίου (τη βάζουμε να) έχει!!!!
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:11:07 ΜΜ
Αν ήταν ΓΛΩΣΣΑ, πάλι το επιχείρημα για επίλυση με πίνακα
θα ήταν πως έχουν 100000 θέσεις το πολύ και τις δηλώνουμε
Διονύσης

P.Tsiotakis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 05:12:04 ΜΜ
στο θέμα 3 το 2007
http://users.kor.sch.gr/ptsiotakis/aepp/aepp_panel_gen_2007.htm

που κόπηκαν 8/20 μονάδες (απο οτι είχα διαβάσει στο στέκι τότε) ήταν παράλογο;;;;

σε όσους πήραν ΓΙΑ και πίνακες κόπηκαν

kLee

Τίποτα δε θα είναι πια το ίδιο...
Ανδροκλής Πολυμένης

Πληροφορικός

gkoubaroulis

Μου αρέσει πάρα πολύ αυτός ο "πόλεμος" για το θέμα Γ, αλλά αν καθηγητές πληροφορικής κάνουν τόσα post τι θα σκεφτεί ένας μαθητής που μόλις βγήκε από το εξεταστικό; όσων αφορά τα θέματα αν το 98% των μαθητών έκανε χρήση πίνακα, ασχέτως ποιον δάσκαλο είχε ή ποιο βοήθημα χρησιμοποιούσε, μήπως θα έπρεπε να υπάρχει κάποια σημείωση για την μη χρήση πίνακα έτσι ώστε να αναγκαστούν όλοι να περάσουν από το δύσκολο δρόμο; και κάτι τελευταίο θεωρώ απαράδεχτο το ότι δεν έβαλαν τίποτα από το 10.

Σούλας Βασίλης

ΠαράθεσηΜάλλον η ΚΕΕ είχε κατά νου ένα θέμα με πίνακες και ένα θέμα χωρίς πίνακες και στο τέλος καθυστερημένα πήγε να το σώσει. (αυτό είναι προσωπική άποψη).

Ακριβώς αυτό!!!! Και καθόμαστε εμείς να λέμε γιατί τα παιδιά δεν σκέφτηκαν την σκέψη της επιτροπής. Άστα. Απογοήτευση.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

P.Tsiotakis

Παράθεση από: kLee στις 28 Μαΐου 2010, 05:13:40 ΜΜ
Τίποτα δε θα είναι πια το ίδιο...
;D ;D ;D ;D ;D ;D
το πρόσεξα και γω

C

Παράθεση από: lsourtzo στις 28 Μαΐου 2010, 05:06:28 ΜΜ
ακούτε πάνω απο το δικό του πτώμα σφαζόμαστε ...
παλικάρι μου και εσύ δίκαιο έχεις εν μέρη ...
αλλά και αυτός που το έκανε χωρίς πίνακες πρέπει να πάρει κάτι παραπάνω ...

για το αν θα έπρεπε να είναι αλλιώς το θέμα δεν το συζητάμε ... η 25 σελίδες ποστ τα λένε όλα ...


Η ουσία είναι αυτή:

Ο υποψήφιος της θετικής κατεύθυνσης που έγραψε σήμερα 100 στη χημεία θα μπεί αύριο στην ηλεκτρολόγων και μηχανικών Η/Υ ενώ ο υποψήφιος της τεχνολογικής μπορεί να μείνει απέξω.

eurih70

Παράθεση από: dski στις 28 Μαΐου 2010, 05:12:14 ΜΜ
Παναγιώτη,

Πράγματι, κάποια προβλήματα είναι άλυτα, αλλά όχι αυτό! Και είναι τουλάχιστον αστείο να υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο όταν και οι δύο γνωρίζουμε το πόσο απλή είναι η λύση το προβλήματος στον πραγματικό κόσμο και όχι στο θεωρητικό "κατασκεύασμα" ενός βιβλίου. Μη το πάρεις στραβά, αλλά εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε ένα μαθητή μου ότι δε μπορώ να λύσω το πρόβλημα επειδή ο πίνακας δεν έχει εκ των προτέρων γνωστό πλήθος στοιχείων...

όπως έγραψε κάποιος νωρίτερα, από του χρόνου στη Θεωρητική Κατεύθυνση η ΑΕΠΠ... Μήπως να ξεπεράσουμε λίγο τον εγωισμό μας?  :)

Καλά να είσαι!  :)

Δημήτρης Σκυριανόγλου

Γεια στο στόμα σου συνάδελφε!!! Επιτέλους πρέπει να δούμε την αλήθεια, η οποία είναι η πληρης ανεπάρκεια του βιβλίου που επί τόσα χρόνια κάνουν ότι δεν το βλέπουν στο Παιδαγωγικό!!!!

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: dski στις 28 Μαΐου 2010, 05:12:14 ΜΜ
Παναγιώτη,

Πράγματι, κάποια προβλήματα είναι άλυτα, αλλά όχι αυτό! Και είναι τουλάχιστον αστείο να υποστηρίζουμε κάτι τέτοιο όταν και οι δύο γνωρίζουμε το πόσο απλή είναι η λύση το προβλήματος στον πραγματικό κόσμο και όχι στο θεωρητικό "κατασκεύασμα" ενός βιβλίου. Μη το πάρεις στραβά, αλλά εγώ θα ντρεπόμουν να πω σε ένα μαθητή μου ότι δε μπορώ να λύσω το πρόβλημα επειδή ο πίνακας δεν έχει εκ των προτέρων γνωστό πλήθος στοιχείων...

όπως έγραψε κάποιος νωρίτερα, από του χρόνου στη Θεωρητική Κατεύθυνση η ΑΕΠΠ... Μήπως να ξεπεράσουμε λίγο τον εγωισμό μας?  :)

Καλά να είσαι!  :)

Δημήτρης Σκυριανόγλου


Συμφωνώ!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52