Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

builder

ας είναι και μια μονάδα evry, αλλά να τα λέμε σωστά τα πράγματα

Γιαννούλης Γιώργος

Και οι δικές μου προτεινόμενες λύσεις
στην Γλωσσομάθεια και σε word.

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: amilikas στις 28 Μαΐου 2010, 01:32:22 ΜΜ
Αν βεβαια το εκανε σε Pascal ή C/C++ και ειναι σωστο τοτε καμια μονάδα, αφου εκει μπορούμε να εχουμε arrays με μεγεθος που καθοριζεται κατα την διαρκεια της εκτελεσης (new/malloc) :)

... είμαι σε λάθος forum?  :P

clevercitizen

"Άκουσα" ότι πριν από λίγο ήρθε φαξ στα σχολεία σχετικά με το Γ θέμα και αναφέρει ότι η λύση με πίνακα είναι λάθος. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος? Ευχαριστώ.
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

Γιαννούλης Γιώργος

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 28 Μαΐου 2010, 12:58:32 ΜΜ
Σε ένα σχολικό πρωτάθλημα το πλήθος των αθλητών δεν μπορεί να είναι συνεχώς όσο μεγάλο θέλουμε... Σίγουρα θα υπάρχει ένα όριο που μπορεί κάποιος να το εκτιμήσει...

Δεν είναι το ίδιο με το να λέμε ότι "διαβάζουμε ένα π και μετά διαβάζουμε π αριθμούς" (γενικώς και αορίστως), οπότε το π μπορεί να είναι απεριόριστα μεγάλο, τόσο που να μην αρκεί ούτε καν η μνήμη RAM για  την αποθήκευση των σχετικών πινάκων... Εδώ ξέρουμε για τι μιλάμε: σχολικό πρωτάθλημα!

Μπορεί να είναι διεθνές το σχολικό πρωτάθλημα και να είναι μπόλικοι  :D

amilikas

Παράθεση από: Νίκος Αδαμόπουλος στις 28 Μαΐου 2010, 01:39:48 ΜΜ
... είμαι σε λάθος forum?  :P

Απλα για το 'καθε επιστημονικα τεκμηριωμενη λυση' της υποθεσης :)

P.Tsiotakis

ναι ήρθε διευκρίνηση
και φυσικά είναι λάθος να χρησιμοποιήσεις πίνακα

Γιώργο, αφέθηκε στην κρίση των εξεταστών ΠΟΣΟ θα κόψουν, όχι ΑΝ θα κόψουν

potato

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2010, 01:33:42 ΜΜ
Λοιπόν από ότι φαίνεται από τις πρώτες εντυπώσεις το θέμα που θα συζητηθεί είναι το Γ.
Σίγουρα λύση με πίνακα όπως αυτές που έχουν δώσει αρκετά φροντιστήρια είναι λάθος. Το επιχείρημα για αυτό είναι ότι οι πίνακες δεν δημιουργούνται σε χρόνο εκτέλεσης. Το λέει ξεκάθαρα στο κεφάλαιο 3, όπου περιγράφει τους πίνακες σε ψευδογλώσσα και τους χαρακτηρίζει στατικές δομές. Άρα τέτοιο θέμα δεν υπάρχει.
   Το πρόβλημα είναι πως επειδή η εκφώνηση έλεγε να διαβάζουν το πλήθος αρκετοί πήραν πίνακες (για να μην πω η τεράστια πλειοψηφία).  Λόγω της δυσκολίας του θέματος υποθέτω ότι θα κοπούν πολύ λίγες μονάδες.

Έστω ότι το πλήθος ήταν γνωστό, π.χ. 100. Τότε θα μπορούσε χρησιμοποιήσει πίνακα?
Η λογική είναι η ίδια, Για ι απο 1 μεχρι 100, και Για ι απο 1 μεχρι Ν, δεν αλλάζει κάτι. Δηλαδή δεν υπάρχει κάποιος τρόπος (αφού αυτή είναι η μοναδική διαφορά, που δηλώνει γνωστό μέγεθος) να πει στον υπολογιστή ότι μιλάμε για δυναμική αύξηση του μεγέθους.

Η μοναδική διαφορά (και εκεί μόνο φαίνεται αυτό που λέγεται "κατά την εκτέλεση") θα ήταν εάν ζητούσε πρόγραμμα, με την αρχική δήλωση.
Be open source. Knowledge belongs to the world.

dspanoud

Για το τρίτο θέμα,  αντίστοιχο παράδειγμα λύνεται και στο τετράδιο του μαθητή, όπου αναφέρεται στη συγχώνευση πινάκων, και η εκφώνηση λέει για δύο πίνακες μεγέθους Ν και Μ, το οποίο Ν και Μ διαβάζονται από το πληκτρολόγιο. Και μάλιστα σε πρόγραμμα, όχι σε αλγόριθμο.....

Οπότε, δεδομένου ότι δεν ήρθε ποτέ στα σχολεία ρητή διευκρίνηση να μην χρησιμοποιηθούν πίνακες, και δεδομένου ότι το ίδιο το βιβλίο λύνει έτσι παρόμοιο θέμα, θα είναι πολύ άδικο να χάσουν μονάδες οι μαθητές!!!!! Το θεωρώ άδικο. Ας αφαιρεθούν από τα βιβλία ΟΛΑ τα αντίστοιχα παραδείγματα, ας δοθεί σαφής διευκρίνηση,και μετά...

Σελίδα 91, παράδειγμα 9.3

amilikas

Παράθεση από: clevercitizen στις 28 Μαΐου 2010, 01:41:20 ΜΜ
"Άκουσα" ότι πριν από λίγο ήρθε φαξ στα σχολεία σχετικά με το Γ θέμα και αναφέρει ότι η λύση με πίνακα είναι λάθος. Μπορεί να το επιβεβαιώσει κάποιος? Ευχαριστώ.
Μεχρι τις 12:30 τιποτα δεν ηρθε και δεν νομιζω να ερθει κατι τετοιο γιατι δεν αφορα τα εξεταστικα κεντρα πλεον αλλα τα βαθμολογικα

P.Tsiotakis

Στα εξεταστικά φυσικώς αδυνάτων ήρθε ΟΔΗΓΙΑ

methenitis

Δηλαδή θα κοψουν όλες τις μονάδες του Γ??

P.Tsiotakis

κατα το δοκουν
όχι όλες τις μονάδες, αλλά κάποιες

dspanoud

Είναι δυνατόν να κοπούν μονάδες για κάτι που λύνεται με αντίστοιχο τρόπο στο ΣΧΟΛΙΚΟ εγχειρίδιο;;;;;

xara_pap

Πότε θα μπορέσουμε να μάθουμε τι οδηγίες δόθηκαν στα βαθμολογικά γιατί ότι και να πούμε είναι μάταιο.