Σε διαγώνισμα γνωστού φροντιστηρίου είδα το εξής:
Στην ουρά όταν ο δείκτης εμπρός είναι ίσος με τον δείκτη πίσω τότε υπάρχει ένα στοιχείο μέσα στην ουρά.
Στις απαντήσεις το έδιναν ως Σωστό
Σε αυτήν την περίπτωση όμως δεν υπάγεται και το front = 0 ΚΑΙ rear = 0 που συνεπάγεται άδεια ουρά;
Έχεις δίκιο, στην απάντηση έπρεπε να το έδιναν λάθος
εκτός αν διευκρινίζεται ότι οι εν λόγω ίσες τιμές είναι θετικές.
Η δική μου γνώμη είναι ότι:
1. Δεν θα πρέπει να ζητηθεί ΠΟΥΘΕΝΑ υλοποίηση της ουράς προγραμματιστικά
2. Δεν θα πρέπει να ζητώνται ερωτήσεις ΣΛ που διαψεύδονται σε μια τόσο ελάχιστη περίπτωση. Ο θεματοδότης πρέπει να μπαίνει στο πνεύμα του νόμου και όχι στο γράμμα...
Παράθεση από: petrosp13 στις 18 Μαΐου 2020, 01:50:43 ΠΜ
Η δική μου γνώμη είναι ότι:
1. Δεν θα πρέπει να ζητηθεί ΠΟΥΘΕΝΑ υλοποίηση της ουράς προγραμματιστικά
2. Δεν θα πρέπει να ζητώνται ερωτήσεις ΣΛ που διαψεύδονται σε μια τόσο ελάχιστη περίπτωση. Ο θεματοδότης πρέπει να μπαίνει στο πνεύμα του νόμου και όχι στο γράμμα...
Συμφωνώ μαζί σου και στα δύο.
Ειδικά στο δεύτερο
Ο τρόπος με τον οποίο υλοποιείται η ουρά στο σχολικό οδηγεί ακόμα και σε καταστρατήγηση της θεωρίας.
Να ένα πιο ακραίο παράδειγμα, κατά τη γνώμη μου:
Όταν γίνεται εξαγωγή ο δείκτης front αυξάνεται κατά 1, Σωστό ή Λάθος;
Στη θεωρία φυσικά και το αναφέρει, αλλά στην προτεινόμενη υλοποίηση δεν ισχύει πάντα...
Ελπίζω ότι όλοι συμφωνούμε, ότι οι θεματοδότες θα έπρεπε να έχουν επαρκή αντίληψη της προβληματικής κωδικοποίησης των ουρών/στοιβών, οπότε να το λάβουν υπόψιν τους. Μικρό καλάθι κρατάω, βέβαια..
Παράθεση από: bagelis στις 18 Μαΐου 2020, 09:27:46 ΜΜ
Ο τρόπος με τον οποίο υλοποιείται η ουρά στο σχολικό οδηγεί ακόμα και σε καταστρατήγηση της θεωρίας.
Να ένα πιο ακραίο παράδειγμα, κατά τη γνώμη μου:
Όταν γίνεται εξαγωγή ο δείκτης front αυξάνεται κατά 1, Σωστό ή Λάθος;
Στη θεωρία φυσικά και το αναφέρει, αλλά στην προτεινόμενη υλοποίηση δεν ισχύει πάντα...
Όντως ακραίο...
Τόσο ακραίο , οσο και το θέμα με τον ταμία στην τράπεζα όπου μέσα από αυτό εξέταζαν τη δομή δεδομένων ουρά.....
Ακριβώς. Για αυτό και το μικρούλι (τόσο δα!) καλάθι που επιμένω να κρατάω! :angel:
Εγώ από την άλλη πολύ φοβάμαι μην έχει ένα από τα τελευταία θέματα ουρά μέσα. Μακάρι να με διαψεύσουν και να έχουμε θέματα σα του 2019, αλλά τότε γιατί κράτησαν τις ουρές εντός ύλης; Ας ελπίσουμε να αναλωθούν σε θέματα Α και Β, αλλά η ουρά πολύ φοβάμαι πως μπορεί να φτιάξει ένα πολύ ζόρικο θέμα Γ ή ένα υποερώτημα σε θέμα Δ. Δε ξέρω.
Δεν φοβάμαι την ουρά στο Δ, αλλά το τι θα ζητήσουν από ουρά.. οι ασκήσεις στο βιβλίο, ο χειρότερος οιωνός.
Μια καθαρή εκφώνηση, που θα ζητήσει προβλεπόμενα πράγματα από ουρά, δεν θα είναι πρόβλημα. Η ίδια άσκηση μπορεί να γίνει ζόρικη σε άλλα σημεία και όχι στην ουρά. Play safe.
Παράθεση από: akalest0s στις 04 Ιουν 2020, 04:16:35 ΠΜ
Δεν φοβάμαι την ουρά στο Δ, αλλά το τι θα ζητήσουν από ουρά..
Καλά κάνεις και το φοβάσαι. Είναι πολύ δύσκολο με τα εν λόγω βιβλία μόνα τους, τα παιδιά να ανταπεξέλθουν. Κι εγώ κάνω σενάρια με πιθανά θέματα και νιώθω την ίδια ανησυχία. Το προσέγγισα διδάσκοντας τη λίστα διαφορετικά κι εξηγώντας στην ουσία την αλγοριθμική υλοποίηση. Έδειξα και βελτιστοποιήσεις... γιατί ποτέ δε ξέρεις...
https://www.youtube.com/watch?v=QEsPayHWEOA&t1
Ναι τι;