Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

arliba

#1546
Παράθεση από: nikosx στις 19 Δεκ 2011, 12:56:51 ΜΜ
http://www.alfavita.gr/artrog.php?id=53274

Καταρχήν η πρώτη βόμβα. Η εφεδρεία στους εκπαιδευτικούς δεν θα γίνει με ηλικιακά κριτίρια. Με τι κριτήρια άραγε;

Και η δεύτερη βόμβα, τέσσερα ώς πέντε μαθήματα στις πανελλήνιες!
Πάει δηλαδή η πληροφορική, τα οικονομικά, η βιολογία. Στο πυρ το εξώτερο τα μοντέρνα και πρακτικά αντικείμενα που θα μπορούσαν
να διδαχτούν και να εξεταστούν οι μαθητές, για να αποκτήσουν ανάλογη παιδεία και να γίνει κάποια στιγμή ανταγωνιστική η οικονομία μας.
Για μια ακόμα φορά το λόμπυ των μαθηματικο-φυσικο-φιλολογων και των υπόλοιπων υπερ-θεωρητικών υπερίσχυσε.

Προβλέπω λοιπόν πληροφορική bye bye στις πανελλήνιες!  Φάτε το χάπι, και μετατραπείτε σε word-excel expetrs στο γυμνάσιο
για να εξετάζετε σε πιστοποίησεις. Και οι αφελείς γονείς, να μην καταλαβαίνουν το παράλογο του επιχείρηματος της υπουργού,
ότι αν ΟΛΑ τα παιδία έχουν πιστοποίηση στο γυμνάσιο, τότε ΔΕΝ έχει νόημα η πιστοποίηση, οπότε οι εμπορικές πιστοποιήσεις  (επαυξημένες ή περισσότερο
εξειδικευμένες) φυσικά και δεν θα σταματήσουν. Δηλαδή κυρία υπουργέ, το ότι περνάει ένα παιδί το μάθημα της πληροφορικής, δεν είναι πιστοποίηση;

Οι ενώσεις μας από την άλλη να κοιμούνται ακόμα τον ύπνο του δικαίου. Και  εμείς, ενώ μαθηματικοί και φυσικοί διδάσκουν πληροφορική,
ούτε δεύτερη ανάθεση να μην έχουμε τα μαθηματικά ή την φυσική!  Αν τολμάνε οι μαθηματικο-φυσικοί ας μας αφήσουν
να δώσουμε εξετάσεις ΑΣΕΠ μαθηματικά και φυσική, ίδια θέματα με τα δικά τους, να δούμε ποιός είναι ο καλύτερος.
"Ευτυχώς, το στέκι είναι (τελικά) μια όαση Δημοκρατίας" -- Keep Growing
Μετά το law-bay.com, καιρός είναι να πάμε και για το law-bay.edu !
Το υπουργείο κυνοβολευτικής υγείας προειδοποιεί: Τα κείμενα που προκύπτουν από ψηφοφορίες. προκαλούν σύγχυση, θυμό, εφίδρωση και υψηλούς καρδιακούς σφυγμούς σε όσους πάσχουν από ψηφοφοβία.

ntzios kostas

Παράθεση από: arliba στις 19 Δεκ 2011, 02:25:06 ΜΜ

Και η δεύτερη βόμβα, τέσσερα ώς πέντε μαθήματα στις πανελλήνιες!
Πάει δηλαδή η πληροφορική, τα οικονομικά, η βιολογία. Στο πυρ το εξώτερο τα μοντέρνα και πρακτικά αντικείμενα που θα μπορούσαν
να διδαχτούν και να εξεταστούν οι μαθητές, για να αποκτήσουν ανάλογη παιδεία και να γίνει κάποια στιγμή ανταγωνιστική η οικονομία μας.
Για μια ακόμα φορά το λόμπυ των μαθηματικο-φυσικο-φιλολογων και των υπόλοιπων υπερ-θεωρητικών υπερίσχυσε.

Προβλέπω λοιπόν πληροφορική bye bye στις πανελλήνιες!  Φάτε το χάπι, και μετατραπείτε σε word-excel expetrs στο γυμνάσιο
για να εξετάζετε σε πιστοποίησεις. ......
ούτε δεύτερη ανάθεση να μην έχουμε τα μαθηματικά ή την φυσική!

Συγνώμη δεν μπορώ να καταλάβω τα λεγόμενά σου. Πόσα μαθήματα πρέπει να εξετάζονται για να θεωρήσουμε ότι πληροφορική θα είναι στα εξεταζόμενα. Η γνώμη μου είναι ότι, όταν ακούμε 4 ή 5 εξεταζόμενα μαθήματα οι πιθανότητες να είμαστε μέσα σε αυτά, είναι αρκετά μεγάλες.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: ntzios kostas στις 19 Δεκ 2011, 06:36:16 ΜΜ
Η γνώμη μου είναι ότι, όταν ακούμε 4 ή 5 εξεταζόμενα μαθήματα οι πιθανότητες να είμαστε μέσα σε αυτά, είναι αρκετά μεγάλες.
Από τη συνέντευξη φάνηκε  ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμα αν θα είναι 4 ή 5 τα μαθήματα.
Νομίζω ότι είναι σίγουρο ότι αυτά τα μαθήματα θα είναι αυτά τα οποία έχουν και μάθημα εμβάθυνσης και το καλό είναι ότι η Πληροφορική έχει τέτοιο μάθημα εμβάθυνσης. Το έχω γράψει πολλές φορές η λογική λέει 4 μαθήματα( αυτά με την εμβάθυνση) +1 η έκθεση. (Αυτό για μένα είναι το καλύτερο ακόμα και για τους μαθητές και ας έχουν περισσότερα μαθήματα. Αν θέλετε το εξηγώ άλλη φορά).

Έχει κυκλοφορήσει και η άποψη της επιλογής του αριθμού των μαθημάτων από τους μαθητές ανάλογα τη σχολή, εκεί θα έχουμε τμήματα όπου άλλα παιδιά θα ενδιαφέρονται και άλλα όχι για το μάθημα.
Το ζουν αυτό σήμερα συνάδελφοι Βιολόγοι ή Μαθηματικοί με τα μαθήματα Γενικής παιδείας και δεν είναι ό,τι καλύτερο...

Γνώμη μου ότι πρέπει να τρέξουμε τώρα πριν παρθούν οι οριστικές αποφάσεις. Πιστεύω η ΠΕΚΑΠ να έχει εγρήγορση και να κάνει ό,τι μπορεί και σ' αυτό και σε άλλα θέματα. Καλό θα ήταν να έχουμε και κάποια ενημέρωση...

tdrivas

αν μπορώ να προσθέσω μία "πληροφορία" που έμαθα, από εργαζόμενο του Υπουργείου...τα μαθήματα έχουν κλειδώσει στα πέντε..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas