Το Στέκι των Πληροφορικών

Επαγγελματικό Λύκειο => Γενικά => Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ => Μήνυμα ξεκίνησε από: Αρης στις 01 Οκτ 2008, 04:02:28 ΜΜ

Τίτλος: xDSL - Πίνακας 6-7
Αποστολή από: Αρης στις 01 Οκτ 2008, 04:02:28 ΜΜ
Συνάδελφοι, έχω κάποιες απορίες για τις πληροφορίες του πίνακα 6-7 στη σελίδα 211. Συγκεκριμένα:

Όποιος γνωρίζει κατι...
Τίτλος: Απ: xDSL - Πίνακας 6-7
Αποστολή από: Laertis στις 01 Οκτ 2008, 06:16:37 ΜΜ
Φίλε Άρη απαντώ
(όχι με πολύ μεγάλη σιγουριά, δεν και έχω το βιβλίο για να ξέρω τι ακριβώς λέει ...)

Νομίζω ότι ο αριθμός ζευγών αναφέρεται στον αριθμό των καλωδίων (συνεστραμμένα ζεύγη) που χρησιμοποιούνται για τη σύνδεση.

Στην ADSL σύνδεση η μέγιστη απόσταση ποικίλλει ανάλογα με την ταχύτητα (bit rate), οπότε τα νούμερα μάλλον αναφέρονται σε διαφορετικά bit rate.

Η HDSL σύνδεση είναι συμμετρική σε downstream - upstream και χρησιμοποιεί 2 τηλεφωνικές γραμμές (καλώδια), οπότε υπάρχουν 2 ξεχωριστά ζεύγη καλωδίων ένα για downstream κι ένα για upstream

Μήπως εννοείς DSL Lite ? Η DSL Lite είναι κάτι σαν ADSL χωρίς splitters με ταχύτητα downstream από 1,5Mbps  και upstream 512 οπότε αντιστοιχεί στην απόσταση της ανάλογης ADSL.

Ελπίζω να θυμάμαι καλά και να μην κάνω λάθος ...
Τίτλος: Απ: xDSL - Πίνακας 6-7
Αποστολή από: arbasiak στις 02 Οκτ 2008, 12:57:06 ΠΜ
Συνάδελφοι, κάνοντας κατάλληλη αναζήτηση για τα θέματα αυτά στη Google
βρήκα ότι:
α. Η δεύτερη μέγιστη απόσταση στο ADSL είναι τυπογραφικό λάθος του σχολικού βιβλίου και αναφέρεται στο ADSL Lite (λέγεται και G.lite και είναι μια παραλλαγή του ADSL, που αντί για splitters στο χώρο του χρήστη χρησιμοποιεί φίλτρα).
β. Οι τεχνολογίες HDSL και SDSL είναι συμμετρικές, άρα η ταχύτητα αποστολής και λήψης δεδομένων είναι η ίδια.
γ. Οι ταχύτητες του HDSL και του SDSL είναι διαφορετικές για Ευρώπη (Ε1) και  Β. Αμερική και Ιαπωνία(Τ1).
δ. Ένα άλλο λάθος που έχει το σχολικό βιβλίο είναι ότι ο αριθμός των ζευγών στην Τ1 είναι 2, ενώ στην Ε1 είναι ή 2 ή 3.
Τίτλος: Απ: xDSL - Πίνακας 6-7
Αποστολή από: Αρης στις 02 Οκτ 2008, 06:37:39 ΜΜ
Ευχαριστώ!
Τίτλος: Απ: xDSL - Πίνακας 6-7
Αποστολή από: Λαμπράκης Μανώλης στις 13 Ιουλ 2014, 11:58:48 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους

και εγώ να πω την αλήθεια δεν μπορώ να "αποκωδικοποιήσω" ακριβώς τον πίνακα, όμως έχω την εντύπωση πως πιο πολύ πληροφοριακά αναφέρονται αυτά έτσι ?? πρέπει δηλαδή οι μαθητές να θυμούνται πχ τον αριθμό των ζευγών?? υποθέτω πρέπει να καταλάβουν κυρίως πότε χρησιμοποιείται κάθε παραλλαγή, αν θέλουμε ίδια ή διαφορετική ταχύτητα για ανέβασμα-κατέβασμα..σωστά???

ευχαριστώ