Απορια τελευταιας στιγμης

Ξεκίνησε από theoni, 26 Μαΐου 2016, 03:46:53 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

theoni

Καλησπερα η σειριακη αναζητηση μπορει να χρησιμοποιηθει σε ταξινομημενο πινακα????στο 9 κρεφαλαιο λερι οτι χρησιμοποιειται αποκλειστικα σε αταξινομητο πινακα αρα με λιγα λογια σε ασκηση με ταξινομημενο πινακα μονοδρομος η δυαδικη σωστα????

Λαμπράκης Μανώλης

Εγώ θα διαφωνήσω..γιατί να μην μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σειριακή σε ταξινομημένο; συνήθως θα έλεγα εγώ χρησιμοποιείται η δυαδική αε ταξινομημένο που είναι πιο αποδοτική, αλλά αν κάνει κάποιος σειριακή ποιο είναι το πρόβλημα; εγώ θα έλεγα πως είναι λάθος η διατύπωση του βιβλίου, αλλά αυτό είναι η δική μου άποψη...τώρα ελπίζω να μην τεθεί τέτοιο θέμα

ΤΙΜ

Συμφωνώ με τον κ.Λαμπράκη ! Δεν το απαγορεύει το σχολικό, απλά είναι πιο αποδοτικός με δυαδική !

pgrontas

Στην ενότητα 3.6 περιγράφεται ακριβώς πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σειριακή αναζήτηση σε ταξινομημένο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Λαμπράκης Μανώλης

έχει μπει και στις επαναληπτικές σε κενά η "έξυπνη σειριακή αναζήτηση" που εφαρμόζεται σε ταξινομημένο...πάντως σε σωστό/λάθος, έτσι όπως -κακώς- το λέει το βιβλίο θεωρώ- θα υπάρξει μπέρδεμα ως συνήθως

theoni

Αν η ασκηση ζηταει αναζητηση και ο πινακας ειναι ταξινομημενος μπορει καποιος να εφαρμοσει την απλη σειριακη αναζητηση χωρις να του κοστισει στην βαθμολογια...????

Λαμπράκης Μανώλης

Εγώ θεωρώ πως δεν πρέπει καν να τεθεί θέμα...δεν έχει κάποιο νόημα αυτό

theoni

Οκ απλα αν μπει αναζητηαη ο μαθητης επιλεγει οποια θελει.... Εκτος αν ειναι αταξινομητος οποτε μονοδρομος η σειριακη σωστα???

Λαμπράκης Μανώλης

Να το θέαω αλλιώς...δεν μπορεί να κάνει αναζήτηση με δομή για; άλλο πως δεν είναι το βέλτιστο και άλλο πως δεν γίνεται

theoni

Οποτε γινεται πιανει σωστο αλλα δεν ειναι η καλυτερη επιλογη.....ετσι το χα στο μυαλο μου απλα με προβληματισε αυτη η εκφραση στο βιβλιο

Λαμπράκης Μανώλης

τώρα μεταξύ μας, πολλές από τις εκφράσεις του βιβλίου δημιουργούν τέτοια προβλήματα .. εγώ πάντως εκφράζω την δική μου άποψη....τώρα αν έχουν κάτι άλλο στο μυαλό τους, τι να πω

theoni

Μέχρι πέρυσι βέβαια δεν υπήρχε αλλη αναζήτηση  οπότε και εφαρμ9ζαμε αυτή φετος γιατι να μην ισχύει το ίδιο????

pvs

Μία παρατήρηση σε ότι αφορά την αναζήτηση. Αν η εκφώνηση αναφέρει να χρησιμοποιηθεί κατάλληλη μέθοδος αναζήτησης (όπως γίνεται στα υποπρογράμματα να χρησιμοποιηθεί κατάλληλο υποπρόγραμμα) τότε αν ο πίνακας είναι ταξινομημένος πρέπει να χρησιμοποιηθεί δυαδική.

Λαμπράκης Μανώλης

Θσ συμφωνήσω απόλυτα...προφανώς μιλάμε για την γενική περίπτωση ... η σειριακή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ταξινομημένο, όμως αν ζητηθεί η κατάλληλη μέθοδος σε ταξινομημένο, τότε θα χρησιμοποιούσαμε δυαδική ... αν και πάλι μπορεί να σκεφτεί κάποιος πως αν ο πίνακας είναι 10 θέσεων, μέσα λέει το βιβλίο πως αν είναι κάτω από 20 αν δεν κάνω λάθος θέσεις χρησιμοποιούμε σειριακή ... και εδώ θα μπορούσε να αρχίσει συζήτηση ... ταξινομημένος αλλά 10 θέσεις = σειριακή ?? γι αυτό θεωρώ πως μάλλον υπάρχουν πολλά να σκεφτεί κανείς

pvs

Αν και of topic και ζητώντας προκαταβολικά συγγνώμη για αυτό, επιτρέψτε μου να γράψω την άποψη μου για τα αυριανά θέματα και το τι ΔΕΝ περιμένω. Κρίνοντας λοιπόν με τα μέχρι στιγμής δεδομένα θεωρώ εντελώς αυτοκτονικό για το πολύπαθο και τόσο αδικημένο μάθημα μας αλλά και κλάδο μας αύριο να δούμε θέματα με πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας όταν την ίδια στιγμή η θετική κατεύθυνση προσπαθεί να μαζέψει και άλλο κόσμο (βλέπε επίπεδο θεμάτων στη Φυσική).
Για να προλάβω απαντήσεις "ναι αλλά τα προηγούμενα χρόνια στη φυσική έβαζαν δύσκολα" φέτος μιλάμε για άλλα δεδομένα καθώς η φυσική "έπαιζε" σε θετική και τεχνολογική ενώ τώρα έχει χάσει μερίδιο της αγοράς. Δεν περιμένω και δεν θέλω "της πλάκας" θέματα αλλά όχι να γίνουμε εμείς για μία ακόμη φορά τα "κορόιδα" που ενώ μας απαξιώνουν συνεχώς να θάψουμε το μάθημα μας χάνοντας ταυτόχρονα και άλλους μαθητές από την κατεύθυνση. Το ζήτημα της Φυσικής επειδή έχω εικόνα ήταν μελετημένο να παίξει το ρόλο του κράχτη για τη θετική κατεύθυνση και ήδη έχει τεθεί σε λειτουργία αυτό που σας γράφω. Ελπίζω αύριο να μη ρίξουμε νερό στο μύλο τους.
Επίσης, το μάθημα μας δεν ξέρω πως πρέπει κάποια στιγμή να αποσυνδεθεί από το ΑΟΘ (σε αυτό φταίει περισσότερο η νοοτροπία των γονιών και όχι το ίδιο το σύστημα). Δεν υπάρχει καμία σύγκριση μεταξύ των δύο ούτε ως προς την ύλη ούτε ως προς το επίπεδο δυσκολίας. Διαχρονικά το ΑΟΔΕ και τώρα το ΑΟΘ ουσιαστικά περισσότερο κακό μας έχει κάνει παρά καλό καθώς για να το πω απλά τα δύο συγκεκριμένα μαθήματα έχουν φτιαχτεί για να κάνουν "μάγκες" τους οικονομολόγους και να φορτώνονται σε εμάς όλες οι διαμαρτυρίες των γονιών και των παιδιών καθώς για ένα αδιευκρίνιστο λόγο έχουν στο μυαλό τους ότι αυτά τα δύο μαθήτα είναι τα εύκολα του εκάστοτε συστήματος.

bagelis

Ο μαθητής δεν είναι αναγκασμένος να γνωρίζει και να χρησιμοποιεί την δυαδική αναζήτηση. Η δυαδική αναζήτηση, σύμφωνα με την περιβόητη εγκύκλιο του υπουργείου, διδάσκεται ως άσκηση. Ότι διδάσκεται ως άσκηση δεν είναι αναγκαία γνώση που πρέπει να χρησιμοποιείται.

Προφανώς λοιπόν, η σειριακή μπορεί να χρησιμοποιηθεί άνετα και σε ταξινομημένο πίνακα.

Υ.Γ.1. Προσωπικά, για να μην παρεξηγηθώ, θα ήθελα πάρα πολύ να είναι η δυαδική αναζήτηση εντός ύλης. Αλλά να βγει ένα ΦΕΚ με την ύλη που να είναι μονοσήμαντο και όχι το φετινό αλαλούμ. Έχουμε ΦΕΚ, έχουμε εγκύκλιο (η εγκύκλιος αναιρεί το ΦΕΚ σε διάφορα σημεία), έχουμε μπλέξει τι λέει το βιβλίο της Β΄ Λυκείου με το βιβλίο της Γ΄, κτλ.

Υ.Γ.2. Ελπίζω να φωτίσει κάποια ανώτερη δύναμη την Επιτροπή να αποφύγει ΟΛΑ τα διφορούμενα σημεία και τα θέματα να είναι καθαρά. Το αν θα είναι εύκολα, μέτρια ή δύσκολα είναι δευτερεύον. Ας είναι ΚΑΘΑΡΑ.

Καλή επιτυχία στα παιδιά αύριο και καλή ξεκούραση στους εκπαιδευτικούς που αγωνίστηκαν όλη τη σχολική χρονιά με αυτές τις αντιξοότητες και βρήκαν άκρη.

Λαμπράκης Μανώλης

Συνάδελφοι έχει συζητηθεί και σε άλλο θέμα, αλλά αν μπορεί κάποιος να μου ξεκαθαρίσει, γιατί έχω μπερδευτεί πάρα πολύ, ποια κομμάτια θεωρούμε ασκήσεις που δεν πρέπει να γνωρίζουν οι μαθητές...έγινε συζήτηση και με τον πολλαπλασιασμό αλά ρώσικα...και είναι παράδειγμα του βιβλίου που ο μαθητής δεν "πρέπει" να γνωρίζει πχ τον κώδικα από αυτά που κατάλαβα... συνάδελφε Βαγγέλη (ή όποιος θέλει ή γνωρίζει ) μήπως μπορείς να δώσεις ένα μπούσουλα ?? εγώ έχω μπερδευτεί ειλικρινά πάρα πολύ ... για παράδειγμα από δυαδική τι πρέπει να γνωρίζει αν όχι τον κώδικα πχ ?? από πολλαπλασιασμό αλά ρώσικά ??

ευχαριστώ

Καρκαμάνης Γεώργιος

Αν μια άσκηση απαιτεί να πραγματοποιηθεί αναζήτηση χωρίς να υποδεικνύει συγκεκριμένο αλγόριθμο, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σειριακή είτε ο πίνακα είναι ταξινομημένος είτε όχι.

Βέβαια αναρωτιέται κανείς με ποιον τρόπο σε ένα θέμα ,θα  κατευθύνουν τον μαθητή να χρησιμοποιήσει αποκλειστικά τη δυαδική αναζήτηση και όχι τη σειριακή και κατά πόσο αυτό είναι θεμιτό. Αυτό θα το δούμε στην πορεία.

pvs

Παράθεση από: Καρκαμάνης Γεώργιος στις 27 Μαΐου 2016, 12:04:44 ΠΜ
Αν μια άσκηση απαιτεί να πραγματοποιηθεί αναζήτηση χωρίς να υποδεικνύει συγκεκριμένο αλγόριθμο, τότε μπορεί να χρησιμοποιηθεί η σειριακή είτε ο πίνακα είναι ταξινομημένος είτε όχι.

Βέβαια αναρωτιέται κανείς με ποιον τρόπο σε ένα θέμα ,θα  κατευθύνουν τον μαθητή να χρησιμοποιήσει αποκλειστικά τη δυαδική αναζήτηση και όχι τη σειριακή και κατά πόσο αυτό είναι θεμιτό. Αυτό θα το δούμε στην πορεία.
Θα μπορούσε να περιγράφει τον τρόπο της αναζήτησης. Για παράδειγμα να αναφέρει ότι κάθε φορά θα εξετάζεται το μεσαίο στοιχείο του πίνακα. Αυτό που συζητάμε για την αναζήτηση θα μπορούσε να τεθεί και στην ταξινόμηση όπου μέσα από την εκφώνηση θα καθοδηγεί τους μαθητές ποια να χρησιμοποιήσουν ή ποια εκδοχή να χρησιμοποιήσουν από τους αλγορίθμους ταξινόμησης. Για παράδειγμα αν ο πίνακας ύστερα από ένα αριθμό συγκρίσεων και αντιμεταθέσεων έχει ταξινομηθεί τότε η διαδικασία της ταξινόμησης να σταματά. Σε αυτή την περίπτωση πάμε στην έξυπνη φυσαλίδα.   

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: pvs στις 27 Μαΐου 2016, 12:34:20 ΠΜ
Σε αυτή την περίπτωση πάμε στην έξυπνη φυσαλίδα.   

Μάλλον ξεφύγαμε!
΄
Καλή επιτυχία στους υποψηφίους.