ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikolasmer

Ζητώ συγγνώμη για το παραπάνω μου post. Δεν συνηθίζω να γράφω κατά αυτό τον τρόπο και ούτε θα το ξανακάνω.  :-[

Μόνο αυτό και τίποτε άλλο. Αν μου ζητηθεί από γονέα μαθητή, γνωστό γνωστού κλπ. αν μπορώ να τον βοηθήσω στο μάθημα της κ. Φιλλένιας (δεν την ήξερα την κυρία, από το Στέκι την έμαθα), τουλάχιστον σε Α' Λυκείου, φυσικά και δεν μπορώ να του το αρνηθώ  ;)
Με το αζημίωτο βέβαια  ;)
Επώνυμα το λέω. 

https://www.youtube.com/watch?v=EdO2W_jZuwg
Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Γιάννης Αναγνωστάκης

Σταματήστε πια με τη Χημεία...Δεν μας φταίει το γνωστικό αντικείμενο ούτε οι συνάδελφοι...Συγκεκριμένοι άνθρωποι έχουν προσβάλει και μειώσει το κλάδο και αυτοί θα πληρώσουν αργά ή γρήγορα...

seibei

Παράθεση από: pthomop στις 01 Σεπ 2015, 07:29:25 ΠΜ
Τρελά τα κέρδη της Φιλλένιας. Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται.
+1

Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 01 Σεπ 2015, 10:48:32 ΠΜ
Σταματήστε πια με τη Χημεία...Δεν μας φταίει το γνωστικό αντικείμενο ούτε οι συνάδελφοι...Συγκεκριμένοι άνθρωποι έχουν προσβάλει και μειώσει το κλάδο και αυτοί θα πληρώσουν αργά ή γρήγορα...

Εντάξει, βραβείο συναδελφικότητας δεν τους δίνω. Πήραν έναν μπαλτά και μας πετσόκοψαν. Το δίκαιο του ισχυρού...

xristos_ts

Αυτοί που πλήττονται είναι οι πληροφορικοί του ιδιωτικού τομέα. Η ΠΕΚΑΠ κινείται σε ρυθμούς δημοσίου κι έχει άλλες προταιρεότητες. Η ΕΠΕ θα βγάλει την εξαμηνιαία ανακοίνωσή της κι όλα καλά.
Η Φιλλένια συνάδελφοι, πήρε《σβάρνα》όλα τα γραφεία των πολιτικών κι επικαλούμενη έναν αριθμό (15000 μέλη), ζητούσε συμπαράσταση στον αγώνα τους. Βγήκαν ανακοινώσεις από καθηγητές πανεπιστημίου του εσωτερικού κι εξωτερικού, από το γενικό χημείο του κράτους, από συνδικαλιστικούς φορείς του εξωτερικού, από κάθε πιθανή κι απίθανη συνδικαλιστική ένωση χημικών, αναζήτησε συμμαχίες με άλλες ενώσεις καθηγητών και βέβαια οι ανακοινώσεις τους ήταν σκληρές, έμμεσα εκβιαστικές (15000 ψηφοφόροι) και στρέφονταν κατά αόριστων κι αόρατων κέντρων και συμβούλων που εξαπάτησαν τον υπουργό και κατατρέχουν τη μητέρα των επιστημών!
Γι όλους εμάς που παρακαλουθήσαμε στενά τις εξελίξεις όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι όλα κινούνταν από από 2-3 ανθρώπους, με μπροστάρισσα τη γνωστή κυρία. Προφανώς, έκανε τη δουλειά της και μάλιστα πολύ καλά, παρόλο που δεν έχει γνώση αλγοριθμικής επίλυσης προβλημάτων.

Τι κάνουμε τώρα. Αναρωτιέμαι πόσο εφικτή είναι η δημιουργία μιας κίνησης, ενός δικτύου μεταξύ των καθηγητών των φροντιστηρίων και βέβαια οπιουδήποτε άλλου έχει διάθεση να συνεισφέρει, ώστε να διεκδικήσουμε τη βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης.
Το δρόμο μας τον έδειξε η Φιλλένια.

Diotima

Παράθεση από: xristos_ts στις 02 Σεπ 2015, 10:01:18 ΠΜ
Αυτοί που πλήττονται είναι οι πληροφορικοί του ιδιωτικού τομέα. Η ΠΕΚΑΠ κινείται σε ρυθμούς δημοσίου κι έχει άλλες προταιρεότητες. Η ΕΠΕ θα βγάλει την εξαμηνιαία ανακοίνωσή της κι όλα καλά.
Η Φιλλένια συνάδελφοι, πήρε《σβάρνα》όλα τα γραφεία των πολιτικών κι επικαλούμενη έναν αριθμό (15000 μέλη), ζητούσε συμπαράσταση στον αγώνα τους. Βγήκαν ανακοινώσεις από καθηγητές πανεπιστημίου του εσωτερικού κι εξωτερικού, από το γενικό χημείο του κράτους, από συνδικαλιστικούς φορείς του εξωτερικού, από κάθε πιθανή κι απίθανη συνδικαλιστική ένωση χημικών, αναζήτησε συμμαχίες με άλλες ενώσεις καθηγητών και βέβαια οι ανακοινώσεις τους ήταν σκληρές, έμμεσα εκβιαστικές (15000 ψηφοφόροι) και στρέφονταν κατά αόριστων κι αόρατων κέντρων και συμβούλων που εξαπάτησαν τον υπουργό και κατατρέχουν τη μητέρα των επιστημών!
Γι όλους εμάς που παρακαλουθήσαμε στενά τις εξελίξεις όλο το προηγούμενο διάστημα, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία, ότι όλα κινούνταν από από 2-3 ανθρώπους, με μπροστάρισσα τη γνωστή κυρία. Προφανώς, έκανε τη δουλειά της και μάλιστα πολύ καλά, παρόλο που δεν έχει γνώση αλγοριθμικής επίλυσης προβλημάτων.

Τι κάνουμε τώρα. Αναρωτιέμαι πόσο εφικτή είναι η δημιουργία μιας κίνησης, ενός δικτύου μεταξύ των καθηγητών των φροντιστηρίων και βέβαια οπιουδήποτε άλλου έχει διάθεση να συνεισφέρει, ώστε να διεκδικήσουμε τη βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης.
Το δρόμο μας τον έδειξε η Φιλλένια.
Συμφωνώ μαζί σου σε όλα αλλά θέλω να προσθέσω ότι βρήκαν πολύ πρόσφορο έδαφος για να περάσουν τα ψέματα τους.
Το επιχείρημα ότι εξαπατήθηκε ο προηγούμενος υπουργός (Λοβέρδος) καταρρίπτεται πολύ εύκολα διότι υπάρχει το ισχυρότατο χαρτί με τις αποφάσεις των σχολών που δόθηκε στην ΑΔΙΠ και οι μισές ζήτησαν εξέταση στο μάθημα της Πληροφορικής.
Οι υποψήφιοι αυτών των σχολών εξετάζονται τώρα στη Χημεία, όλες οι Πολυτεχνικές σχολές, Ηλεκτρολόγοι, Μηχανικοί Η/Υ, Μαθηματικά, Αρχιτεκτονικές κ.α. παρά την απόφαση τους. Αυτό δεν καταρρίπτεται με τίποτα ότι και να λέει κάποιος.
Η συγκεκριμένη κυρία είχε δηλώσει σε εκπαιδευτικό site ότι διαφωνεί στο να αποφασίσουν οι σχολές, διότι ήξερε ότι θα φανεί η αλήθεια.
Το βασικό τους επιχείρημα, που υποστηρίχθηκε και από την ηγεσία του ΥΠΟΠΑΙΘ, ότι τα παιδιά της Τεχνολογικής περνάγανε σε τμήματα που χρειάζονται γνώσεις Χημείας μπορεί να ισχύει μόνο για ελάχιστα παιδιά. Προσωπικά προσπάθησα να σκεφτώ έστω κι έναν μαθητή μου που να έχει περάσει ή να ήθελε να περάσει σε Χημικογενή σχολή. Δε μπόρεσα να βρω ούτε έναν για δείγμα. Τα παιδιά της Τεχνολογικής, όλοι ξέρουμε, ότι ποτέ δεν είχαν στόχο τέτοιες σχολές και αν δεν περνούσαν στον πρώτο τους στόχο, περνούσαν σε άλλες σχολές συνήθως που δεν είχαν σχέση με τη Χημεία αλλά με την Πληροφορική. Ίσα-ίσα, το επιχείρημα αυτό ισχύει αντίστροφα για τα παιδιά της Θετικής που περνούσαν σε τμήματα Πληροφορικής τα οποία ήταν μέσα στις πρώτες επιλογές τους, αν δεν τα κατάφερναν να περάσουν στις Ιατρικές. Αν είχαμε στα χέρια μας τα στοιχεία από τα σχολεία, αυτά όλα θα αποδεικνύονταν και το επιχείρημα της ΕΕΧ θα ίσχυε αντίστροφα υπέρ των Πληροφορικών. Υπάρχουν αντίστοιχα αρχεία και στα φροντιστήρια βέβαια.
Υπάρχει λοιπόν μεγάλη ιδεοληψία κατά της Πληροφορικής, όπως φάνηκε και από το αισχρό εξεταστικό που πέρασε με τη διαδικασία του κατ' επείγοντος, και από το τετραετές πρόγραμμα για την Παιδεία που ανακοινώθηκε, όπου η Πληροφορική είναι ανύπαρκτη σε αυτό, αλλά και από πολλές άλλες αποφάσεις και δηλώσεις που έχουμε διαβάσει τόσον καιρό όσοι παρακολουθούμε στενά το τι γίνεται.
Συμφωνώ απόλυτα ότι πρέπει να ενωθούν όλες οι δυνάμεις υποστήριξης του κλάδου, να αναζητηθούν συμμαχίες, να γίνουν δράσεις ώστε σύντομα να αλλάξουν τα πράγματα γιατί είναι πολύ επικίνδυνο να γίνουν και χειρότερα.

xristos_ts

http://www.esos.gr/arthra/39623/pekap-enantion-syriza-sto-programma-panteli-kai-eskemmeni-paraleipsi-akoma-kai-tis

Επιτέλους, ανακοίνωση με κάποιες αιχμές! (Αφού πρώτα βέβαια μας εξεφτέλισαν ως κλάδο, ως εκπαιδευτικούς και ως επιστήμονες! Μια γαλλικού (υπεύθυνη του Σύριζα για τα εκπαιδευτικά θέματα) κρίνει την επιστήμη μας και τη χρησιμότητά της και αποφαίνεται ότι είναι εύκολο μάθημα και αστείο!)

Ίσως μια αναφορά στο συνολικό αριθμό πληροφορικών-ψηφοφόρων (> 15000) θα ήταν χρήσιμη!

pthomop

Δυστυχώς είναι πια αργά. Η ζημιά είναι ανεπανόρθωτη και μη αναστρέψιμη. Ο ΣΥΡΙΖΑ ολοκλήρωσε το καταστροφικό έργο του Αρβι. Οι Θεσσαλονικείς συνάδελφοι έχουν καθήκον να πλησιάσουν τον Κουράκη και να του πουν μερικά "γαλλικά". Φτάνει πια η κοροϊδία.

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: pthomop στις 04 Σεπ 2015, 09:13:19 ΜΜ
Δυστυχώς είναι πια αργά. Η ζημιά είναι ανεπανόρθωτη και μη αναστρέψιμη. Ο ΣΥΡΙΖΑ ολοκλήρωσε το καταστροφικό έργο του Αρβι. Οι Θεσσαλονικείς συνάδελφοι έχουν καθήκον να πλησιάσουν τον Κουράκη και να του πουν μερικά "γαλλικά". Φτάνει πια η κοροϊδία.

Αν είναι να έχουμε αυτή τη νοοτροπία τότε να μην κάνουμε τπτ....

tropheus

#368
Όσο και να συζητάμε τα αυτονόητα αν δε φύγουν από το προσκήνιο (και το παρασκήνιο) άτομα με μυαλά όπως ο Μπαλτάς και ο Κουράκης θα οδηγούμαστε όλο και πιο χαμηλά.

dpa2006

#369
Με μια πρώτη ματιά που έριξα δεν διακρίνουν ΑΕΙ-ΤΕΙ λέτε να πάμε σε απορρόφηση τους με κανένα ΑΘΗΝΑ ΙΙ ή όπως αλλιώς το ονομάσουν;
Με τα νέα μνημονιακά μέτρα του MOU III λογικά δεν θα αφήσουν την εκπαίδευση ανεπηρέαστη.Ποτέ ως τώρα δεν συνέβη... :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

pthomop

ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ  ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ


http://www.esos.gr/arthra/39636/tsipras-metarrythmisi-se-oles-tis-vathmides-apo-tin-prosholiki-agogi-mehri-tis

Αυτήν την πιστοποίηση στους Η/Υ πόσες φορές την έχουμε ακούσει;

pvs

Παράθεση από: pthomop στις 07 Σεπ 2015, 08:20:08 ΠΜ
ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ  ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ ΘΑ


http://www.esos.gr/arthra/39636/tsipras-metarrythmisi-se-oles-tis-vathmides-apo-tin-prosholiki-agogi-mehri-tis

Αυτήν την πιστοποίηση στους Η/Υ πόσες φορές την έχουμε ακούσει;
Προσωπικά θεωρώ εκ του πονηρού να προβάλλεται συνεχώς η πιστοποίηση χρήσης Η/Υ ανεξάρτητου κόμματος. Η συγκεκριμένη ενέργεια μόνο κακό κάνει στην επιστήμη καθώς έχει ως αποτέλεσμα οι καλοπροαίρετοι να μας πλασάρουν ως δεξιότητα και όχι ως επιστήμη. Είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα πλάνο όπου από την Α' Λυκείου θα καθίσταται σαφές ότι για να περάσει ένα παιδί σε σχολή πληροφορικής πρέπει να κάνει σε κάθε τάξη Λυκείου μάθημα πληροφορικής (αλγοριθμική, δίκτυα το μάθημα των επαλ για τα δίκτυα μπορεί να αποτελέσει οδηγό και για το γενικό λύκειο) και ως στόχος πρέπει να είναι στη Γ' Λυκείου να διδάσκεται αποκλειστικά "κανονική" γλώσσα προγραμματισμού. Κάνοντας μία πρόβλεψη για το υπάρχον σύστημα, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι το πολύ να τρέξει μέχρι και τη φετινή Α' Λυκείου. Έχει δημιουργήσει τεράστιες ανισότητες, έχει φτιαχτεί για ένα μόνο κλάδο τους χημικούς και πλέον δεν το λέμε μόνο εμείς αλλά και άλλες ειδικότητες. Πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και τον παράγοντα γονείς, δυστυχώς το μεγαλύτερο κακό είναι ότι δεν μας έδωσε "καλές" σχολές με αποτέλεσμα οι γονείς ανεξάρτητα με τον αν τα παιδιά τους έχουν ή όχι τις δυνατότητες επιλέγουν τη θετική γιατί έχει αυτές τις σχολές. Τέλος θα τα ξαναγράψω, μεγάλο κακό κάνουν οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων (φυσικοί) καθώς κάνουν πλύση εγκεφάλου σε γονείς και μαθητές. Χάνουμε κόσμο που δεν μπορεί να σταθεί στο πακέτο μαθημάτων Μ,Φ,Χ,Ε μόνο και μόνο γιατί τους τραβάνε εκεί τάζοντας τους λαγούς με πετραχήλια ενώ ξέρουν ότι με κανονικά θέματα καλές σχολές δεν πρόκειται να πιάσουν αυτά τα παιδιά.

petrosp13

Παράθεση από: pvs στις 09 Σεπ 2015, 12:26:45 ΜΜ
Προσωπικά θεωρώ εκ του πονηρού να προβάλλεται συνεχώς η πιστοποίηση χρήσης Η/Υ ανεξάρτητου κόμματος. Η συγκεκριμένη ενέργεια μόνο κακό κάνει στην επιστήμη καθώς έχει ως αποτέλεσμα οι καλοπροαίρετοι να μας πλασάρουν ως δεξιότητα και όχι ως επιστήμη. Είναι απαραίτητο να δημιουργηθεί ένα πλάνο όπου από την Α' Λυκείου θα καθίσταται σαφές ότι για να περάσει ένα παιδί σε σχολή πληροφορικής πρέπει να κάνει σε κάθε τάξη Λυκείου μάθημα πληροφορικής (αλγοριθμική, δίκτυα το μάθημα των επαλ για τα δίκτυα μπορεί να αποτελέσει οδηγό και για το γενικό λύκειο) και ως στόχος πρέπει να είναι στη Γ' Λυκείου να διδάσκεται αποκλειστικά "κανονική" γλώσσα προγραμματισμού. Κάνοντας μία πρόβλεψη για το υπάρχον σύστημα, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι το πολύ να τρέξει μέχρι και τη φετινή Α' Λυκείου. Έχει δημιουργήσει τεράστιες ανισότητες, έχει φτιαχτεί για ένα μόνο κλάδο τους χημικούς και πλέον δεν το λέμε μόνο εμείς αλλά και άλλες ειδικότητες. Πρέπει να βάλουμε στην εξίσωση και τον παράγοντα γονείς, δυστυχώς το μεγαλύτερο κακό είναι ότι δεν μας έδωσε "καλές" σχολές με αποτέλεσμα οι γονείς ανεξάρτητα με τον αν τα παιδιά τους έχουν ή όχι τις δυνατότητες επιλέγουν τη θετική γιατί έχει αυτές τις σχολές. Τέλος θα τα ξαναγράψω, μεγάλο κακό κάνουν οι ιδιοκτήτες φροντιστηρίων (φυσικοί) καθώς κάνουν πλύση εγκεφάλου σε γονείς και μαθητές. Χάνουμε κόσμο που δεν μπορεί να σταθεί στο πακέτο μαθημάτων Μ,Φ,Χ,Ε μόνο και μόνο γιατί τους τραβάνε εκεί τάζοντας τους λαγούς με πετραχήλια ενώ ξέρουν ότι με κανονικά θέματα καλές σχολές δεν πρόκειται να πιάσουν αυτά τα παιδιά.

+1908
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

xristos_ts

https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE

Ο φυσικός Ρίτσαρντ Φάινμαν (Richard Feynman) έχει πει:Η επιστήμη υπολογιστών δεν είναι τόσο παλιά όσο η φυσική, υστερεί χρονικά μερικούς αιώνες. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν λιγότερα στο πιάτο του επιστήμονα των υπολογιστών απ' ότι σε αυτό του φυσικού: μπορεί να είναι νεότερη αλλά είχε μια πολύ πιο έντονη γέννηση!


bugman

xristos_ts
Το κείμενο δεν είναι καλό. Για παράδειγμα αμέσως μετά από αυτό:
"Επίσης, η ιδιότητα του επιστήμονα της πληροφορικής δεν πρέπει να συγχέεται με την επαγγελματική ιδιότητα του προγραμματιστή, δηλαδή ατόμου βιοποριζόμενου από την ανάπτυξη λογισμικού υπολογιστών, εφόσον η πληροφορική δεν συνίσταται στον ίδιο τον προγραμματισμό μα στην επιστημονική μελέτη των αλγορίθμων και της σχεδίασης, ανάλυσης και κατασκευής υλικού ή λογισμικού υπολογιστών και αποδοτικών, αυτοματοποιημένων υπολογιστικών υποδομών για τη μηχανική εκτέλεση αλγορίθμων"
βάζει τρεις παραπομπές. Σε καμία από αυτές δεν αναφέρεται σε βιοπορισμό, πόσο μάλλον για εκείνον του προγραμματιστή. Αντίθετα σε κάθε περίπτωση αναφέρονται τα implementation και computing που είναι ακριβώς η πράξη.
Ασφαλώς κάποιος μπορεί να κάνει πράξεις με το μυαλό του αλλά δεν θα σπουδάσει αυτό το πράγμα...όταν υπάρχει τεχνολογία να το κάνει με υπολογιστή.
Παρακάτω είναι οι αναφορές:
[5]
Κολλέγιο Swarthmore: «Computer science is the study of algorithms and their implementation. This includes the study of computer systems; methods to specify algorithms (for people and computer systems); and the formulation of theories and models to aid in the understanding and analysis of the properties of algorithms, computing systems, and their interrelationship.» Εδώ παίζει το ρήμα aid,ποιον βοηθούν; Αυτόν που σπουδάζει ή κάποιον άλλο;
[12]
↑ Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών Πανεπιστημίου Κρήτης: «... το πρόγραμμα σπουδών αντιμετωπίζει την Πληροφορική ως τεχνολογική επιστήμη: έχοντας αυστηρά επιστημονικά θεμέλια και μεθοδολογία, αποσκοπεί στην κατασκευή συστημάτων υλικού και λογισμικού, τα οποία καλούνται να εξυπηρετήσουν συγκεκριμένες ανθρώπινες ανάγκες.» Άρα μιλάμε για εφαρμογή...πρόγραμμα, υλοποίηση...
[13]
↑ Πανεπιστήμιο Ντάρχαμ: «The broad scope of Computer Science means the subject ranges from areas such as theoretical studies of algorithms and the limits of computation, to the practical issues of implementing computing systems in hardware and software.»[νεκρός σύνδεσμος]  Εδώ έχουμε νεκρό σύνδεσμο (το έσβησαν). Εδώ έχει το broad scope....ως range (περιοχή) από θεωρητικές σπουδές αλγορίθμων (γίνε ο νέος Knuth http://www-cs-faculty.stanford.edu/~uno/) μέχρι τα πρακτικά ζητήματα να φτιάχνει κανείς υπολογιστικά συστήματα σε υλικό και πρόγραμμα (τι κάνει νιαου νιαου)...

Όπως παρατηρούμε οι παραπομπές αναιρούν το ότι η πληροφορική δεν συνιστάται στον ίδιο προγραμματισμό...Ουσιαστικά η πληροφορική ολοκληρώνεται στο προγραμματισμό.