Η τελική εξεταστέα ύλη

Ξεκίνησε από tdrivas, 09 Απρ 2020, 09:28:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

tsak

Μην ασχολείσαι άλλο σε παρακαλώ. Είναι προφανές ότι εμείς οι δύο δεν θα καταλήξουμε κάπου. Δεν σε γνωρίζω προσωπικά και μπορεί να βγαίνουν λάθος συμπεράσματα από τα πληκτρολόγια. Σεβάσου την επιθυμία μου να μην θέλω να συνομιλήσουμε ξανά .Ευχαριστώ.

akalest0s

Παράθεση από: bagelis στις 11 Απρ 2020, 02:05:29 ΜΜ
1. Ερώτηση
Οι διδάσκοντες την Πληροφορική της Γ΄ Λυκείου σε Λύκεια  πως δηλώνουν που έχουν φτάσει στην ύλη;
Αναφέρουν έναν αριθμό σελίδας ή αναφέρουν αναλυτικά ποιές ποραγράφους έχουν διδάξει;

Έχω την εντύπωση ότι γίνεται το πρώτο, οπότε, κατά τη γνώμη μου αυτή είναι η μία αιτία του θέματος. Οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί ακολουθούν μία "ελεύθερη σειρά" στη διδασκαλία των κεφαλαίων και αυτό δεν μπορεί να αποτυπωθεί με μία απλή αναφορά σελίδας.

Εμένα φέτος στην Β'βάθμια με έχουν σταυρώσει.. όπως και να τους τα στείλω, θα με πάρουν τηλ να μου πούνε να τα κάνω αλλιώς. Εδώ έφτασαν στο σημείο να στείλουν ειδικές οδηγίες, για τον πληροφορικό του σχολείου (εμένα δλδ), για να πουν πως θα πρέπει να τους στείλω την ύλη. Έκανα ΑΚΡΙΒΩΣ ό,τι μου είπαν. Την επόμενη μέρα με πήραν τηλ ότι δεν το έκανα καλά και να το κάνω διαφορετικά. Σε κάθε δήλωση ύλης, τα ίδια. Τους λέω, κοιτάξτε, εγώ έχω διδάξει αυτά τα κεφάλαια, γράψτε το όπως θέλετε!
Αυτά τα λέω γιατί δεν πρέπει να έχουμε την ψευδαίσθηση ότι τα πράγματα είναι τόσο οργανωμένα, σε βαθμό που να λέμε "α, το τι έκαναν οι καθηγητές στην δήλωση ύλης, καθόρισε το τι αφαίρεσαν από την ύλη". Θα θέλαμε να ζούμε σε τέτοια οργάνωση, φαντάζομαι. Πάντως δεν είναι έτσι, είναι καθαρά υπερβολική σκέψη αυτό, για τα ελληνικά δεδομένα.
Εμένα για παράδειγμα, μου είπαν χαρακτηριστικά να μην δηλώνω λεπτομέρειες τι έχω διδάξει, αλλά μέχρι που. Πχ, σελίδα 140. Το τι έχω κάνει ακριβώς ως εκεί, να μην το περιγράφω. Αυτό μου το είπαν στην δική μου ββάθμια. Σε άλλη μπορεί να λένε άλλα. Σιγά που κάθισαν να συγκρίνουν μία μία τις δηλώσεις ύλης, πραγματικά παιδιά, ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα τέτοια οργάνωση και λεπτομέρεια.
Συμφωνώ με το:
Παράθεση από: Γιάννης Αναγνωστάκης στις 11 Απρ 2020, 09:52:59 ΜΜ
Εγώ αποκλείω το ενδεχόμενο να έκατσαν να μελετήσουν  που έχει φτάσει το κάθε σχολείο ακριβώς....
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

evry

Δεν ξέρω αν κολλάει ακριβώς εδώ αλλά μια και μιλάμε για εξεταστέα ύλη έχει νόημα. Στα μαθηματικά η επίλυση ορίου με De L'Hospital είναι εκτός  εξεταστέας ύλης. Όμως είναι μέσα στην διδακτέα και αρκετά παιδιά έχουν διδαχθεί τον τρόπο αυτό. Τι θα γίνει αν ένα παιδί χρησιμοποιήσει κανόνες De L'Hospital  για όριο το οποίο με άλλους τρόπους βγαίνει πολύ πιο δύσκολα?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Παράθεση από: evry στις 01 Μαΐου 2020, 09:15:56 ΜΜ
Δεν ξέρω αν κολλάει ακριβώς εδώ αλλά μια και μιλάμε για εξεταστέα ύλη έχει νόημα. Στα μαθηματικά η επίλυση ορίου με De L'Hospital είναι εκτός  εξεταστέας ύλης. Όμως είναι μέσα στην διδακτέα και αρκετά παιδιά έχουν διδαχθεί τον τρόπο αυτό. Τι θα γίνει αν ένα παιδί χρησιμοποιήσει κανόνες De L'Hospital  για όριο το οποίο με άλλους τρόπους βγαίνει πολύ πιο δύσκολα?

Ισχύει: "κάθε επιστημονικά ορθή λύση είναι σωστή"?
ή θα το ξεχάσουμε...?
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

evry

κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι σωστή.
πρέπει να αποδείξεις την ορθότητα.
Παράθεση από: dpa2006 στις 03 Μαΐου 2020, 04:08:22 ΜΜ
Ισχύει: "κάθε επιστημονικά ορθή λύση είναι σωστή"?
ή θα το ξεχάσουμε...?
Με μαθηματικούς που έχω μιλήσει είναι διχασμένοι σε αυτό, θα τολμούσα να πω 50-50.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

dpa2006

Παράθεση από: evry στις 03 Μαΐου 2020, 04:30:24 ΜΜ
κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη λύση είναι σωστή.
πρέπει να αποδείξεις την ορθότητα.Με μαθηματικούς που έχω μιλήσει είναι διχασμένοι σε αυτό, θα τολμούσα να πω 50-50.
Κεντρική οδηγία να υποθέσω πως δεν υπάρχει άρα έχουμε πρόβλημα...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science