Προτάσεις για μείωση της ύλης

Ξεκίνησε από petrosp13, 24 Μαρ 2020, 05:37:37 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

petrosp13

Θεωρώ δεδομένη την μείωση της ύλης με 1 μήνα χαμένων ωρών
Μερικές εύκολες προτάσεις

- Το κεφάλαιο του Αντικειμενοστραφούς Προγραμματισμού. Ενδιαφέρον κεφάλαιο, αλλά με ελλιπείς και ασαφείς ασκήσεις και πιθανότητα για επικίνδυνα θέματα
- Το Κεφάλαιο των Τεχνικών Σχεδίασης Αλγορίθμων. Δεν νομίζω ότι χρειάζεται καν να το δικαιολογήσω
- Οι παράγραφοι που αναφέρονται στις σκοπιές που μελετά η Πληροφορική τους Αλγορίθμους και τα Δεδομένα.

Η έκταση της μείωσης θα εξαρτηθεί φυσικά και από το αν θα ανοίξου τα σχολεία στις 27/4

Θα έλεγα ότι δεν θα πρέπει να αγγιχτεί καθόλου η κλασική ύλη της αλγοριθμικής (Δομή Ακολουθίας...Υποπρογράμματα) στην μείωση της ύλης
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Κατά τη γνώμη μου ακόμα και αν ανοίξουν στις 27/4 θα πρέπει να είναι πολύ πιο γενναία η μείωση.
Εγώ θα ήθελα Αντικειμενοστρεφής & Εκσφαλμάτωση ή Αντικειμενοστρεφής & Δυναμικές
Τα παιδιά έχουν ταρακουνηθεί. Δεν είναι μόνο αριθμητικό θέμα ημερών.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

andreas_p


soc_h

Προσωπικά θεωρώ δύσκολο να ανοίξουν ξανά τα σχολεία πλην ίσως του Λυκείου κυρίως λόγω της Γ.
Αν γίνει αυτό, θα γίνει στο πρώτο δεκαήμερο Μαΐου.
Σωκράτης

akalest0s

Και εγώ δε βλέπω να ανοίγουμε σύντομα. Αμέσως μετά το Πάσχα, πολύ χλωμό..
Οπότε μιλάμε για γενναίες μειώσεις ύλης, αν όντως πάει έτσι.
Προφανώς τα πιο θεωρητικά και αστήρικτα κεφάλαια, πρέπει να φύγουν πρώτα από τη μέση.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

sensible

Νομίζω ότι δεν υπάρχει τι επιθυμούμε εμείς αλλά που βρίσκεται στην ύλη και ο τελευταίος των συναδέλφων. Θεωρητικά βάση και του χρονοπρογραμματισμού του ΙΕΠ η μεγάλη πλειοψηφία να πούμε ότι λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία είχε ξεκινήσει τις Δυναμικές Δομές Δεδομένων. Άρα ορθολογικά θεωρώ απίθανο να κόψουν ύλη (έστω και θεωρητική) που έχει ήδη διδαχθεί και μάλιστα σε ήρεμη περίοδο για τους μαθητές. Ρεαλιστικά με την επιστροφή ολοκληρώνουμε τις Δυναμικές Δομές και κόβουν τον Αντικειμενοστραφή σχεδόν σίγουρα (βάση και πληροφόρησης από Συντονιστή της ειδικότητας μας). Αν αφαιρεθεί και κάτι από τις Δυναμικές Δομές δε το ξέρω.

Λαμπράκης Μανώλης

καλησπέρα σε όλους

να ρωτήσω εγώ το ανάποδο, ποια θα λέγαμε πως είναι τα πιο πίθανα να παραμείνουν απο τη νεα ύλη, ώστε να κάνουμε μία επαναληψούλα σε αυτά  ??


εγώ θα έλεγα στοίβα, ουρά, λίστες, δένδρα είναι  από τα πιο πιθανά να παραμείνουν

τι λέτε εσείς ?? 

petrosp13

Το σίγουρο είναι ότι το πιο σημαντικό στοιχείο στην αφαίρεση ύλης είναι η σειρά που ζήτησε το ΙΕΠ να διδαχθούν τα κεφάλαια
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pgrontas

Παράθεση από: petrosp13 στις 26 Μαρ 2020, 03:17:22 ΜΜ
Το σίγουρο είναι ότι το πιο σημαντικό στοιχείο στην αφαίρεση ύλης είναι η σειρά που ζήτησε το ΙΕΠ να διδαχθούν τα κεφάλαια
Η σειρά του ΙΕΠ είναι ενδεικτική και δεν δεσμεύει τους διδάσκοντες. Το λέει στο τέλος.
Τώρα υποβάλλεται η ύλη του Μαρτίου και πιστεύω σύντομα θα ληφθούν αποφάσεις.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

gbougioukas

Αν αφαιρεθεί κάτι, καλό είναι να μην είναι οι γράφοι. Πληροφορική χωρίς δομές δεδομένων δεν γίνεται και οι γράφοι είναι η πιο γενική τους μορφή, όπως λέει και το σχολικό βιβλίο.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

akalest0s

Ευσταθεί. Όταν δίδαξα γράφους, σκεφτόμουν πόσο χρήσιμοι μπορεί να είναι στη μετέπειτα πορεία των παιδιών.
Φαντάζομαι όμως το ΙΕΠ θα χειριστεί το 1.3 ολόκληρο μαζί.
"Abstraction is not the first stage, but the last stage, in a mathematical development." MK
"I don't want to write about a high level thing, unless I fully understand about a low level thing" DK

ilias_s

Συγγνώμη που θα παρέμβω με αυτό τον τρόπο κάνω τις εξής σκέψεις :

1) Η μείωση ή όχι της ύλης είναι κάτι που δεν το αποφασίζουμε εμείς! Το τι θα μείνει και τι όχι μάλλον θα αποφασιστεί κεντρικά.
2) Δε νομίζω πως υπάρχει τρόπος να βρούμε ένα κοινά αποδεκτό κομμάτι της ύλης για να βγει εκτός χωρίς να θιγεί ούτε κανένας με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.
3) Οι όποιες προτάσεις που συζητιούνται εδώ, θα φτάσουν ποτέ το υπουργείο; Αν φτάσουν θα τα λάβει υπόψη κανείς; Η εμεπιρία μου λέει πως η απάντηση σε αυτά τα εωτήματα είναι όχι και ΟΧΙ αντίστοιχα!

Εγώ έχω τελειώσει την ύλη ανεπίσημα 27 Φλεβάρη, επίσημα κάποια στιγμή πριν τις 10 Μάρτη. Και τίποτα να μην κόψουν οι δικοί μου μαθητές έχουν διδαχθεί τα πάντα (και την ύλη στα φροντιστήρια την είχαν τελειώσει ακόμα πιο νωρίς). Ακολουθώντας τη διδακτική αλληλουχία του ΙΕΠ, τα τελευταία κομμάτια της ύλης που έκανα ήταν ο αντικειμενοστραφής προγραμματισμός και αμέσως πριν οι δομές δέντρων και γράφων. Άλλοι μπορεί να πήραν την ύλη με άλλη σειρά. Ξέρω πως κάποιος άφησε το 6ο κεφάλαιο τελευταίο μαζί με την εκσφαλμάτωση. Τι κόβεις λοιπόν;

Με μία φράση... Μήπως τζάμπα κουβεντιάζουμε;


evry

Ηλία εννοείται ότι αυτή η κουβέντα δεν έχει νόημα, απλά ο καθένας νομίζει ότι αν γράψει κάτι εδώ θα το διαβάσουν στο υπουργείο και θα τρέξουν αμέσως να το υλοποιήσουν.

Είναι όπως αυτό που κάνουν κάποιοι με τα θέματα εξετάσεων. Αν μπει κάποιο πρωτότυπο θέμα το οποίο δεν έχουν κάνει οι μαθητές τους, μπαίνουν εδώ και ζητάνε να ακυρωθεί, ότι είναι εκτός ύλης κλπ.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

pgrontas

Ρε παιδιά (evry και ilias_s) τον πόνο μας λέμε. Δεν νομίζω κανείς να γράφει με την ελπίδα ότι θα διαβαστεί στο υπουργείο!
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Λαμπράκης Μανώλης

καλημερα

συγνώμη για την ενταση αλλά το διάβασα και μου εχει ανεβαι η πίεση στο 10000

καλά σοβαρά τώρα, λέμε την άποψη μας και είμαι οι ΧΑΖΟΙ και οι ΗΛΙΘΙΟΙ που θέλουμε να μας ακούσει το υποουργείο , να ακυρώσει θεματα κτλ κτλ ??? τι είναι αυτό τώρα ???? μα σοβαρά τώρα ??? τον πόνο μας λέμε, καλά τα λεέι ο συνάδελφος ...   μπράβο, άριστη αντιμετώπιση συναδέλφων, και εις ανώτερα

ξανά συγνώμη για την ένταση