Χρήση πινάκων

Ξεκίνησε από Sergio, 23 Μαΐου 2011, 03:15:41 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

«..καλό είναι οι μαθητές σε αυτό το στάδιο να θεωρούν τους πίνακες στατικούς..» (Βιβλίο Καθηγητή, σελ.182) - ΠΟΙΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΝΝΟΕΙ ?

στο στάδιο της αρχικής εξοικείωσής τους με βασικές έννοιες αλγοριθμικής και προγραμματισμού και ανεξάρτητα από την αναπαράσταση που χρησιμοποιούν (διαγραμματική, ψευδογλώσσα, προγραμματισμός)
στο στάδιο της ενασχόλησής τους με τον προγραμματισμό σε ΓΛΩΣΣΑ: ενώ σε ψευδογλώσσα μπορούν να τους θεωρούν δυναμικούς, στη ΓΛΩΣΣΑ καλό είναι να τους θεωρούν στατικούς.
άλλο (εξηγείστε με σχετικό μήνυμα στο χώρο του θέματος)

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Sergio στις 28 Μαΐου 2011, 08:04:27 ΠΜ
Πάντως θα συμφωνήσω πωςαπεναντίας, γνωρίζω μεγάλο αριθμό συναδέλφων που συμφωνούν με τα σημεία Α1, Β1, Γ1 και Δ1 και μάλιστα τα θεωρούν τόσο εξόφθαλμα προφανή που δε μπαίνουν καν στον κόπο να συμμετέχουν στις συζητήσεις μας..

To ίδιο και εγώ, αλλά έχουν την αντίθετη άποψη...

Sergio

Παράθεση από: janag79 στις 28 Μαΐου 2011, 08:23:00 ΠΜ
To ίδιο και εγώ, αλλά έχουν την αντίθετη άποψη...


Μπερδεύτηκα.. ποιά άποψη ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry

Προφανώς δεν είναι το ίδιο
Γιατί όμως το περσινό θέμα δεν εμπίπτει και αυτό στην άσκοπη χρήση πινάκων? Δεν έχουμε και εκεί λύση χωρίς πίνακα?  :-\

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 27 Μαΐου 2011, 11:04:28 ΜΜ
Η άποψη μου είναι ότι δεν έχει καμία σχέση το περυσινό Θέμα Γ με το φετινό. Στο φετινό είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει τιμή φρουρός, οπότε εμπίπτει στη κατηγορία ''άσκοπη χρήση πινάκων''-9.2 σελ. 191. Στο περυσινό στο ερώτημα Γ2 έλεγε:
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Sergio στις 27 Μαΐου 2011, 11:03:16 ΜΜ

Βέβαια η επιλογή του να χρησιμοποιήσει πίνακα για κάτι που δεν έπρεπε, τον οδήγησε σε αρκετά πιο περίπλοκη λύση με αποτέλεσμα να πέσει σε λάθη τα οποία θα του στερούσαν μονάδες (εκτός αν δε διάβασα προσεκτικά τον κώδικα).  Συγκεκριμένα:

1)
    ΑΝ ι = Ν1 ΚΑΙ Ν2 > 0 ΤΟΤΕ
      φ <- Ν2
      done <- ΑΛΗΘΗΣ
    ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Αν έχω καταλάβει καλά τον κώδικα, το ι δείχνει το υπο εξέταση στοιχείο ενώ το Ν1 το πλήθος «γεμάτων» 100άδων οπότε τα δύο δεν είναι συγκρίσιμα.

2)
      ΑΝ ελάχ > επ[κ] ΤΟΤΕ
        ελάχ <- επ[κ]
        ον_ελαχ <- ον[κ]
        θέση_π <- θέση_π + 1
      ΤΕΛΟΣ_ΑΝ

Γιατί να επηρεάζεται η θέση_π μόνο κάθε φορά που αλλάζει το ελάχ και όχι κάθε φορά που βρίσκεται επίδοση χαμηλότερη του πρώτου;


3)
  ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ: ον[10]

ΚΑΙ ο πίνακας των ονομάτων είναι 100άρης αλλά αυτό φαντάζομαι δε θα έκοβε μονάδα αφού ο κάθς βαθμολογητής θα καταλάβαινε πως δεν σημαίνει κάτι επιλήψιμο, αφού ο αντίστοιχος πίνακας των επιδόσεων έχει δηλωθεί σωστά

Δεν υπάρχει λάθος. Όντως δεν διάβασες προσεκτικά τον κώδικα.
1) Το ι εκφράζει τον αριθμό επαναλήψεων που χρειάζονται για να επεξεργαστoύν οι Νdiv100 εκατοντάδες.
2) Όλες οι επιδόσεις είναι διαφορετικές μεταξύ τους.
3) Τυπογραφικό δικό μου. Αλλά στις εξετάσεις δεν θα φαίνονταν οι δηλώσεις αφού θα έγραφε αλγόριθμο.

Και από την παρατήρηση 3 θα ξεκινήσω αυτό που θέλω να δείξω για το χώρο του προβλήματος.
Υπάρχουν σχετικά άπειροι βαθμολογητές; Δεν μειώνω κανέναν με αυτό, ούτε αμφισβητώ την επιστημονοσύνη των συναδέρφων. Απλά κάποια πράγματα μπορεί να αντιμετωπιστούν κατά βάση με την εμπειρία. Ακόμη και εσύ (η εμπειρία σου δεν αμφισβητείται από κανένα) τον παραπάνω κώδικα πρέπει να τον τρέξεις για να δεις αν είναι σωστός ή όχι.
Ο άπειρος βαθμολογητής λοιπόν θα έβλεπε χρήση πίνακα και δεν θα έβλεπε τις δηλώσεις. Τι πιστεύεις; Δεν θα αφαιρούσε μονάδες;
Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι έχουμε αναγάγει ως μέγιστο στόχο να εξετάσουμε αν μπορούν να διακρίνουν οι μαθητές αν πρέπει ή όχι να χρησιμοποιηθεί πίνακας κατά την άποψη μου με λάθος τρόπο. Αυτό έχει οδηγήσει σε όλα αυτά τα προβλήματα.

1)Εκφωνήσεις που επιτρέπουν στο θεματοδότη να αυθαιρετεί σε σημείο υπερβολής αλλά όχι στο μαθητή να υποθέσει κάτι που στον πραγματικό κόσμο είναι αποδεκτό από όλους.
2)Οδηγία της ΚΕΕ που ναι μεν βασίζεται στο βιβλίο αλλά δεν προβλέπει όλες τις περιπτώσεις χρήσης πίνακα και μπορεί να προκαλέσει αστοχία στη βαθμολογία.

Μία απλή παρατήρηση της μορφής ή του στυλ διατύπωσης  "Υπάρχει περιορισμός φυσικής μνήμης", θα εξέταζε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Αναφέρεται εξάλλου και στο βιβλίο στη σελίδα 191 που μιλάει για αδυναμία εκτέλεσης προγράμματος. Δεν λέει πουθενά στο βιβλίο θεωρήστε άπειρο τον αριθμό των δεδομένων. Έτσι συνδεόμαστε σωστά και με την τριτοβάθμια, θέμα που τόσο πολύ απασχολεί το Γιώργο.

Και επειδή πάνω από όλα ειλικρίνεια, ο κώδικας είναι δικός μου όχι μαθητή. Ο μόνος μαθητής μου που θα μπορούσε να σκεφτεί έτσι είναι ακόμη στη β΄γυμνασίου και κατάφερε να φτάσει στη Γ Φάση του διαγωνισμού πληροφορικής. Και αυτό θα το έκανε για άλλο λόγο. Για να μην σηκώσει από το αρχείο όλα τα δεδομένα στη μνήμη.

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: Σούλας Βασίλης στις 27 Μαΐου 2011, 11:04:28 ΜΜ
Η άποψη μου είναι ότι δεν έχει καμία σχέση το περυσινό Θέμα Γ με το φετινό. Στο φετινό είναι ξεκάθαρο ότι υπάρχει τιμή φρουρός, οπότε εμπίπτει στη κατηγορία ''άσκοπη χρήση πινάκων''-9.2 σελ. 191.

Ένα θέατρο δέχεται θεατές μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις ή να ξεκινήσει το έργο. Δίνεται ότι το θέατρο χωράει 200 θεατές, η ώρα έναρξης είναι η 9.00 μ.μ. ενώ το κάθε εισιτήριο κοστίζει 10€. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει για κάθε θεατή που θα παρακολουθήσει την παράσταση την ώρα προσέλευσης του και θα εμφανίζει τα έσοδα του θεάτρου.

Άρα αν λυθεί με πίνακα το παραπάνω είναι λάθος αφού υπάρχει τιμή φρουρός. Είσαι σίγουρος για αυτό που λές;   

Sergio

Παράθεση από: aperdos στις 28 Μαΐου 2011, 09:09:37 ΠΜ
1) Το ι εκφράζει τον αριθμό επαναλήψεων που χρειάζονται για να επεξεργαστoύν οι Νdiv100 εκατοντάδες.

Oooops.. σωστά, με τις εμφωλευμένες επαναλήψεις με μπέρδεψε.. έχεις δίκαιο !!

Παράθεση από: aperdos στις 28 Μαΐου 2011, 09:09:37 ΠΜ
2) Όλες οι επιδόσεις είναι διαφορετικές μεταξύ τους.

Κάτσε λίγο.. ίσως πάλι κάτι χάνω.  Εάν οι επιδόσεις ήταν:

7 10 8 5 9 6

έχω την αίσθηση πως ο κώδικας που δίνεις θα είχε ως αποτέλεσμα (π_θέση) το 2

ελαχ <- 7
π_θέση <- 1
10 < ελαχ : ΨΕΥΔΗΣ
8 < ελαχ: ΨΕΥΔΗΣ
5 < ελαχ: ΑΛΗΘΗΣ => ελαχ: 5, π_θέση: 2
9 < ελαχ : ΨΕΥΔΗΣ
6 < ελαχ : ΨΕΥΔΗΣ

ενώ θα έπρεπε να έχει το 4..

πρωτ <- 7
π_θέση <- 1
10 > πρωτ : ΑΛΗΘΗΣ => π_θέση: 2
8 > πρωτ: ΑΛΗΘΗΣ => π_θέση: 3
5 > πρωτ: ΨΕΥΔΗΣ
9 > πρωτ : ΑΛΗΘΗΣ => π_θέση: 4
6 > πρωτ : ΨΕΥΔΗΣ


Πάλι λάθος κατάλαβα ;  :-\ :-[
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: aperdos στις 28 Μαΐου 2011, 09:23:44 ΠΜ
Ένα θέατρο δέχεται θεατές μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις ή να ξεκινήσει το έργο. Δίνεται ότι το θέατρο χωράει 200 θεατές, η ώρα έναρξης είναι η 9.00 μ.μ. ενώ το κάθε εισιτήριο κοστίζει 10€. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει για κάθε θεατή που θα παρακολουθήσει την παράσταση την ώρα προσέλευσης του και θα εμφανίζει τα έσοδα του θεάτρου.

Άρα αν λυθεί με πίνακα το παραπάνω είναι λάθος αφού υπάρχει τιμή φρουρός. Είσαι σίγουρος για αυτό που λές;   

Ακριβώς.. αυτό είναι το θέμα... δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα..

Στο εύστοχο αυτό παράδειγμα η χρήση πίνακα είναι δυνατή αλλά όχι απαραίτητη..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: aperdos στις 28 Μαΐου 2011, 09:09:37 ΠΜ
..Ο άπειρος βαθμολογητής λοιπόν θα έβλεπε χρήση πίνακα και δεν θα έβλεπε τις δηλώσεις. Τι πιστεύεις; Δεν θα αφαιρούσε μονάδες;
..
2)Οδηγία της ΚΕΕ που ναι μεν βασίζεται στο βιβλίο αλλά δεν προβλέπει όλες τις περιπτώσεις χρήσης πίνακα και μπορεί να προκαλέσει αστοχία στη βαθμολογία.

Δεν ξέρω αν θα αφαιρούσε μονάδες όμως αν το έκανε θα αυθαιρετούσε και σε αυτό δεν έφταιγε η οδηγία της ΚΕΕ αφού σαφώς επισημαίνει περιπτώσεις χρήσης πίνακα με άγνωστο μέγεθος.

Παράθεση από: aperdos στις 27 Μαΐου 2011, 04:48:49 ΜΜ
..η λύση με χρήση πίνακα δεν μπορεί να θεωρηθεί σωστή αφού το μέγεθος του πίνακα δεν είναι γνωστό τη στιγμή του προγραμματισμού όπως περιγράφεται στη σελίδα 56 παράγραφος 3.3 του σχολικού βιβλίου..

Η λύση που προτείνεις ΔΕΝ έχει αυτό το «σφάλμα»
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: aperdos στις 28 Μαΐου 2011, 09:09:37 ΠΜ
Μία απλή παρατήρηση της μορφής ή του στυλ διατύπωσης  "Υπάρχει περιορισμός φυσικής μνήμης", θα εξέταζε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Αναφέρεται εξάλλου και στο βιβλίο στη σελίδα 191 που μιλάει για αδυναμία εκτέλεσης προγράμματος. Δεν λέει πουθενά στο βιβλίο θεωρήστε άπειρο τον αριθμό των δεδομένων. Έτσι συνδεόμαστε σωστά και με την τριτοβάθμια, θέμα που τόσο πολύ απασχολεί το Γιώργο.

..και όχι μόνο το Γιώργο. Πιστεύω μας απασχολεί όλους η ύπαρξη συνέχειας όπως όμως θα πρέπει να μας απασχολεί και η διδασκαλία του αντικειμένου στο πλαίσιο του συμβολαίου που προσδιορίζει ο διδακτικός μετασχηματισμός που επιχειρείται στη δική μας βαθμίδα και τύπο λυκείου..

Όμως η διατύπωση της μορφής «περιορισμός φυσικής μνήμης» δε νομίζω πως θα ήταν δόκιμη στο περσινό θέμα Γ που δεν περιόριζε το λύτη στο πλαίσιο υπολογιστικού συστήματος αφού ζητούσε (απλά) αλγόριθμο ..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: aperdos στις 28 Μαΐου 2011, 09:09:37 ΠΜ
..Ο μόνος μαθητής μου που θα μπορούσε να σκεφτεί έτσι είναι ακόμη στη β΄γυμνασίου και κατάφερε να φτάσει στη Γ Φάση του διαγωνισμού πληροφορικής. Και αυτό θα το έκανε για άλλο λόγο. Για να μην σηκώσει από το αρχείο όλα τα δεδομένα στη μνήμη.

Τυχερέ.. το μαθητή σου και τα μάτια σου :)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: evry στις 28 Μαΐου 2011, 09:06:56 ΠΜ
Προφανώς δεν είναι το ίδιο
Γιατί όμως το περσινό θέμα δεν εμπίπτει και αυτό στην άσκοπη χρήση πινάκων? Δεν έχουμε και εκεί λύση χωρίς πίνακα?  :-\

Ας μπορούσαμε να έχουμε λύση με πίνακα και ας ήταν και άσκοπη.. Το πρώτο μας πρόβλημα είναι να δούμε αν μπορούμε και μετά αν χρειάζεται..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Αμάν.. που είσαταν όλοι εχθές το βράδυ να τα πούμε με την ησυχία μας.. με περιμένουν και γραπτά στο βαθμολογικό..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

pgrontas

Η γνώμη μου όπως την διατύπωσα και πέρσι είναι ότι κακώς μας μπερδεύει το γνωστό πλήθος στοιχείων, η στατικότητα / δυναμικότητα και οι τιμές φρουροί. Όλα αυτά είναι τυφλοσούρτες και πρέπει να αποφεύγονται σε κάθε περίπτωση.

Το βασικό για μένα είναι η επεξεργασία που κάνουμε στα δεδομένα. Αν μπορεί  να υπολογιστει το ζητούμενο με ένα πέρασμα (μικρότερα, άθροισμα κτλ.) κάτι που ήταν δυνατό και φέτος και πέρσι, οι μαθητές πρέπει να μάθουν να μην παίρνουν πίνακες και να τους κοστίζει διαφορετικά. Αν χρειάζεται δεύτερο (πχ. πόσα είναι πάνω από τον μέσο όρο κτλ.), τρίτο πέρασμα τότε μόνο πρέπει να χρησιμοποιηθεί πίνακας. Αυτό τον αλγοριθμικό κανόνα πρέπει να συνδυάσουν οι μαθητές με τους πίνακες και όχι ότι είναι ένα πολυεργαλείο που πάει με όλα, ούτε από την άλλη λεπτομέρειες υλοποίησης όπως η στατικότητα που άλλωστε έχει ξεπεραστεί.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: aperdos στις 28 Μαΐου 2011, 09:23:44 ΠΜ
Ένα θέατρο δέχεται θεατές μέχρι να συμπληρωθούν οι θέσεις ή να ξεκινήσει το έργο. Δίνεται ότι το θέατρο χωράει 200 θεατές, η ώρα έναρξης είναι η 9.00 μ.μ. ενώ το κάθε εισιτήριο κοστίζει 10€. Να αναπτύξετε αλγόριθμο ο οποίος θα διαβάζει για κάθε θεατή που θα παρακολουθήσει την παράσταση την ώρα προσέλευσης του και θα εμφανίζει τα έσοδα του θεάτρου.

Άρα αν λυθεί με πίνακα το παραπάνω είναι λάθος αφού υπάρχει τιμή φρουρός. Είσαι σίγουρος για αυτό που λές;   

Το παράδειγμα που αναφέρεις έχει μεν τιμή φρουρό, αλλά έχεις και ένα δεδομένο ακόμη ''Δίνεται ότι το θέατρο χωράει 200 θεατές'' κάτι που δεν υπάρχει στο φετινό θέμα Γ. Χρησιμοποιώντας λοιπόν αυτό που λέει ότι η χρήση των πινάκων είναι και θέμα εμπειρίας του προγραμματιστή για το συγκεκριμένο πιθανόν να χρησιμοποιούσα και πίνακα.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

Σούλας Βασίλης

Η άποψη μου σχετικά με τη λύση αυτού του θέματος είναι η εξής.
Επειδή το μάθημα είναι Αλγοριθμική και αναφέρετε σε μαθητές Γ' Λυκείου, η ΚΕΕ στις εκφωνήσεις να αναφέρετε καθαρά αν επιτρέπετε ή όχι η χρήση πινάκων. Όλοι ξέρουμε ότι ότι κάποια από αυτά που λέμε εδώ σε μία πραγματική γλώσσα προγραμματισμού έχουν λυθεί μιας και  το μέγεθος πινάκων μπορεί να ορίζεται δυναμικά.
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52