Σχέδιο Προγράμματος για την Α', Β' & Γ' Λυκείου

Ξεκίνησε από skoud, 02 Οκτ 2010, 11:50:30 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Τι ακριβώς σημαίνει ρε παιδιά ΄μάθημα επιλογής στη Θετική Κατ.'; Δηλαδή θα υπάρχουν 3 ή 4 υποχρεωτικά μαθήματα, που θα εξετάζονται και πανελλαδικά, και από εκεί και πέρα θα έχουν και μαθήματα επιλογής (βλέπε Θρησκευτικά, Κοινωνιολογία κτλ.); Και πόσες θα είναι οι κατευθύνσεις; Δύο (θετική και θεωρητική);
Ακόμα δεν έχω καταλάβει.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

poursali

Παράθεση από: fof στις 23 Φεβ 2011, 01:41:11 ΠΜ
Τι να πω;... όπως στρώσουμε θα κοιμηθούμε!
Πάντως από προτάσεις έχω στερέψει...

Φωτεινή, το παίρνω ως αφορμή για να ξεδιπλώσω μια σκέψη :)

μέχρι να γίνει η συνάντηση λέγαμε "ας γίνει η συνάντηση πρώτα και μετά βλέπουμε, τώρα δεν έχουμε επίσημη ενημέρωση"
οκ, η συνάντηση έγινε, το αποτέλεσμα απέχει από τη στάση μας ως κλάδος.
άρα σαν καθηγητές πληροφορικής πρέπει να αναλύσουμε το πρόβλημα σε επιμέρους κομμάτια που ξέρουμε ότι έχουν λύση και μετά να αποφασίσουμε πως θα λύσουμε κάθε κομμάτι του ώστε η σύνθεσή τους να λύσει το αρχικό πρόβλημα... αυτό θέλει, όχι πανικό... μια δόση απογοήτευσης/εκνευρισμού δεν είναι κακό, αλλά όχι πανικό.

1) πόσο απέχει η στάση του υπουργείου από τη δική μας (εκτίμηση "απόστασης") - να γίνει γνωστή τόσο στο υπουργείο όσο και στα εκπαιδευτικά site (alfavita, esos, κλπ)

2) τι αντιπροτείνουμε; απαντάμε σε κάθε σημείο που μας χωρίζει

3) επιμένουμε να αναγνωριστεί το μάθημα ως αυτόνομο.. το πως θα κάνει ο καθηγητής άλλης ειδικότητας μάθημα δεν μας απασχολεί.. η αρμοδιότητά μας εξαντλείται στο να είναι διαθέσιμο το εργαστήριο ΣΕΠΕΗΥ στον κάθε συνάδελφο... τίποτα άλλο

4) όταν έχεις να κάνεις με παραλογισμό, πρέπει να τονίζεις ξανά και ξανά τα αυτονόητα.. μεταξύ αυτών είναι το γεγονός ότι δεν μπορείς να διδάσκεις στα παιδιά "Πληροφορική" από Α' δημοτικού μέχρι Γ' Γυμνασίου και να πιστεύεις ότι έχουν πάρει και καταλάβει αυτά που το ΑΠΣ θα περιγράφει.. μην γελιόμαστε περισσότερο χρήση υπολογιστών είναι παρά επιστήμη σε αυτές τις τάξεις- και ορθά βέβαια δεδομένης την νοητικής ανάπτυξης που έχουν τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες... δεν λέω ότι είναι μόνο χρήση η/υ αλλά περισσότερο προς αποφυγή παρεξηγήσεων...
η λίστα είναι πολύ μεγάλη στα προφανή....

δεν έχω σκοπό να αναλύσω όλο το πλάνο, αλλά να δώσω μια νότα αισιοδοξίας και να τονίσω ότι πρέπει να κοιτάξουμε στα μάτια αυτό που μας έρχεται... πλέον ξέρουμε και βλέπουμε το "θηρίο" δεν είναι φήμη - είναι εδώ... αυτή είναι η διαφορά για μένα από χτες και έτσι πρέπει να κινηθούμε νομίζω
μετρον αριστον
είμαι τζαμπατζής, χρησιμοποιώ λίνουξ

pgrontas

Παράθεση από: ntzios kostas στις 23 Φεβ 2011, 08:18:49 ΠΜ
Παναγιώτη Γροντά,  αν μας έλεγε ότι το μάθημα θα ήταν στα τέσσερα βασικά, δεν θα ήμουν σίγουρος πλέον για την ποιότητα του μαθήματος. Σκέψου ότι στα βασικά θα είναι τα αγγλικά και η γυμναστική. Κανένα από αυτά δεν θα εξετάζεται πανελλαδικά.   
Κώστα, εγώ το βλέπω αλλιώς:
Πρέπει όλα τα παιδιά να κάνουν κάποιο μάθημα πληροφορικής (έστω και σε μία τάξη του λυκείου, εδώ που φτάσαμε);
Για μένα η απάντηση είναι ναι για πολλούς λόγους (με την διασφάλιση των καθηγητών να έχει τη μικρότερη σημασία).
Από εκεί ξεκινάω. Η ποιότητα θα έρθει μετά και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη δουλειά μας.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

jfk1976

πρέπει να ξανακάνουμε συγκέντρωση έξω από το υπουργείο!
Και επίσης θα πρέπει να συζητήσουμε το ενδεχόμενο να απέχουμε από τα καθήκοντα της γραμματειακής υποστήριξης που μας έχουν αναθέσει στα σχολεία.
Ταυτόχρονα ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΕΣΗ!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΦΟΡΟΡΙΚΗΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΕΞΩ...

έχει συννενοηθεί η ΠΕΚΑΠ με τα τμήματα πληροφορικης...

odysseas

Σε σχέση με τις Σχολές Πληροφορικής: στην αμερική και στην αγγλία θεωρείται ότι τα πανεπιστήμια επηρεάζονται άμεσα από τη (στρεβλή) εικόνα της επιστήμης της Πληροφορικής, όπως αυτή προβάλλεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρατηρείται μεγάλη πτώση στον αριθμό των νέων φοιτητών που επιλέγουν να σπουδάσουν Πληροφορική, ενώ επίσης παρατηρείται και μεγάλη αύξηση στον αριθμό των φοιτητών που εγγράφονται σε σχολές Πληροφορικής και στη συνέχεια τα παρατούν ή αλλάζουν αντικείμενο επειδή εν τέλει δεν είχαν ιδέα περί του αντικειμένου που επέλεξαν.

Διαβάστε ενδεικτικά:

The New Educational Imperative: Improving High School Computer Science Education, Final Report of the CSTA Curriculum Improvement Task Force, 2005.
Computing at School: the state of the nation, a report of the Computing at School Working Group for the UK Computing Research Committee, version 7, 2010.
Running on Empty: The Failure to Teach K–12 Computer Science in the Digital Age, The Association for Computing Machinery, The Computer Science Teachers Association, 2010.
Grand Challenges in Computing - Education, the British Computer Society, 2004.

Επομένως οι σχολές Πληροφορικής δεν μπορούν να μείνουν αμέτοχες. Το θέμα δεν εξαντλείται στο αν ο προγραμματισμός βοηθά τους μαθητές όταν γίνουν φοιτητές, είναι πολύ γενικότερο και βαθύτερο. Και φαντάζομαι ότι το πρόβλημα δεν περιορίζεται στην αμερική και στην αγγλία, απλά για αυτές υπάρχουν πολλά στοιχεία.

Όμως, στην Αμερική υπάρχει μεγάλη δραστηριότητα από πάρα πολλούς φορείς. Είναι κυριολεκτικά πάμπολλα τα sites που είναι αφιερωμένα στην εικόνα της επιστήμης μας και ιδιαίτερα εντυπωσιακή η πρωτοβουλία για το Computer Science Education Week. Αν δείτε το υλικό και τις παραπομπές που έχουν συγκεντρωθεί εκεί θα εντυπωσιαστείτε.

Όμως μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρουμε και όλοι εμείς, γιατί δεν προετοιμαστήκαμε για αυτό που μας μέλλονταν. Δε δραστηριοποιηθήκαμε συλλογικά και συντονισμένα για την εικόνα της επιστήμης μας όσο ακόμα υπήρχε καιρός. Προσωπικά θεωρώ ότι ο αγώνας μας δεν πρέπει να συνδέεται με το αν η Πληροφορική διδάσκεται στα σχολεία και πόσες ώρες. Πρέπει να αγωνιστούμε διαχρονικά για να μάθει ο κόσμος τι αφορά η συγκεκριμένη επιστήμη και να ερευνήσουμε πως πρέπει να διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γι' αυτό υπάρχει χρόνος. Αλλιώς, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία μας θα παραμείνουν και θα ενταθούν -- ακόμα κι αν αύριο μας έδιναν ένα μάθημα γενικής παιδείας με 6 ώρες εβδομαδιαίως...

pthomop

[Όμως μεγάλο μερίδιο ευθύνης φέρουμε και όλοι εμείς, γιατί δεν προετοιμαστήκαμε για αυτό που μας μέλλονταν. Δε δραστηριοποιηθήκαμε συλλογικά και συντονισμένα για την εικόνα της επιστήμης μας όσο ακόμα υπήρχε καιρός. Προσωπικά θεωρώ ότι ο αγώνας μας δεν πρέπει να συνδέεται με το αν η Πληροφορική διδάσκεται στα σχολεία και πόσες ώρες. Πρέπει να αγωνιστούμε διαχρονικά για να μάθει ο κόσμος τι αφορά η συγκεκριμένη επιστήμη και να ερευνήσουμε πως πρέπει να διδάσκεται στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Γι' αυτό υπάρχει χρόνος. Αλλιώς, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στα σχολεία μας θα παραμείνουν και θα ενταθούν -- ακόμα κι αν αύριο μας έδιναν ένα μάθημα γενικής παιδείας με 6 ώρες εβδομαδιαίως...]

Συμφωνώ μαζί σου. Τόσα χρόνια βολευτήκαμε με την υποβάθμιση μας με τα μαθήματα επιλογής. Θυμηθειτε πριν 3 χρόνια φώναζα οτι η επιτροπή σοφών του ΥΠΕΠΘ δεν περιλάμβανε την Πληροφορική στο Νεο Λύκειο. Τελευταίες πληροφορίες που μαθαίνω είναι οτι έχουν εκπλαγεί από τον μεγάλο αριθμό των επερωτήσεων που έγιναν στην Βουλή και γενικά από την κινητοποίηση του κλάδου μας, και για να αποφύγουν το πολιτικό κόστος τελικά θα μας βάλουν σε κάποιο καλαθάκι επιλογής μαθημάτων. Υποψιάζομαι οτι θα μας ρίξουν στο 6ο καλαθάκι μαζί με την ιστορία του κινηματογράφου και τα εικαστικά οπότε έτσι πετυχαίνουν έξυπνα τον στόχο τους. Και η Πληροφορική δεν θα φύγει εντελώς αλλά και κανείς δεν θα επιλέγει το μάθημα λόγω του βαθμού δυσκολίας.

nikosx

Μπορεί και στο άλλο καλαθάκι, κάτω βέβαια από το 6ωρο και το 3ωρο της οικονομίας, κάπου κάτω κάτω να μην το βλέπουν και πολύ μαθητές. Πώς και δε βγήκε η υπουργός να πει ότι 'όλα τα παιδιά ξέρουν να ξοδεύουν λεφτά, οπότε δε χρειάζεται το μάθημα της οικονομίας'..... Ρε δεν πάμε καλά.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

ntzios kostas

ΠαράθεσηΗ διαφορά με το σημερινό είναι ότι το ΑΕΠΠ είναι υποχρεωτικό  στην Τεχνολογική κατεύθυνση. Στο νέο λύκειο η Πληροφορική θα είναι στη θετική κατεύθυνση (έτσι την ονόμασε ο ΓΓ) αλλά θα είναι επιλογής και δεν διευκρίνησε αν θα είναι και στη Β' και στη Γ' Λυκείου. Προσωπική μου εκτίμηση είναι μόνο στη Γ' Λυκείου. Άρα "χάνουμε" σε σχέση με το σημερινό λύκειο τα επιλογής στην Α' και Β' και Γ' Λυκείου ενώ το υποχρεωτικό στη Τεχνολογική γίνεται επιλογής στη Θετική.
Τα 4 μαθήματα είναι τα της γενικής παιδείας και ξεκαθάρισε-ξέκοψε ότι η Πληροφορική δεν θα είναι τέτοιο.

Παράθεση από: nikosx στις 23 Φεβ 2011, 09:49:07 ΠΜ
Τι ακριβώς σημαίνει ρε παιδιά ΄μάθημα επιλογής στη Θετική Κατ.'; Δηλαδή θα υπάρχουν 3 ή 4 υποχρεωτικά μαθήματα, που θα εξετάζονται και πανελλαδικά, και από εκεί και πέρα θα έχουν και μαθήματα επιλογής (βλέπε Θρησκευτικά, Κοινωνιολογία κτλ.); Και πόσες θα είναι οι κατευθύνσεις; Δύο (θετική και θεωρητική);
Ακόμα δεν έχω καταλάβει.
Από όσο το καταλαβαίνω τα μαθήματα επιλογής δεν θα έχουν την μορφή που έχουν τώρα. Ο μαθητής με βάση το τμήμα που θα ακολουθήσει θα πρέπει να επιλέξει κάποια από αυτά. Τα υποχρεωτικά μαθήματα λογικά θα είναι 4 τα οποία δεν σημαίνει ότι θα εξετάζονται και πανελλαδικά.

Ίσως τα πράγματα είναι πιο θολά από ότι δείχνουν. Ότι αντίδραση ακολουθήσει πρέπει να γίνει εφόσον προηγηθούν κάποιες διευκρινήσεις, ώστε να καταλάβουμε γιατί αντιδράμε. Πάντως προσωπικά να γίνει το μάθημα πληροφορικής ως επιστήμη επιπέδου ΑΕΠΠ, υποχρεωτικό για όλους το θεωρώ τόσο παράλογο όσο παράλογο θεωρώ να μην εξετάζεται καθόλου.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

fof

Επειδή το τοπίο είναι ακόμη θολό, και επειδή συμφωνώ απόλυτα με την άποψη

Παράθεση....Ίσως τα πράγματα είναι πιο θολά από ότι δείχνουν. Ότι αντίδραση ακολουθήσει πρέπει να γίνει εφόσον προηγηθούν κάποιες διευκρινήσεις, ώστε να καταλάβουμε γιατί αντιδράμε....
Περιμένω από το Δ.Σ της ΠΕΚΑΠ να γίνει ποιο συγκεκριμένο λέγοντας μας λεπτομέρειες των όσων ειπώθηκαν.

Είπατε ότι η συνάντηση διάρκεσε δύο ώρες...  τα μόνα που ειπώθηκαν εκ μέρους του Υπουργείου σχετικά με το Λύκειο ήταν αυτά;;;

Παράθεση3) Για το Γενικό Λύκειο: Η διαβεβαίωση είναι ότι «η Πληροφορική δεν εξαφανίζεται». Όμως δεν θα είναι μάθημα γενικής παιδείας, αλλά μόνο μάθημα επιλογής και όχι σε όλες τις κατευθύνσεις. Ο γενικός σχεδιασμός είναι στο Λύκειο να μειωθούν τα μαθήματα, να υπάρχουν μόνο 4 μαθήματα γενικής παιδείας και να υπάρξει μεγάλη αύξηση της εξειδίκευσης μέσω των κατευθύνσεων από τη Β' Λυκείου και ειδικά στη Γ' Λυκείου.

...τι ακριβώς εννοούν με το μάθημα επιλογής;  Ποιο θα είναι αυτό; Πόσες ώρες; Θα υπάρχει μόνο στην Γ' Λυκείου; Θα είναι ένα από τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας στα πλαίσια εξειδίκευσης των κατευθύνσεων;;   


pgrontas

Παράθεση από: ntzios kostas στις 23 Φεβ 2011, 02:52:41 ΜΜ
Πάντως προσωπικά να γίνει το μάθημα πληροφορικής ως επιστήμη επιπέδου ΑΕΠΠ, υποχρεωτικό για όλους το θεωρώ τόσο παράλογο όσο παράλογο θεωρώ να μην εξετάζεται καθόλου.
Εγώ πάντως δεν εννοώ αυτό. Άλλωστε πληροφορική δεν είναι μόνο η αλγοριθμική. Δεν θα μπορούσες να φτιάξεις ένα μάθημα με εισαγωγικές έννοιες από αλγοριθμική, δίκτυα, λειτουργικά συστήματα πχ. και να το διδάξεις σε όλους; Κάτι τέτοιο δεν θα είχε αξία; Και στην κατεύθυνση ας εξειδικεύσει στην ΑΕΠΠ, όποιος θέλει, όπως είναι σήμερα.
Τέλος πάντων όλα αυτά από κάποιο σημείο και μετά είναι λόγια του αέρα. Η γνώμη μου και μένα είναι ότι  ότι πρέπει να υπάρξει ξεκαθάρισμα του τοπίου, σε ό,τι ειπώθηκε. Επίσης δεν πρέπει να επικεντρωνόμαστε μόνο στα 4 μαθήματα της Β και Γ. Η Α Λυκείου, όπως φαίνεται, θα έχει περισσότερα μαθήματα γενικής παιδείας. Αν εκεί έχει θέση η Χημεία πχ. τότε πρέπει να έχουμε και εμείς.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

mirtilo

Παράθεση από: fof στις 23 Φεβ 2011, 03:24:58 ΜΜ
Είπατε ότι η συνάντηση διάρκεσε δύο ώρες...  τα μόνα που ειπώθηκαν εκ μέρους του Υπουργείου σχετικά με το Λύκειο ήταν αυτά;;;

Έχω πάντα μια απορία σχετικά με αυτές τις συναντήσεις "εκπροσώπων" με υπουργούς.

Αυτές οι συναντήσεις είναι δημόσιες συναντήσεις, που αφορούν όλους.

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ Η ΜΕ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΑΚΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ;
ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;

και μόνο αυτό το γεγονός, ότι αποφεύγουν να καταγράψουν την συζήτηση, μου προκαλεί υποψίες για το
τι λέγεται σε μια τέτοια συνάντηση.

Νομίζω τα δημόσια πρόσωπα, όπως είναι ο υπουργός ή ο κάθε εκπροσωπος, οφείλουν να μιλούν δημόσια
και όχι να κάνουν συναντήσεις για δύο ώρες και να ανακοινώνουν μετα "περιλήψεις".

Φυσικά δεν περιμένω να δώσουν απάντηση τα δημόσια πρόσωπα , γιατί δεν καταγράφουν ως όφειλαν την δημόσια συζήτηση,
αλλά όποιος έχει μυαλό που ξεπερνάει σε κυβικά το κουκούτσι, μπορεί εύκολα να καταλάβει γιατί δεν το κάνουν.
αν οποιοσδήποτε θεωρεί οποιοδήποτε μήνυμα μου προσβλητικό, παρακαλώ να μου πει ποιό είναι και θα το διαγράψω

Katsadouros_Dhm

Νομίζω ότι πρέπει να σταθούμε - με τα μέχρι τώρα δεδομένα - στα εξής:
1. Αφού θα εισάγουν την Πληροφορική σε όλες τις βαθμίδες και τάξεις, η μοναδική τάξη στην οποία δε θα δίνεται η δυνατότητα να διδαχθεί ένας μαθητής το μάθημα θα είναι η Α' Λυκείου. Θα υπάρχει λοιπόν μια ασυνέχεια όσον αφορά το διδασκαλία του μαθήματος. Πρέπει η ΠΕΚΑΠ να το χρησιμοποιήσει αυτό σαν επιχείρημα για να μπει το μάθημα και στην Α' Λυκείου, έστω και σαν επιλεγόμενο.
2. Κάπου είχα διαβάσει - ότι οι κατευθύνσεις δε θα είναι 5 ή 6 αλλά μόνο 2. Θετική και θεωρητική ας πούμε. Αν μπει το μάθημα στη θετική κατεύθυνση σαν επιλεγόμενο, στην ουσία θα έχουμε μια αναλογία ωρών που έχουμε και σήμερα στα τμήματα κατεύθυνσης. Δηλάδη ένα σχολείο με 2 τμήματα τεχνολογικής κατεύθυνσης, λογικά θα έχει και 2 τμήματα θετικής κατεύθυνσης με επιλεγόμενο μάθημα την πληροφορική ( Λογικά, γιατί... έχουμε δει να ανατρέπονται όλες οι λογικές σκέψεις...) Αυτό θα εξαρτηθεί και ποιό θα είναι το υπόλοιπο "πακέτο" επιλεγόμενων μαθημάτων στις κατευθύνσεις.
Αν κάνουμε τον πολλαπλασιασμό 2 τμήματα x 3 ώρες (ας πούμε) = 6 , με 2 τάξεις = 12 ώρες για ένα σχολείο 250-300 μαθητών. Δηλαδή... μισός καθηγητής, τη στιγμή που σήμερα το ίδιο σχολείο απασχολεί 2 καθηγητές πληροφορικής. Αυτό κι αν είναι κούρεμα...
Δεν ξέρω παιδιά, εμένα τα νούμερα δε μου βγαίνουν...
Όλοι οι παραπάνω υπολογισμοί μπορεί και να ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας μου, αφού είπαμε... το δεδομένο στην Ελλάδα είναι ότι γίνεται αυτό που δεν περιμένεις με τίποτα ( Προγραμματισμός = μηδέν)

iliasthes

#867
Εγώ συνάδελφοι κατάλαβα πως αν δεν καταφέρουμε εμείς με τους αγώνες μας να αλλάξουμε την κατάσταση, έχουμε τα εξής δεδομένα:
1) Αναπληρωτές και ωρομίσθιοι καθηγητές πληροφορικής (και όχι μόνο), από 1η Ιουλίου, ψάξτε αλλού να βρείτε δουλειά, γιατί δεν υπάρχει προοπτική, ούτε για έναν διορισμό

2) Περίπου 2.000 από τους διορισμένους συναδέλφους (λογικά οι πιο πολλοί από αυτούς που δεν έχουν οργανική σήμερα), ετοιμαστείτε/ας ετοιμαστούμε για μετατάξεις κλπ είτε σε άλλες υπηρεσίες του Υπουργείου, είτε σε άλλα υπουργεία.

3) Όσοι παραμείνουμε/ετε (δεν ξέρω αν θα είμαι σε αυτούς), προετοιμαστείτε να διδάσκετε καμιά 10-12 ώρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες, να καταχωρείτε ηλεκτρονικά τις απουσίες, να συντηρείτε τον εξοπλισμό, να εγκαθιστάτε και να παραμετροποιείται λογισμικό για τη γλώσσα, τα μαθηματικά και τα υπόλοιπα διδακτικά αντικείμενα. Μου θυμίζει το Τεχνικός/Αποθηκάριος/Γραφέας που μου κολήσαν στο Στρατό και δεν κατάλαβα τι νόημα είχε, αφού σκοπιές βαρούσα όλη μέρα εγώ, σκοπιές κι αυτός που κοιμόταν στην πάνω κουκέτα και ας είχε την ειδικότητα του χειριστή αντιαρματικών (που δεν χρησιμοποίησε ποτέ).

Αυτές οι εξελίξεις δεν έχουν να κάνουν μόνο με τη στάση και την αντίληψη που έχει το υπουργείο για την Πληροφορική (πάτημα πλήκτρων), γιατί πραγματικά αμφιβάλλω αν δεν υπάρχει ένας άνθρωπος που να έχει εξηγήσει στην Υπουργό ή στο επιτελείο της πως η πληροφορική είναι επιστήμη. Είναι ένα κομμάτι στο συνολικό παζλ που θα συνθέσει το νέο τοπίο στην ελληνική εκπαίδευση. Το κακό είναι πως κι εμείς και όλοι οι κλάδοι το βλέπουμε αποσπασματικά. Κάποιοι μπορεί να χαίρονται με το Νέο Λύκειο, γιατί κερδίζουν μια ώρα στο διδακτικό τους αντικείμενο, αλλά δεν βλέπουν τις υπόλοιπες αλλαγές.  Αν μείνουμε μόνο σε αυτή την αντίληψη, τότε σίγουρα θα βγούμε χαμένοι.

Σήμερα πήγα στην απεργιακή συγκέντρωση στην Καβάλα και έπιασα κουβέντα με συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων και Δασκάλους. Μόνο από τις συγχωνεύσεις η εκτίμηση είναι για 20% μείωση των οργανικών θέσεων. Άρα συνάδελφοι και να μείνουν ως έχει τα πράγματα σε έναν κλάδο με ήδη 1500 εκπαιδευτικούς στη διάθεση των ΠΥΣΔΕ πανελλαδικά, μετά τις συγχωνεύσεις θα μιλάμε για για 2200-2500 πλεονάζοντες

Laertis

Παράθεση από: mirtilo στις 23 Φεβ 2011, 05:28:12 ΜΜ

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΝΕ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ Η ΜΕ ΚΑΣΕΤΟΦΩΝΑΚΙ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ;
ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ;

και μόνο αυτό το γεγονός, ότι αποφεύγουν να καταγράψουν την συζήτηση, μου προκαλεί υποψίες για το τι λέγεται σε μια τέτοια συνάντηση.


Η απάντηση είναι απλή φίλε mirtilo:
Η κακοπιστία και η καχυποψία που σε διακατέχει θα σε έκανε να αμφισβητήσεις ακόμα και το βιντεάκι ή το ηχητικό ντοκουμέντο ως προϊόν ψηφιακής συνάρμοσης (για να το πω όπως το διδάσκω  :D ).
Οπότε δε βρίσκω κανένα τρόπο για να πειστείς απο οποιονδήποτε δε συμφωνεί μαζί σου για οποιοδήποτε θέμα.  Στο δικό σου μυαλό πάντα η ΠΕΚΑΠ θα είναι ο εχθρός. Δε νομίζω ότι χωράνε άλλες κουβέντες για εξηγήσεις ....
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

Keep Growing

"Σήμερα πήγα στην απεργιακή συγκέντρωση στην Καβάλα ..."

και πολύ καλά έκανες συνάδελφε Ηλία.

Το ίδιο έκανα και γω στη Ρόδο.
Συζητώντας με τους ελάχιστους των ελαχίστων, συναδέλφους που συνάντησα εκεί, καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι το μόνο κίνητρο για ελάχιστη έως μηδενική αγωνιστικότητα, οποιασδήποτε μορφής, είναι το συντεχνιακό και μάλιστα με την στενότερη έννοια του όρου,   διακύβευμα.
Αυτό λέει πολλά.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).