Εντολή εκχώρησης και συγκριτικός τελεστής =

Ξεκίνησε από xara_pap, 02 Σεπ 2011, 12:01:49 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

xara_pap

Καλησπέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν χρησιμοποιείται το ίσον (=) και ως συγκριτικός τελεστής και στην εντολή εκχώρησης τιμής. Επίσης αν όντως χρησιμοποιείται και στα δύο θα το επιαναν λάθος στις εξετάσεις αν κάποιος χρησιμοποιούσε το βελάκι όπως στο ΑΕΠΠ ή έστω το := της pascal για να διδάξω σωστά  τουλαχιστον και να μην μπερδευτεί ο μαθητής.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Καρκαμάνης Γεώργιος

Το ίσον, ως εκχώρηση, το χρησιμοποιεί και το σχολικό βιβλίο σελ 24,28 και άρα μπορεί να χρησιμοποιηθεί στον ψευδοκώδικα.

Νομίζω πως το ποιο βολικό είναι η χρήση της εντολής εκχώρησης  (:=) της pascal που δεν μπερδεύει κανέναν.

xara_pap


Καρκαμάνης Γεώργιος

Πάντα στη διάθεσή σου για οποιαδήποτε απορία.

stratosg

Εγώ χρησιμοποιώ το = για την εκχώριση στον ψευδοκώδικα και το := στην Pascal.

Επιτρέψτε μου να σας θυμίσω βέβαια και τη χρήση του τελεστή εκχώρισης <-- ο οποίος υπάρχει μόνο στη σελίδα 31 του βιβλίου και μόνο σε δυο εντολές εκχώρισης στο διάγραμμα που βρίσκεται κάτω αριστερά. Λόγω αυτής της αναφοράς το σύμβολο αυτό χρησιμοποιήθηκε στις εξετάσεις του 2009 http://edu.klimaka.gr/anakoinoseis-panellhnies/themata-panellhnies/panelladikes-exetaseis-epal-epas/1093-themata-panelladikwn-exetasewn-epal-2009.html και από τη λίστα επιλέξτε το Δομημένο Προγραμματισμό.

Επειδή η ανοησία περισσεύει, ανέκαθεν έκανα και συνεχίζω να  κάνω αναφορά σε αυτό το σύμβολο εκχώρισης.

Άντε και σε μερικές εβδομάδες θα αρχίσουμε πάλι να αναλύουμε τον απαράδεκτο και λάθος τρόπο της εντολής επανάληψης ΓΙΑ... που δίνεται πακέτο με τον παλιό τρόπο αναπαράστασης της στο διάγραμμα ροής.

Πάντως η εμμονή του υπουργείου  σε αυτό το βιβλίο έχει αρχίσει και με κουράζει. 
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Ιωάννης Γκίνης

Λόγω του ό,τι το θέμα με έχει απασχολήσει αρκετά, θα ήθελα να πω την άποψή μου.
Μεταφράζοντας την περίπτωση (α) της 2ης παρατήρησης του ΥΠΔΒΜΘ στον καθορισμό της ύλης του μαθήματος, είχα αποφασίσει και πρότεινα στους μαθητές μου να χρησιμοποιούν το σύμβολο := ως τελεστή απόδοσης τιμής και το = ως τελεστή σύγκρισης, αλλά... αυτό έχει την εξής "αδυναμία". Αν σε κάποιο από τα θέματα που τους δοθούν υπάρξει ψευδοκώδικας στον οποίο να χρησιμοποιείται ο τελεστής = ως τελεστή απόδοσης τιμής -κάτι πολύ πιθανό- αυτό ίσως δημιουργήσει πρόβλημα.
Οπότε, κατά τη γνώμη μου, είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθεί το = ως τελεστής απόδοσης τιμής, εφόσον αυτόν χρησιμοποιεί κυρίως το σχ. βιβλίο.

Και κάτι για την παρατήρηση του ΥΠΔΒΜΘ στον καθορισμό της ύλης του μαθήματος. Τελικά, έχω την αίσθηση, ότι αντί να βοηθά στο να ξεπεραστούν οι "ασάφειες" του σχ. βιβλίου, περιπλέκει ακόμη περισσότερο τα πράγματα  ???