Δύσκολες Ασκήσεις στις Δομές Επανάληψης

Ξεκίνησε από olga_ath, 13 Οκτ 2010, 02:47:27 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Sergio

Παράθεση από: Keep Growing στις 15 Ιαν 2011, 03:29:17 ΜΜ
Μια πρόταση λύσης παρουσιάζω στο συνημμένο.

Δεν κατάλαβα γιατί ορίζεις τους αριθμούς σου ως πραγματικούς και όχι ως ακέραιους αλλά χρησιμοποιώντας div αντί για /
Μου ξέφυγε κάτι ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: evry στις 16 Ιαν 2011, 08:27:39 ΜΜ
Τι λέτε? θα μπορούσε να μπει άσκηση στο μάθημά μας?
Προσωπικά μου φαίνεται πολύ καλό

Λύση σε ψευδογλώσσα ή σε ΓΛΩΣΣΑ ? (δεν έχω καταλάβει ακόμα αν έχουμε καταλήξει κάπου για το θέμα της χρήσης πινάκων σε ψευδογλώσσα)
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: Sergio στις 18 Ιαν 2011, 02:30:48 ΜΜ
Δεν κατάλαβα γιατί ορίζεις τους αριθμούς σου ως πραγματικούς και όχι ως ακέραιους αλλά χρησιμοποιώντας div αντί για /
Μου ξέφυγε κάτι ;

Με πραγματικούς αριθμούς, έχει επίσης ενδιαφέρον.. πχ.. για τον 123.4567 να εμφανίζεται ο 7654.321
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

Sergio

Παράθεση από: ptsiotakis στις 18 Ιαν 2011, 02:42:43 ΜΜ
σε αλγόριθμο Sergio

Ναι ρε φίλε.. όλα αλγόριθμοι είναι. Γιατί ένα πρόγραμμα δεν είναι αλγόριθμος; Η αναπαράσταση διαφέρει..
Στην περιοχή μου, υπάρχει η τάση τα αγόρια να ονομάζονται ..παιδιά.. και τα κορίτσια ..κορίτσια.. Με αυτό συνήθως εξηγώ την "αστοχία" του διλήματος: αλγόριθμο ή πρόγραμμα. Ζητάω να σηκωθεί ένα παιδί στον πίνακα και άμα σηκωθεί κορίτσι της βάζω τις φωνές :)

Τεσπα, προφανώς κατάλαβες την ερώτηση.. τα αστειάκια σου πάντα με αρέσουν.. το θέμα είναι.. αναζητάμε κωδικοποίηση σε ΓΛΩΣΣΑ αποκλειστικά (με σκέψη και φαντασία αλλά χωρίς πίνακες) ή σε ψευδογλώσσα (κάνοντας την παραδοχή ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν και πίνακες άγνωστου μεγέθους) ;
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry

αν βάλεις να τα διαβάζει με τιμή-φρουρό τότε δε νομίζω ότι έχει σημασία

Παράθεση από: Sergio στις 18 Ιαν 2011, 02:39:06 ΜΜ
Λύση σε ψευδογλώσσα ή σε ΓΛΩΣΣΑ ?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Όπως είναι όμως δοσμένη η εκφώνηση ;

Παράθεση από: evry στις 16 Ιαν 2011, 08:27:39 ΜΜ
..να διαβάζει το πλήθος των ημερών για τις οποίες είναι γνωστή η τιμή του αγαθού, την τιμή του αγαθού για κάθε μία από αυτές τις ημέρες..
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

merlin

Επειδή τελικά δεν κατάλαβα (ίσως φταίει ότι έχω λίγο πυρετό), σκεφτόμαστε το αν μπορούμε να δώσουμε σαν άσκηση σε κάποιους μαθητές της ΑΕΠΠ το θέμα του διαγωνισμού, έτσι όπως είναι?
Δηλαδή να το λύσουν χωρίς πίνακα? Εγώ σχεδόν μισή ώρα που το σκέφτομαι δεν μπορώ να βρω λύση. Εντάξει, με πίνακα βγαίνει σχετικά εύκολα (με μεγάλη πολυπλοκότητα σε πρώτη φάση).
Αν το έλυσε κάποιος χωρίς πίνακα να μου το πει (όχι τη λύση) για να το σκεφτώ άλλη φορά
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

evry

όχι όπως είναι, με την τροποποίηση "να διαβάζει μέχρι να δοθεί -1" >:D
γιατί όπως είναι η εκφώνηση, στην γλώσσα του διαγωνισμού μπορείς να χρησιμοποιήσεις άνετα πίνακες
Τέλος πάντων, ας περιμένουμε να λήξει η πρώτη φάση σε λίγες μέρες και μετά συζητάμε για τη λύση
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

merlin

Ωραία, κατάλαβα, θα το προσπαθήσω αλλη φορά!
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

odysseas

Με όλο το σεβασμό:
(α) η συζήτηση περί πινάκων δεν έχει σχέση με το παρόν νήμα
(β) η συζήτηση περί πινάκων έχει ελάχιστη σχέση με το θέμα του διαγωνισμού
(β) η συζήτηση περί πινάκων έχει εξαντληθεί (εξοντωθεί, ποδοπατηθεί, κονιορτοποιηθεί, κλπ.) σε άλλο νήμα.

pgrontas

#40
Παράθεση από: merlin στις 18 Ιαν 2011, 04:43:08 ΜΜ
Δηλαδή να το λύσουν χωρίς πίνακα? Εγώ σχεδόν μισή ώρα που το σκέφτομαι δεν μπορώ να βρω λύση. Εντάξει, με πίνακα βγαίνει σχετικά εύκολα (με μεγάλη πολυπλοκότητα σε πρώτη φάση).
Αν το έλυσε κάποιος χωρίς πίνακα να μου το πει (όχι τη λύση) για να το σκεφτώ άλλη φορά
Για να επιστρέψουμε στο θέμα βγαίνει χωρίς πίνακα (εννοώ με ένα πέρασμα δηλ. για να μην καθυστερείς διαβάζοντας έναν έναν τους αριθμούς από το αρχείο) και αν κρίνω από τους χρόνους αυτή την λύση έχουν στο μυαλό τους.
ΥΓ: Εκ των υστέρων είδα το δεύτερο μηνυμα σου.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry

#41
Πήρα το θάρρος και μετέφερα όσα μηνύματα ήταν άσχετα με το θέμα σε ένα νέο θέμα
Διάβασε Διάσταση Πίνακα ???
οπότε όποιος θέλει να συνεχίσει τη συζήτηση για το θέμα αυτό μπορεί να απαντήσει εκεί

Τώρα , σχετικά με το θέμα του διαγωνισμού, όταν το σκεφτόμουν είδα ότι είναι ένα πρώτης τάξεως θέμα για να εισάγεις την έννοια της απόδειξης της ορθότητας του αλγορίθμου. Ο αλγόριθμος στον οποίο θα καταλήξεις δεν είναι και τόσο προφανές ότι δουλεύει σωστά. Δεν λέω περισσότερα σε λίγες μέρες το συζητάμε.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Sergio

Μήπως κάποιος διαχειριστής να μετέφερε τη συζήτηση για όποιον ενδιαφέρεται να συμμετέχει;

Προφανώς το γεγονός ότι οι περισσότεροι κάπου τώρα μπαίνουμε στους πίνακες, ξανα-ξύπνησε το ενδιαφέρον

Η συζήτηση που έγινε το καλοκαίρι κατα τη γνώμη μου μόνο συζήτηση δεν ήταν. Περισσότερο θύμιζε πεδίο μάχης και σίγουρα έδωσε σε αρκετούς την ευκαιρία να ξεσπάσουν και να βγάλουν απωθημένα (είτε παλιά είτε νέα).

Πιστεύω ότι μετά από τόσο καιρό ίσως είναι κατάλληλη στιγμή να εκθέσουμε τα επιχειρήματά μας κόσμια και να προσπαθήσυμε να ακούσουμε και απόψεις πέρα από τις δικές μας, με διάθεσηπλέον να τις σκεφτούμε και με "ανοικτό το ενδεχόμενο" να αλλάξουμε και τις δικές μας.

Ας το κάνει κάποιος διαχειριστής, γιατί έχω την εντύπωση ότι τα τελευταία χρόνια εγώ δεν πρέπει να είμαι πλέον διαχειριστής.

Κάποιος
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

evry

Σέργιο, δες το προηγούμενο μήνυμά μου
Μετέφερα τη συζήτηση στο παρακάτω θέμα
Διάβασε Διάσταση Πίνακα ???
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

evry

Μια συμπλήρωση για κάτι που είπα πριν σχετικά με την απόδειξη της ορθότητας ενός αλγόριθμου. Επειδή μου φαίνεται ενδιαφέρον διότι έχει άμεση σχέση με τα θεμέλια της πληροφορικής παραθέτω ένα λινκ που βρήκα και στο οποίο λέει κάποια απλά πράγματα περί απόδειξης ορθότητας μέσω της μεθόδου της επαγωγής

http://ace.cs.ohiou.edu/~razvan/courses/cs404/lecture03.pdf
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr