Σχετικα με την ΓΛΩΣΣΑ

Ξεκίνησε από viroulis, 15 Φεβ 2012, 01:20:35 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

viroulis

Θέλω να ρωτήσω αν οιο εντολές της ΓΛΩΣΣΑΣ πρέπει υποχρεωτικά να είναι με κεφαλαία ?
Στο βιβλίο αναφέρει οτι είναι με μπλε και πάντα με κεφαλαία αλλά είναι μόνο για να διαφέρουν
μέσα στο βιβλίο . Υπάρχει περίπτωση να κοπεί βαθμός επειδή το έγραψαν με μικρά?

petrosp13

Έχουν δοθεί θέματα εξετάσεων που είχαν τα προγράμματα με μικρά
Άρα, είναι μάλλον τυπικό το θέμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Stefevan

Ξέρει να προγραμματίζει κάποιος? Αν ναι τότε δεν έχει να φοβηθεί τίποτα... πάντως μου έχουν πει ότι υπάρχουν καθηγητές που λένε απαραίτητα με κεφαλαία!! Λες κι είναι το φοβερό ζήτημα του μαθήματος... Από που και ως που?

Διδάσκεις αυτό που πρέπει ή αυτό που θέλεις εσύ? Για να μην πω τίποτε άλλο (σέβομαι απεριόριστα το στέκι!)

viroulis

Εγώ δεν κολλάω σε λεπτομέρειες αλλά δεν θέλω τα κωλύματα κάποιον να στερήσουν βαθμούς απο τους μαθητές. Τι να κάνουμε έτσι είναι το σύστημα

evry

#4
Πολύ σωστά ετέθη το θέμα των κεφαλαίων και μπλε γραμμάτων της ΓΛΩΣΣΑΣ. Οι βαθμολογητές όχι μόνο κοιτάνε αν τα γράμματα είναι μικρά ή κεφαλαία αλλά και το σημαντικότερο από όλα αν είναι απόχρωσης μπλε οι δεσμευμένες λέξεις. Οπότε καλό θα ήταν οι μαθητές να έχουν μαζί τους 2 στυλό ένα μπλε για τις δεσμευμένες λέξεις και ένα μαύρο για τις υπόλοιπες.
Αφού έτσι το έχει το βιβλίο δεν υπάρχει χώρος για την κοινή λογική.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Σπύρος Δουκάκης

Βιβλίο Εκπαιδευτικού σ. 63

Σε αυτό το σημείο είναι σκόπιμο να επεξηγηθούν και μερικά στοιχεία της χρησιμοποιούμενης τυπογραφίας. Έτσι οι λέξεις-κλειδιά της ψευδογλώσσας στα βιβλία έχουν αποτυπωθεί με έντονα στοιχεία (bold) και διαφορετικό χρώμα. Ωστόσο στον πίνακα και στα τετράδια των μαθητών μπορούν να γράφονται υπογραμμισμένα.

Vangelis

Παράθεση από: sdoukakis στις 15 Φεβ 2012, 10:49:41 ΜΜ
Βιβλίο Εκπαιδευτικού σ. 63

Σε αυτό το σημείο είναι σκόπιμο να επεξηγηθούν και μερικά στοιχεία της χρησιμοποιούμενης τυπογραφίας. Έτσι οι λέξεις-κλειδιά της ψευδογλώσσας στα βιβλία έχουν αποτυπωθεί με έντονα στοιχεία (bold) και διαφορετικό χρώμα. Ωστόσο στον πίνακα και στα τετράδια των μαθητών μπορούν να γράφονται υπογραμμισμένα.

Στο γραπτό όμως;   που ξέρεις βάλε κεφαλαία και μπλέ να είσαι σίγουρος!

(Αντε και θα τρελαθούμε στο τέλος)

P.Tsiotakis

Ένα γραπτό με 2 χρώματα, δε μπορεί να θεωρηθεί σημαδεμένο?

Σπύρος Δουκάκης

Για να συνεχίσουμε το καλαμπούρι επί του θέματος... έχω την εντύπωση ότι οι μαθητές στις πανελλαδικές εξετάσεις γράφουν στο τετράδιο ... :D

Επί της ουσίας, το θέμα είχε απασχολήσει και στην ημερίδα που έγινε για το μάθημα ΑΕΠΠ με τίτλο Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον. Στο βιβλίο που εκδόθηκε στη συνέχεια (http://www.scribd.com/full/37994803?access_key=key-1xz92oy35skdi37vco0h) σημειώθηκαν τα ακόλουθα:

Η παρερμηνεία αυτή έχει αντιμετωπιστεί πλήρως είτε από κάποια θέματα πανελληνίων εξετάσεων, είτε από τους επικεφαλείς των βαθμολογικών κέντρων.

Θέματα 2002
Παρατηρήσεις που αφορούν στα Θέματα 2ο, 3ο, 4ο:
1.   Οι εντολές ψευδοκώδικα σε έναν αλγόριθμο και οι εντολές και οι δηλώσεις προγράμματος στη γλώσσα προγραμματισμού "ΓΛΩΣΣΑ" μπορούν ισοδύναμα να γραφούν με μικρά ή κεφαλαία γράμματα.
2.   Όπου γίνεται χρήση εισαγωγικών, μπορούν ισοδύναμα να χρησιμοποιηθούν μονά ( ' ) ή διπλά εισαγωγικά ( " ).

Θέματα 2005
Δίνεται το παρακάτω τμήμα προγράμματος και μια συνάρτηση:
Διάβασε Κ
L ← 2
A ← 1
Όσο Α < 8 επανάλαβε
  Αν Κ MOD L = 0 τότε
    Χ ← Fun(A, L)
  αλλιώς
    Χ ← Α + L
  Τέλος_αν
  Εμφάνισε L, A, X
  A ← A + 2
  L ← L + 1
Tέλος_επανάληψης
...............
Συνάρτηση Fun(Β, Δ): Ακέραια
Μεταβλητές
  Ακέραιες: Β, Δ
Αρχή
  Fun ← (B + Δ) DIV 2
Tέλος_συνάρτησης

Στο παραπάνω θέμα παρατηρούμε ότι αν και αναφέρεται σε τμήμα προγράμματος, οι εντολές είναι με πεζά γράμματα, ενώ χρησιμοποιείται η εντολή Εμφάνισε αντί της ΓΡΑΨΕ.

Από το άρθρο
Ψαλτίδου, Α., Τσιωτάκης, Π., Αδαμόπουλος, Ν., & Στέργου, Σ. (2010). Η εκ των υστέρων μελέτη του διδακτικού πακέτου του μαθήματος Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον: Παρανοήσεις Παρερμηνείες και επακόλουθα προβλήματα" στο Δουκάκης Σ. (Επιμ.) Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον, Ελληνική Εταιρεία Επιστημόνων και Επαγγελματιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΕΠΥ), Αθήνα, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.


Stefevan

όταν δίναμε τότε c++ αναρωτιόμασταν γιατί γράφαμε σε χαρτί... και κάποτε μάθαμε την απάντηση 'δεν θα κάνω ποτέ compilation!!!!!!" άρα τι γράψε τι εμφάνισε.........

petrosp13

Ακόμα και στα περσινά θέματα, δόθηκε πρόγραμμα και διαδικασία γραμμένα με μικρά
Το θέμα θεωρείται λήξαν

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Keep Growing

... υπάρχει τρόπος. Το βαθύ μπλε γίνεται γκρι σκούρο. ...και βλέπουμε ...
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: viroulis στις 15 Φεβ 2012, 01:20:35 ΜΜ
Θέλω να ρωτήσω αν οιο εντολές της ΓΛΩΣΣΑΣ πρέπει υποχρεωτικά να είναι με κεφαλαία ?
Στο βιβλίο αναφέρει οτι είναι με μπλε και πάντα με κεφαλαία αλλά είναι μόνο για να διαφέρουν
μέσα στο βιβλίο . Υπάρχει περίπτωση να κοπεί βαθμός επειδή το έγραψαν με μικρά?

Δεν νομίζω κανένας βαθμολογητής (και ούτε πρέπει) να αφαιρέσει μονάδες διότι έγραψε κάποιος με μικρά γράμματα το πρόγραμμα αλλά και για όλα τα υπόλοιπα (μονά-διπλά αυτάκια, κεφαλαία μικρά γραμματα σε αλγόριθμος, γραψε εμφάνισε κλπ)

Νομίζω ότι αυτά έχουν πλέον ξεκαθαριστεί!!!!!!!!!

papad

Καλημέρα αν και νέος στο χώρο και με σαφώς λιγότερες γνώσεις από τους "δεινοσαύρους" θεωρώ πως τα κόμπλεξ του τύπου κεφαλαία-μικρά, αυτάκια μονά διπλά πρέπει να πάψουν να μας απασχολούν. Ακούω όμως από συναδέλφους για την υποδιαστολή (, ή .) Από τη στιγμή που δεν αναφέρεται ρητώς κάπου μέσα στο σχολικό βιβλίο πως ορίζεται η υποδιαστολή, θα πρέπει να πάψει να τους απασχολεί και να λαμβάνονται σωστές και οι 2 εκδοχές. Ούτως ή άλλως στην ενημέρωση των βαθμολογητών (τουλάχιστο πέρσι) δεν δόθηκε σημασία σε τέτοια λεπτομέρεια. Εξάλλου θεωρώ πως πρέπει να μας απασχολεί ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ και όχι η τυπολατρεία αφού βέβαια το σχολικό μας εγχειρίδιο είναι αυτό που είναι δηλαδή ΑΣΑΦΕΣ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ
Παπαδόπουλος Αθανάσιος
ΠΕ19
:D

P.Tsiotakis

συμφωνώ μαζί σου, ωστόσο ποιό από τα παρακάτω δύο είναι σωστό και ποιό λάθος;

χ <- 2 + 5,2
χ <- 2 + 5.2

είναι και τα δύο σωστά;
αν υποθέσουμε ότι έχεις υλοποιήσει συνάρτηση FUN με δυο παραμέτρους εισόδου, ποιό από τα παρακάτω δύο είναι σωστό;

β <- FUN(5,2,3)
β <- FUN(5.2,3)

στο πρώτο παράδειγμα, ποιό κόμμα αποτελεί υποδιαστολή;;

Σωστά επισημαίνεις πως το κόμμα ορίζεται ως χαρακτήρας υποδιαστολής στο βιβλίο ΑΛΛΑ στην ψευδογλώσσα...