Πανελλαδικές 2011

Ξεκίνησε από Snipergr, 17 Μαΐου 2011, 02:30:25 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Snipergr

Πλησιάζοντας προς τις εξετάσεις του άλλου Σαββάτου, θα κάνω μια ερώτηση ρουτίνας μιας και είναι η πρώτη μου χρονιά που διδάσκω το μάθημα. Υπάρχουν κάποια είδη ασκήσεων που έχουν μεγάλη πιθανότητα να πέσουν? Πιστεύετε ότι ο βαθμός δυσκολίας θα κυμανθεί στα περσινά θέματα ή θα είναι πιο δύσκολα?

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Καρκαμάνης Γεώργιος

Κάθε χρόνο τα θέματα θα ανεβαίνουν σε επίπεδο δυσκολίας και απαιτητικότητας  και έτσι θα γίνει και φέτος πιστεύω.


iliasthes

Πιστεύω οτι υπάρχουν κάποια είδη ασκήσεων που είναι πιθανά.

πχ πιστεύω οτι οι μετατροπές είναι ένα καλό είδος ασκήσεων.

Δηλαδή μετατροπές repeat σε while και το αντίστροφο ή for σε repeat ή while,
if σε case και το αντίστροφο.  Δίνουν σε οποιαδήποτε επιτροπή θεμάτων για οποιοδήποτε σκοπό μια δεξαμενή ασκήσεων που τυχαία, κυκλικά ή με οποιοδήποτε άλλο τρόπο μπορούν να αποτελούν ένα θέμα ή ένα υποερώτημα και να ξεκινάει τη σύνταξη των θεμάτων.

Μια συμβουλή της τελευταίας στιγμής προς υποψηφίους:
Πιστεύω πως για μια επανάληψη της τελευταίας στιγμής τέτοιου είδους κωδικοποιήσεις βοηθούν σε γρήγορη και αποτελεσματική επανάληψη.

Εστιάζεις σε διαφορετικές περιπτώσεις ασκήσεων (επιλογή, επανάληψη, μετατροπές κλπ) κωδικοποιείς τις διαφορετικές περιπτώσεις και για την κάθε μία κωδικοποείς σε ένα είδος πρόχειρου αλγορίθμου τα βήματα που πρέπει να κάνεις για την επίλυση τους (πχ αντιστροφή ανισότητας).

Μην περιμένετε να μάθετε από έξω ασκήσεις τελευταία μέρα. Πρώτον γιατί το μάθημα δεν ενδείκνυται για παπαγαλία. Δεύτερον γιατί το πλήθος των δυνατών ασκήσεων είναι τόσο μεγάλο που οι πιθανότητες να πέσει ολόιδια μια άσκηση όπως την έχετε μάθει είναι ελάχιστες. Προσπαθήστε απλώς να επαναφέρετε τη μεθοδολογία στο μυαλό σας.

Καλή επιτυχία σε όλους. 

vaggos_7

θα ηθελα να ρωτησω τι πιθανοτητες θα δινατε στο να πεσει ως τεταρτο θεμα μια ασκηση procedure/function .ευχαριστω

Γιάννης Αναγνωστάκης

Νομίζω μικρές..Πιο πιθανό θεωρώ να βάλουν κάτι απλό αρχικά..δηλαδή ένα τρέξιμο με υποπρογράμματα, όπως του Γενικού Λυκείου...

Είναι πολύ απότομη μετάβαση από το τίποτα να πάνε κατευθείαν σε θέμα 4 ...

petrosp13

Αν κρίνουμε από το επίπεδο δυσκολίας των θεμάτων των δικτύων, εγώ πιστεύω ότι δύσκολα θα τα αγγίξουν γενικά τα υποπρογράμματα φέτος
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

papaluk

Επαναλαμβάνομαι, αλλά δεν ξέρω πόσοι μαθητές στα δίκτυα έγραψαν πάνω από 85.. θεωρώ πολύ λίγοι, οπότε τα θέματα στα δίκτυα ήταν για καλά διαβασμένους και με βάση το τελευταίο θέμα θα έπρεπε να έχουν συνειδητοποιήσει βαθύτερα τη θεωρία.. σαφώς και θα μπορούσαν να πέσουν δυσκολότερες ασκήσεις, άλλα τότε θα βλέπαμε το άριστα με κυάλια..
Στο δομημένο θεωρώ ότι τα θέματα θα είναι πιο δύσκολα από πέρυσι. Το βιβλίο έχει πάρα πολύ θεωρία και μακάρι μα μην ζητήσουν περισσότερα από 10 μόρια και ότι ζητήσουν να είναι σχετικό με ασκήσεις που λύνουν οι μαθητές πχ τύποι δεδομένων μεταβλητών ή παράμετροι τυπικές πραγματικές κτλ.. αλλά φαντάζομαι θα ζητηθεί κάτι πιο δύσκολο.. που δεν έχει χρήση σε πολλές ασκήσεις πχ διαγράμματα HIPO

Θεωρώ ότι στον πίνακα τιμών ή στο πρόγραμμα που θα αναπτύξουν οι μαθητές θα έχει σίγουρα υποπρόγραμμα με πιο πιθανό το πρώτο σενάριο.
Ίσως ζητήσουν διάγραμμα ροής που δεν το έχουν κάνει ποτέ.
Τέλος για ασκησοθεωρία πολύ καλό το 13 κεφ. με την ord κτλ και ίσως άσκηση με read readln κατά τα πρότυπα του περσινού με τη write.. τέλος πάντων ότι και να πούμε τα θέματα θα τα δούμε σε λίγες ώρες, εύχομαι να είναι θέματα που θα ξεχωρίσει ο διαβασμένος (έως 14-15), ο διαβασμένος που το έχει αρκετά (έως 17-18) και ο διαβασμένος που είναι αστέρι (20)..

petrosp13

Αν από τα περσινά θέματα του προγραμματισμού, πάμε σε θέμα με υποπρόγραμμα, τότε μιλάμε για άλμα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

chzisi

Δεν αργούν λίγο τα θέματα?

chzisi


marianad

Που είναι? Δεν τα βρίσκω..


petrosp13

Ευκολάκια
Λύσεις πότε μπορούμε να ανεβάσουμε κύριοι διαχειριστές;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Sergio

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, υπόδειξη για τα "νόμιμα" εργαλεία προς χρήση.. :-\
ΠαράθεσηΥποδείξεις για το Θέμα Δ:
..
β. Για την επανάληψη να γίνει χρήση της εντολής while ... do ή της εντολής repeat ... until.
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)