Οι μεταβλητές παίρνουν πρόσημο;

Ξεκίνησε από Wizard, 27 Σεπ 2008, 07:34:31 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

andreas_p

Ήταν Δεκέμβρης του 1992.  Δυο τρεις μέρες  πριν τη γαλοπούλα. (25η Δεκέμβρη).
Πέρασε στα ψιλά, όπως κάθετι μέσα στα μπάνια του λαού.  Και φυσικά και από τους επόμενους (ας όψεται το πολιτικό κόστος) συνεχίστηκε η ίδια πολιτική.

P.Tsiotakis

Απο την άλλη, η λογική δεν πρέπει να έρχεται σε σύγκρουση με την "σαφήνεια έκφρασης και διατύπωσης" που είναι βασικός στόχος του μαθήματος.

Δηλαδή: οκ το ΓΡΑΨΕ είναι αποδεκτό στην ψευδογλώσσα.
Το ΤΥΠΩΣΕ είναι; Το ΣΤΕΙΛΕ_ΣΤΟΝ ΕΚΤΥΠΩΤΗ είναι; Το ΒΓΑΛΕ είναι; Το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ_ΕΞΟΔΟΥ είναι;

Το ποιες είναι οι δεσμευμένες λέξεις στην ψευδογλώσσα (αλλά και στη ΓΛΩΣΣΑ) είναι υποκειμενικό και εξαρτάται στην κρίση του καθένα;

pentsas

λέτε να είναι άσχετο; δεν ξέρω ίσως.

Κάποιος το είχε πει παλιά, αλλά δεν ξέρω ποιος και πως το εννοούσε. Πάντως σαν μεμονωμένη φράση, εκφράζει απόλυτα την σημερινή μας κατάσταση. Έχουμε διαιρεθεί σε πολλές ομάδες και καθένας ζει στον κόσμο του, αλλά παράλληλα όλοι μαζί βράζουμε (κυριολεκτικά) στο ίδιο καζάνι. Και δυστυχώς θα συνεχίσουμε να βράζουμε, εφόσον με το να χοροπηδάν δυο τρεις εκεί μέσα στο καζάνι, δεν πρόκειται να πέσει από την φωτιά.

Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει στο σινεμά, αλλά η μόνη περίπτωση να συνειδητοποιήσουν όλοι οι άνθρωποι ότι είμαστε συγκάτοικοι και δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε είναι μπροστά σε μια εξωγήινη απειλή! Δεν ξέρω να σας πω σίγουρα αν υπάρχουν εξωγήινοι και δεν μπορώ να προβλέψω αν ποτέ υπάρξει εξωγήινη απειλή, αλλά είναι κρίμα να περιμένουμε κάτι τέτοιο για να συνειδητοποιήσουμε κάτι τόσο απλό.

Στον κόσμο μας λοιπόν και παράλληλα ο καθένας στον δικό του. Δυστυχώς ξεχνάμε τον κοινό μας κόσμο και αφιερώνεται ο καθένας στον δικό του. Κολλημένοι με την μπάλα, κολλημένοι με την μουσική, κολλημένοι με τον τζόγο, κολλημένοι με τα ναρκωτικά, κολλημένοι με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, κολλημένοι με την αυτοκίνηση, κολλημένοι με την τέχνη, κολλημένοι μπροστά στην TV, κολλημένοι με την πολιτική, κολλημένοι με τα κινητά, κολλημένοι με την συλλογή γραμματοσήμων, κολλημένοι με το χρηματιστήριο, κολλημένοι με τα υπερφυσικά, κολλημένοι με το σινεμά, κολλημένοι με την μόδα, κολλημένοι με την νυχτερινή ζωή, κολλημένοι... (κι όλοι μαζί θα γεράσουμε και έχοντας αφήσει πίσω απογόνους θα συναντιόμαστε σε κάποια πλατεία να τρώμε σπόρια)

Και καθώς όλοι είναι κολλημένοι στο δικό τους προσωπικό κόλλημα, το καζάνι κάτω από τα πόδια μας βράζει. Αλλά το κόλλημα είναι τόσο δυνατό που έχουμε γίνει αναστενάρηδες. Αναστενάρηδες με δύο έννοιες: α) Δεν αισθανόμαστε ότι καίγονται τα πόδια μας, β) Αν κάποια στιγμή ξεκολλήσουμε προσωρινά και αισθανθούμε το κάψιμο, αναστενάζουμε και ξανακολλάμε.

Ας διαιωνίσουμε το διαιρεμένο είδος να συνεχίζει να ζει διαιρεμένο μέχρι την ημέρα της απόλυτης Κρίσης, όπως την αντιλαμβάνεται ο καθένας, γιατί γενικότερα απλή ή πιο σύνθετη κρίση υπάρχει ανέκαθεν. Ο άνθρωπος, το πιο έξυπνο ζώο του πλανήτη, αποδείχτηκε ότι δεν είναι αρκετά έξυπνο για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της βελτιωμένης εξέλιξης και δημιούργησε μια φαινομενικά βελτιωμένη εξέλιξη προς το χειρότερο.

- Γιατί μια τραγουδίστρια δουλεύοντας σε ένα νυχτερινό κέντρο παίρνει 6000 ευρώ και ένας εργάτης δουλεύοντας 8 ώρες βράδυ σε ένα εργοστάσιο παίρνει 25 ευρώ;
- Δεν ξέρω, τι με νοιάζει εμένα; Κέρδισε η ομάδα μου σήμερα! Οε οε οε οεεεε!!

Είναι καλό να έχεις ενδιαφέροντα. Δεν είναι καλό να χάσεις το ενδιαφέρον σου για την πραγματική ζωή. Κι όμως αυτό συμβαίνει. Καθένας κοιτάει να βολευτεί σε μια ικανοποιητική εικονική πραγματικότητα, για να νιώθει καλά. Είναι μια εκδοχή του μηχανισμού αυτοσυντήρησης. Λέμε συχνά "Υπάρχουν και χειρότερα", για να νιώσουμε καλύτερα. Ποιος θα εύχονταν να μην υπήρχαν χειρότερα και να ήταν όλα το ίδιο; Δεν συμφέρει. Δεν βολεύει, γιατί αν δεν υπάρχουν χειρότερα από εμένα τότε εγώ είμαι τα χειρότερα. Γιατί όμως να υπάρχουν χειρότερα και καλύτερα;

Βλέπουμε έναν άνθρωπο ή μια ομάδα να υποφέρει, ακαριαία αισθανόμαστε ενδεχομένως οίκτο και αμέσως επιστρέφουμε στην ζωούλα μας. Εμείς να είμαστε καλά. Και όταν θα χρειαστούμε εμείς βοήθεια, και οι άλλοι το ίδιο θα κάνουν για εμάς. Είμαστε εγωιστές. Δεν μπορούμε να συνεργαστούμε. Η ζωή είναι ένα ομαδικό άθλημα αλλά εμείς αγωνιζόμαστε ατομικά. Το παιχνίδι είναι χαμένο έτσι. Ειδικά όταν υπάρχουν και μηχανισμοί που σαμποτάρουν και μας αποπροσανατολίζουν. Αν σκύβαμε όλοι πάνω από ένα πρόβλημα υπάρχει περίπτωση να μην αντιμετωπίζονταν; Όταν ο καθένας για τον δικό λόγο του γυρίζει την πλάτη του, υπάρχει περίπτωση να λυθεί;

Διαίρει και βασίλευε. Χώρισε τους σε ανίσχυρες κατηγορίες. Για να σηκώσεις μια πέτρα, δεν αρκεί να έχεις δύναμη στα χέρια. Χρειάζεται να βοήσουν οι κοιλιακοί, η μέση,  ακόμη και τα γόνατα. Η ανθρωπότητα έχει διαμελιστεί, αλλού χέρια αλλού πόδια. Η πέτρα δυστυχώς θα μείνει στην ησυχία της. Τι συμβολίζει η πέτρα; Βρείτε το μόνοι σας! Αν φυσικά ενδιαφέρεστε να σκοτίσετε το κεφάλι σας με χαζομάρες. Όμως... σίγουρα αυτήν την στιγμή, ο δικός σας μηχανισμός απομάκρυνσης από την πραγματικότητα προσπαθεί να σας αποτρέψει από το να συνειδητοποιήσετε το νόημα αυτό του κειμένου... οπότε ας συντομεύω... γιατί αν δεν μπορέσατε να τον παρακάμψετε μέχρι αυτήν την στιγμή, σίγουρα δεν θα τα καταφέρετε όσα περισσότερα και αν πω.

Πάντως... την επόμενη φορά που θα περπατάτε στον δρόμο, σταματήστε για λίγο και κοιτάξτε γύρω σας. Προσπαθήστε να συνειδητοποιήσετε πού βρίσκεστε. Κοιτάξτε τον ουρανό. Σκεφτείτε πόσους ανθρώπους σκεπάζει. Ονειρευτείτε την ανθρωπότητα συναρμολογημένη.

Και ζήσανε άλλοι καλά και άλλοι χειρότερα...

netrino.gr


P.Tsiotakis

Το οτι αξιοποιήθηκαν καθηγητές άλλων κλάδων όταν δεν υπήρχαν πληροφορικοί δε με βρίσκει αντίθετο.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια να γυρίσει ο καθένας στον κλαδο του, με καταμέτρηση της προϋπηρεσίας.

evry


  Παναγιώτη σχετικά με τα ΤΥΠΩΣΕ_ΣΤΟΝ_ΕΚΤΥΠΩΤΗ ή ΕΚΤΥΠΩΣΕ_ΣΤΟΝ_LASERJET1018 τα θεωρώ όλα σωστά διότι δεν παραβιάζουν κανένα κριτήριο του αλγορίθμου και πιο συγκεκριμένα το κριτήριο ας πούμε της "απλότητας-εκτελεσιμότητας", δηλαδή είναι απόλυτα κατανοητό τι εννοούν και είναι απλό να γίνει. Από την άλλη μια εντολή του στυλ "Υπολόγισε ΜΟ" δεν θα μπορούσε να γίνει αποδεκτή εφόσον δεν λέει πως να υπολογίσει τον ΜΟ. Δηλαδή κρύβει μέσα της βήματα τα οποία ζητούνται από τον μαθητή.
    Σχετικά τώρα με τους καθηγητές που ανήκουν σε άλλους κλάδους δεν γίνεται καμιά σοβαρή προσπάθεια γιατί για να θες να γυρίσεις στον κλάδο σου θα πρέπει να θες να γυρίσεις. Αρκετοί από αυτούς τους καθηγητές γνωρίζουν πολύ καλά πληροφορική, έχουν αρκετή προυπηρεσία και μπορεί να έχουν άλλο πτυχίο αλλά ουσιαστικά είναι καθηγητές πληροφορικής όπως και να το κάνουμε. Δεν έχουν λοιπόν καμία διάθεση να αλλάξουν κλάδο. Οι υπόλοιποι (που δεν είναι λίγοι) οι οποίοι δεν ξέρουν πληροφορική (και δεν έχουν και καμία διάθεση να μάθουν) φοβάμαι ότι έχουν ξεχάσει (αν ήξεραν ποτέ) και το μάθημα του πτυχίου τους τόσα χρόνια, οπότε αν γυρίσουν πίσω στον κλάδο τους θα κάνουν περισσότερο κακό στα παιδιά από οτι κάνουν τώρα.
   
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

gpapargi

Παράθεση από: evry στις 23 Οκτ 2009, 08:32:13 ΠΜ
Οι υπόλοιποι (που δεν είναι λίγοι) οι οποίοι δεν ξέρουν πληροφορική (και δεν έχουν και καμία διάθεση να μάθουν) φοβάμαι ότι έχουν ξεχάσει (αν ήξεραν ποτέ) και το μάθημα του πτυχίου τους τόσα χρόνια, οπότε αν γυρίσουν πίσω στον κλάδο τους θα κάνουν περισσότερο κακό στα παιδιά από οτι κάνουν τώρα.

Σωστά, τα παιδιά δεν την γλιτώνουν από αυτούς.
Το θέμα όμως είναι ότι θα μεταφερθεί το κακό σε άλλο μάθημα ενώ το δικό μας θα τη γλιτώσει  ;D :D

Πλάκα πλάκα αν και πιστεύω ότι τους καλύτερους καθηγητές θα τους δεις στα δημόσια σχολεία, δυστυχώς και οι χειρότεροι σε αυτά είναι μαζεμένοι.

Έχω φέτος τραγική εμπειρία  στην περιοχή μου. Υπάρχει καθηγήτρια που κάνει χρόνια το μάθημα και είναι παντελώς άσχετη. Χρησιμοποιεί περιεχόμενα μη αρχικοποιημένων μεταβλητών και επιμένει ότι δεν είναι λάθος, αλγόριθμοι χωρίς είδοσο και έξοδο κλπ. Όσο άσχετη και να είναι θα μπορούσε μια μόνο χρονιά να κάτσει να διαβάσει και να φτάσει σε ένα μέσο επίπεδο. Δυστυχώς δεν το έχει κάνει ποτέ και δεν υπάρχει κανένας που να μπορεί να την ελέγξει.

Ο μαθητής που θα πει "δεν πάω φροντιστήριο και θα μείνω μόνο με τις γνώσεις του σχολείου" και έχει αυτή για σχολική καθηγήτρια... απλά καταστράφηκε. Προσωπικά πιστεύω ότι αν γράψει πανελλήνιες εξετάσεις δε θα μπορεί να λύσει τα θέματα. 

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: gpapargi στις 23 Οκτ 2009, 09:49:36 ΠΜ
...Ο μαθητής που θα πει "δεν πάω φροντιστήριο και θα μείνω μόνο με τις γνώσεις του σχολείου" και έχει αυτή για σχολική καθηγήτρια... απλά καταστράφηκε. Προσωπικά πιστεύω ότι αν γράψει πανελλήνιες εξετάσεις δε θα μπορεί να λύσει τα θέματα.

...οπότε η περίπτωση δικού μας σχολείου που δεν έχει ακόμα καθηγητή πληροφορικής (λόγω πολλών αποσπάσεων) και το μάθημα ακόμα δεν διδάσκεται... βρίσκεται σε καλύτερη μοίρα! Τουλάχιστον οι μαθητές δεν έχουν την ψευδαίσθηση ότι κάνουν μάθημα...

gpapargi

Παράθεση από: Κατερίνα Μ στις 22 Οκτ 2009, 01:31:18 ΜΜ
Το τελευταίο που αντιμετώπισα είναι όταν μαθητής μου έχασε μονάδες σε τεστ που έγραψε στο σχολείο επειδή έγραψε σε δομή επιλογής:

αν x>=2*k τότε
   εντολές
τέλος_αν

το σωστό θα ήταν:
y<-2*k
αν x>=y τότε
   εντολές
τέλος_αν

Κι αυτό επειδή λέει δεν υπάρχει κάποιο παράδειγμα στο βιβλίο που να επιτρέπει εκφράσεις στις συνθήκες. Κι οτι σα διορθωτής θα του έκοβε.

Ας σκεφτούμε το εξής:
Υπάρχει άνθρωπος που έχει προγραμματίσει στη ζωή του στοιχειωδώς (πχ να έχει περάσει ένα μάθημα "εισαγωγή στον προγραμματισμό" και να κόψει τέτοιο πράγμα; Ούτε καν θα πάει το μυαλό του σε κάτι τέτοιο. Υπάχει γλώσσα που να το απαγορεύει; Από που μπορεί να προέρχεται τέτοια υποψία; Προφανώς αυτό που συμβαίνει είναι "δεν έχω ιδέα τι γίνεται οπότε πάμε μόνο με ότι βλέπω γραμμένο μέσα στο βιβλίο".

Όλοι κάνουμε λάθη. Από το λάθος του καθενός όμως καταλαβαίνεις πολλά.

P.Tsiotakis

Συνεπώς (κάνουμε 2 παράλληλες συζητήσεις) η λέξη ΤΥΠΩΣΕ είναι δεσμευμένη στην ψευδογλώσσα;
Η εντολή "Διάβασε ΤΥΠΩΣΕ" είναι λάθος;

Η ορθότητα κάθε ψευδοκώδικα εξαρτάται από την ερμηνεία του συγγραφέα του σχετικά με αυτά αλλά και του βαθμολογητή του?

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 22 Οκτ 2009, 10:22:46 ΜΜ
Το οτι αξιοποιήθηκαν καθηγητές άλλων κλάδων όταν δεν υπήρχαν πληροφορικοί δε με βρίσκει αντίθετο.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί δεν γίνεται μια σοβαρή προσπάθεια να γυρίσει ο καθένας στον κλαδο του, με καταμέτρηση της προϋπηρεσίας.

Εγώ είμαι μερικώς αντίθετος. Δεν είχες καθηγητές; Βάλε το μάθημα την επόμενη σχολική χρονιά και έχεις 10-11 μήνες καιρό να βρεις καθηγητές... Πολλή αρπακολιά βρε παιδιά σε αυτή τη χώρα!

Συμφωνώ Παναγιώτη να γυρίσει καθένας στον κλάδο του, με αναγνωρισμένη την προϋπηρεσία. Ξέρεις όμως κι εσύ ότι πρέπει να το θέλει ο ίδιος, αλλιώς ο νόμος δεν προβλέπει κάτι τέτοιο. Βέβαια οι νόμοι κόβονται και ράβονται όπως θέλουν οι αρμόδιοι σε μια μέρα... Εδώ βλέπουμε να περνούν τροπολογίες σχετικές με την εκπαίδευση μέσα από νόμους π.χ. του Υπουργείου Γεωργίας... και να συζητώνται και να ψηφίζονται κάπου τα μεσάνυχτα ανάμεσα στις τεκίλες και τις βότκες!

Νομίζω ότι το χειρότερο είναι το εξής: σε μεγάλο ποσοστό οι καθηγητές άλλων ειδικοτήτων, που κάνουν πληροφορική, είναι πλέον μακριά από το κύριο αντικείμενό τους. Έτσι είναι κακοί πληροφορικάριοι, αλλά ταυτόχρονα είναι εν δυνάμει κακοί μαθηματικοί ή φυσικοί ή ό,τι θα έπρεπε να είναι...

Ζητώ συγνώμη από τον δημιουργό του συγκεκριμένου θέματος, διότι όσα έγραψα τώρα είναι άσχετα με το τρέχων θέμα!

Κύριε/κυρία Υπουργέ, δε θέλεις να τους αλλάξεις ειδικότητα; ΟΚ. Κάνε τους τότε ΠΕ-21 επιβραβεύοντάς τους για την προσφορά τους όλα αυτά τα χρόνια και ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΤΕΙΣ πλέον ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ!!! Τόσο δύσκολο είναι αυτό;;;;;;;;
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...

evry

Για το πρώτο για τις παράλληλες συζητήσεις έχεις δίκιο, αν και η παράλληλη επεξεργασία είναι από φέτος εκτός ύλης :D.

Για το άλλο που λες για τις δεσμευμένες λέξεις έχεις πάλι δίκιο. Το σκεπτικό μου είναι ότι μπορείς να χρησιμοποιήσεις ότι έκφραση θέλεις όταν γράφεις σε ψευδογλώσσα απλά να μην καταστρατηγείς κάποιους πολύ βασικούς αλλά όχι αυστηρούς κανόνες. Όλα αυτά ισχύουν πάντα στο πλαίσιο της διδασκαλίας ενός σχολικού μαθήματος. Αν το δούμε από την πλευρά του τι κόβουμε στις πανελλήνιες τότε αλλάζουν τα πράγματα. Σίγουρα εκεί δε χωράει τόση ελευθερία.

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 23 Οκτ 2009, 10:24:58 ΠΜ
Συνεπώς (κάνουμε 2 παράλληλες συζητήσεις) η λέξη ΤΥΠΩΣΕ είναι δεσμευμένη στην ψευδογλώσσα;
Η εντολή "Διάβασε ΤΥΠΩΣΕ" είναι λάθος;

Η ορθότητα κάθε ψευδοκώδικα εξαρτάται από την ερμηνεία του συγγραφέα του σχετικά με αυτά αλλά και του βαθμολογητή του?
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Αφού τονίσω οτι αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου και δε διαφωνώ ουσιαστικά, το βλέπω από άλλη γωνία Ευρυπίδη. αν βλέπαμε την ψευδογλώσσα λίγο πιο σφιχτά (ουσιαστικά ως ΓΛΩΣΣΑ χωρίς δήλωση μεταβλητών), τα μισά προβλήματά μας στο μάθημα αυτό θα είχαν εξαλειφθεί




Όσον αφορά στις μετατάξεις και λοιπές λύσεις, θεωρώ οτι νομοθετικά γίνεται κάτι αν υπάρχει βούληση. Λύση, να αποδείξει ο καθείς τι αξίζει δεν υπάρχει και είναι μειωτικό να εξετάζεις καθηγητές. Γιατί τότε θα έπρεπε και πολλοί από μας τους ΠΕ19-20 να αναρωτηθούμε τι κάνουμε.
Άρα το πιο συνεπές είναι η επιστροφή στη μητέρα ειδικότητα.
Εκτός κι αν μας επιτρέψουν να πάρουμε και μεις μετάταξη σε άλλη ειδικότητα με σεμινάρια, μιας και υπάρχει οργανική μαθηματικού και φυσικού σε σχολείο που με βολεύει!!
Πάντα βέβαια μπορούμε να πάρουμε μετάταξη ως ΔΑΣΚΑΛΟΙ και να βρούμε άνετα οργανική κοντά στο σπίτι μας...
Εκτός αυτού κατά τη γνώμη μου δεν πρέπει να υπάρχουν κλάδοι ΠΕ19 και ΠΕ20 αλλά μόνο ένας (με όλους μέσα).  Γιατί πχ οι οικονομολόγοι απο ΤΕΙ έχουν άλλο κλάδο απο αυτούς των ΑΕΙ; Οι φιλόλογοι έχουν πολλούς κλάδους;

Λάμπρος Μπουκουβάλας

Καλά τα λες Παναγιώτη... αλλά ποιος σε ακούει???
Λάμπρος Μπουκουβάλας
MSc - MRes

http://blogs.sch.gr/lambrosbouk

Ο Θουκυδίδης  (που τον διαβάζουν οι ξένοι, αλλά όχι εμείς)  έγραφε: «Αταλαίπωρος τοις πολλοίς η ζήτησις της αληθείας, και επί τα ετοίμα μάλλον τρέπονται» (Ι, 20, 3). Οι περισσότεροι δηλαδή αναζητούν αβασάνιστα την αλήθεια και στρέφονται σε ό,τι βρίσκουν έτοιμο. Δεν προβληματίζονται...