Εκπαίδευση και καθηγητές πληροφορικής

Ξεκίνησε από evry, 24 Νοε 2009, 07:54:29 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

za√‘ag

#30
Τελικά για να μην ξεφύγουμε και γίνει προσωπικό (αν δεν έχει ήδη γίνει) θα αφήσω το θέμα (εξάλλου δεν το προκάλεσα) και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του ....

Εγώ αυτό που κατάλαβα από τα συμφραζόμενα και κάνοντας το δικό μου compilation στην παραπάνω "φυσική γλώσσα" διακρίνω αρκετά errors και συντακτικά και λογικά ... οπότε δεν βγαίνει αποτέλεσμα. Αν θεωρούμε "μειονεκτικό" έναν μαθηματικό που σπούδασε και πληροφορική και "ντρεπόμαστε" που είναι συνάδελφός μας τότε... τι να κάνουμε; Αυτά έχει η ζωή...

ΥΓ
1) Αν δεν κατάλαβα σωστά τότε (όπως προείπα πιο πάνω) ζητάω συγγνώμη αν αυτά που έγραψα πρόσβαλλαν κάποιον.
2) Ίσως και να γράφτηκα σε λάθος φόρουμ τελικά ...
«Δεν υπάρχει λόγος να θέλει κανείς έναν υπολογιστή στο σπίτι του»--Ken Olson, πρ. της DEC, 1977
«Τα 640KB RAM επαρκούν για να τρέξει κάθε πρόγραμμα»--Bill Gates
Δείτε κι άλλες ιστορικές ατάκες  εδώ

alkisg

Συνάδελφοι δεν είχα καν την όρεξη να διαβάσω όλα τα μηνύματα, αλλά να ρωτήσω κάτι:

Νιώθει κανείς ότι ωφελήθηκε, ότι αποκόμισε κάτι από το συγκεκριμένο θέμα;
Μήπως να το κλειδώσουμε να πάει στο καλό;

Αν συμφωνείτε, ΜΗΝ απαντήσετε. :)

Σπύρος Δουκάκης

Προσπαθώντας να μετριάσω την κατάσταση, θα αναφέρω κάτι που άκουσα πριν από πολύ λίγο καιρό για το συγκεκριμένο θέμα:

Αυτά είναι προβλήματα που τα λύνει η φύση...

Ποιος θα συζητάει για αυτό το θέμα μετά από 20 χρόνια;

ΣΔ

P.Tsiotakis

Επειδή, αδειάζει οργανική μαθηματικού σε σχολείο 3 λεπτά από το σπίτι μου... Πως μπορώ να οριστώ ως μαθηματικός και να συμπληρώνω πλήρες ωράριο εκεί, να μην τρέχω σε 2 σχολεία όπως μέχρι πρόπερσι?
Αν και ίσως να με εξυπηρετούσε το δημοτικό σχολείο που 2 δάσκαλοι θα πάρουν σύνταξη.

Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία πως μπορώ να διδάξω τα αντικείμενα αυτά, άλλωστε ήδη έχω διδάξει σε δημοτικό.


Η συζήτηση θα έρχεται και θα ξαναέρχεται όσο τα πράγματα λειτουργούν μονόδρομα και όχι αμφίδρομα, παραβιάζοντας την κοινή λογική. Ο μαθηματικοφυσικοφιλολογοθεολογοκαλλιτεχνικοθεατρολόγοκοινωνιολόγος έχει δικαίωμα να καλύψει το "το κενό" της διδασκαλίας της πληροφορικής.
ωστόσο εγώ δεν έχω δικαίωμα να διδάξω τα μαθήματα αυτά μιας και υπάρχουν πολλοί απόφοιτοι αυτών των κλάδων και δεν υπάρχουν και σεμινάρια.

Η ιστορία είναι ίδια όπως αυτή που τρέχει με τα σχολεία ειδικής αγωγής τα τελευταία χρόνια...


Τα περι γενικών διαχειριστών είναι άκαιρα, μιας και το forum είναι τόπος ισότιμης συζήτησης, όπου ο καθένας εκφράζει τις προσωπικές του απόψεις και κάθε άποψη έχει συντελεστή βαρύτητας 1. Κανείς δεν έχει εξουσιοδότηση να εκπροσωπεί άλλους. Εκτός κι αν κάποιος διαχειριστής έχει διαγράψει/παραποιήσει μηνύματά σου οπότε καλό είναι να το αναφέρεις ώστε να επιλυθεί το πρόβλημα

P.Tsiotakis

Παράθεση από: sdoukakis στις 24 Νοε 2009, 10:10:14 ΜΜ
Ποιος θα συζητάει για αυτό το θέμα μετά από 20 χρόνια;

Σπύρο, τότε θα έχουμε ακόμα 20 χρόνια να πάρουμε σύνταξη  :D

Σπύρος Δουκάκης

Εγώ δεν θα έχω πάρει σύνταξη πάντως σε είκοσι χρόνια...

ΣΔ

stratosg

Εμένα λοιπόν ο γιος μου (ο πρώτος) γεννήθηκε με κεφαλαιματώματα. Για κάποιους άλλους θεράποντες του προκεφαλές. Δυστυχώς όμως δεν ήταν ικανοί να διαβάσουν έναν υπέρηχο από το 10 ημερών κεφαλάκι του. Τελικά αποφάσισα πως ήταν κεφαλαιματώματα, γιατί εγώ μπόρεσα και διάβασα τον υπέρηχο. Όταν τους είπα τί έχει το παιδί έκπληκτοι με κοίταξαν με μάτια γεμάτα απορία και με ρώτησαν αν είμαι συνάδελφος Ιατρός. Απάντησα ο δόλιος πως είμαι πληροφορικός, έφυγε η έκπληξη, πήρε μαζί και την απορία και στη θέση της θρονιάστηκε η αδιαφορία.

Ζήτησα και πήρα αντίγραφο του υπέρηχου και τον πήγα σε δυο φιλαράκια Ιατρούς, εις εκ των οποίων οδοντίατρος, και ο έταιρος παθολόγος και αποφάνθηκαν και οι δυο κεφαλαιματώματα.

Είτε έτσι είτε αλλιώς (κεφαλαιμάτωμα ή προκεφαλή) είναι κάτι που σε ένα ποσοστό 98% φεύγει από μόνο του. Μια αστεία κατάσταση. Μπορώ άραγε να ισχυριστώ ότι είμαι παιδίατρος ή νεογνολόγος; Νομίζω όχι. Τέλος πάντων αν κάποιος θέλει μπορώ να του εξηγήσω τί είναι και τα δυο και να του πω το μυστικό πως να διαβάσει έναν τέτοιον υπέρηχο.

Ας αφήσουμε λοιπόν εκφράσεις του τύπου "βαλτε τα πράγματα κάτω" και ας πιάσουμε τις φράσεις "Ας βάλουμε τα πράγματα κατω....". Είδα φιλόλογο πληροφορικό να αρνείται να διδάξει ΑΕΠΠ και Πληροφορικό ΠΕ 19 να μην είναι ικανός να αναγνωρίσει την πλευρά που γίνεται η εγγραφή δεδομένων σε ένα CD. Και οι δυο στο ίδιο επίπεδο βρίσκονται λοιπόν. Επαναλαμβάνω πως πρέπει να αφήσουμε το Εγώ και να κοιτάξουμε το Εμείς.

Εμένα η σχολή μου μου παρείχε και ορισμένα μαθήματα παιδαγωγικής φύσης τα οποία και είχα επιλέξει. Δεν μου λέει τίποτα αυτο.

Η μηχανή του κιμά που έκανε τρόπο χειραγώγησης το κατά τα άλλα δικό μας διαίρει και βασίλευε, φρόντισε να δώσει σε ειδικότητες που δεν είχαν και πολλές προοπτικές διορισμού σεμινάρια για προφανείς πολιτικούς τότε σκοπούς. Αν και πτυχιούχος σχολής πληροφορικής σας βεβαιώνω με το χέρι στην καρδιά πως αν μου δίναν κι εμένα μια τέτοια ευκαιρία θα την εκμεταλλευόμουν. Εξάλλου για τους ίδιους πολιτικούς λόγους χειραγώγησης άλλαξαν τα ΤΕΕ κι έγιναν ΕΠΑΛ. Για τους ίδιους λόγους η μηχανή του κιμά πολτοποιεί την κατά τα άλλα τεχνολογική κατεύθυνση σε ένα ΓΕΛ.

Θέλετε κύριοι καινοτομία; Ας κατέβει η πληροφορική στην τεχνική εκπαίδευση τί έχουμε να φοβηθούμε; Εκτός αν φοβόμαστε μη και χάσουμε το όνομα που αποκτάμε στα ΓΕΛ με ότι κάτι τέτοιο συνεπάγεται.

Αν κόψουμε λοιπόν κάτι τέτοιες ανούσιες φαγούρες, ίσως μπορέσουμε να πολεμήσουμε τη μηχανή του κιμά. Εξάλλου και οι μετανάστες μετά από 15 χρόνια σε μια χώρα αποκτούν δικαιωματικά την υπηκοότητά της.
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Σπύρος Δουκάκης

Συνεχίζω το θέμα της σύνταξης...

Η νέα ρύθμιση για τις συντάξεις στο δημόσιο:

http://www.alfavita.gr/ank_b/ank18_11_0637.php

Παιδιά χαλαρώστε!

ΣΔ


Vangelis

Παράθεση από: stratosg στις 24 Νοε 2009, 11:26:43 ΜΜ

Εξάλλου και οι μετανάστες μετά από 15 χρόνια σε μια χώρα αποκτούν δικαιωματικά την υπηκοότητά της.

Το καλύτερο που διάβασα σε όλο το post!!!
Εγώ θα φύγω πάντως σε λιγότερο απο 10 χρόνια...εσείς κανονίστε :) .

Μια "αγαθή" ερώτηση αυτοί που αγωνίζονται για την ενότητα του κλάδου είναι μέλη της ΠΕΚΑΠ ή και αυτή είναι διαβρωμμένη απο μη πληροφορικούς κ.λπ

(Zavag ποιά εποχή ήσουν στα ΤΕΙ Αθήνας;)

P.Tsiotakis

Τα 15 αυτά χρόνια είχε το ελληνικό διαβατήριο ή το διαβατήριο της χώρας του;

stratosg

#40
Τι να σου απαντήσω τώρα ρε Παναγιώτη; Μακάρι και νά 'ξερα ποιο είχε, αν και νομίζω πως δεν έχουν και όλοι οι μετανάστες το διαβατήριο τους πάντα. Όμως αν αποφασίσουν να βγάλουν πράσινη κάρτα και με το ένα ή τον άλλο τρόπο εργαστούν και πληρώσουν το τίμημα ε! τότε ας την πάρουν την παλιό - υπηκοότητα. Καταλαβαίνεις τί εννοώ. Όμως πρέπει να κρατήσουμε τα σύνορα κλειστά πλέον.

Πλάκα πλάκα εσύ είσαι ικανός να το βγάλεις και σε άσκηση. Να γίνει αλγόριθμος...  ;D :D
Να φοβάσαι εκείνον που δεν έχει να χάσει τίποτα.

Vangelis

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 25 Νοε 2009, 10:21:30 ΠΜ
Τα 15 αυτά χρόνια είχε το ελληνικό διαβατήριο ή το διαβατήριο της χώρας του;
Η κατοχή ελληνικού διαβατηρίου προυποθέτει την ελληνική υπηκοότητα.

sdancer75

Είμαστε καθηγητές και ακόμη δεν καταλάβαμε την ουσία της εκπαίδευσης. Το πτυχίο δεν κάνει τον καθηγητή και πολύ περισσότερο τον καταρτισμένο επαγγελματία. Αν ίσχυε αυτό δεν θα έμπαινε κανένας στο Δημόσιο εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα, γιατί θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς επαγγελματικά και στον ιδιωτικό τομέα.

Βεβαίως,  αν κανείς δεν έχει ασχοληθεί προηγουμένως με το αντικείμενο της εργασίας του και κάνει τα πρώτα του βήματα στη σχολή που σπουδάζει, τότε το πτυχίο σίγουρα παίζει το δικό του ρόλο, αλλά πάνω απ' όλα  έχει να κάνει με τη προσωπική προσπάθεια του καθενός.

Δεν παίζει λοιπόν ρόλο αν τελείωσες φιλόλογος και διδάσκεις πληροφορική, αρκεί αποδεδειγμένα να έχεις αποδείξει ότι μπορείς να αντεπεξέλθεις και οι βαρύγδουποι τίτλοι είναι απλά για το θεαθήναι.
G. Papaioannou

Νίκος Αδαμόπουλος

Παράθεση από: sdancer75 στις 21 Απρ 2010, 10:22:30 ΠΜ
... Αν ίσχυε αυτό δεν θα έμπαινε κανένας στο Δημόσιο εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα, γιατί θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς επαγγελματικά και στον ιδιωτικό τομέα.

...αυτό θα ήθελα να το διευκρινήσεις...!

Παράθεση από: sdancer75 στις 21 Απρ 2010, 10:22:30 ΠΜ
Δεν παίζει λοιπόν ρόλο αν τελείωσες φιλόλογος και διδάσκεις πληροφορική, αρκεί αποδεδειγμένα να έχεις αποδείξει ότι μπορείς να αντεπεξέλθεις και οι βαρύγδουποι τίτλοι είναι απλά για το θεαθήναι.

...Πώς μπορεί ένας φιλόλογος αποδεδειγμένα να το έχει αποδείξει; Μέσω ποιας διαδικασίας;

Keep Growing

"Το πτυχίο δεν κάνει τον καθηγητή και πολύ περισσότερο τον καταρτισμένο επαγγελματία. Αν ίσχυε αυτό δεν θα έμπαινε κανένας στο Δημόσιο εδώ και πολλά χρόνια στην Ελλάδα, γιατί θα μπορούσε να σταθεί αξιοπρεπώς επαγγελματικά και στον ιδιωτικό τομέα."

Δηλαδή όσοι, αυτή την στιγμή διδάσκουν σε δημόσια σχολεία, δεν είναι καθηγητές ούτε καταρτισμένοι επαγγελματίες;
Και όσοι στέκονται αξιοπρεπώς !; στον ιδιωτικό τομέα είναι καθηγητές και καταρτισμένοι επαγγελματίες;

Μπορείς αν θέλεις να μας το κάνεις πιο εξειδικευμένο το παραπάνω; Γιατί από οριζοντιοποιήσεις  έχουμε χορτάσει!
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).