Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

lkt

Όλο αυτό με τα 4 μαθήματα είναι μια μπαρούφα.
Η ύλη των 4 θα είναι πολύ περισσότερη και ουσιαστικά θα είναι σαν να διαβάζεις ύλη για τουλάχιστον 6-7 μαθήματα.
Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση τα παιδιά να κάνουν λιγότερες ώρες φροντιστήριο από πριν.
Πραγματικά, δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιο θα είναι το όφελος των μαθητών.

AlexPapplir

Παράθεση από: lkt στις 04 Σεπ 2013, 03:09:02 ΜΜ
Όλο αυτό με τα 4 μαθήματα είναι μια μπαρούφα.
Η ύλη των 4 θα είναι πολύ περισσότερη και ουσιαστικά θα είναι σαν να διαβάζεις ύλη για τουλάχιστον 6-7 μαθήματα.
Επίσης δεν υπάρχει περίπτωση τα παιδιά να κάνουν λιγότερες ώρες φροντιστήριο από πριν.
Πραγματικά, δεν έχω καταλάβει ακόμα ποιο θα είναι το όφελος των μαθητών.

Το όφελος θα είναι των γονέων: θα ξέρουν πολύ καλά από την πρώτη λυκείου ποιά είνα τα τέσσερα μαθήματα και θα σκοτώνονται στα φροντιστήρια και λόγω αυξημένης ύλης και λόγω αυξημένης δυσκολίας θεμάτων. Ενώ μέχρι τώρα, επειδή ήταν 6 ή 7, αδύνατο να κάνει σε τόσα μαθήματα φροντιστήριο από τη Α΄Λυκείου.

noname

Το νέο σύστημα είναι ό,τι καλύτερο για τα φροντιστήρια.
Οι ώρες τον φροντιστηριακών μαθημάτων καθώς και των ιδιαίτερων θα αυξηθούν κατακόρυφα αφού ένας μαθητής θα χρειάζεται φροντιστήριο για 3 (τρία) χρόνια. Θα αναλαμβάνεις τον πιτσιρικά από 15 ετών και θα τον έχεις ιδιαίτερο μέχρι τα 17. Τριετές συμβόλαιο. Χρυσές δουλειές. Όσο για την ελληνική οικογένεια που θα επιβαρυνθεί κλπ, δεν νομίζω ότι ενδιαφέρεται κανείς πραγματικά.

:)

andrika

Θαυμαστε...

http://www.enikos.gr/politics/170932,BINTEO-O_Kedikogloy_gia_tis_allages_sto_.html

Καπου τον εχω ξαναδει αυτον τον τυπο και νομιζω οτι και κατι αλλο ελεγε...

anergospliroforikos

Συνάδελφοι,
όπως δείχνουν τα πράγματα το παιχνίδι για την αντικατάσταση της Χημείας με πληροφορική μοιάζει χαμένο (μας δουλεύουν όλοι, μία έτσι μία γιουβέτσι) μήπως να εντείνουμε τις προσπάθειες μας σε αυτό που έχουν πει σφοι για ειδικό μάθημα για κάποιες σχολές (όπως το σχέδιο και η ξλ) και να να πιέσουμε τους πανεπιστημιακούς μας να το ζητήσουν;

petrosp13

Ειδικό μάθημα το ΓΠ; Σε τι επίπεδο μαθήματος; Και για ποιες σχολές; Τις σχολές Πληροφορικής μόνο; Και αυτές θα φύγουν από το πεδίο που είναι τώρα; Και θα ξεκλιεδώνουν μόνο με αυτό το μάθημα;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

sstergou

Οι λογαριασμοί ftsak και tonia αποκλείστηκαν από το Στέκι των Πληροφορικών.

Ο λόγος είναι ότι η ομάδα διαχείρισης εντόπισε ότι πιθανότατα ανήκουν στο ίδιο άτομο καθώς και ότι και από τους δύο απεστάλησαν "εμπρηστικά" μηνύματα.

Το να διατηρεί κάποιος διπλή ταυτότητα στο στέκι δεν είναι αποδεκτό και αυτό θα τιμωρείται με αποκλεισμό από δω και πέρα.

Παρακαλούμε όλα τα μέλη να συνεχίσουν τις συζητήσεις τους κανονικά.

Κατά την προσωπική μου γνώμη το περιστατικό δεν αξίζει σχολιασμού αυτές τις κρίσιμες ώρες. Η αποκάλυψή του και μόνο αρκεί για να δώσει ένα μήνυμα σε όλους όσους προσπαθούν με αθέμιτα μέσα να επηρεάσουν το στέκι και τον κλάδο.

anergospliroforikos

Το λέω γιατί αν δείτε και πιο πάνω  τα νεύρα όλων έχουν σπάσει. Στο φροντιστήριο έχω έναν χημικό σφο που είναι μία χαρά και κάνουμε παρέα και τα δικά του τα νεύρα τσατάλια είναι.

ntzios kostas

Παράθεση από: sstergou στις 04 Σεπ 2013, 04:35:38 ΜΜ
Οι λογαριασμοί ftsak και tonia αποκλείστηκαν από το Στέκι των Πληροφορικών.

Ο λόγος είναι ότι η ομάδα διαχείρισης εντόπισε ότι πιθανότατα ανήκουν στο ίδιο άτομο καθώς και ότι και από τους δύο απεστάλησαν "εμπρηστικά" μηνύματα.

Το να διατηρεί κάποιος διπλή ταυτότητα στο στέκι δεν είναι αποδεκτό και αυτό θα τιμωρείται με αποκλεισμό από δω και πέρα.

Παρακαλούμε όλα τα μέλη να συνεχίσουν τις συζητήσεις τους κανονικά.

Κατά την προσωπική μου γνώμη το περιστατικό δεν αξίζει σχολιασμού αυτές τις κρίσιμες ώρες. Η αποκάλυψή του και μόνο αρκεί για να δώσει ένα μήνυμα σε όλους όσους προσπαθούν με αθέμιτα μέσα να επηρεάσουν το στέκι και τον κλάδο.
Κακώς τους έκλεισες  , θα μπει με άλλον τώρα και θα ψάχνουμε πάλι αν είναι προβοκάτορας. Άστους να λένε. Μόνο να κερδισουμε,  έχουμε από τον θυμό τους.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

tropheus

Παράθεση από: tropheus στις 04 Σεπ 2013, 02:03:38 ΜΜ
Ο διαχειριστής μπορεί να μας επιβεβαιώσει ότι Τόνια κα ftsak είναι το ίδιο άτομο ...

ΥΣ :Πολύ ασχοληθήκαμε

Ημουν σίγουρος ότι είχαν την ίδια ip ...

control_data

Ερώτηση που θα πρέπει να απαντηθεί σε 2 χρόνια αν ισχύσει το νομοσχέδιο για το Νέο Λύκειο:

Ένας μαθητής Α έχει άριστες επιδόσεις στο μάθημα της (κατα Κεδίκογλου) "Αλγοριθμικής". Ταυτόχρονα έχει κακές επιδόσεις στη Χημεία.

Ένας μαθητής Β έχει κακές επιδόσεις στο μάθημα της "Αλγοριθμικής". Ταυτόχρονα έχει άριστες επιδόσεις στη Χημεία.

Ο μαθητής Α δεν περνά σε σχολή πληροφορικής που είναι η πρώτη του προτίμηση. Στην θέση του μπαίνει ο μαθητής Β.

Ο Ιονέσκο το σκέφτηκε ή ο Κεδίκογλου ;

gkatsion

Έχει αναρτηθεί το παρακάτω κείμενο στην επίσημη ιστοσελίδα του ΠΑΠΕΙ στο τμήμα Πληροφορικής.

Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Γιατί η Πληροφορική θα πρέπει να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα

Ένα πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα καλύπτει μια βασική περιοχή γνώσης που αποτελεί κατά τεκμήριο προαπαιτούμενη γνώση για το Πανεπιστημιακό Τμήμα που επιθυμεί να εισαχθεί ο υποψήφιος. Για τα «κλασσικά» μαθήματα του είδους (Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσική) είναι εύκολα κατανοητό γιατί θα πρέπει να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενα για την εισαγωγή των υποψηφίων σε Πανεπιστημιακά Τμήματα Θετικών Επιστημών. Τι συμβαίνει όμως με την Πληροφορική;


Στον πυρήνα της επιστήμης της Πληροφορικής βρίσκεται η Αλγοριθμική, ήτοι η μελέτη του αλγορίθμου, δηλ. της αλληλουχίας βημάτων που επιτυγχάνουν με σαφή τρόπο την επίλυση ενός προβλήματος. Η Αλγοριθμική έχει ρίζες και στην αρχαία ελληνική σκέψη (κόσκινο Ερατοσθένη, Ευκλείδειος αλγόριθμος υπολογισμού ΜΚΔ κλπ.). Από το 1980 περίπου όταν εμφανίστηκαν οι προσωπικοί υπολογιστές και άρχισε η παγκόσμια τεχνολογική ανάπτυξη βασισμένη στις διαρκώς εξελισσόμενες ψηφιακές τεχνολογίες (διαδίκτυο, φορητές συσκευές, κλπ.) η Αλγοριθμική εξελίχθηκε σε εξαιρετικά σημαντική περιοχή γνώσης και για την εκπαίδευση, καθώς αφενός αναδεικνύει την ισχύ και αποτελεσματικότητα του αναλυτικού τρόπου της ανθρώπινης σκέψης για την επίλυση προβλημάτων, αφετέρου προσφέρει το θεμέλιο για την επιτυχή σχεδίαση και ανάπτυξη προϊόντων λογισμικού. Η κατανόηση της δυναμικής που χαρακτηρίζει την Αλγοριθμική οδηγεί σήμερα τα εκπαιδευτικά συστήματα τεχνολογικά προηγμένων χωρών (ενδεικτικά: ΗΠΑ, Γαλλία, Γερμανία, Αγγλία, κ.ά.) στο να καλλιεργούν την αλγοριθμική σκέψη των μαθητών ήδη από τη πρωτοβάθμια εκπαίδευση ώστε να προετοιμάζουν καλύτερα εκείνους που θα ακολουθήσουν στη συνέχεια σπουδές τεχνολογικού χαρακτήρα.


Στην Ελλάδα μέχρι πρόσφατα την καλλιέργεια της αλγοριθμικής σκέψης υποστήριζε το μάθημα «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Περιβάλλον Προγραμματισμού» (ΑΕΠΠ) που διδάσκονταν στην τεχνολογική κατεύθυνση του Γενικού Λυκείου. Οι μαθητές που παρακολουθούσαν και εξετάζονταν με επιτυχία στο μάθημα αυτό διέθεταν σαφώς το απαραίτητο υπόβαθρο γνώσεων για σπουδές στα 21 συνολικά Τμήματα ΑΕΙ (Πανεπιστημιακά Τμήματα Πληροφορικής, Επιστήμης Υπολογιστών, Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Τμήματα Πολυτεχνείου Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Η/Υ, κλπ.) καθώς και τα αντίστοιχα τμήματα των ΑΤΕΙ. Η παντελής κατάργηση του μαθήματος ΑΕΠΠ από το πρόγραμμα σπουδών της Γ Λυκείου και η αντικατάστασή του από τη Χημεία ως πανελλαδικά εξεταζόμενου μαθήματος (υποχρεωτικά για όλους τους υποψηφίους Τμημάτων Θετικών Επιστημών) συνιστά σαφώς οπισθοδρόμηση σε εποχές όπου δεν υπήρχε η σημερινή τεχνολογική εξέλιξη καθώς και η κατανόηση της αξίας της Αλγοριθμικής ως θεμελιώδους πεδίου γνώσης. Αποτελεί επίσης παρανόηση για το είδος των προαπαιτούμενων γνώσεων για τα προαναφερθέντα Τμήματα καθώς η Χημεία πόρρω απέχει από το να αποτελεί θεμελιώδες πεδίο γνώσης για αυτά. Αν ισχύσει μια τέτοια ρύθμιση τότε θα αποτελέσει παγκόσμια αρνητική πρωτοτυπία το γεγονός πως το εκπαιδευτικό μας σύστημα θα υποχρεώσει τους υποψηφίους των ανωτέρω Τμημάτων να μελετούν και να εξετάζονται σε αντικείμενο παντελώς άσχετο με την ουσία των μετέπειτα σπουδών τους.


Θεωρώντας ότι το υπό ψήφιση νομοσχέδιο θα πρέπει να συμβάλλει στην ανάπτυξη της Εθνικής Παιδείας δημιουργώντας ευνοϊκές προϋποθέσεις για υψηλού επιπέδου τεχνολογικές σπουδές για τους Ελληνόπαιδες αλλά και συνολικά για το μέλλον της χώρας στον παγκόσμιο στίβο τεχνολογικών εξελίξεων, προτείνουμε πως η λογικά σωστή επιλογή είναι να συνεχίσει να διδάσκεται μάθημα Αλγοριθμικής στη Γ Λυκείου εμπλουτισμένο με στοιχεία προγραμματισμού καθώς και πολύ βασικά στοιχεία οργάνωσης υπολογιστών. Το μάθημα αυτό θα πρέπει να είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο (εναλλακτικά με τη Χημεία) για εκείνους τους υποψηφίους που επιθυμούν την εισαγωγή τους σε τεχνολογικού προσανατολισμού Τμήματα όπως τα παραπάνω.



ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ

Ιωάννης Βλαχάβας, Τμήμα Πληροφορικής, ΑΠΘ
Πάνος Τραχανιάς, Τμήμα Επιστήμης Υπολογιστών, Ηράκλειο, Κρήτη
Ιωάννης Γαροφαλάκης, Τμήμα Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής, Πάτρα
Ιωάννης Σταυρακάκης, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, ΕΚΠΑ
Στέφανος Γκρίτζαλης, Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Γιώργος Σταμούλης, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Παναγιώτης Μποζάνης, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Μάρω Βλαχοπούλου, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
Μαλβίνα Βαμβακάρη, Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεματικής, Χαροκόπειο Πανεπίστημιο
Γεώργιος Χασάπης, Τμήμα των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Α.Π.Θ.
Μάριος Δικαιάκος, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Κύπρου
Θόδωρος Αποστολόπουλος, Πρόεδρος τμήματος Πληροφορικής, ΟΠΑ
Αντώνης Ομ. Αλετράς, Πρόεδρος Τμήματος Πληροφορικής με Εφαρμογές στην Βιοϊατρική
Μαρία Βίρβου, Τμήμα Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Δημήτριος Τσαμάκης, Κοσμήτορας ΣΗΜΜΥ-ΕΜΠ
Αριστείδης Λύκας, Πρόεδρος Τμήματος Μηχανικών Η/Υ και Πληροφορικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Μιχάλης Ξένος, Διευθυντής Προγράμματος Σπουδών "Πληροφορική", ΕΑΠ


Και μετά από επικοινωνία με την πρόεδρο του τμήματος, κυρία Βίρβου Μαρία, μου επιβεβαίωσε ότι μας εκπροσώπησε και σε συζητήσεις στην Βουλή ώς εκπρόσωπος των προέδρων των ΑΕΙ, όπου μίλησε με κάποιους εκ των συγγραφέων του Νέου Σχεδίου Λυκείου, και μέλη της ηγεσίας του υπουργείου, και τους εξέφρασε τους παραπάνω προβληματισμούς.


ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

lkt


kostaskls

ε μετά από αυτό αν δεν το βάλουν τότε είναι που εξυπηρετούν συγκεριμένες
ΣΥΝΤΕΧΝΙΕΣ!
Εμείς γιατί δεν λέμε αυτή τη λέξη?

gkatsion

Ξέρουμε μερικά από αυτά που της απάντησαν, αλλά εδώ δεν μπορώ να τα γράψω,
λογω των παραπάνω συζητήσεων...
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ