θέμα 2(Γ)&θέμα 3

Ξεκίνησε από summer, 27 Μαΐου 2009, 03:42:09 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

summer

Καλησπέρα και καλά αποτελέσματα σε όλους

Στο θέμα 2Γ ένας μαθηταράς μου έγραψε
δ<--α mod 10
Για δ απο δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<--γ+β
Τέλος_Επανάληψης

Σωστό δεν είναι;
και κάτι ακόμα ...
στο θέμα 3 που λέει να ζητάει από το χρήστη να δώσει....πρέπει να τυπώσουν και μήνυμα προς το χρήστη ή ένα σκέτο Διάβασε αρκεί;Θα κόψουν κάτι αν δεν το κάνουν; Στις λύσεις πάντως που δημοσιεύει η Καθημερινή δεν έχει μήνυμα

sstergou

Αν και ασυνήθιστο είναι σωστό.
Κατά την αρχικοποίηση της μεταβλητής που ελέγχει την για (δ) εκχωρείται η τιμή του δ.
Επίσης δεν κολλάει και πουθενά η μετατροπή σε όσο.

P.Tsiotakis

αλλάζει την αρχική τιμή (δ) εντός του βρόχου όμως!!

vistrian

σε εμένα μια μαθήτρια έκανε

δ<-α mod 10
Για i απο δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<-γ+β
Τέλος_επανάληψης

πόσο λέτε ότι θα την κόψουν;
VR in Computing

summer

Παράθεση από: vrose στις 27 Μαΐου 2009, 04:32:27 ΜΜ
σε εμένα μια μαθήτρια έκανε

δ<-α mod 10
Για i απο δ μέχρι 1 με_βήμα -1
γ<-γ+β
Τέλος_επανάληψης

πόσο λέτε ότι θα την κόψουν;
και εμένα μου το έκανε αυτό μια μαθήτρια.  Το πρόβλημα είναι ότι λέει να μην χρησιμοποιηθούν άλλες μεταβλητές,πραγματικά δεν ξέρω αν θα την κόψουν όλη

summer

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 27 Μαΐου 2009, 04:29:41 ΜΜ
αλλάζει την αρχική τιμή (δ) εντός του βρόχου όμως!!
ναι, αυτό με προβληματίζει και εμένα,τί να πώ δεν ξέρω...πάντως στη Γλωσσομάθεια που το δοκίμασα λειτουργεί

petrosp13

Το να μετατραπεί μια δομή σε μια άλλη δομή που παράγει τα ίδια αποτελέσματα έχοντας την ελευθερία των μεταβλητών είναι μάλλον κάτι πολύ απλό και γι'αυτό έπρεπε να τονιστεί ότι θα χρησιμοποιηθούν μόνο οι δοσμένες μεταβλητές
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Παιδιά είναι σωστό, το ξέρω ότι φαίνεται περίεργο όμως η αρχική τιμή υπολογίζεται μόνο μια φορά κατά την πρώτη είσοδο στον βρόχο και μετά δεν ξαναυπολογίζεται οπότε είναι σωστό.
Δείτε και έτσι. Δεν είναι ισοδύναμα?

δ<--α mod 10
δ <- δ
Όσο δ >= 1 Επανάλαβε
γ<--γ+β
δ <- δ - 1
Τέλος_Επανάληψης


Παράθεση από: tina28 στις 27 Μαΐου 2009, 04:37:59 ΜΜ
Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 27 Μαΐου 2009, 04:29:41 ΜΜ
αλλάζει την αρχική τιμή (δ) εντός του βρόχου όμως!!
ναι, αυτό με προβληματίζει και εμένα,τί να πώ δεν ξέρω...πάντως στη Γλωσσομάθεια που το δοκίμασα λειτουργεί
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

P.Tsiotakis

Ευρυπίδη, μάλλον να μην αναφέρω τη σελίδα απο το τετράδιο μαθητή που αναφέρει να μην τροποποιούνται .... :D

γιατι θα φάω ξύλο στο τέλος, ε?   ;D

evry

Διάλογος μαθητών ενώ έβγαιναν από την αίθουσα

Μ1: Πως πήγες;
Μ2: Δεν ξέρω ρε τι θέματα, ήταν αυτά?
Μ1: Ναι ρε τι ήταν, δύσκολα
Μ2: Όχι δύσκολα αλλά άκυρα ρε, μιλάμε πολύ άκυρα, αλλά ευτυχώς έκανα το τελευταίο θέμα
Μ1: Έλα ρε μπράβο, δεν ήταν δύσκολο?
Μ2 : Όχι ρε τι δύσκολο, μια κλιμακωτή ήταν, πανεύκολο
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

summer

Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 04:59:15 ΜΜ
Διάλογος μαθητών ενώ έβγαιναν από την αίθουσα

Μ1: Πως πήγες;
Μ2: Δεν ξέρω ρε τι θέματα, ήταν αυτά?
Μ1: Ναι ρε τι ήταν, δύσκολα
Μ2: Όχι δύσκολα αλλά άκυρα ρε, μιλάμε πολύ άκυρα, αλλά ευτυχώς έκανα το τελευταίο θέμα
Μ1: Έλα ρε μπράβο, δεν ήταν δύσκολο?
Μ2 : Όχι ρε τι δύσκολο, μια κλιμακωτή ήταν, πανεύκολο

καλο! ;D

evry

Ρε αθεόφοβε άσε το τετράδιο του μαθητή στην ησυχία του. Και να σου πω κάτι? Γιατί να μην τροποποιείται η αρχική τιμή? Το παραπάνω παράδειγμα που έδωσα δεν είναι ισοδύναμο? Αλλά εγώ θα πω το άλλο. Σου πάει ρε η καρδιά να κόψεις από έναν μαθητή για μια τέτοια λύση? Αφού ουσιαστικά και επιστημονικά είναι σωστή. Ο μόνος που διαφωνεί είναι αυτός που έγραψε το τετράδιο του μαθητή. Αν εμείς όλοι συμφωνήσουμε είναι οκ, τον τρώμε, είμαστε πλειοψηφία.

  Η τιμή που δεν πρέπει να τροποποιείται είναι η τιμή στο μέχρι και το βήμα. Αυτά ναι, αλλά η αρχική γιατί? Αλλά να σου πω τι έγινε? Θα είπε ο συγγράφεας: Να κάτσω τώρα και να κάνω ειδική περίπτωση για την αρχική τιμή ότι δεν πρέπει να τροποποιείται? άστο μωρέ, βάλτη και αυτή μέσα.
   

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 27 Μαΐου 2009, 04:57:06 ΜΜ
Ευρυπίδη, μάλλον να μην αναφέρω τη σελίδα απο το τετράδιο μαθητή που αναφέρει να μην τροποποιούνται .... :D

γιατι θα φάω ξύλο στο τέλος, ε?   ;D
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstergou

Το από δεν ανήκει στις εντολές που εκτελούνται μέσα στον βρόχο. Η αρχικοποίηση γίνεται πριν ξεκινήσουν οι επαναλήψεις.

P.Tsiotakis

Πάντως, ξέρετε τι γράφει το τετράδιο μαθητή, οπότε δεν το επαναναφέρω γιατί δεν είμαι αθεόφοβος αλλά θεοσεβούμενος




Παράθεση από: evry στις 27 Μαΐου 2009, 04:59:15 ΜΜ
Διάλογος μαθητών εν
ώ έβγαιναν από την αίθουσα

Μ1: Πως πήγες;
Μ2: Δεν ξέρω ρε τι θέματα, ήταν αυτά?
Μ1: Ναι ρε τι ήταν, δύσκολα
Μ2: Όχι δύσκολα αλλά άκυρα ρε, μιλάμε πολύ άκυρα, αλλά ευτυχώς έκανα το τελευταίο θέμα
Μ1: Έλα ρε μπράβο, δεν ήταν δύσκολο?
Μ2 : Όχι ρε τι δύσκολο, μια κλιμακωτή ήταν, πανεύκολο
;D :D ;D ;D ;D :D ;D ;D :o

P.Tsiotakis

Τα Μ1, Μ2 στο διάλογο είναι οι παράγοντες του πολλαπλασιασμού αλα ρωσικά?