Τέλος υποστήριξης Ubuntu/LTSP/Epoptes/sch-scripts από το ΙΤΥΕ

Ξεκίνησε από alkisg, 04 Ιαν 2024, 09:18:42 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

Ενημερωτικά για να ξέρετε, το καλοκαίρι όλοι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Πληροφορικής στείλαμε επιστολή στον υπουργό παιδείας, και στο ΙΕΠ με κάποιες προτάσεις για τα μαθήματα πληροφορικής στην εκπαίδευση.
Εκτός από την πρόταση για 2ωρο μάθημα πληροφορικής σε δημοτικό και γυμνάσιο το οποίο τεκμηριώνουμε με επιστημονικά και παιδαγωγικά επιχειρήματα αναφέρουμε και το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τα εργαστήρια πληροφορικής και τη συνέχιση της υποστήριξης για το LTSP.
Η επιστολή δεν έχει δημοσιοποιηθεί, τη στείλαμε υπηρεσιακά.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

d_oikon

#106
Παράθεση από: evry στις 02 Σεπ 2024, 08:51:32 ΜΜΕνημερωτικά για να ξέρετε, το καλοκαίρι όλοι οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Πληροφορικής στείλαμε επιστολή στον υπουργό παιδείας, και στο ΙΕΠ με κάποιες προτάσεις για τα μαθήματα πληροφορικής στην εκπαίδευση.
Εκτός από την πρόταση για 2ωρο μάθημα πληροφορικής σε δημοτικό και γυμνάσιο το οποίο τεκμηριώνουμε με επιστημονικά και παιδαγωγικά επιχειρήματα αναφέρουμε και το θέμα που έχει δημιουργηθεί με τα εργαστήρια πληροφορικής και τη συνέχιση της υποστήριξης για το LTSP.
Η επιστολή δεν έχει δημοσιοποιηθεί, τη στείλαμε υπηρεσιακά.
Σας ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση. Μακάρι να έχει θετικό αποτέλεσμα η κίνησή σας.

Νομίζω όμως ότι θα ήταν καλό να επικοινωνήσουμε κι εμείς οι καθηγητές πληροφορικής για να φανεί το μέγεθος του προβλήματος.
Εγώ μόλις έστειλα email στο ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ.

Ενημέρωση: Έστειλα email και στο γραφείο του υπουργού παιδείας.

Kermit, ο Βάτραχος

Έστειλα κι εγώ.

Και τους ανέφερα επίσης πως οι άδειες και μόνο (RDS CAL) για κάτι ισοδύναμο (δεν το έχω δοκιμάσει) με Remote Desktop Services και Windows Server 2022 για τα 30 μηχανήματα που έχω σε τρία σχολεία έχουν κόστος περίπου 1800€ και τους ρωτάω από ποιο κονδύλι θα βγουν τα χρήματα αυτά.

mandarinos

Είναι που με τα μνημόνια δεν επιτρέπονται οι περιττές σπατάλες, και όλες οι δαπάνες ελέγχονται πρίν εγκριθούν! Ωραία δουλειά!... Να δώκουμε κι άλλα λεφτά στον Μπίλλη, γιά να επιδιώκει μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού! ;D

(Βάλε αυτό που έγραψες γιά -αν δεν σφάλλω- περίπου 5,000 σχολεία ανά την επικράτεια! Αλλά ο μισθός μας παραμένει σταθερός, διότι "δεν υπάρχουν λεφτόδεντρα". Σωστά; )

xdv

Λάθη είμαστε, ανθρώπους κάνουμε.

Kermit, ο Βάτραχος

Παράθεση από: Kermit, ο Βάτραχος στις 03 Σεπ 2024, 11:23:14 ΠΜΈστειλα κι εγώ.

Και τους ανέφερα επίσης πως οι άδειες και μόνο (RDS CAL) για κάτι ισοδύναμο (δεν το έχω δοκιμάσει) με Remote Desktop Services και Windows Server 2022 για τα 30 μηχανήματα που έχω σε τρία σχολεία έχουν κόστος περίπου 1800€ και τους ρωτάω από ποιο κονδύλι θα βγουν τα χρήματα αυτά.
Μου έστειλαν απάντηση σήμερα από τον Διόφαντο:
Παράθεση
Αγαπητέ κύριε,
 
Θα θέλαμε καταρχάς να σας ευχαριστήσουμε για την επικοινωνία μαζί μας, αντιλαμβανόμενοι το ενδιαφέρον και την ανησυχία
σας ως προς το θέμα που επισημαίνετε.
 
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως είναι πρόθεση του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» η συνέχεια της υποστήριξης της αρχιτεκτονικής
Ubuntu/LTSP στα σχολικά εργαστήρια πληροφορικής, αναγνωρίζοντας την αξία της συγκεκριμένης τεχνολογικής λύσης, στο
πλαίσιο της αναβάθμισης της καθημερινής λειτουργίας των σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής.
 
Για το σκοπό αυτό το Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια εύρεσης του κατάλληλου προσωπικού, το οποίο,
με βάση τους κανόνες υλοποίησης των αντίστοιχων έργων, θα απασχολείται στις εγκαταστάσεις του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και
θα μπορεί να υποστηρίξει τεχνικά την εν λόγω αρχιτεκτονική.
 
Ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση.
 
Εκ μέρους του Ι.Τ.Υ.Ε. «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»




markakis

#111
Παράθεση από: Kermit, ο Βάτραχος στις 06 Σεπ 2024, 06:35:45 ΜΜΓια το σκοπό αυτό το Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια εύρεσης του κατάλληλου προσωπικού, το οποίο, με βάση τους κανόνες υλοποίησης των αντίστοιχων έργων, θα απασχολείται στις εγκαταστάσεις του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και θα μπορεί να υποστηρίξει τεχνικά την εν λόγω αρχιτεκτονική.

Αυτό με τις "εγκαταστάσεις του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»" δεν μου αρέσει καθόλου στην απάντηση.

Αν πιστεύουν ότι μπορεί να υπάρξει υποστήριξη της λύσης LTSP, χωρίς τους ανθρώπους που μέχρι σήμερα έχουν αφιερώσει χιλιάδες ανθρωποώρες στην ανάπτυξη και υποστήριξη της λύσης, δεν έχουν ιδέα για τι πράγμα συζητάμε.

Μόλις έστειλα και εγώ e-mail στο  Ι.Τ.Υ.Ε με κοινοποίηση στη γραμματεία του Υπουργείου Παιδείας

jim_katsar

Την ίδια ακριβώς απάντηση με τον Kermit, ο Βάτραχος έλαβα και εγώ σήμερα από το ΙΤΥΕ από την κα Gourdoupi Lena 
Δεν μπορώ να μην απαντήσω πίσω σε αυτή την 'πολιτικάντικη' απάντηση η οποία στην πραγματικότητα επί της ουσίας δεν λέει απολύτως τίποτα. Μία υπόσχεση χωρίς καμία δέσμευση, απλά για να αισθανθούμε ωραία. Μία τελείως επικοινωνιακή απάντηση.
Αισθάνομαι περισσότερο απογοητευμένος από πριν :'( :'( :'(

d_oikon

Παράθεση από: jim_katsar στις 06 Σεπ 2024, 10:10:25 ΜΜΤην ίδια ακριβώς απάντηση με τον Kermit, ο Βάτραχος έλαβα και εγώ σήμερα από το ΙΤΥΕ από την κα Gourdoupi Lena
Ακριβώς την ίδια απάντηση έλαβα κι εγώ!!
Σα να σου λέει "εξ αποστάσεως δεν μπορεί να δουλεύει η ομάδα της τεχνικής στήριξης. Μόνο στην έδρα του ΙΤΥΕ".....
Πώς γίνεται να έχεις έτοιμη την ομάδα Τεχνικής Στήριξης, ή οποία είναι και η δημιουργός και να μην υπάρχει τρόπος να την κρατήσεις;

chronis

Καλησπέρα σας, εργάζομαι στην πρωτοβάθμια και φέτος πήρα μετάθεση για την Γ' Αθήνας (τοποθετήθηκα σε 3 σχολεία). Η κατάσταση που βρήκα στα εργαστήρια ήταν απογοητευτική και με εξόργισε. Παντού windows σπασμένα και μάλιστα διαφερετικές εκδόσεις και διαφορετικό λογισμικό στους υπολογιστές. Ακόμα και σε υπολογιστές που ήρθαν τα τελευταία χρόνια με dual boot με ubuntu είχε αφαιρεθεί! Απορώ πως είναι δυνατόν εμείς οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί να μην υποστηρίζουμε τέτοιες λύσεις με τα πλεονεκτήματα που έχουν και τι μάθημα έκαναν σε τέτοια εργαστήρια. 
Τι θέλω να πω τελικά. Ότι δε φταίει μόνο το υπουργείο που έγινε διακοπή της τεχνικής υποστήριξης αλλά και οι εκπαιδευτικοί που δεν το χρησιμοποιούν ειδικά σε εργαστήρια που φαντάζει ως ιδανική λύση. 
Δε ξέρω αν θα βρεθεί λύση, αλλά θα πρέπει εμείς να αντιδράσουμε πιο δυναμικά. Τα μέιλ είναι μία καλή αρχή, αλλά πρέπει να γίνουν και άλλες ενέργειες και να γίνει σαφές ότι η λύση θα πρέπει να περιλαμβάνει τους ανθρώπους που έχουν αφιερώσει τόσες εργατοώρες και έχουν την τεχνογνωσία, μαζί με όποιες άλλες προσθήκες ανθρώπινου δυναμικού.

d_oikon

Παράθεση από: d_oikon στις 07 Σεπ 2024, 02:40:58 ΜΜΑκριβώς την ίδια απάντηση έλαβα κι εγώ!!
Τους έστειλα απάντηση. Δεν μπορούσα να μην!

"Αγαπητοί κ.κ.

Πρωτίστως σας ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σας.

Επιπλέον, είναι θετικό το ότι είστε προσανατολισμένοι στην συνέχεια της υποστήριξης της αρχιτεκτονικής Ubuntu/LTSP. Είναι πασιφανές και όσοι χρησιμοποιούμε την αρχιτεκτονική αυτή το αναφέρουμε, ότι είναι η τέλεια λύση ώστε να πραγματοποιείται το μάθημά μας απρόσκοπτα, χωρίς προβλήματα, για τους λόγους που ανέφερα στο προηγούμενο μου email.

Παρόλα αυτά, από την απάντησή σας, αντιλαμβάνομαι ότι δεν προσανατολίζεστε στην συνέχεια της τεχνικής στήριξης όπως ήταν μέχρι τώρα, αλλά με το να βρεθεί προσωπικό το οποίο θα στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ». Αυτό σημαίνει και με δεδομένο ότι τα άτομα της μέχρι πρότινος τεχνικής στήριξης βρίσκονται σε άλλο νομό από τις εγκαταστάσεις του Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ», ότι δεν περιλαμβάνονται σε αυτό τον σχεδιασμό.

Ως χρήστης της συγκεκριμένης αρχιτεκτονικής για δέκα χρόνια, σε όποιο σχολείο υπηρέτησα, οφείλω να επισημάνω ότι η μέχρι πρότινος ομάδα της τεχνικής στήριξης αποτελούσε την ραχοκοκαλιά του επιτυχημένου οικοδομήματος. Ήταν η ομάδα που ανέπτυξε την αρχιτεκτονική κι έχει αφιερώσει, χωρίς υπερβολή, χιλιάδες ώρες σε τεχνική απομακρυσμένη υποστήριξη σε ό,τι μπορούσε να παρουσιαστεί, σε οποιοδήποτε σχολείο. Δεν υπήρξε ποτέ, καμία περίπτωση, που δεν ασχολήθηκαν με κάποιο πρόβλημα και να δώσουν λύση, είτε μέσω του κεντρικού Forum της τεχνικής στήριξης, είτε και στοχευμένα σε κάποιο σχολείο συνδεόμενοι remotely στο server (και για τις δύο περιπτώσεις έχω προσωπική εμπειρία και ειδικά στη δεύτερη, η ανταπόκριση ήταν πάντοτε άμεση και πάντα με επιτυχία, χωρίς να υπάρξει προσωπική γνωριμία μαζί τους).

Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να φανταστώ για ποιον λόγο να μην συνεχιστεί η μέχρι πρότινος τεχνική στήριξη με τους ανθρώπους που πρωτίστως αγαπάνε αυτό που κάνουν (και αυτό φαίνεται) και έχουν την εμπειρία, μετά από χιλιάδες ώρες τεχνικής στήριξης, ώστε να ανταπεξέλθουν σε οποιοδήποτε κυριολεκτικά ζήτημα. Για ποιο λόγο να ξεκινήσει μία νέα ομάδα τεχνικής στήριξης, ξεκινώντας από το μηδέν, χρειάζοντας σίγουρα πολλές εκατοντάδες ώρες προσαρμογής και χωρίς να ξέρουμε το τελικό αποτέλεσμα!
Θεωρώ ότι, οποιοδήποτε ζήτημα γραφειοκρατικό (απαγόρευση τηλεεργασίας στο Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» κλπ) σίγουρα μπορεί να αντιμετωπιστεί με τις ανάλογες κινήσεις, εφόσον φυσικά ο φορέας το επιθυμεί!

Ελπίζω κι εύχομαι να βρεθεί άμεσα λύση ώστε να διατηρηθεί η μέχρι πρότινος ομάδα τεχνικής στήριξης. Όχι γιατί γνωρίζω προσωπικά τους ανθρώπους, αλλά γιατί τόσα χρόνια είδα τι σημαίνει απόλυτα αποτελεσματική και με σεβασμό προς εμάς Τεχνική Στήριξη!

Σας ευχαριστώ.
---
Με εκτίμηση,
Οικονόμου Δημήτρης - ΠΕ86
"

jim_katsar

Καλησπέρα ομάδα, καλησπέρα Δημήτρη (συνονόματε)
Η δική μου απάντηση ήταν αρκετά σκληρή, δεν μπόρεσα να κρατηθώ.
Επί της ουσίας τα ίδια απαντήσαμε αλλά δυστυχώς με πιο σκληρή γλώσσα εγώ.
Ανέφερα (και θα το κάνω) ότι τον επόμενο μήνα θα τους ξανά ενοχλήσω να μου πουν αν έχουν κάποια εξέλιξη στο θέμα.

Είναι δυνατόν να βρεθεί ομάδα που να υποστηρίξει το LTSP σύστημα χωρίς να το γνωρίζει;;; Ποιος θα τους εκπαιδεύσει;;; Μήπως αυτός που το δημιούργησε;;; Κάθε φορά που θα συναντούν ένα καινούριο πρόβλημα που θα απευθύνονται;;; Δηλαδή κυνηγάμε την ουρά μας....;;;
Αν δεν αλλάξει το καθεστώς του έργου σε τηλε-εργασία δυστυχώς δεν θα βρεθεί λύση. Κατά τα άλλα Ελλάδα 2.0...

markakis

Η φασόν απάντηση που λαμβάνουμε θεωρώ ότι αποτελεί εμπαιγμό καθώς εδώ και σχεδόν δύο χρόνια το Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» δεν έχει βρει λύση και υποστήριξη δεν υπάρχει.

Δικαίως αγανακτούμε. Και εγώ δεν κρατήθηκα και απάντησα στο μήνυμά τους, πάντα με κοινοποίηση στην γραμματεία του Υπουργείου Παιδείας. Ο λόγος είναι ότι ουσιαστικά το Υπουργείο είναι εκείνο που πρέπει να βρει λύση και όχι κατ' ανάγκη το Ι.Τ.Υ.Ε «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».