Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

Σχετικά με το θέμα των εξωδιδακτικών: δεν υποστηρίζει κανείς οτι πρέπει να πατήσουμε στη γραμματεία για να μείνουμε στο σχολείο. Δε λέμε αυτό.

λέμε δεν αγγίζουμε πληκτρολόγιο.

Και δεν ειναι αυτή η μόνη αντίδραση, μην εστιάζετε σε αυτό λοιπόν.

tdrivas

Σπάω ξανά και ξανά το κεφάλι μου ...είναι τόσο δύσκολο να βάλουν επιλογή ανάμεσα σε Χημεία και ΑΕΠΠ?
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

Παράθεση από: morfeus στις 02 Αυγ 2013, 06:39:09 ΜΜ
Σπάω ξανά και ξανά το κεφάλι μου ...είναι τόσο δύσκολο να βάλουν επιλογή ανάμεσα σε Χημεία και ΑΕΠΠ?


ΧΑΧΑ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! ΤΟΛΜΑΣ ΚΕ ΓΚΛΑΒΑ??

Για αυτό ακριβώς λέω οτι το θέμα δεν είναι ούτε η οικονομία, ούτε οι ώρες. Οι Πληροφορικοί έξω από το λύκειο

P.Tsiotakis

Σχετικά με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Γυμνασίου, που επανήλθε μετά από δυο έτη

μπορείτε να δείτε εδώ https://alkisg.mysch.gr/steki/index.php?topic=4110.msg44212#msg44212

και ίσως καλό θα ήταν να συζητήσουμε και κάτι άλλο, πέρα:

  • από το αν σπάει ή όχι το τμήμα
  • το όνομα του μαθήματος
και αφού έχουμε διαβάσει την εισαγωγή που μιλάει για Πληροφορικό Γραμματισμό

Σε αυτή τη συζήτηση, ας μείνει το λύκειο

tdrivas

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 02 Αυγ 2013, 06:43:16 ΜΜ

ΧΑΧΑ ΑΚΡΙΒΩΣ!!! ΤΟΛΜΑΣ ΚΕ ΓΚΛΑΒΑ??

Για αυτό ακριβώς λέω οτι το θέμα δεν είναι ούτε η οικονομία, ούτε οι ώρες. Οι Πληροφορικοί έξω από το λύκειο
.

Πιστεύεις ρε Παναγιώτη ότι όντως είναι θέμα Πληροφορικών και όχι οικονομικών. Τότε θα είναι ακόμα πιο μισητή η κίνηση τους, καθώς διέπεται από κόμπλεξ, φασισμό και αδιαφορία για το μέλλον νέων και μη ατόμων..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

P.Tsiotakis

ποια οικονομικα; γιατι οι αλλοι που θα διδαξουν δεν πληρωνονται;
για τα εργαστηρια; μπορει να ειναι θεωρητικο το μαθημα

που ειναι η οικονομια; στις 6-8 ωρες ενος ατομου;

Οι αρχές φυσικών επιστημων που κολλάνε στην Οικονομία;

Πήραν το σχέδιο Κουλαϊδή προ 2 ετών, έβγαλαν την πληροφορική από τις κατευθύνσεις της Γ λυκείου (ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;), έβαλαν τα παλιά αγαπημένα αντικείμενα και το πλασάρουν ως προϊόν διαβούλευσης....

tdrivas

λιγότερα μαθήματα δεν σημαίνει και λιγότερο ανθρώπινο δυναμικό σε ό,τι αφορά διόρθωση και επιλογή θεμάτων στις πανελλαδικές?
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

tdrivas

ψάχνω και γω γωνία στο δεκάρικο για να μην τρελαθώ..
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

gkatsion

Η διδασκαλία της ΔΕΞΙΟΤΗΤΑΣ της πληροφορικής εξαντλείται από την πρώτη δημοτικού ώς την τρίτη γυμνασίου.
Από εκεί και πέρα, αν κάποιος θέλει να δει και λίγο διαδικτυακές δεξιότητες το παίρνει επιλογής στην Α Λυκείο.

Και μετά το χάος....


Στο ΕΠΑΛ, στην Α λυκείου και ανάλογα την κατεύθυνση σου ότι ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ωρολογίας χρειάζεσαι θα τις μάθεις στο τρίωρο μάθημα που σου προσφέρουμε!!

Και μετά πάλι το χάος...


Υ.Γ μιλάω με τους φίλους ιδιώτες του ΑΕΠΠ, και πραγματικά έχουν επενδύσει 7-8-10 χρόνια σε αυτό και τώρα.....
ΈΞΟΔΟΣ_ΑΠΟ_ΛΥΚΕΙΟ <-- ΑΕΙ + PHD + ΑΣΕΠ

Keep Growing

Ρε παιδιά, οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν από επιχειρήματα. Αν τα ήθελαν θα μας τα ζητούσαν μόνοι τους και όταν έπρεπε.
Μην πέφτουμε στην παγίδα των επιχειρημάτων.

Εγρήγορση χρειάζεται και αγώνας για να αλλάξουν τα δεδομένα.
Τώρα θα μου πείτε, ε και που θα αλλάξουν, αυτά που θα έρθουν θα είναι καλύτερα;
Σωστό το ερώτημα, αλλά με τη συντήρηση και την προσευχή δεν αλλάζει τίποτα!

Καλές οι συναντήσεις των διάφορων φορέων με αυτούς, αλλά το μόνο που θα καταφέρουν είναι να νομιμοποιήσουν τις κάθε λογής φασιστικές απαιτήσεις τους.
Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

merlin

Αν και είμαι σε διακοπές (στο γυναικοχώρι, για όσους φαίνεται περίεργη η λέξη "διακοπές"), είμαι διατεθειμένος να κάνω 200+ χλμ και να κατέβω στην Αθήνα για όποια κινητοποίηση αποφασιστεί.

Διαβάζω με προσοχή όλες τις απόψεις σας, κάποιες με βρίσκουν απόλυτα σύμφωνο.
Ίσως λόγω ειδικότητας είμαστε πιο πολύ προετοιμασμένοι για την επανάσταση μέσω πληκτρολογίου. Ίσως είναι και η νέα μορφή αγώνα, δεν ξέρω.

Για το μόνο που είμαι σίγουρος όμως, είναι ότι θα στάξω τον ιδρώτα μου (κυριολεκτικά) δίπλα στους υπόλοιπους συναδέλφους που θα παλέψουν για τον - κατά γενική ομολογία του πληθυσμού της χώρας πιστεύω - δίκαιο αγώνα μας.
Παρασκευάς Πανάγου
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20

NiColas1957

(ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;) ........
Γιατί η λογική τους είναι :  Φιλόλογος – Μαθηματικός – Φυσικός είναι καθηγητές και όλοι υπόλοιποι απλά βρίσκονται για να υπάρχει ποικιλία!
Άρα ανάλογα και τους φερόμαστε!
Το ερώτημα ... «Τολμάτε να βάλετε επιλογή μεταξύ ΑΕΠΠ και Χημείας ?», εδώ που έφτασαν το λύκειο μετά από ν μεταρρυθμίσεις, είναι το ίδιο αμείλικτο με το ερώτημα ... «τολμάτε να αφήσετε την Γ λυκείου χωρίς όριο απουσιών»?

Την αμφισβήτηση για αν θα πρέπει να υπάρχει η ΑΕΠΠ και μάλιστα να εξετάζεται πανελλαδικά την πρωτοάκουσα μετά τις εξετάσεις του 2003 ! 
«Για δες η πληροφορικούλα!»  έτσι μου είχε πει μια «συνάδελφος» , δεν θα το ξεχάσω ποτέ! 

Ούτε ένα κλικ !!! ούτε F5 !!!

vtsakan

Η συνάντηση με την ΠΕΚΑΠ έγινε; Θα γίνει; Για σήμερα δεν ήταν προγραμματισμένη; Έχουμε ενημέρωση;
Βασίλης Τσακανίκας
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Ε.Μ.Π.

tdrivas

μέχρι πριν 2 ώρες ήταν ακόμα στο υπουργείο..δεν έχω νεότερη ενημέρωση.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

lxart

Παράθεση από: NiColas1957 στις 02 Αυγ 2013, 07:52:38 ΜΜ
(ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ;) ........
Γιατί η λογική τους είναι :  Φιλόλογος – Μαθηματικός – Φυσικός είναι καθηγητές και όλοι υπόλοιποι απλά βρίσκονται για να υπάρχει ποικιλία!
Άρα ανάλογα και τους φερόμαστε!
Το ερώτημα ... «Τολμάτε να βάλετε επιλογή μεταξύ ΑΕΠΠ και Χημείας ?», εδώ που έφτασαν το λύκειο μετά από ν μεταρρυθμίσεις, είναι το ίδιο αμείλικτο με το ερώτημα ... «τολμάτε να αφήσετε την Γ λυκείου χωρίς όριο απουσιών»?

Την αμφισβήτηση για αν θα πρέπει να υπάρχει η ΑΕΠΠ και μάλιστα να εξετάζεται πανελλαδικά την πρωτοάκουσα μετά τις εξετάσεις του 2003 ! 
«Για δες η πληροφορικούλα!»  έτσι μου είχε πει μια «συνάδελφος» , δεν θα το ξεχάσω ποτέ! 

Ούτε ένα κλικ !!! ούτε F5 !!!
Ήταν η εποχή που (χημικοί κυρίως) διέδιδαν ότι Τεχνολογική Κατεύθυνση είναι κάτι σαν Τεχνικό Λύκειο.
Σιγά σιγά η ΑΕΠΠ επικράτησε σε έναν "ανεπίσιμο αγώνα"