Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10
81
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από Laertis στις 28 Ιουν 2021, 08:06:16 μμ »
Κι όμως τα διαγωνίσματα του στεκιού εξακολουθούν να εμπνέουν τους θεματοδότες.
Στα Σ-Λ το Α1 - 5 είναι το Α1 - 4 του διαγωνίσματος του 2012.
Επίσης το Γ4β είναι εμπνευσμενο από το Α5 του διαγωνίσματος του 2012.

ΤΟ στέκι ποτέ δεν πεθαίνει.....

Άρα μπορούμε ασφαλώς να ισχυριστούμε ότι εδώ στο στέκι είμαστε 10 χρόνια μπροστά! :angel:
82
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από SPY στις 28 Ιουν 2021, 07:10:11 μμ »
Μια ωραία πεταλούδα,
Μια ωραία πεταλούδα
σ’ένα κήπο μια φορά
καμαρώνει και απλώνει
τα γαλάζια της φτερά.

Από τότε που η Ομάδα διαγωνισμάτων του Στεκιού σταμάτησε να βγάζει θέματα, οι ΚΕΕ έχουν τελματώσει στις φορτοεκφορτώσεις , στα ισοδύναμα και τις φυσαλίδες. Κοινώς, κυνηγάμε την ουρά μας (ή τη στοίβα μας ;) !

Καλό καλοκαίρι συνάδελφοι  :laugh:

Κι όμως τα διαγωνίσματα του στεκιού εξακολουθούν να εμπνέουν τους θεματοδότες.
Στα Σ-Λ το Α1 - 5 είναι το Α1 - 4 του διαγωνίσματος του 2012.
Επίσης το Γ4β είναι εμπνευσμενο από το Α5 του διαγωνίσματος του 2012.

ΤΟ στέκι ποτέ δεν πεθαίνει.....
83
Νομίζω για παιδιά ΕΠΑΛ που πέρασαν 7 μήνες καραντινάτους, θα θέματα δεν είναι και τόσο εύκολα.
Βέβαια δική μου γνώμη.
Ήθελε πολλά. Αν πιάνεις για πλάκα βάση δε σημαίνει πως πιάνεις 20 για πλάκα ή 18 για πλάκα ή 16 για πλάκα.
Υπάρχει δυσκολία. Έπρεπε να διαμοιραστεί διαφορετικά; Ίσως. Αλλά δε το λες κι ευκολάκι.
Υπενθυμίζω, μιλάμε για εξεταζόμενους σε ΕΠΑΛ.
84
Εξετάσεις 2020-2021 / Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Τελευταίο μήνυμα από George Eco στις 28 Ιουν 2021, 01:08:58 πμ »
Πρώτον, προσωπικά πιστεύω πως δεν υπάρχουν "έτοιμες μεθοδολογίες" στο μάθημά μας, να παπαγαλίζουν παιδιά.
Υπάρχουν όπως λέω πάντα, τρόποι να κάνουμε πράγματα.
Όλα τα φροντιστήρια δηλαδή διδάσκουν παπαγαλίζουσες "μεθοδολογίες" δηλαδή κομμάτια κώδικα που κάτι κάνουν; ΌΧΙ!!!
Και ξαναλέω, δε ξέρω πότε βαπτίσαμε κομμάτια κώδικα "μεθοδολογίες". Εγώ δε συνδράμω ας πούμε. Τα μόνα που ζητάω από παιδιά να μάθουν απ' έξω είναι ταξινόμηση φυσαλίδα, δυαδική αναζήτηση, ώθηση, απώθηση, εισαγωγή, εξαγωγή.
Αυτά! Πως θα κάνεις σειριακή αναζήτηση είναι κοινή λογική.
Πώς θα βρείς σύνολο, μέγιστο, ελάχιστο, μέσο όρο είναι κοινή λογική.
Τα δείχνω, ΤΑ ΕΞΗΓΩ ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ, τα θυμούνται κι αν όχι τα δομούν από το μηδέν με αναλυτική και σύνθετη σκέψη και μαθαίνουν να τα συνδυάζουν και να κάνουν ό,τι γουστάρουν.  Αυτό δεν είναι " εκμάθηση μεθοδολογιών", δε το βαπτίζω εγώ έτσι. Η παπαγαλία δεν έχει θέση σε αυτό το μάθημα.

Άλλωστε  δεν ήταν εύκολο να γράψει παιδί που παπαγάλιζε το θέμα Δ φέτος. Κι εδώ κι 7 τουλάχιστο χρόνια σερί δηλαδή τα θέματα είναι anti-parrot.
Για να ξεχωρίσουν ποια παιδιά ξέρουν τι τους γίνεται, από παιδιά που πιθανώς παπαγάλισαν, τα θέματα ήταν ελαφρώς διαφορετικά, από διάφορες "μεθοδολογίες" κι ας μη κρυβόμαστε. Ωραία θέματα! Αν ξέρεις τι σου γίνεται, με αναλυτική και σύνθετη σκέψη, δομείς το προγραμματάκι σου, λύνεις, παίρνεις βαθμούς, περνάς στη Σχολή που αξίζεις. Άσχημη η ασάφεια του Δ και δε μου άρεσε και το "ισοδύναμο" αλλά παρόλα ταύτα, καλά θέματα.


Δεύτερον, δε πιστεύω πως ήταν και τόσο εύκολα γενικά τα θέματα. Στη λεπτομέρεια παίζονται οι βαθμοί. Μαθηματικά, εύκολα, αλλά με παγιδούλες. Πληροφορική, επίσης δεν ήταν και ΤΟΣΟ εύκολα, για παράδειγμα όποιος σκέφτηκε "θα διαβάσω θεωρία να πάρω ένα 60 στανταράκι" έφαγε από το πουθενά ένα Β1, με υποπρόγραμμα που είναι ανατρεπτική έκπληξη. Ο δυνατός μαθητής είπε "τζάμπα 12 μονάδες", ο παπαγάλος είπε "ωχ τη πατήσαμε".


Τρίτον, αν γράψει ένα παιδί 98% Πληροφορική, 98% ΑΟΘ, 75% Μαθηματικά, είναι σχεδόν σίγουρο, πως ΄Εκθεση έγραψε για Σείριο κι όχι Σύριο.

Κι αν θέλετε τη γνώμη μου, αν το ποίημα διαχωρίζει τους μαθητές μεταξύ αυτών που έγραψαν για το Σείριο (με σημείωση στο θέμα πως είναι αστέρι) κι όσων έγραψαν για τους Σύριους, εντάξει τότε. Ας γίνει έτσι ο διαχωρισμός. Δεν έχω θέμα. Serious-ly;;;
Σοβαρά τώρα, το ποίημα πιστεύετε διαχωρίζει τους επιτυχούντες από όσους αποτύχουν, ή ότι κάποιοι γράφουν Πληροφορική 98% κι 100% αντί 75% ή 85%;
Ας δούμε κι αποτελέσματα και μέσες βαθμολογίες, για να έχουμε και μια καλύτερη εικόνα.
Κι αν μη τι άλλο, αν δε μπορείς να διαβάσεις σωστά μια εκφώνηση, δε θα γράψεις καλά ΟΥΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ δε νομίζετε;
85
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 27 Ιουν 2021, 07:58:19 μμ »
> μία ή περισσότερες διακριτές τιμές, περιοχή τιμών από - έως ή (τιμές που) να υπακούουν σε μια συνθήκη

Διακριτές τιμές: 1, 3+8, Τ_Ρ(23)
Περιοχή τιμών: 1..3+8
(τιμές που υπακούουν σε) συνθήκη: >= 3+8

Το "διακριτές" δεν είναι για να αποτρέψει τις πράξεις. Είναι σε αντιπαράθεση με τις άλλες 2 περιπτώσεις, τις περιοχές και τις συνθήκες.

Αλλιώς θα έπρεπε να λέει και "διακριτές περιοχές τιμών" και "διακριτές συνθήκες" για να αποτρέψει τις πράξεις και στις άλλες δύο περιπτώσεις.
86
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από Γιαννούλης Γιώργος στις 27 Ιουν 2021, 07:10:35 μμ »
Απλά Άλκη στο συγκεκριμένο σημείο κάνει επιπλέον προσπάθεια να αποτρέψει πράξεις στις Περιπτώσεις. Αλλιώς γιατί να γραφεί : " Οι τιμές αυτές μπορεί να είναι διακριτές τιμές,". Θα ήταν σαν να έλεγε οι τιμές είναι τιμές.

Πάντως στην 3η αναφορά που κάνει ότι μπορεί να είναι συνθήκες δεν το περιορίζει σε τίμές, οπότε μπορεί να υποθέσουμε ότι όλα συνθήκες είναι αφού και να μη βάλουμε συγκριτικό τελεστή υπονοείται το ίσο. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει κάποιος περιορισμός σύμφωνα με τον ορισμό του.
87
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις 27 Ιουν 2021, 06:00:02 μμ »
<λίστα_τιμών_Ν>:
οι τιμές που μπορεί να πάρει μια έκφραση. Οι τιμές αυτές μπορεί να είναι διακριτές τιμές,
περιοχή τιμών από…έως ή να υπακούν σε μια συνθήκη.

μιλάει για τιμές, δεν μιλάει για εκφράσεις ούτε για πράξεις σταθερών οπότε νομίζω κινούμαστε στα όρια του ορισμού του βιβλίου.

Στα πλαίσια του βιβλίου, τιμή σημαίνει έκφραση. Σελίδα 131 βιβλίου μαθητή: `Όταν μια τιμή προκύπτει από υπολογισμό, τότε αναφερόμαστε σε εκφράσεις (expressions)`.

Π.χ. ο ορισμός της ΓΙΑ στη σελίδα 150 του βιβλίου είναι: `ΓΙΑ μεταβλητή ΑΠΟ τιμή1 ΜΕΧΡΙ τιμή2 ΜΕ ΒΗΜΑ τιμή3`. Αν εκεί θεωρήσουμε ότι το "τιμή" ΔΕΝ σημαίνει "έκφραση", τότε βγαίνουν λάθος οι μισές ασκήσεις του βιβλίου και των πανελλαδικών που έχουν εκφράσεις στη ΓΙΑ.

Δίκιο έχεις για τα εκτός θέματος μηνύματα, αύριο θα τα διαχωρίσω σε νέο θέμα για να μην ενοχλούμε το παρόν.
88
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από Γιαννούλης Γιώργος στις 27 Ιουν 2021, 05:37:36 μμ »
Ερώτηση άσχετου:
Με δεδομένο ότι στις περιπτώσεις μπορούμε να βάζουμε συνθήκες πχ:
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ > 20
Αν είχαμε τύπο στην Επίλεξε Λογικό τότε δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε συνθήκες αφού τα >  <  δεν ισχύουν στους λογικούς (στη ΓΛΩΣΣΑ). Πχ το ΑΛΗΘΗΣ>ΨΕΥΔΗΣ δεν ισχύει. Εκτός αν ισχύει, οπότε ενημερώστε με!
θα μπορούσαμε όμως να βάλουμε = (αν και θα ήταν σαν να μην το βάλαμε) ή <>.
89
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από Γιαννούλης Γιώργος στις 27 Ιουν 2021, 05:36:04 μμ »
Κώδικας: ΓΛΩΣΣΑ
  1. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Δοκιμή
  2. ΑΡΧΗ
  3.   ΕΠΙΛΕΞΕ 1 > 0 ΚΑΙ 2 > 1
  4.     ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ 1 > 0 Η 2 > 1
  5.       ΓΡΑΨΕ 'Ισχύει'
  6.   ΤΕΛΟΣ_ΕΠΙΛΟΓΩΝ
  7. ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Έχω την εντύπωση Άλκη ότι ο παραπάνω κώδικας είναι σωστός με βάση το Διερμηνευτή της Γλώσσας άλλα όχι με βάση το βιβλίο. 

Στο βιβλίο αναφέρει ότι στο ΕΠΙΛΕΞΕ δεξιά μπορεί να μπει μια έκφραση (άρα τα πάντα), αλλά στην ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ αναφέρει χαρακτηριστικά 3 πράγματα που μπορούν να μπουν :
<λίστα_τιμών_Ν>:
οι τιμές που μπορεί να πάρει μια έκφραση. Οι τιμές αυτές μπορεί να είναι διακριτές τιμές,
περιοχή τιμών από…έως ή να υπακούν σε μια συνθήκη.

μιλάει για τιμές, δεν μιλάει για εκφράσεις ούτε για πράξεις σταθερών οπότε νομίζω κινούμαστε στα όρια του ορισμού του βιβλίου.

Πάντως νομίζω βγαίνουμε εκτός θέματος και το συγκεκριμένο topic είναι από τα σημαντικότερα για το μέλλον του μαθήματος...
90
Εντολή ΕΠΙΛΕΞΕ / Απ: Απορία στην ΕΠΙΛΕΞΕ
« Τελευταίο μήνυμα από oldBugman στις 27 Ιουν 2021, 05:30:18 μμ »
Ερώτηση άσχετου:
Με δεδομένο ότι στις περιπτώσεις μπορούμε να βάζουμε συνθήκες πχ:
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ > 20
Αν είχαμε τύπο στην Επίλεξε Λογικό τότε δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε συνθήκες αφού τα >  <  δεν ισχύουν στους λογικούς (στη ΓΛΩΣΣΑ). Πχ το ΑΛΗΘΗΣ>ΨΕΥΔΗΣ δεν ισχύει. Εκτός αν ισχύει, οπότε ενημερώστε με!
Σελίδες: 1 ... 6 7 8 [9] 10