Τελευταία μηνύματα

Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από parsenopoulou στις Χθες στις 10:00:26 μμ »
Ο προβληματισμός μου αφορά κάποιο Σωστό  - Λάθος της μορφής:
<<Κατά την κλήση μιας διαδικασίας επιτρέπεται να υπάρχει σαν παράμετρος ένας αριθμός  >>.
Ελπίζω ότι δε θα δούμε κάτι τέτοιο.
22
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 08:53:59 μμ »
Δυστυχώς ολόκληρο αυτό το κεφάλαιο έχει πρόβλημα, γιατί διάλεξαν αυτόν τον σπάνιο τρόπο μεταβίβασης παραμέτρων που έχει νόημα μόνο σε συστήματα multithreading/multiprocessing για λόγους ασφαλείας.
Εγώ θα έλεγα στους μαθητές μου να το αποφύγουν να περάσουν σταθερά σε διαδικασία, αλλά αν το κάνουν να ξέρουν ότι δεν είναι λάθος.
Προσωπικά το θεωρώ απίθανο (αλλά όχι αδύνατο :D) να κόψει κάποιος/α για κάτι τέτοιο.
23
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από parsenopoulou στις Χθες στις 07:39:39 μμ »
Δεν αμφισβητώ τα λεγόμενά σας. Απλά εξέφρασα την απορία μου. Ελπίζω να μη χρειαστεί τέτοια συζήτηση μετά τις εξετάσεις πάντως. Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
24
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από alkisg στις Χθες στις 07:26:02 μμ »
Γιατί είναι λάθος; Αφού και ο ίδιος ο συγγραφέας του κεφαλαίου όταν τον ρώτησα στο τηλέφωνο είπε "εννοείται".
Και επιπρόσθετα, στην ερώτηση "και άμα θέλουμε να περάσουμε μεταβλητή με τιμή;"
απάντησε "βάλτε παρένθεση π.χ. διαδ((χ)) όπως κάνει η Basic".

Οι τοπικές μεταβλητές δεν είναι πια σταθερές. Είναι μεταβλητές με αρχική τιμή αυτή της πραγματικής παραμέτρου. Δεν έχουν σύνδεση "by reference".
25
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από parsenopoulou στις Χθες στις 06:50:34 μμ »
To έχω δει το παράδειγμα. Πως να εξηγήσω στους μαθητές όμως ότι αλλάζει η τιμή μιας συμβολικής σταθεράς; Θεωρώ ότι έτσι κάνω μεγαλύτερο λάθος στην προσπάθεια να ακολουθήσω το βιβλίο,  σε κάτι που κατά την ταπεινή μου γνώμη είναι λάθος.
26
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 06:45:28 μμ »
Τέτοιο ακριβώς παράδειγμα έχει στην σελίδα 99 του τετραδίου μαθητή όπου όλες οι παράμετροι είναι σταθερές!

Συνάδελφοι καλησπέρα.
Με το ίδιο σκεπτικό , μπορούμε να έχουμε στη διαδικασία σαν πραγματική παράμετρο μια συμβολική σταθερά. Η απορία μου είναι πως η τυπική παράμετρος θα γυρίσει τιμή σε μια συμβολική σταθερά; Η σταθερά δεν πρέπει να μείνει αμετάβλητη μέχρι το τέλος εκτέλεσης του προγράμματος;
27
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από parsenopoulou στις Χθες στις 05:49:27 μμ »
Συνάδελφοι καλησπέρα.
Με το ίδιο σκεπτικό , μπορούμε να έχουμε στη διαδικασία σαν πραγματική παράμετρο μια συμβολική σταθερά. Η απορία μου είναι πως η τυπική παράμετρος θα γυρίσει τιμή σε μια συμβολική σταθερά; Η σταθερά δεν πρέπει να μείνει αμετάβλητη μέχρι το τέλος εκτέλεσης του προγράμματος;
28
Γ΄ Λυκείου / Απ: Απορία
« Τελευταίο μήνυμα από evry στις Χθες στις 04:53:42 μμ »
Άρα με το σκεπτικό αυτό ούτε στις συναρτήσεις επιτρέπονται σταθερές!

Ορισμός από το βιβλίο μαθητή, παράγραφος 10.4 "Μία παράμετρος είναι μία μεταβλητή που επιτρέπει το πέρασμα της
τιμής της από ένα τμήμα προγράμματος σε ένα άλλο." Εδώ λέει ότι παράμετρος είναι μία μεταβλητή κι όχι σταθερά. Έτσι προτείνω στους μαθητές τον κώδικα ως εξής:
χ <- 10
Κάλεσε Δ(χ)
Για να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο.

Φυσικά δεν εννοεί την μεταβλητή/σταθερά που εισάγουμε αλλά την παράμετρο/αντίγραφο που δημιουργείται κατά την κλήση, για αυτό λέει
μεταβλητή που επιτρέπει το πέρασμα της τιμής της από ένα τμήμα προγράμματος σε ένα άλλο
29
Θεωρία / Απ: ΕΚΣΦΑΛΜΑΤΩΣΗ
« Τελευταίο μήνυμα από tsabatman στις Χθες στις 02:26:31 μμ »
Ναι ναι συνάδελφοι, σε ευχαριστώ Μανώλη
30
Θεωρία / Απ: ΕΚΣΦΑΛΜΑΤΩΣΗ
« Τελευταίο μήνυμα από Λαμπράκης Μανώλης στις Χθες στις 02:24:48 μμ »
Να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ, απλά θα το εκτιμούσα αν μιλούσαμε στον ενικό, υποθέτω συνάδελφοι είμαστε,  >:D :angel: :laugh:
Σελίδες: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10