Είναι πρώτη χρονιά που κάνω το μάθημα, θέλω μια απλή διαβεβαίωση απλά για να σιγουρευτώ. Ουρές και στίβες δεν χρειάζεται να κάνουμε υλοποίηση με πίνακα; Δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει τέτοιο θέμα, έτσι δεν είναι; Αφου στην ύλη λέει ότι θα εξεταστούν μόνο ως θεωρία... Απλά τα παιδιά πρέπει να ξερουν ότι υλοποιούνται με πίνακα αλλά όχι να τις υλοποιούν προγραμματιστικά.
Και κάτι ακόμα, για τα κεφάλαια 4-6-10 πόσες ώρες μάθημα υπολογίζετε ότι χρειάζονται;
Ευχαριστώ
Γειά σου Στέλλα
όντως η στοίβα και η ουρά εξετάζονται μόνο θεωρητικά, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να πέσει άσκηση που να υλοποιεί τις λειτουργίες αυτές αλγοριθμικά ή προγραμματιστικά.
Τώρα όσον αφορά τις ώρες για τα κεφάλαια 4,6,10 σου λέω ενδεικτικά πόσες ώρες αφιερώνω εγώ (αν και φυσικά δεν αποτελεί κανόνα).
4 Κεφάλαιο -- 1 ώρα
6 Κεφάλαιο -- 3-4 ώρες
10 Κεφάλαιο -- 3 ώρες θεωρία + 3 και άνω για ασκήσεις
Καλή δύναμη ;)
4 Κεφάλαιο -- 1/2 ώρα
6 Κεφάλαιο -- 4 ώρες
10 Κεφάλαιο -- 6ώρες ..........
:o
Ευχαριστώ πολύ,
Είμαι λίγο πιεσμένη με την ύλη..... τη χρειάζομαι την καλή δύναμη!!!!!
Το οτι οι δομές στοίβα/ουρά έξετάζονται μόνο ως θεωρία δε σημαίνει οτι δεν μπορούν να δώσουν έναν πίνακα - στοίβα με κάποια στοιχεία και μεταβλητή top και να ζητήσουν την τελική του εικόνα μετά από κάποιες ενέργειες ώθησης/απώθησης...
Ναι, αλλά αυτό το παράδειγμα είναι μια θεωρητική άσκηση και όχι αλγοριθμική ή προγραμματιστική υλοποίηση. Απο την ύλη έχουν αφαιρεθεί οι παραπάνω υλοποιήσεις για στοίβα και ουρά.
Δεν πιστεύω οτι όλοι οι καθηγητές διδάσκουν θεωρητικές ασκήσεις με στοίβα/ουρά και εφαρμογή βασικών λειτουργιών σε αυτές. Και βάλουν μια τέτοια θεωρητική άσκηση (που θα ήταν και ένα ωραίο θέμα);
Έχει μπει ανάλογο θέμα στις εξετάσεις των εσπερινών 2004 (Θέμα 1Β.), οπότε όποιος συνάδελφος παρακολουθεί το τι μπαίνει στις εξετάσεις δε χρειάζεται πάνω απο 5 λεπτά για να κάνει μια τουλάχιστον τέτοια άσκηση στα παιδιά