Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:43:29 ΜΜ
αυτή είναι η δική σου γνώμη. υπάρχουν αρκετοί που συμφωνούν με σένα αλλά και άλλοι που διαφωνούν. Ούτως ή άλλως όμως η λύση με πίνακα δεν θα έχει ουσιαστική επίπτωση στην βαθμολογία αφού μιλάμε για 1 ή 2 μόρια στα 100.
Σκέψου και τον συμμαθητή σου που κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά όταν είδε ότι διαβάζει το πλήθος μέσα και το έκανε χωρίς πίνακα, αλλά δεν κατάφερε να κάνει το Δ5 που ήθελε μια απλή αλλά όχι συνηθισμένη σκέψη? αυτός τι πρέπει να πάρει? μάλλον τίποτα και ξέρεις γιατί? γιατί δεν είναι με τους πολλούς και οι πολλοί έχουν πάντα δίκιο. δυστυχώς


Το θέμα δεν είναι τόσο απλό. Γιατί να χαθούν 1-2 μόρια  Χ 5000 μαθητές επειδή εμείς δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε τι είναι λευκό και τι είναι γκρι... Διαβάζουν μαθητές εδώ μέσα και βλέποντας το επιχείρημα δεν τρέχει τίποτα για δύο μόρια βγάζουν σπυράκια και δίνουν και μάθημα αύριο.

Δεν είναι ότι οι πολλοί έχουν δίκιο. Ο μαθητής που δεν έκανε το Δ4 δυστυχώς έχασε πέντε μονάδες. αλλά μπορεί να βρεθεί πιο αντικειμενικό σύστημα? Αν υπάρχει ευχαρίστως να το συζητήσουμε, αλλά δεν μπορώ να το καταλάβω το επιχείρημά σου...

nickandy

Βαγγέλη, το επιχείρημα είναι ότι καλώς ή κακώς τέθηκε αυτό το θέμα και υπάρχει λύση από την ΚΕΕ και οδηγία. Ελπίζω ότι θα υπάρξει και αύριο πιο συγκεκριμένη οδηγία για να μην βρεθεί κανείς και κάνει του κεφαλιού του. Δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή να συνεχίσουμε αυτή την κόντρα.

Αν και δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να εκφέρω άποψη σαν νέο μέλος συμφωνώ με τον aperdos νομίζω ότι είναι καλύτερο το θέμα να κλείσει γιατί δεν προσφέρει τίποτα.
Ας συζητήσουμε στα άλλα threads πως θα βαθμολογήσουμε και τα άλλα θέματα γιατί ειδικά στο τελευταίο θέμα θα δούμε αρκετές πρωτότυπες λύσεις.
Αν δεν έχει κανείς αντίρρηση θα πρότεινα κάποιος διαχειριστής να κλειδώσει γιατί μόνο κακό κάνει στο μάθημα όπως είναι.

bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:15:24 ΜΜ
2ον γιατί όμως τα παιδιά όταν βλέπουν πλήθος παίρνουν πίνακες? από κάπου το έχουν μάθει έτσι? τόσο καιρό αρκετοί συνάδελφοι διδάσκουν τους μαθητές τους με μοτίβο και τους βάζουν σε καλούπια. Τώρα ας τα λουστούν

Αυτό είνα εύκολο άλλοθι. Διαλέγουμε μία κατηγορία καθηγητών (που τελικά δεν πιστεύω ότι είναι τόσο μεγάλη πια) και με αφορμή αυτό χρεώνουμε πράγματα στους μαθητές.
Ακόμα και αυτοί που υπάρχουν είναι τέτοιοι γιατί τέτοιο είναι στο σύστημα. Γιατί αυτό απαιτεί το σύστημα για να ανταπεξέλθεις στο τεράστιο φόρτο μιας χρονιάς... Δεν μπορούμε να μιλάμε για παιδεία και ελεύθερο πνεύμα υπό αυτές τις συνθήκες. Δυστυχώς...........

bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 05:04:27 ΜΜ
Βαγγέλη, το επιχείρημα είναι ότι καλώς ή κακώς τέθηκε αυτό το θέμα και υπάρχει λύση από την ΚΕΕ και οδηγία. Ελπίζω ότι θα υπάρξει και αύριο πιο συγκεκριμένη οδηγία για να μην βρεθεί κανείς και κάνει του κεφαλιού του. Δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή να συνεχίσουμε αυτή την κόντρα.

Αν και δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να εκφέρω άποψη σαν νέο μέλος συμφωνώ με τον aperdos νομίζω ότι είναι καλύτερο το θέμα να κλείσει γιατί δεν προσφέρει τίποτα.
Ας συζητήσουμε στα άλλα threads πως θα βαθμολογήσουμε και τα άλλα θέματα γιατί ειδικά στο τελευταίο θέμα θα δούμε αρκετές πρωτότυπες λύσεις.
Αν δεν έχει κανείς αντίρρηση θα πρότεινα κάποιος διαχειριστής να κλειδώσει γιατί μόνο κακό κάνει στο μάθημα όπως είναι.

!αυτό όντως δεν λύνεται με πίνακες
Όσο υποστηρίζεται η αντίθετη άποψη επανάλαβε
        θα συνεχίζω να υποστηρίζω τη δικιά μου
Τέλος_Επανάληψης

ntzios kostas

#1414
Να γίνει αλγόριθμος ο οποίος θα διαβάζει για κάθε μία από 20 χώρεςτον πλήθος των κατοίκων τους και στη συνέχεια για κάθε έναν το ύψοςτου. Να εμφανίζει για κάθε χώρα το μέγιστο ύψος που παρατηρήθηκε.

Απάντηση 1 :

για χωρ από 1 μέχρι 20
....διάβασε πληθ
....διάβασε ύψος
....μαχ <-ύψος
....για κατ από 2 μέχρι πλήθ
........διάβασε ύψος
........αν ύψος > μαχ τότε
...........μαχ <-ύψος
........τέλος_αν
.....τέλος_επανάληψης
.....γράψε μαχ
τέλος_επανάληψης

Απάντηση 2: (μπορεί να είναι σωστή;)

για χωρ από 1 μέχρι 20
....διάβασε πληθ
....διάβασε ύψος[1]
....μαχ <-ύψος[1]
....για κατ από 2 μέχρι πλήθ
........διάβασε ύψος[κατ]
........αν ύψος[κατ] > μαχ τότε
...........μαχ <-ύψος[κατ]
........τέλος_αν
.....τέλος_επανάληψης
.....γράψε μαχ
τέλος_επανάληψης

Απάντηση 3: (Μπορεί και αυτή να είναι σωστη;)

για χωρ από 1 μέχρι 20
....διάβασε πληθ
....διάβασε ύψος[1,χωρ]
....μαχ <-ύψος[1,χωρ]
....για κατ από 2 μέχρι πλήθ
........διάβασε ύψος[κατ,χωρ]
........αν ύψος[κατ,χωρ] > μαχ τότε
...........μαχ <-ύψος[κατ,χωρ]
........τέλος_αν
.....τέλος_επανάληψης
.....γράψε μαχ
τέλος_επανάληψης

Όποιος υποστηρίζει ότι στο  θέμα Γ άσκηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας, παρακαλώ να μου εξηγήσει τι θα διδάσκει του χρόνου στους μαθητές του και ποια από τις παραπάνω λύσεις θα τους πρότεινε;

Με εκτίμηση.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

karaberis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:47:41 ΜΜ
Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κάτι. Είναι η πρώτη μου φορά στο στέκι, δεν ήξερα ότι υπάρχει ένα τέτοιο φόρουμ τόσο ενεργό με τόσους καθηγητές να ασχολούνται και να βοηθάνε όπως μπορούν. Παρατηρώ ότι ενώ γράφτηκα μόλις σήμερα το πρωί (χαράματα) έχω ήδη 30 μηνύματα.
  Ωστόσο κάποιοι από αυτούς που μου απαντάνε έχουν 1-2-3 μηνύματα. Σαν να μπήκαν για να πουν κάτι συγκεκριμένο ή να ψηφίσουν και μετά να φύγουν. Μου κάνει έντυπωση νέα μέλη - λίγα μηνύματα - αλλά ίδιες απόψεις. Σύμπτωση?????

Σχετικά με τα μέλη με πολλά ή λίγα μηνύματα, έχω να πω το εξής (αν και δεν είναι το θέμα του topic):

Παρακολουθώ το ΣΤΕΚΙ από τα πρώτα χρόνια που λειτουργεί, χωρίς όμως να γράφω πολλά μηνύματα για τον απλό λόγο ότι σε πολλά πράγματα καλύπτομαι από τους πολλούς αξιόλογους συναδέλφους που γράφουν εδώ...

Συνεπώς, τα λίγα μηνύματα δεν είναι ένδειξη κάποιου γεγονότος... δες όμως και αυτά που έγραψα χθές βράδυ 3:30 σχετικά με το ίδιο θέμα:

ΠαράθεσηΠαρακολουθώ με πολύ ενδιαφέρον τα τεκτενόμενα....

Είναι αξιοθαύμαστο πόσο πολύ αυξήθηκαν οι νέοι χρήστες του ΣΤΕΚΙου τις τελευταίες ώρες και ιδιαίτερα μετά την έναρξη του γκάλοπ...

Το γκάλοπ δεν λέει τίποτα... άρα βγάλτε το γιατί απλά μεγαλώνει ο θόρυβος για το θέμα της συζήτησης με ψευδο-επιχειρήματα του στυλ "οι περισσότεροι ψηφίζουν αυτό..." ή "...ναι, αλλά δεν λένε ποιά είναι η ταυτότητά τους..." και άλλα τέτοια χαζά.

Δυστυχώς, προσπαθούμε να επιλύσουμε, ΑΝΕΠΙΤΥΧΩΣ κατά τη φτωχή μου γνώμη, το πρόβλημα που δημιούργησε και για το οποίο είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ Η ΚΕΕ (η οποία παρεπιπτόντως με οδηγίες του στυλ "αφαιρέστε 1-2 μόρια κατά την κρίση του βαθμολογητή...", δηλώνει ως Πόντιος Πιλάτος "...απελθέτο απ'εμού το ποτήριον τούτου...).

ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΚΕΕ, ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΙΑ ΣΑΦΗ, ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΤΕΣ!!!

Για το πρόβλημα που δημιουργεί η κατά την φτωχή μου γνώμη, ΚΑΚΩΣ αποσταλλείσα οδηγία προς τους βαθμολογητές των Φυσικώς Αδυνάτων, υπάρχει λύση. Δώστε σε ΟΛΟΥΣ τους εξετασθέντες Φυσικώς Αδυνάτους τα 2 μόρια, έστω και αν κάποιοι εξεταστές τα έκοψαν ή δεν τα έκοψαν.  Δεν είναι πολλοί οι Φυσικώς Αδύνατοι (ή μήπως είναι;; Ας με ενημερώσει κάποιος επ'αυτού) και χωρίς να θέλω να τους προσβάλω, είναι λίγες οι περιπτώσεις που μπορεί κάποιος Φυσικώς αδύνατος μαθητής να καίγεται για 2 μόρια στα 100, οπότε δεν θα αισθανθεί αδικημένος).

Φιλικά

Δυστυχώς, σε ότι αφορά το ΦΛΕΓΟΝ θέμα της ΕΝΙΑΙΑΣ βαθμολόγησης των γραπτών που θα αρχίσει αύριο συνεχίζει να είναι επίκαιρο...

bagelis

Παράθεση από: ntzios kostas στις 30 Μαΐου 2010, 05:13:36 ΜΜ
Όποιος υποστηρίζει ότι στο  θέμα Γ άσκηση μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας, παρακαλώ να μου εξηγήσει τι θα διδάσκει του χρόνου στους μαθητές του και ποια από τις παραπάνω λύσεις θα τους πρότεινε;
Με εκτίμηση.

δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που δεν παραδέχεται ότι ανοίγουμε τους ασκούς του Αιόλου. Για από εδώ και πέρα όμως όλα μπορούν να διορθωθούν με τις κατάλληλες οδηγίες από ΠΙ κτλ...
Από την άλλη υπάρχουν πολλοί (και εσύ νομίζω, σε κάποιο προηγούμενο post) που παραδέχονται την άστοχη επιλογή της επιτροπής και το θέμα είναι αν μπορούμε να κόψουμε στους μαθητές που ΗΔΗ έδωσαν....


Η άστοχη επιλογή και΄η παντελώς άστοχη οδηγία στους ΦΑ δεν μπορεί να βαρύνει τους μαθητές....

Με σεβασμό και εκτίμηση

karaberis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 04:48:54 ΜΜ
δεν το είδα συγγνώμη

Δεν χρειάζεται να ζητάς συγνώμη, δεν σε παρατήρησα, αντίθετα να σε βοηθήσω ήθελα... Αλλά αυτό είναι που εννοούμε όταν λέμε ότι ο υπολογιστής και το διαδίκτυο είναι "κρύα και άψυχα"...

MATRIX

ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΔΣ4. Ενας μαθητής έχει μία συλλογή από δίσκους CD και για κάθε CD έχει καταγράψει στον υπολογιστή τον τίτλο και την χρονιά έκδοσής του. Να ταξινομηθούν τα CD με βάση την χρονιά τους και να υπολογισθεί ο αριθμός των CD που έχει ο μαθητής με χρονολογία έκδοσης πριν από το 1995.
ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Η απαιτούμενη δομή είναι ένας δισδιάστατος πίνακας, όπου κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε ένα CD. Η πρώτη στήλη αντιστοιχεί στον τίτλο του CD, ενώ η δεύτερη αντιστοιχεί στην χρονολογία έκδοσής του. Ο πίνακας αυτός πρέπει να ταξινομηθεί ως προς τη δεύτερη στήλη, και κατόπιν με σειριακή αναζήτηση να εντοπισθούν τα σχετικά CD.

dokimos

Αγαπητέ nickandy (αν και δεν ξέρω σε ποια περιοχή είσαι συνάδελφος...)

Στο ΒΚ που συμμετέχεις τι απόφαση πήραν οι συνάδελφοι;

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 05:04:27 ΜΜ
Βαγγέλη, το επιχείρημα είναι ότι καλώς ή κακώς τέθηκε αυτό το θέμα και υπάρχει λύση από την ΚΕΕ και οδηγία. Ελπίζω ότι θα υπάρξει και αύριο πιο συγκεκριμένη οδηγία για να μην βρεθεί κανείς και κάνει του κεφαλιού του. Δεν έχει νόημα αυτή τη στιγμή να συνεχίσουμε αυτή την κόντρα.

Αν και δεν ξέρω αν έχω το δικαίωμα να εκφέρω άποψη σαν νέο μέλος συμφωνώ με τον aperdos νομίζω ότι είναι καλύτερο το θέμα να κλείσει γιατί δεν προσφέρει τίποτα.
Ας συζητήσουμε στα άλλα threads πως θα βαθμολογήσουμε και τα άλλα θέματα γιατί ειδικά στο τελευταίο θέμα θα δούμε αρκετές πρωτότυπες λύσεις.
Αν δεν έχει κανείς αντίρρηση θα πρότεινα κάποιος διαχειριστής να κλειδώσει γιατί μόνο κακό κάνει στο μάθημα όπως είναι.

ilias01

Παράθεση από: nef στις 28 Μαΐου 2010, 11:09:59 ΠΜ
Πολύ καλά θέματα. η ουσία της αλγοριθμικής.

Επισυνάπτω πρόχειρες λύσεις.

Τροποποίηση τελευταίας επανάληψης:

ΟΣΟ κ1<>3 Ή κ2<>3 Ή κ3<>3 ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ
  ΑΝ ΚΑΤ[ι]="C1" KAI κ1<3 ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ κ1,"ος κατηγορίας C1:", ΟΝ[ι]
   κ1<-κ1+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΑΝ ΚΑΤ[ι]="C2" KAI κ2<3 ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ κ2,"ος κατηγορίας C2:", ΟΝ[ι]
   κ2<-κ2+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ΑΝ ΚΑΤ[ι]="C3" KAI κ3<3 ΤΟΤΕ
   ΓΡΑΨΕ κ3,"ος κατηγορίας C3:", ΟΝ[ι]
   κ3<-κ3+1
  ΤΕΛΟΣ_ΑΝ
  ι<-ι+1
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
η λύση στο Α1.4 είναι λάθος όπως την προτείνεις στο αρχείο που έχεις για download (ο παρανομαστής πρέπει να βρίσκεται ολόκληρος σε παρενθεση)

nickandy

Κατ'αρχήν μην γράφεις με κεφαλαία, ξέρουμε όλοι να διαβάζουμε.
Πρώτον αυτό που γράφεις και λέει στο βιβλίο καθηγητή είναι λάθος. Πίνακας δύο διαστάσεων που έχει μαζί τίτλους και ημερομηνίες?
Πραγματικά είναι απίστευτο ότι εμφανίζονται από το πουθενά μέλη με 1-2 μηνύματα και προσπαθούν με copy/paste παραδείγματα από το τετράδιο του μαθητή να αποδείξουν τι, ότι δεν ξέρουν να διαβάζουν την εκφώνηση?
Μα και αυτό το παράδειγμα που δίνεις δεν λέει τίποτα γιατί το πλήθος των CD το ορίζεις στα δεδομένα και δεν το διαβάζεις μέσα στον αλγόριθμο δεν είναι ενδιάμεσο αποτέλεσμα του αλγορίθμου. Υπάρχει μεγάλη διαφορά. Ήμαρτον πια με τα επιχειρήματα της πλάκας που που γράφουν με μεγάλα γράμματα και copy/paste από το διδακτικό πακέτο πριν καν ακόμα τα διαβάσουν οι ίδιοι.

Παράθεση από: MATRIX στις 30 Μαΐου 2010, 05:24:54 ΜΜ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΔΟΜΕΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ
ΔΣ4. Ενας μαθητής έχει μία συλλογή από δίσκους CD και για κάθε CD έχει καταγράψει στον υπολογιστή τον τίτλο και την χρονιά έκδοσής του. Να ταξινομηθούν τα CD με βάση την χρονιά τους και να υπολογισθεί ο αριθμός των CD που έχει ο μαθητής με χρονολογία έκδοσης πριν από το 1995.
ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ
Η απαιτούμενη δομή είναι ένας δισδιάστατος πίνακας, όπου κάθε γραμμή αντιστοιχεί σε ένα CD. Η πρώτη στήλη αντιστοιχεί στον τίτλο του CD, ενώ η δεύτερη αντιστοιχεί στην χρονολογία έκδοσής του. Ο πίνακας αυτός πρέπει να ταξινομηθεί ως προς τη δεύτερη στήλη, και κατόπιν με σειριακή αναζήτηση να εντοπισθούν τα σχετικά CD.

Προφανώς στο συγκεκριμένο πρόβλημα ο μαθητής δεν ξέρει εξαρχής πόσα CD έχει πρέπει να το διαβάσει ο αλγόριθμος!!!! Τι άλλο έχουμε να ακούσουμε σήμερα

nickandy

Συμφωνήσαμε να κόψουμε το πολύ 2 μονάδες, ανάλογα και με την εικόνα του γραπτού
Παράθεση από: dokimos στις 30 Μαΐου 2010, 05:27:57 ΜΜ
Αγαπητέ nickandy (αν και δεν ξέρω σε ποια περιοχή είσαι συνάδελφος...)

Στο ΒΚ που συμμετέχεις τι απόφαση πήραν οι συνάδελφοι;

bagelis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 05:42:15 ΜΜ
Πραγματικά είναι απίστευτο ότι εμφανίζονται από το πουθενά μέλη με 1-2 μηνύματα και προσπαθούν με copy/paste παραδείγματα από το τετράδιο του μαθητή να αποδείξουν τι, ότι δεν ξέρουν να διαβάζουν την εκφώνηση?

Προφανώς στο συγκεκριμένο πρόβλημα ο μαθητής δεν ξέρει εξαρχής πόσα CD έχει πρέπει να το διαβάσει ο αλγόριθμος!!!!
η τελευταία σου πρόταση είναι ο λόγος που είναι σωστή η λύση με πίνακες...

lampros.mousselimis

Παράθεση από: nickandy στις 30 Μαΐου 2010, 01:46:45 ΜΜ
πάρε μια απάντηση λοιπόν για να μην υπάρχει η εντύπωση ότι λες κάτι σωστόΑυτό είναι σωστό αφού το μέγεθος του πίνακα είναι καθορισμένο εξαρχής. Σε τι να απαντήσουμε? Καταλαβαίνεις τι γράφεις?

Από πότε τα σχόλια !
είναι και εκτελέσιμες εντολές.
Νομίζω ότι έχει χαθεί η μπάλα, ο κάθε ένας μπαίνει και παρουσιάζει λογικοφανή επιχειρήματα για να δημιουργήσει εντυπώσεις και δεν ακούει κανέναν.
Απόφασισα να αντιπαρατεθώ για κάτι που πίστευα ότι είναι σωστό αλλά βλεπω ότι υπάρχει μια ομάδα ανθρώπων εδώ που έχει μπει σκόπιμα σε αυτόν τον χώρο για να επιβάλλει την άποψή της.
Λυπάμαι, δεν ξέρω αν έχει νόημα να ξαναγράψω κάτι


Είχα πάει για μπάνιο και ενώ η διάθεσή μου, είχε φτιάξει, βλέπω αυτό το post και θλίβομαι.

Προς απάντησή σου λοιπόν, αγαπητέ nickandy έχω να σου πώ τα εξής :

Όσον αφορά το πρώτο σκέλος :

Το γεγονός, οτι η άσκηση αναφέρει, μέγεθος πίνακα 200 θέσεων, αυτό δεν σημαίνει (σύμφωνα πάντα με τα δικά σου λεγόμενα) οτι το αντίστοιχο δεν πρέπει να το γνωρίζει και ο Αλγόριθμος, πριν ο χρήστης  αρχίζει να διαβάζει τα περιεχόμενα του πίνακα. Εκτός αν έχεις βρει κάποιον τρόπο, ώστε η εκφώνηση της άσκησης, να επικοινωνεί με τον Αλγόριθμο και να του μεταβιβάζει αυτή την πληροφορία.

Κατά συνέπεια, αν θεωρείς δυναμική παραχώρηση μνήμης, τις εντολές :

Αλγόριθμος Τάδε
Διάβασε Ν
Για i από 1 μέχρι Ν
   Διάβασε Α{i}
   Εμφάνισε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Τάδε

δυστυχώς (και θλίβομαι πολύ που στο λέω) θα πρέπει να θεωρήσεις ώς δυναμική παραχώρηση μνήμης και το :

Αλγόριθμος Τάδε
Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
   Εμφάνισε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Τάδε

εκτός αν μας εξηγήσεις τον μηχανισμό, με τον οποίο δεσμεύονται προκαταβολικά για τον Αλγόριθμο οι 200 θέσεις του Πίνακα. Και μη μου ξαναπείς επειδή το λέει η εκφώνηση. Αυτό δεν είναι απάντηση ενός επιστήμονα "του δικού σου βελληνεκούς" που από ότι κατάλαβα, έχει ασχοληθεί πολύ "σοβαρά" τόσο με την θεωρία Αλγορίθμων, όσο και με την Επιστήμη των Υπολογιστών.

Όσο για το δεύτερο σχόλιό σου :

"Από πότε τα σχόλια !
είναι και εκτελέσιμες εντολές.
Νομίζω ότι έχει χαθεί η μπάλα, ο κάθε ένας μπαίνει και παρουσιάζει λογικοφανή επιχειρήματα για να δημιουργήσει εντυπώσεις και δεν ακούει κανέναν."

θα γελάω για κανέναν χρόνο και εγώ αλλά και οι υπόλοιποι συνάδελφοί σου. Και εξηγώ:

Οι αλγόριθμοι, δεν εκτελούνται από τους υπολογιστές.

Τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, είναι αυτά που εκτελούνται από τους υπολογιστές. Γι'αυτό το λόγο και τα ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, είναι πιο αυστηρά διατυπωμένα.

Ο ορισμός του Αλγορίθμου αναφέρει :

"Αλγόριθμος, είναι μια πεπερασμένη σειρά ενεργειών, αυστηρά καθορισμένων και εκτελέσιμων σε πεπερασμένο χρόνο, που στοχεύουν στην επίλυση ενός προβλήματος"

Υπό αυτό το πρίσμα, όταν θέλω ο Αλγόριθμός μου να εκτελείται από έναν Η/Υ, θα πρέπει να προσέξω να τηρούνται όλα τα Αλγοριθμικά κριτήρια και επιπλέον, κάθε εντολή του Αλγορίθμου ή σχόλιο, να μετατρέπονται σε εκτελέσιμη οδηγία ή εκτελέσιμη εντολή του ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ.

Όπως βέβαια καταλαβαίνεις το να γράψω :

Αλγόριθμος Τάδε
Δεδομένα//Α//
! Ο πίνακας, έχει δεσμεύσει 200 θέσεις μνήμης

Για i από 1 μέχρι 200
   Διάβασε Α{i}
   Εμφάνισε Α{i}
Τέλος_επανάληψης
Τέλος Τάδε

μεταφράζεται σε εντολές ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟς, ώς εξής :

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τάδε
ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ
  ΑΚΕΡΑΙΕΣ : Α{200}, i
ΑΡΧΗ
ΓΙΑ i ΑΠΟ 1 ΜΕΧΡΙ 200
  ΔΙΑΒΑΣΕ Α{i}
  ΓΡΑΨΕ A{i}
ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
ΤΕΛΟΣ_ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Οπότε "επιστημονική μου διάνοια" και "ξερόλα" ήρθε η ώρα να μάθεις οτι τα σχόλια σε έναν αλγόριθμο, μπορούν να μετατραπούν σε εκτελέσιμες εντολές ή οδηγίες, όταν πλέον κατασκευάσουμε την εκτελέσιμη εκδοχή του Αλγορίθμου μας, που παρεπιμπτόντως, ονομάζεται ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.

Αν χρειάζεσαι κάποιο φρεσκάρισμα, στις γνώσεις σου, παραδίδω, μόνο για εσένα δωρεάν μαθήματα, για να μην παίρνεις στο λαιμό σου και τα παιδιά του κόσμου (που δεν φταίνε και τίποτα).

Αυτά τα λίγα..

Φιλικά Λάμπρος Μουσελίμης