Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Δομή ακολουθίας => Μήνυμα ξεκίνησε από: Lk107 στις 05 Οκτ 2009, 11:35:31 ΜΜ

Τίτλος: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2, σελ.64-65
Αποστολή από: Lk107 στις 05 Οκτ 2009, 11:35:31 ΜΜ
Η άσκηση ζητάει το ποσοστό επιβάρυνσης της τιμής του αυτοκινήτου από την αρχική του αξία. Άρα δεν θα έπρεπε αντί για :

Ποσοστό<- Τελικό_ποσό/Τιμή*100

να γράφει:

Ποσοστό<- (Τελικό_ποσό -Τιμή)/Τιμή*100   ?

Η  αρχική τιμή του ατοκινήτου επιβαρύνεται κατά (Τελικό_ποσό-Τιμή) και όχι κατά Τελικό_ποσό, έτσι δεν είναι?
Τίτλος: Απ: ΤΕΤΡΑΔΙΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ 2, σελ.64-65
Αποστολή από: tropheus στις 06 Οκτ 2009, 05:28:38 ΠΜ
Σωστά !

Και μάλιστα αν θέλουμε να είμαστε αυστηροί, όταν κάποιος ζητάει το ΠΟΣΟΣΤΟ δεν είναι ανάγκη να πολλαπλάσιάζουμε επί 100, εκτός και αν μας ζητάνε το % ποσοστό.
Συνήθως όμως σχεδόν όλοι βρίσκουν το % ποσοστό ακόμη και αν αυτό δεν το ζητάνε ... (αλήθεια αυτό δεν το κατάλαβα ποτέ).