ΓΕΛ: Back to the Future

Ξεκίνησε από odysseas, 27 Νοε 2014, 06:19:11 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

προσωπική μου γνώμη: στην καμία αφού
«Πάγωσε» η επικοινωνία υπουργού-ΑΔΙΠ

Μάλλον χρειάζεται μια ... εξώθερμη αντίδραση

Παράθεση από: vistrian στις 22 Μαρ 2015, 11:20:25 ΠΜ
Οι σχολές-τμήματα που δήλωσαν ότι θέλουν εξεταζόμενο μάθημα την Πληροφορική σε ποια κατεύθυνση θα μπουν;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

thana$i$

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω καθόλου την αυτιστική συμπεριφορά τόσο των προηγούμενων όσο και αυτών σε σχέση με το μάθημά μας. Τους βασικούς «επιστήμονες» οκ, τους καταλαβαίνω. Με την απλή μέθοδο των τριών πορεύτηκαν τόσα χρόνια, αυτό ξέρουν, αυτό εμπιστεύονται, και  βαυκαλίζονται ασκώντας αφ' υψηλού κριτική σε ό,τι αδυνατούν να κατανοήσουν. 
Σε προσωπικό επίπεδο βέβαια έχει αρχίζει να με κουράζει αυτή η σισύφεια διαδικασία.

fupat2

Μα γιατί δεν ρωτάνε τις σχολές τι μαθήματα θέλουν;;;; Είναι τόσο, μα τόσο απλό το θέμα. Ότι θέλει η σχολή να ξέρουν οι υποψήφιοι, αυτό ειναι και το σωστό να εξεταστούν!!!

Αυτά τα περι γενικής παιδείας την οποία πρέπει να έχουν όσοι περνούν στις σχολές είναι το ηλιθιότερο επιχείρημα.  Γενική παιδεία αποκτάμε με το απολυτήριο του Λυκείου. Η διαδικασία εισαγωγής στα πανεπιστήμια δεν έχει να κάνει με γενική παιδεία.

Αν συμφωνήσουμε οι περισσότεροι σε αυτό (με δημοψήφισμα φυσικά), τότε σταματούν να υπάρχουν δέσμες και κατευθύνσεις και άλλες ηλιθιότητες, υπάρχει μόνο ένα pool μαθημάτων, και απλά ότι συνδυασμό μαθημάτων ζητήσει η κάθε σχολή, σε αυτό θα εξετάζονται και οι υποψήφιοι.

Αλλά έτσι είναι, δεν υπάρχουν δημοψηφίσματα για να αποφασιστούν οι βασικές αρχές πάνω στις οποίες συμφωνεί  η πλειοψηφία. Οι κοινοβουλευτικοί θέλουν να κόβουν και να ράβουν την παιδεία στα μέτρα τους και στα συμφέροντά τους. Και ο καθένας που γίνεται υπουργός κατέχει το δικαίωμα (που ουσιαστικά εμείς του το δίνουμε μη αντιδρώντας στους καταστροφικούς κοινοβουλευτικούς θεσμούς) να γκρεμίζει ότι έχει φτιάξει ο προηγούμενος.
Η παιδεία είναι άσκηση ελευθερίας, που λυτρώνει τόσο τον μαθητή όσο και τον παιδαγωγό από μια δίδυμη υποδούλωση. Την υποδούλωση της σιωπής (που αφορά κυρίως τον μαθητή) και την υποδούλωση του μονολόγου (που αφορά κυρίως τον παιδαγωγό).

petrosp13

Η πρόταση η δική μου:

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

nikolasmer

Μερεντίτης Νικόλαος
Πληροφορικός

Katsadouros_Dhm

Πιστεύω - προσωπική άποψη- ότι τα πεδία θα μείνουν όπως έχουν ανακοινωθεί με τα 4 μαθήματά τους (με κάποια μείωση στις ώρες τους για να χωρέσει και πέμπτο μάθημα) και θα προστεθεί σε κάθε πεδίο ένα πέμπτο μάθημα το οποίο θα επιλέγει ο μαθητής αν θα το δώσει πανελλαδικά για να ανοίξει και ένα ακόμη πεδίο.
Η μόνη αλλαγή που ίσως γίνει θα είναι να καταργηθεί το πεδίο των Παιδαγωγικών και να επιλέγεται έμμεσα μέσω κάποιου (πέμπτου) μαθήματος.

P.Tsiotakis

 
Επειδή δεν είμαι αρχιτέκτονας, μπορεί κάποιος να καταλάβει γιατί έβαλε το εικονίδιο του γραναζιού το ΒΗΜΑ στην Τεχνολογική (αφού ειναι η οικονομική κατεύθυνση);

Θα πέσει πολύ τρολάρισμα ... επιστήμονες.

Eri

Δηλαδή Παναγιώτη, ουτε τα 33 αν θυμαμαι καλά τον αριθμο, του ΠΕ19 και ΠΕ20 τμήματα, δεν αναμένεται να είναι στην οικονομική/τεχνολογική κατευθυνση;  :-\
Νομίζω αν ισχύσει κάτι τέτοιο μιλάμε πια για εξόφθαλμη αδικία...

petrosp13

Μην είστε και πλεονέκτες. Το αρχικό σχέδιο δεν σας είχε καν μέσα. Χάρη σας κάνουν, ένα απλό εργαλείο είστε, ένα εξειδικευμένο μάθημα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

P.Tsiotakis

Τεχνολογική Κατεύθυνση δεν είναι μόνο η Επιστήμη της Πληροφορικής
θεωρώ αυτονόητο ότι θα έχουν κεντρικό μάθημα αυτό της Πληροφορικής όλες οι Σχολές, οι απόφοιτοι των οποίων, στον ΑΣΕΠ διαγωνίζονται για θέσεις Πληροφορικής, και όχι φυσικά 33-34 ή όσα άλλα ισχυρίζονται διάφοροι σύμβουλοι του κράτους.
Διαφορετικά, η Ελληνική Πολιτεία αυτο-αναιρείται, στο ορισμό του "τμήματος Πληροφορικής".

Αναφέρομαι στον Τεχνολογικό Τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, ο αρχιτέκτονας έχει περίεργη αίσθηση για τα ονόματα, είναι Τεχνολογία αυτό; Κάτι δε λείπει εκεί;;;

Eri

Δε ξέρω αν υπάρχει λογική έστω στοιχειώδης σε ολο αυτό
Βάσει του σχεδίου μπορει κανείς να έχει πρόσβαση σε θετικό τεχνολογικές σχολές απο την θεωρητική επιλέγοντας ενα μπαλαντέρ (2ωρο μάθημα άραγε ;;;!! αυτο που ξέρουμε απο τις κατευθύνσεις??) φυσικής χωρίς να εχει δώσει καθόλου μαθηματικά!!
Μετα απο αυτό η τεχνολογική χωρίς φυσική κατεύθυνσης δε χρειάζεται και πολυ φαντασία. Οι "επιστήμονες" αυτοί θέλουν οπως φαινεται, απο παντού να μπαίνεις σε όλα ...
Αλλά δε λέω άλλα μπορεί στη πορεία να το "μαζέψουν"... Αλλιώς προβλέπω ομαδικό γιουχαρισμα απο όλους...

peter13

Εγώ νομίζω ότι πρέπει να παίξουμε τις αποφάσεις των μαθηματικών τμημάτων ως το δυνατό μας χαρτί σε αυτό το παράλογο σχέδιο. Οι μαθηματικές σχολές αποφάσισαν ότι θέλουν πληροφορική.
Αυτό οδηγεί στο συμπέρασμα είτε ότι το μαθηματικό πρέπει να πάει στον "τεχνολογικό" τομέα με την πληροφορική ή η πληροφορική να πάει και στο θετικό τομέα.
Νομίζω πρέπει να δηλωθεί ως επιχείρημα αυτό εκ μέρους της ΠΕΚΑΠ.

semaphore

Καλημέρα και καλή εβδομάδα συνάδερφοι.
Εδώ και πολλές ημέρες παρακολουθώ τη συζήτηση που γίνεται για το μάθημά μας (προσωπικά η ονομασία Πληροφορική με αηδιάζει , γιατί μου έρχεται συνειρμικά η πρόταση που πολλάκις έχουμε ακούσει όλοι μας "ο γιος μου ξέρει από κομπιούτερς") και μέσες- άκρες συμφωνώ με όσους τεκμηριωμένα καταθέτουν ιδέες και προτάσεις.

Παρατηρώ όμως ότι με το θέμα το forum :Πληροφορική Γ' τάξης ΓΕ.Λ. δεν έχει ασχοληθεί κανείς από τις 14 Φεβρουαρίου. Θεωρώ ότι είναι πιο σημαντικό να συζητήσουμε πώς θα γίνεται το μάθημα, ποια θα είναι η εξεταστέα ύλη , ποια έκδοση της Python θα χρησιμοποιηθεί και εν τέλει όλη μας την ενέργεια να την αναλώσουμε κάνοντας το καλύτερο δυνατό για να δώσουμε στους μαθητές μας το ΚΑΛΥΤΕΡΟ προτείνοντας και απαιτώντας να ενημερωθούμε για το τι μέλλει γεννέσθαι για την ύλη και να μην αρκούμαστε σε μία ύλη που ουσιαστικά είναι 3 διαφορετικά μαθήματα στο Πανεπιστήμιο , μόνο και μόνο για να λέμε ότι έχουμε πολύ ύλη.

Πιστεύω ότι όσο ασχολούμαστε με το αν πρέπει η Πληροφορική να μπει και σαν πέμπτο μάθημα ή όχι (όχι πως απαξιώνω το εν λόγω θέμα , κάθε άλλο) , χάνουμε το δίκιο μας και είμαστε εκτός scope.
Πρώτα χτίζεις κάτι με πολύ γερά θεμέλια, αποδεικνύεις στην κοινωνία και στην επιστημονική κοινότητα , πόσο καλή δουλειά κάνεις  και έπειτα απαιτείς.
Εκτός συναδερφοι ,αν ξέρετε κάτι που δεν ξέρω , οπότε αν έχετε την καλοσύνη να με διαφωτίσετε και εμένα.

peter13

semaphore έχω την εντύπωση ότι το νέο πρόγραμμα σπουδών (6ωρο, python κτλ) ή έχει ανακληθεί ή θα ανακληθεί όπως και όλα τα νέα προγράμματα σπουδών μου βγήκαν λίγο πριν τις εκλογές. Νομίζω ότι βασικό επιχείρημα για αυτό (εκτός του ότι θα τα αλλάξουμε όλα) είναι και ότι δε προλαβαίνουν να γράψουν αντίστοιχα βιβλία.
Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά αυτή την εντύπωση έχω.

apom

Να δώσω μία πληροφορία που είναι διασταυρωμένη... Υπάρχει η σκέψη στο υπουργείο ( ναι... κι .όμως υπάρχει 100% ) από το σχέδιο που έχει κυκλοφορήσει να βγάλουν την πληροφορική από εξεταζόμενο στον οικονομοτεχνολογικο τομέα και να την αντικαταστήσουν με φυσική!!!! και η πληροφορική να είναι ίσως το 5ο μαθημα... κάπως κάπου... Άυτό οφείλεται ότι στην κυβέρνηση υπάρχουν κυρίως άτομα θεωρητικών και κατά δεύτερον κλασικών θετικών επιστημών ενώ παίζει σημασία και οι δεσμοί που έχουν με φροντιστήρια ιδίως στην επαρχία που δεν μπορούν να υποστηρίξουν πολλά διαφορετικά μαθήματα σε επίπεδο διδασκαλίας παρά μόνο τα κλασικά...

Αυτά έχω να μεταφέρω... αν και η ενημέρωση είναι αξιόπιστη 100% ελπίζω να μην προχωρήσει...