ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dpa2006

Παράθεση από: xristos_ts στις 10 Σεπ 2015, 09:04:42 ΠΜ
https://el.m.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CE%BB%CE%B7%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%AE

Ο φυσικός Ρίτσαρντ Φάινμαν (Richard Feynman) έχει πει:Η επιστήμη υπολογιστών δεν είναι τόσο παλιά όσο η φυσική, υστερεί χρονικά μερικούς αιώνες. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχουν λιγότερα στο πιάτο του επιστήμονα των υπολογιστών απ' ότι σε αυτό του φυσικού: μπορεί να είναι νεότερη αλλά είχε μια πολύ πιο έντονη γέννηση!


Η Πληροφορική ή καλύτερα η Επιστήμη των Υπολογιστών δεν ειναι τόσο "φρέσκια" όσο πιστεύεται.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι οι έννοιες της πηγάζουν από τα Μαθηματικά,για παράδειγμα μπορεί να μην υπήρχε παλαιότερα ανάλυση πολυπλοκότητας αλγορίθμου με την έννοια που διδάσκεται στα τμήματα Πληροφορικής και Μηχανικών Υπολογιστών όπως τώρα,αλλά υπήρχε ως έννοια σε κλάδουςτων μαθηματικών (π.χ. Αριθμητική Ανάλυση).
Απλά η Επιστήμη των Υπολογιστών όπως προέκυψε  και αυτονομήθηκε κουβαλάει από άλλους κλάδους,αν και δεν φαίνεται ίσως καθαρά,στοιχεία από αυτές τις επιστήμες.
Πλέον όμως πορεύεται αυτόνομα,παράλληλα με τις άλλες επιστήμες και αλληλεπιδρά με αυτές και όχι μόνο με αυτές.
Επηρεάζει όλους του κλάδους της σύγχρονης επιστήμης και την καθημερινότητα μας.
Προσομοιώσεις Φυσικής
Προσομοιώσεις Χημείας
Προσομοιώσεις Μαθηματικών
και άλλα πολλά...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

tropheus

#376
Από εδώ και πέρα πρέπει να περάσουμε στην αντεπίθεση. Δε με νοιάζει πως λέγεται αυτός ΣΥΡΙΖΑ ή ΝΔ ή ΑΝΕΛ ή οτιδήποτε.
ΔΕ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΜΑΧΟΝΤΑΙ. Οι θέσεις μας πρέπει να είναι ξεκάθαρες και μπράβο στην ΠΕΚΑΠ. Όλοι είδαμε ότι η διπλωματία δε μας βοήθησε.
Κύριε Μπλατά, κύριε Κουράκη μας εξαπατήσατε.

gioufkas

H Ιταλία αναγγέλλει ένα σχέδιο για να φέρει την επιστήμη των υπολογιστών σε 1 εκατομμύριο νέους φοιτητές/μαθητές  αυτό το σχολικό έτος! #programmailfuturo

https://twitter.com/codeorg/status/643872603128639489

petrosp13

Παρέα με τα οικονομικά φαντάζομαι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Obelix

Παράθεση από: gioufkas στις 15 Σεπ 2015, 10:47:32 ΜΜ
H Ιταλία αναγγέλλει ένα σχέδιο για να φέρει την επιστήμη των υπολογιστών σε 1 εκατομμύριο νέους φοιτητές/μαθητές  αυτό το σχολικό έτος! #programmailfuturo

https://twitter.com/codeorg/status/643872603128639489

Καλά, οι Χημικοί εκεί πέρα κοιμούνται όρθιοι?

seibei

Όλος ο πλανήτης κινείται προς την ίδια κατεύθυνση. Δηλαδή, σχεδόν όλος...

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: Obelix στις 16 Σεπ 2015, 10:54:53 ΠΜ
Καλά, οι Χημικοί εκεί πέρα κοιμούνται όρθιοι?

Νομίζω πως, ήδη , η αντίστοιχη Fideli Siderini (Ιταλίδα χημικός) έχει εκδώσει σχετική ανακοίνωση διαμαρτυρίας

petrosp13

Ξέρεις τι είναι να μπαίνουν στα ιταλικά πανεπιστήμια από direzione tecnologica και να έχουν έλλειμμα educazione chimica;
Το θέμα θα πρέπει να φτάσει στην σύνοδο κορυφής άμεσα, να το θέσει ο Ρέντσι μαζί με το μεταναστευτικό
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

pthomop

Η Φιλένια θησαυρίζει και στην Γ Αθήνας καμιά 20αριά συνάδελφοι δεν έχουν ούτε μια ώρα. Στις άλλες περιφέρειες τι κατάσταση επικρατεί;

Diotima

Παράθεση από: seibei στις 16 Σεπ 2015, 12:36:18 ΜΜ
Όλος ο πλανήτης κινείται προς την ίδια κατεύθυνση. Δηλαδή, σχεδόν όλος...
+1000000

Μην παραπονιέστε, θα έχουμε την αποκλειστικότητα της χώρας-απολίθωμα που θα την επισκέπτονται τουρίστες για να βλέπουν το ζωντανό έκθεμα του παρελθόντος...

Transforming Computer Science Education in High Schools
Jan Cuny, National Science Foundation
.....
This generation of students can't be just technology consumers.
They must also be technology creators, people who can adapt technology to their own ends and who can express themselves computationally. Thus, all students, whether they're future software engineers and IT innovators or biologists, chemists, engineers, journalists, historians, or artists, will need to know foundational computing concepts.
.....
http://www.exploringcs.org/wp-content/uploads/2011/11/IEEE-Transforming-Computer-Science-Education-in-High-Schools.pdf

http://csta.acm.org/Communications/sub/DocsPresentationFiles/White_Paper07_06.pdf

tropheus

Συνάδελφοι, εξακολουθούμε να κοιτάζουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος.

Επιτέλους, δε μας φταίνε οι Χημικοί. Έλεος!!! Πότε θα το καταλάβουμε αυτό;;;

Το θέμα είναι ξεκάθαρα πολιτικό... Πρέπει να στείλουμε το μήνυμά μας προς τη σωστή κατεύθυνση.

tasospap

Φανατικός συριζιώτης και έτσι; Δεν είναι πολιτικό το θέμα ε;

Επί Φιλλένιας-Σύριζα φτάσαμε στο αίσχατο σημείο για εμάς. Με ΝΔ-Λοβέρδο πήγε να κινηθεί κάτι.

Καμία ψήφος λοιπόν στον Σύριζα της Φιλλένιας, του Μπαλτά και του Κουράκη!

petrosp13

Παράθεση από: tropheus στις 19 Σεπ 2015, 10:31:22 ΠΜ
Συνάδελφοι, εξακολουθούμε να κοιτάζουμε το δέντρο και να χάνουμε το δάσος.

Επιτέλους, δε μας φταίνε οι Χημικοί. Έλεος!!! Πότε θα το καταλάβουμε αυτό;;;

Το θέμα είναι ξεκάθαρα πολιτικό... Πρέπει να στείλουμε το μήνυμά μας προς τη σωστή κατεύθυνση.

Προφανώς και δεν μας έφταιγαν οι χημικοί πριν το Νέο Λύκειο του Αρβανιτόπουλου
ΑΛΛΑ
Όταν τα μαθήματα της Θετικής είναι περιορισμένα, τα εξεταζόμενα της Θετικής είναι ακόμα πιο περιορισμένα και δεν ήταν επιθυμητό να χωριστούν οι σχολές, τότε δυστυχώς μας φταίνε οι Χημικοί
Γιατί;
Γιατί αν το δει κάποιος εξωτερικός παρατηρητής θα νομίζει ότι είναι σύγκρουση συμφερόντων των 2 κλάδων για την "εκπαιδευτική πίτα". Δημόσια και ιδιωτική
Συμφέροντα κλάδων υπάρχουν παντού στην ελληνική κοινωνία
Εδώ όμως στην μέση είναι η εκπαίδευση και τα παιδιά, δηλαδή δεν θα πρέπει να μιλάμε με όρους αμιγούς συμφέροντος
Ποιο είναι το λογικό λοιπόν που αναγνωρίζει όλη η εκπαιδευτική κοινότητα;
Να υπάρχει εξεταζόμενο μάθημα Πληροφορικής για συναφείς σχολές, δηλαδή Πληροφορικής, ΗΜΜΥ, Μαθηματικών, Ηλεκτρονικής κτλ
Τι έγινε τελικά;
Υπάρχει εξεταζόμενο μάθημα μόνο για τις σχολές Πληροφορικής, από άσχετη κατεύθυνση  και μάλιστα η πρόσβαση σε πολλές από αυτές γίνεται και χωρίς εξέταση στην ΑΕΠΠ από Θετική
Γιατί έγινε αυτό;
Γιατί ο συνδυασμός Μαθηματικά-Φυσική-ΑΕΠΠ έπρεπε να μπει στην Θετική
Ποιο μάθημα έπρεπε να είναι εναλλακτικό με την Πληροφορική;
Η Χημεία
Και γιατί δεν έγινε αυτό;
Γιατί δεχτήκαμε ανηλεή και πολύ βρώμικο πόλεμο και γιατί κυρίως έδρασαν τα συμφέροντα
Ποια συμφέροντα;
Ρητορική η τελευταία ερώτηση

Η μεγάλη πλάκα είναι ότι ο Λοβέρδος δέχτηκε φοβερό πόλεμο από τους γνωστούς-άγνωστους σαν εκπρόσωπος συμφερόντων, ενώ το δίδυμο Κουράκη-Μπαλτά απέδωσε δικαιοσύνη μάλλον
Τα σπασμένα 15 υποτιθέμενων οδυνηρών ετών προσπαθούν να βγάλουν στην πλάτη μας και των μαθητών
15 έτη στα οποία είχαν φροντιστηριακές ώρες σε Α-Β-Γ Λυκείου, ακόμα και σε γυμνάσιο

ΥΓ. Συμφέρον μας είναι να μην υπάρχουν συμφέροντα. Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

tropheus

Συνάδελφε,

Είναι ξεκάθαρο ότι δεν υπάρχει πολιτική βούληση για να διορθωθεί αυτή η τεράστια στρέβλωση που ξεκίνησε επί Αρβανιτόπουλου σε μια περίοδο που προετοιμαζόταν η κατάργηση του κλάδου μας από την εκπαίδευση. Ευτυχώς αυτό απεφεύχθη με την καταλυτική παρέμβαση της τρόικας. Στη συνέχεια ο ΜΟΝΟΣ που προσπάθησε μέσα από ασφυκτικές πιέσεις να κάνει κάποιες διορθώσεις ήταν πράγματι ο Λοβέρδος. Οι επόμενοι απλώς μας αποτελείωσαν.

Τα τελευταία σχεδόν 3 χρόνια έχουν ειπωθεί πάρα πολλές λύσεις για το θέμα (π.χ να υπάρχουν 5 εξεταζόμενα μαθήματα). Δεν υπάρχει η βούληση. Δε μας ακούει κανένας. Δεν ασχολείται κανένας μαζί μας. Καθόμαστε και ασχολούμαστε με τους Χημικούς αντί να βγούμε προς τα έξω με δυνατή φωνή και να κατηγορήσουμε ευθέως τους πολιτικούς προϊσταμένους μας. Γιατί αυτοί μας εφεραν εδώ.

Το μόνο θετικό που βλέπω είναι ότι τελευταία η ΠΕΚΑΠ έχει αρχίσει να έχει πιο ξεκάθαρο λόγο και να λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Αυτό, όμως, δε φτάνει. Πρέπει και εμείς να οργανωθούμε και μέσα από τη δύναμη της πληροφορίας και των ψηφιακών μέσων να γίνουμε εφιάλτης για όλους αυτούς που μας ευνουχισαν και συνεχίζουν να το κάνουν.


thana$i$

Ένας Έλληνας αλλάζει τον κόσμο της Πληροφορικής

Και εμείς διαβουλευόμαστε με τα ζωντανά - θεσμοθετημένους συμβούλους.