Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

ntzios kostas

Παράθεση από: petrosp13 στις 31 Αυγ 2013, 06:54:22 ΜΜ
Οι Μαθηματικοί έχουν και την τελευταία κατεύθυνση και μάλιστα με εύκολη ύλη
Τους βολεύει να πάει εκεί ο πολύς κόσμος
Κάπου το έχω ξαναδεί αυτό.  :) :) :)
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

Αθανάσιος Πέρδος

Παράθεση από: tropheus στις 31 Αυγ 2013, 07:18:03 ΜΜ
Νάτα μας πάλι ... Όσο δεν αλλάζει αυτή η εικόνα θα συνεχίσουμε να τρώμε ξύλο ....

Αυτή η εικόνα είναι που μπορεί να αλλάξει την κατάσταση.
Μήπως να οργανώνονταν μία συλλογή υπογραφών (petition) σε ένα κείμενο της
μορφής:

Όχι στην υποβάθμιση της πληροφορικής στη β΄θμια εκπαίδευση. Όχι στην κατάργηση του μαθήματος της αλγοριθμικής από τις πανελλαδικές εξετάσεις. Όχι στην υποβάθμιση των σπουδών των τμημάτων πληροφορικής. Όχι στη μείωση των θέσεων εργασίας των αποφοίτων των τμημάτων πληροφορικής.

Στο κείμενο θα μπορούσε να ενσωματωθεί και τα επιχειρήματα που γράφονται σήμερα.

Από Δευτέρα όλοι θα είναι στις δουλειές τους. Πανεπιστημιακοί, φοιτητές, καθηγητές. Στέλνεται ένα e-mail σε όλους (ένας καθηγητής πανεπιστημίου μπορεί να στείλει σε όλους τους φοιτητές) και ζητείται η υπογραφή τους. Στα σχολεία το e-mail το βλέπουν πληροφορικοί. Το στέκι έχει λίστα, η ΠΕΚΑΠ έχει λίστα, η ΕΠΕ έχει λίστα, η ΕΤΠΕ έχει λίστα, οι σύμβουλοι έχουν λίστα, ο ένας μπορεί να το προωθήσει στον άλλο. Μπορεί να σταλεί και στην ΟΕΦΕ.
Έχω την αίσθηση ότι θα μαζευτεί ένας σεβαστός αριθμός υπογραφών μέσα σε δύο ημέρες που θα είναι ένα ισχυρό διαπραγματευτικό χαρτί.

Οι υπογραφές μαζί με την ανακοίνωση των ΑΝΕΛ για την πληροφορική και τις δηλώσεις του Κεδίκογλου (ΑΝΤ1) και του Νικηφόρου για το πανελλαδικό εξεταζόμενο που αντιδρά ο Υπουργός, ας τους δώσουν να καταλάβουν ότι πέρα απο αυτούς (ΝΔ) υπάρχουν και άλλοι που θα μπορούσε να ψηφίσει η κοινότητα των πληροφορικών. Φυσικά υπάρχουν και τα κόμματα της αριστεράς τα οποία έδειξαν και αυτά ενδιαφέρον.   

GEG

Παράθεση από: aperdos στις 31 Αυγ 2013, 08:22:01 ΜΜ
Αυτή η εικόνα είναι που μπορεί να αλλάξει την κατάσταση.
Μήπως να οργανώνονταν μία συλλογή υπογραφών (petition) σε ένα κείμενο της
μορφής:
.....
Στο κείμενο θα μπορούσε να ενσωματωθεί και τα επιχειρήματα που γράφονται σήμερα.
....

Δεν καταλαβαινουν αυτοί απο αυτά....
Ο Αρβανιτόπουλος είναι φασιστοειδές πρώτης γραμμής.
Η διαπλοκή και το αλισβερίσι επανέκαμψαν σε όλο τους το μεγαλείο...
Hey! It compiles! Ship it! :-)

Αθανάσιος Πέρδος

Μάζεψε εσύ υπογραφές, βάλε μέσα τις οικογένειες τους, κάνε αναγωγή σε ψήφους και ποσοστό επί των εγκύρων και θα δεις αν καταλαβαίνουν ή όχι.

Η αλλαζονεία τους βασίζεται στην δικιά μας ανοχή.

Vagelis

Εγώ θα έλεγα να γραφτεί ένα email με τις θέσεις και τους λόγους για τους οποίους πρέπει να εξετάζεται πανελλαδικά το μάθημα και να σταλεί σε όλους τους βουλευτές της επιτροπής μορφωτικών υποθέσεων που θα το συζητήσουν αύριο Δευτέρα. Τα mail τους είναι εδώ: http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikes-Epitropes/CommiteeDetailView?CommitteeId=75a12105-a637-4b49-9a8b-09819965ef49&period=e0cea994-768e-4458-9bd1-afccfd7d2fbd
Εννοείται ότι όποιος γνωρίζει κάποιον απ' αυτούς μιλάει.....

Αθανάσιος Πέρδος

Αν έχεις και τις υπογραφές μιλάς διαφορετικά.

apom

Παράθεση από: balatsa στις 30 Αυγ 2013, 09:08:44 ΜΜ
Καλησπέρα σε όλους. Τον τελευταίο καιρό έχω δώσει και εγώ τον αγώνα μου (mails,τηλεφωνα, κτλ) όπως και οι περισσότεροι εδω μέσα. Σας παρακολουθώ συνεχώς χωρίς να γραφώ τις ενέργειες που έχω κάνει λογω κατασκοπίας που υπάρχει στο site. Εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα πράγμα που σημαίνει ότι σε δυο χρόνια θα είμαι ΑΝΕΡΓΟΣ.
Στο θέμα μας τώρα.
Κατάφερα μετά από χιλιάδες τηλέφωνα και προσπάθειες να έχω αύριο συνάντηση αυτοπροσώπως με δυο βουλευτές (μελή της επιτροπής μορφωτικών και σε διαφορετικές ώρες στα γραφεία τους) με σκοπό να τους γνωστοποιήσω το θέμα. Μην σας φαίνεται τρελό δεν έχουν ακούσει τίποτα και μου το είπαν οι ίδιοι σε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί τους.

Θα ήθελα όσοι μπορείτε να μου στείλετε μαζεμένες τις επιστολές των πανεπιστημιακών και οποιαδήποτε άλλη επίσημη επιστολή υπάρχει με σκοπό να φτιάξω ένα φάκελο να τους τα δώσω αύριο εγώ με τα χεράκια μου γιατί δεν πιστεύω κανέναν πλέον.
Αν υπάρχει κάτι ακόμα που θα θέλατε να τονίσω στην αυριανή συνάντηση να μου το πείτε.
Τις επιστολές να μου τις στείλετε με ΠΜ.

Συγγνώμη δεν μπορώ να ανακοινώσω δημόσια τι γίνεται διότι μας παρακολουθούν και δεν μπορώ να κάνω τίποτα γιατί μας προλαβαίνουν όπου και να έχω πάει.

Προς τον κύριο Τσιωτακη
Στείλτε μου ΠΜ με το τηλέφωνο σας να σας καλέσω εγώ για να σας ενημερώσω σχετικά με τις ενέργειες που πιστεύω πως πρέπει να γίνουν.

Συνάδελφε υποτίθεται θα είχες κάποια συνάντηση σήμερα με 2 βουλευτές της μορφωτικής και ζήταγες πληροφορίες. Εχουμε κάποιο νέο;

Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: apom στις 31 Αυγ 2013, 08:55:01 ΜΜ
Συνάδελφε υποτίθεται θα είχες κάποια συνάντηση σήμερα με 2 βουλευτές της μορφωτικής και ζήταγες πληροφορίες. Εχουμε κάποιο νέο;

Συνάδελφοι, συγνώμη που επεμβαίνω... Μήπως θα ήταν καλύτερα να μην ενημερωθούμε;  :-X

apom

Παράθεση από: Σπύρος Δουκάκης στις 31 Αυγ 2013, 09:07:38 ΜΜ
Συνάδελφοι, συγνώμη που επεμβαίνω... Μήπως θα ήταν καλύτερα να μην ενημερωθούμε;  :-X

Καταλαβαίνω το νόημα της ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ενημέρωσης... ίσως να υπήρχε επικοινωνία μέσω κάποιας λίστας μελών που έχουν εγγραφεί τουλάχιστον πριν το καλοκαίρι;

NiColas1957


Σπύρος Δουκάκης

Παράθεση από: apom στις 31 Αυγ 2013, 09:11:37 ΜΜ
Καταλαβαίνω το νόημα της ΜΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ενημέρωσης... ίσως να υπήρχε επικοινωνία μέσω κάποιας λίστας μελών που έχουν εγγραφεί τουλάχιστον πριν το καλοκαίρι;

6 μέρες μένουν. Ας κάνουμε όλοι υπομονή. Ας αγωνιστούμε με σκοπό να αλλάξουμε την κατάσταση.
Πλησιάζουμε τους βουλευτές της επιτροπής και του θερινού τμήματος. Ακόμα και να μην τους ξέρουμε, παίρνουμε τηλέφωνο, ζητάμε συνάντηση και μιλάμε μαζί τους (σε φάκελο το υλικό) χρησιμοποιώντας τα επιχειρήματα που έχουμε.

NiColas1957

•  There is a need to improve understanding in schools of the nature and scope of Computing. In particular there needs to be recognition that Computer Science is a rigorous academic discipline of great importance to the future careers of many pupils. The status of Computing in schools needs to be recognised and raised by government and senior management in schools.

•  Every child should have the opportunity to learn Computing at school, including exposure to Computer Science as a rigorous academic discipline.

http://royalsociety.org/education/policy/computing-in-schools/report/


NiColas1957

Imagine the dramatic change which could be possible in just a few years, once we remove the roadblock of the existing ICT curriculum.

Instead of children bored out of their minds being taught how to use Word and Excel by bored teachers, we could have 11-year-olds able to write simple 2D computer animations using an MIT tool called Scratch.

By 16, they could have an understanding of formal logic previously covered only in University courses and be writing their own Apps for smartphones.

Bill Mitchell, Director British Computer Society (BCS) Academy of Computing, said:
It is essential we teach our children how to create digital technology and software for themselves. BCS therefore welcomes this proposal as a significant first step towards that goal.
Good schools will now be free to teach the underpinning principles and concepts of Computer Science through imaginative and rigorous curricula such as the Computing At School curriculum, which is endorsed by both Microsoft and Google.
https://www.gov.uk/government/news/harmful-ict-curriculum-set-to-be-dropped-to-make-way-for-rigorous-computer-science

Από το 2014 τα αλλάζουν ΟΛΑ , γιατί βαρέθηκαν να μαθαίνουν M$_Office  και κατάλαβαν ότι το πρόγραμμα σπουδών στα σχολεία πρέπει να μαθαίνει τα παιδιά πώς να προγραμματίζουν και να δημιουργούν δικές τους εφαρμογές και όχι απλά να είναι χρήστες.  Το έκαναν το λάθος, το πλήρωσαν και τώρα Προχωράνε με Προγραμματισμό στα σχολεία.
Εμείς εδώ .........  Πέρυ και Κάτια

balatsa

#3373
Λοιπόν έγινε μόνο η μια συνάντηση δυστυχώς. Αλλά ευτυχώς αυτήν η συνάντηση τα πήγε πολύ καλά σε σχέση με αυτά που μου είπε.( δηλαδή μας υποστηρίζει ας πούμε). Μεγάλη σε διάρκεια περίπου 1 ώρα.

Πλέον μας ακούνε παντού και αυτό είναι καλό. Το σίγουρο είναι ότι ακόμα το συζητάνε και αυτό θα είναι το θέμα αυτή την εβδομάδα. Μην σταματάτε καθόλου. Τώρα είναι η καλύτερη στιγμή για πιέσεις.

Δυστυχώς το γραφείο του δευτέρου και σημαντικότερου ήταν κλειστό!!!!! Τον λόγο δεν τον έχω μάθει αλλά από εκείνη την στιγμή έχω κουνήσει γη και ουρανό για να έρθω σε επικοινωνία μαζί του αλλά τζίφος. επαρχεία όλοι γνωστοί.
Παραδόθηκε και ο φάκελος με όλα τα απαραίτητα έγγραφα και έχουμε και συνεχεία. μόνο αυτά μπορώ να πω τώρα, συνεχίζουμε όπως μπορεί ο καθένας.

Αλλά θα πω κάτι στα ίσια για πολλούς από εδώ μέσα...
Στην συζήτηση που είχα καθόμουν κάπως διαγώνια και μπορούσα να δω  την οθόνη του υπολογιστή.
Μου λέει πως δέχεται παρά πολλά email για αυτό το θέμα και όπως κάνει κλικ στα εισερχόμενα προλαβαίνω και περνώ μια ματιά. Ήταν φουλ χημικά.
Και σκέπτομαι εγώ, είναι δυνατόν να μην στέλνουμε εμείς τα περισσότερα (ΙΤ Τech και καλά), να μην τους έχουμε πάρει τηλέφωνα ο κάθε ένας από μας και οι άλλοι τα κάνουν όλα στο φουλ. Για πάρτε λίγο μπροστά μερικοί γιατί τώρα κάθεστε στο καναπέ και ο κώλος μια χαρά αλλά σύντομα θα πάρει φωτιά και τότε να σας δω.
Τι ψυχή έχει ένα τηλέφωνο και ένα email, ε;
Ο αγών συνεχίζεται.
Πυρ κατά βούληση.
έγινε αλλαγή στο κείμενο λόγω rouf.
Όποιος πρόλαβε το είδε. Πάμε δυνατά.
Μπαλατσός Θωμάς
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Παράθεση από: balatsa στις 31 Αυγ 2013, 10:13:26 ΜΜ

Μου λέει πως δέχεται παρά πολλά email για αυτό το θέμα και όπως κάνει κλικ στα εισερχόμενα προλαβαίνω και περνώ μια ματιά. Ήταν φουλ χημικά.


Και τι ζητάνε δηλαδή οι Χημικοί στα mail;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής