Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

nikosx

Και η απάντηση του Υπουργείου στο πρωτοσέλιδο θα είναι 'μα πρέπει να είναι γενικής παιδείας για αυτό θα το βάλουμε 2ωρο γενικής στη Γ έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μάθουν Πληροφορική'
Εκεί τώρα τι να απαντήσεις;
Αυτή είναι και η πιο μεγάλη παγίδα, που τη βλέπουμε μπροστά μας αλλά είναι τόσο δύσκολο να την αποφύγεις.
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

AlexPapplir

Παράθεση από: nikosx στις 25 Αυγ 2013, 04:04:50 ΜΜ
Και η απάντηση του Υπουργείου στο πρωτοσέλιδο θα είναι 'μα πρέπει να είναι γενικής παιδείας για αυτό θα το βάλουμε 2ωρο γενικής στη Γ έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μάθουν Πληροφορική'
Εκεί τώρα τι να απαντήσεις;
Αυτή είναι και η πιο μεγάλη παγίδα, που τη βλέπουμε μπροστά μας αλλά είναι τόσο δύσκολο να την αποφύγεις.

Ναί! να είναι γενικής παιδείας για όλους!  (Επιστήμη Υπολογιστών)

και Πανελλαδικά εξεταζόμενο για όσους προορίζονται για Πολυτεχνικές, μαθηματικές, Πληροφορικής, Αυτοματισμού, κλπ σχολές (Αλγοριθμική)

nikosx

αυτό το 2ωρο στη Γ θα μας καταστρέψει συνάδελφοι (πρέπει να παραδεχτούμε ότι ήταν κίνηση ματ του Υπουργείου και δεν την περιμέναμε κιόλας)
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

P.Tsiotakis

Για αυτο πάμε ένα επίπεδο πίσω, στο ότι το σχέδιο εισαγωγής είναι αδιέξοδο
και δεν καλύπτει το προφανές: ίση μεταχείριση των θετικών γνωστικών αντικειμένων

προς ένα (πραγματικά) ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

AlexPapplir

Παράθεση από: nikosx στις 25 Αυγ 2013, 04:08:33 ΜΜ
αυτό το 2ωρο στη Γ θα μας καταστρέψει συνάδελφοι (πρέπει να παραδεχτούμε ότι ήταν κίνηση ματ του Υπουργείου και δεν την περιμέναμε κιόλας)

ολοι στη συγκέντρωση της Τετάρτης με συνθήματα! 

Δεν θέλουμε τυράκι στο ψωμί μας ένα δίωρο "η ώρα του παιδιού"

Θέλουμε Σοβαρα Μαθήματα Που Χαράζουν το Μέλλον = ΑΛΓΟΡΙΘΜΙΚΗ για τους αυριανούς Επιστήμονες! Βοά η πανεπιστημιακή κοινότητα!!!

ακόμα και συνθήματα = πυροτεχνήματα. Ο Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Δεν  θα Ξαναδεί Χημεία στη Ζωή του!

AlexPapplir

Η ΠΕΚΑΠ να φροντίσει να διαδοθεί εγκαίρως σε δημοσιογράφους, εφημερίδες, TV, η παράσταση διαμαρτυρίας.

Ανδρέας Φαρμακόρης

Δεν μπορεί να φτιαχτεί μία αφισούλα για την παρασταση διαμαρτυριας;  Θα διαδωθει πολυ καλυτερα στο internet.  Εχουμε πολυ καλους καλλιτεχνες στο στεκι.  ;)   Θυμιζω μια παλαιοτερη αφισα.
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

P.Tsiotakis

Ταυτόχρονα με τις ενέργειες σε εξέλιξη πρέπει κατά τη γνώμη μου

ΟΛΕΣ οι Ενώσεις μας σε συνεργασία με Ακαδημαϊκούς
να συγκροτήσουν μια Ομάδα που θα απαιτήσει συνάντηση με τον Υπουργο Παιδείας, τον Πρωθυπουργό της χώρας και πιθανώς τον Υπουργό Ανάπτυξης

και θα τους εξηγήσουν την υπόθεση καταγγέλοντας τη συνεχή προσπάθεια μείωσης της Επιστήμης μας από όσους έχουν κάνει το ΙΕΠ, τους Θεσμούς και τον 5ετή διάλογο κουρελόχαρτα.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

ΥΓ: στους ακαδημαϊκούς δείξτε τί έγραψαν για αυτούς οι συνάδελφοί τους της ΕΕΧ

GEG

#2198
Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Αυγ 2013, 04:09:31 ΜΜ
Για αυτο πάμε ένα επίπεδο πίσω, στο ότι το σχέδιο εισαγωγής είναι αδιέξοδο
και δεν καλύπτει το προφανές: ίση μεταχείριση των θετικών γνωστικών αντικειμένων

προς ένα (πραγματικά) ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ

Μια και το υπουργείο ευαγγελίζεται στο νέο νομοσχέδιο την εξειδίκευση στην Γ λυκείου με απώτερο σκοπό την προετοιμασία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΑΤΕΙ δεν θα πρέπει λοιπόν (ερώτηση) οι εισαγόμενοι σε σχολές πληροφορικής η σχολές με κορμό μαθημάτων πληροφορικής (π.χ. μαθηματικοί , τοπογράφοι κ.λ.π ) να έχουν εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στην πληροφορική (Αλγοριθμική)
1. οι οποίες δεν θα προσφέρονται σε ένα σαφώς υποβαθμισμένο μάθημα Γενικής παιδείας
     (οι απαιτήσεις στα ΑΕΙ πληροφορικής είναι όλο και μεγαλύτερες) και
2. οι οποίες δεν θα είναι απαραίτητες π.χ. σε μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης ????

Ποιά είναι η λύση?
Πανελλαδικά Εξεταζόμενο μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών
ΟΧΙ στην υποβάθμιση της πληροφορικής στο ΛΥΚΕΙΟ
Hey! It compiles! Ship it! :-)

lkt

Παράθεση από: nikosx στις 25 Αυγ 2013, 04:04:50 ΜΜ
Και η απάντηση του Υπουργείου στο πρωτοσέλιδο θα είναι 'μα πρέπει να είναι γενικής παιδείας για αυτό θα το βάλουμε 2ωρο γενικής στη Γ έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μάθουν Πληροφορική'
Εκεί τώρα τι να απαντήσεις;
Αυτή είναι και η πιο μεγάλη παγίδα, που τη βλέπουμε μπροστά μας αλλά είναι τόσο δύσκολο να την αποφύγεις.
Υπάρχει λύση. Απορρίπτεις το δίωρο!

P.Tsiotakis

Παράθεση από: GEG στις 25 Αυγ 2013, 04:50:26 ΜΜ
Μια και το υπουργείο ευαγγελίζεται στο νέο νομοσχέδιο την εξειδίκευση στην Γ λυκείου με απώτερο σκοπό την προετοιμασία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΑΤΕΙ δεν θα πρέπει λοιπόν (ερώτηση) οι εισαγόμενοι σε σχολές πληροφορικής η σχολές με κορμό μαθημάτων πληροφορικής (π.χ. μαθηματικοί , τοπογράφοι κ.λ.π ) να έχουν εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στην πληροφορική (Αλγοριθμική)
1. οι οποίες δεν θα προσφέρονται σε ένα σαφώς υποβαθμισμένο μάθημα Γενικής παιδείας και
2. οι οποίες δεν θα είναι απαραίτητες σε μαθητές θεωρητικής κατεύθυνσης ????


αν ειναι ετσι τοτε να κανουν Επιστημη Υπολογιστων οσοι πανε για εκει
και Επιστήμη Υπολογιστων light οι υπόλοιποι

ή να εξετάζονται ΟΛΟΙ πανελλαδικα το μαθημα που σχεδιαζει το υπουργειο, ακομη και αυτοι που στοχευουν σε θεωρητικες σχολες

lkt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Αυγ 2013, 04:56:35 ΜΜ
αν ειναι ετσι τοτε να κανουν Επιστημη Υπολογιστων οσοι πανε για εκει
και Επιστήμη Υπολογιστων light οι υπόλοιποι

ή να εξετάζονται ΟΛΟΙ πανελλαδικα το μαθημα που σχεδιαζει το υπουργειο, ακομη και αυτοι που στοχευουν σε θεωρητικες σχολες
Αυτό ακριβώς εννοώ. Απορρίπτεις το ξεκάρφωτο δίωρο με τα επιχειρήματα που αναφέρεις! Το απορρίπτεις όμως! Και να δούμε μετά τι θα μας πουν!

AlexPapplir

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Αυγ 2013, 04:47:56 ΜΜ
Ταυτόχρονα με τις ενέργειες σε εξέλιξη πρέπει κατά τη γνώμη μου

ΟΛΕΣ οι Ενώσεις μας σε συνεργασία με Ακαδημαϊκούς
να συγκροτήσουν μια Ομάδα που θα απαιτήσει συνάντηση με τον Υπουργο Παιδείας, τον Πρωθυπουργό της χώρας και πιθανώς τον Υπουργό Ανάπτυξης

και θα τους εξηγήσουν την υπόθεση καταγγέλοντας τη συνεχή προσπάθεια μείωσης της Επιστήμης μας από όσους έχουν κάνει το ΙΕΠ, τους Θεσμούς και τον 5ετή διάλογο κουρελόχαρτα.

Παναγιώτης Τσιωτάκης

ΥΓ: στους ακαδημαϊκούς δείξτε τί έγραψαν για αυτούς οι συνάδελφοί τους της ΕΕΧ

+++++++++++++++

P.Tsiotakis

Παράθεση από: lkt στις 25 Αυγ 2013, 05:04:03 ΜΜ
Αυτό ακριβώς εννοώ. Απορρίπτεις το ξεκάρφωτο δίωρο με τα επιχειρήματα που αναφέρεις! Το απορρίπτεις όμως! Και να δούμε μετά τι θα μας πουν!

Φίλε πιστεύεις οτι θα ειναι εξεταζόμενο το μάθημα που διαρρέουν;

lkt

Παράθεση από: Παναγιώτης Τσιωτάκης στις 25 Αυγ 2013, 05:05:22 ΜΜ
Φίλε πιστεύεις οτι θα ειναι εξεταζόμενο το μάθημα ;
Όπως έχουν τα πράγματα αυτή τη στιγμή, όχι δεν το πιστεύω. Γι' αυτό και λέω, μήπως πρέπει να τους "εκβιάσουμε" εμείς, ώστε να γίνει;