Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: kostaskls στις 21 Αυγ 2013, 04:45:39 ΜΜ
...
Ποιος Διευθυντής θα τολμήσει να χωρίσει τα τμήματα με βάση το μάθημα Επιλογής από
τη στιγμή που έτσι και χωριστούν στην Α' αλλαγές δεν γίνονται στη Β' και στη Γ'.
...
Κώστα, από που προκύπτει αυτό; Και σήμερα στην Α' τα τμήματα - λόγω μη ύπαρξης μαθήματος επιλογής - είναι αλφαβητικά, ενώ στις Β' και Γ' χωρίζονται με βάση το μάθημα επιλογής.  Τα τμήματα στη νέα Α' θα χωρίζονται με βάση το μάθημα επιλογής, είναι δυνατόν να υπάρχουν 3 εργαστήρια σε ένα σχολείο; (Αν μιλάμε για εργαστηριακό μάθημα βέβαια).

chrisk

#1712
δηλαδη στην ουσια δεν βγηκε ποτε.....και μεσα σε ολο αυτον τον χαμο, σου ζητανε να κανεισ και αιτηση μεταταξης...χαχαχχα

τρια πουλακια καθονταν, τρεις λαλουν και δυο χορευουν , ενα μπ..δελο ειμαστε-ενα μπ..δελο ειμαστε....

Ανδρέας Φαρμακόρης

Στο σχολείο μου κάθε χρόνο αναγκάζονται μαθητές να αλλάξουν την επιλογή τους (να φυγουν απο πληροφορικη) γιατί δεν μπορεί να γίνει παραπάνω από ένα τμήμα επιλογής στην Β' Λυκείου (με το ισχύον πρόγραμμα).  Στην Γ' Λυκειου το ωρολόγιο επέτρεπε να γίνουν δύο τμήματα.  Να σημειώσω πως το σχολείο έχει έναν πληροφορικό. 
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

kostaskls

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 21 Αυγ 2013, 04:51:35 ΜΜ
Κώστα, από που προκύπτει αυτό; Και σήμερα στην Α' τα τμήματα - λόγω μη ύπαρξης μαθήματος επιλογής - είναι αλφαβητικά, ενώ στις Β' και Γ' χωρίζονται με βάση το μάθημα επιλογής.  Τα τμήματα στη νέα Α' θα χωρίζονται με βάση το μάθημα επιλογής, είναι δυνατόν να υπάρχουν 3 εργαστήρια σε ένα σχολείο; (Αν μιλάμε για εργαστηριακό μάθημα βέβαια).

Σήμερα αυτό που ισχύει είναι ότι στη Β' όταν είναι η ώρα της Επιλογής τότε μόνο εκείνη την ώρα
οι μαθητές χωρίζονται σε τμήματα επιλογής.
Στη γενική παιδεία συνεχίζουν να είναι αλφαβητικά ολόκληρη η Τάξη.
Τα τμήματα γενικής της νέας Α' θα χωριστούν αλφαβητικά. Από τις επιλογές που θα κάνουν,
στις ώρες των επιλογών θα πάνε στα τμήματά τους.
Το πρόβλημα προκύπτει από το 35ωρο δυστυχώς. Αν δεν ήταν αυτό τότε τις τελευταίες ώρες θα μπορούσε
ο ίδιος καθηγητής σε διαφορετικές ημέρες να κάνει όλα τα τμήματα επιλογής (στο εργαστήριο).
Τώρα με αυτό το πρόγραμμα θα δημιουργηθεί το πρόβλημα που περιγράφω.
Για να κάνει όλα τα τμήματα ένας καθηγητής πρέπει
τα τμήματα γενικής παιδείας της Α' να χωριστούν με βάση το μάθημα Επιλογής που θα επιλέξουν.
Αλλά αυτό πιθανώς θα καταστρατηγεί την απόλυτη αλφαβητιή σειρά.
Οι άνθρωποι δυστυχώς δεν έχουν καμία επαφή με την σχολική τάξη και από εκεί ξεκινούν όλα τα προβλήματα!

Vasilis Sp.

Ο Νόμος αναφέρει ότι ο χωρισμός των μαθητών στην Α' και Β' γίνεται αλφαβητικά. Αφήνει όμως και ένα παραθυράκι ακριβώς για την επίλυση τέτοιου είδους προβλημάτων, δηλαδή ο χωρισμός να γίνει με βάση το επιλεγόμενο (αυτό κυρίως για τη Γ'). Όμως σε πολλά σχολεία
ο χωρισμός γινόταν στην Α', Β' και Γ' με βάση το επιλεγόμενο. Πιστεύω ότι αυτό θα γίνει και τώρα.

Katsadouros_Dhm

Παράθεση από: Ανδρέας Φαρμακόρης στις 21 Αυγ 2013, 04:55:28 ΜΜ
Στο σχολείο μου κάθε χρόνο αναγκάζονται μαθητές να αλλάξουν την επιλογή τους (να φυγουν απο πληροφορικη) γιατί δεν μπορεί να γίνει παραπάνω από ένα τμήμα επιλογής στην Β' Λυκείου (με το ισχύον πρόγραμμα).  Στην Γ' Λυκειου το ωρολόγιο επέτρεπε να γίνουν δύο τμήματα.  Να σημειώσω πως το σχολείο έχει έναν πληροφορικό. 
Ανδρέα, στο δικό μου σχολείο έχει τεθεί το θέμα πριν από χρόνια και είπαμε ότι πρέπει να χωρίζονται τα τμήματα με βάση το μάθημα επιλογής αν είναι παραπάνω από ένα τμήμα πληροφορικής σε μια τάξη(που πάντα είναι).
Πώς θα μπαίνουν στο εργαστήριο σε άλλη περίπτωση ή αν είναι ένας μόνο πληροφορικός; Είναι αδύνατον. Και όλοι το έχουν αποδεχθεί. Να ζητήσεις και συ το ίδιο. Το μάθημα είναι εργαστηριακό. Όλα τα τμήματα πληροφορικής και για όλες τις ώρες τους πρέπει να έχουν πρόσβαση στο εργαστήριο.

Παράθεση από: Vasilis Sp. στις 21 Αυγ 2013, 05:01:32 ΜΜ
Ο Νόμος αναφέρει ότι ο χωρισμός των μαθητών στην Α' και Β' γίνεται αλφαβητικά. Αφήνει όμως και ένα παραθυράκι ακριβώς για την επίλυση τέτοιου είδους προβλημάτων, δηλαδή ο χωρισμός να γίνει με βάση το επιλεγόμενο (αυτό κυρίως για τη Γ'). Όμως σε πολλά σχολεία
ο χωρισμός γινόταν στην Α', Β' και Γ' με βάση το επιλεγόμενο. Πιστεύω ότι αυτό θα γίνει και τώρα.

Σωστός. Αλφαβητικά θα χωριστούν τα τμήματα ανά επιλογή!!

Αλλά ας κλείσουμε τώρα αυτήν την παρένθεση τα θέματα που μας καίνε είναι άλλα!

pgrontas

Παράθεση από: Katsadouros_Dhm στις 21 Αυγ 2013, 05:02:53 ΜΜ
Ανδρέα, στο δικό μου σχολείο έχει τεθεί το θέμα πριν από χρόνια και είπαμε ότι πρέπει να χωρίζονται τα τμήματα με βάση το μάθημα επιλογής αν είναι παραπάνω από ένα τμήμα πληροφορικής σε μια τάξη(που πάντα είναι).
Πώς θα μπαίνουν στο εργαστήριο σε άλλη περίπτωση ή αν είναι ένας μόνο πληροφορικός; Είναι αδύνατον. Και όλοι το έχουν αποδεχθεί. Να ζητήσεις και συ το ίδιο. Το μάθημα είναι εργαστηριακό. Όλα τα τμήματα πληροφορικής και για όλες τις ώρες τους πρέπει να έχουν πρόσβαση στο εργαστήριο.
Σωστός. Αλφαβητικά θα χωριστούν τα τμήματα ανά επιλογή!!

Αλλά ας κλείσουμε τώρα αυτήν την παρένθεση τα θέματα που μας καίνε είναι άλλα!

Το ίδιο πρόβλημα με την Β Λυκείου είχα και εγώ πολλά χρόνια. Το έψαξα και η απάντηση από Δνση και Σύμβουλο είναι η εξής:
Είναι καθαρά απόφαση του Δντή.

Φυσικά η απόφαση του Δντη μου είναι να βάζει όσα παιδιά διαλέγουν πληροφορική να έχουν και Β' Επιλογή. Οπότε γίνεται κλήρωση γιατί κάθε χρόνο υπάρχει ενδιαφέρον από καμιά 50αριά. Όταν συμπληρωθεί το νούμερο 24 (ώστε να μπαινουν δύο καθηγητές), οι υπόλοιποι πάνε στην δεύτερη επιλογή. 

Τέλος πάντων, μία άλλη λύση είναι να γίνουν 2 τμήματα τα οποία θα κάνουν εναλλάξ θεωρία εργαστήριο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

kadafi

Θελω να πιστευω οτι το μαθημσ πληροφορικης που θα ειναι στη Γ θα ειναι 6ωρο οπως και η χημεια. Αυτο λεει η κοινη λογικη αλλα στο Υπουργειο επικρατει η παραφροσυνη! Παντως δεν πρεπει να υπαρχει εφησυχασμος ακομα κ αν τα πραγματα παρουν θετικη τροπη για εμας. Το φετινο χαστουκι πρεπει να το εχουμε παντα στο νου μας και να ειμαστε  ενωμενοι.
Ελευθερίου Κωστής
Μηχανικός Υπολογιστών
Καθηγητής Πληροφορικής (ΠΕ20)

lkt

Παράθεση από: kadafi στις 21 Αυγ 2013, 05:23:09 ΜΜ
Θελω να πιστευω οτι το μαθημσ πληροφορικης που θα ειναι στη Γ θα ειναι 6ωρο οπως και η χημεια. Αυτο λεει η κοινη λογικη αλλα στο Υπουργειο επικρατει η παραφροσυνη! Παντως δεν πρεπει να υπαρχει εφησυχασμος ακομα κ αν τα πραγματα παρουν θετικη τροπη για εμας. Το φετινο χαστουκι πρεπει να το εχουμε παντα στο νου μας και να ειμαστε  ενωμενοι.
Λογικά αν μπει θα είναι 6ωρο. Εκτός αν δούμε θεαματικές ανατροπές και πάμε στη λογική των 5 μαθημάτων, ώστε να μην περιορίζονται τόσο πολύ οι επιλογές των παιδιών.

pthomop

Δεν πιστέυω κανεναν τους. Οι άνθρωποι μας δουλεύουν ασχημα. Ο Κεδικογλου τοκανε για ψηθηρικούς σκοπούς. Δεν θα περάσει η άποψη του. Και μετα θα ρίχνει κροκοδείλια δάκρυα πως έκανε οτι μπορουσε αλλά η επιτροπή δεν συμφώνησε. Το πρόγραμμα που ανακοινώθηκε για το γυμνάσιο τα λεει ολα. Δεν μας θελουν στην εκπαίδευση. Παρτε το χαμπάρι. Μην εφησυχάσουμε και μην πεσουμε στην παγιδα τους. Πρεπει να συνεχισουμε τον αγωνα μας μεχρι να δουμε μαθηματα γεν. παιδειας στην Α και στη Β Λυκειου και εξεταζομενο στη Γ.
Το μάθημα μας στην Γ Γυμνασίου δεν ήταν δίωρο; Μόνο σε Α και Β είχα κάνει μεχρι τώρα που μοιραζόμασταν το τμημα με τους τεχνολογους.

Obelix

Συμφωνώ απόλυτα με όσους είπαν παραπάνω ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο, αν δεν το δούμε ψηφισμένο, ή ακόμη καλύτερα εφαρμοζόμενο.
Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει τώρα να κορυφώσουμε την  ένταση προσπάθειας,παντού.Από συζητήσεις μέχρι επιστολές, e-mails κτλ, σχόλια και προφανώς επίσημες κινήσεις από τις ενώσεις. Είχα ξαναγράψει, έχω την πίστη ότι η σφυγμομέτρηση της κοινής γνώμης μετράει και πρέπει να προσπαθήσουμε (εκτός των άλλων) να καταλάβει ο κόσμος τη σημασία της ύπαρξης Πληροφορικής στο Λύκειο. Κάποια στιγμή πρέπει να εδραιωθεί η σημασία αυτή στις συνειδήσεις ΟΛΩΝ.

Ζητάμε το αυτονόητο, δεν τίθεται θέμα κόντρας μεταξύ κλάδων. Απέναντί μας όμως, είναι όσοι εκφράζουν θέσεις και απόψεις αντίθετες του αυτονόητου, πιπιλώντας,  είτε εσκεμμένα είτε λόγω άγνοιας, την καραμέλα περί μή επιστημονικής υπόστασης της Πληροφορικής....

Vasilis Sp.

Συνάδελφοι στο http://www.pde.gr/index.php?topic=29279.msg701471;topicseen#new προσέξτε την "επίθεση" που δεχόμαστε από τον manos3012.

NiColas1957

Παράθεση από: Vasilis Sp. στις 21 Αυγ 2013, 05:47:24 ΜΜ
Συνάδελφοι στο http://www.pde.gr/index.php?topic=29279.msg701471;topicseen#new προσέξτε την "επίθεση" που δεχόμαστε από τον manos3012.


"τα κομπιουτερ κανουν τα παιδια χαζα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Επειδη θελουν να χουν δουλεια μερικοι δηλαδη,φορτωνουν το προγραμμα
απ το Υπουργειο για να τα χουν καλα με αυτους. Αυτη ειναι η αληθεια και πειτε οτι
θελετε.Δεν ειστε καν εκπαιδευτικοι οι πληροφορικοι.
Θα επρεπε να ειναι καραρτιση απλως"

καραρτιση ........ Σκεφτόταν «Καρατόμηση» και μπερδεύτηκε :)

pthomop

Παράθεση από: NiColas1957 στις 21 Αυγ 2013, 05:59:45 ΜΜ
"τα κομπιουτερ κανουν τα παιδια χαζα. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΑ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Επειδη θελουν να χουν δουλεια μερικοι δηλαδη,φορτωνουν το προγραμμα
απ το Υπουργειο για να τα χουν καλα με αυτους. Αυτη ειναι η αληθεια και πειτε οτι
θελετε.Δεν ειστε καν εκπαιδευτικοι οι πληροφορικοι.
Θα επρεπε να ειναι καραρτιση απλως"

καραρτιση ........ Σκεφτόταν «Καρατόμηση» και μπερδεύτηκε :)
Να του πιασει ιο ο υπολογιστης, Να του κανει format ο συναδελφος Πληροφορικος του σχολειου του και να του παρει 120 € για τη δουλεια. Μονο ετσι θα μας εκτιμησει το ταγαρι. Ελπιζω η καταρα μου να πιάσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!