Σωστό ή Λάθος?

Ξεκίνησε από Ευελίνα Αθανασοπούλου, 19 Απρ 2006, 11:18:28 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Ευελίνα Αθανασοπούλου

Δίνονται οι εξής ερωτήσεις από Διαγωνισμό προσομοίωσης. Σωστό ή Λάθος;
1. Ο προγραμματισμός στον οποίο η δυνατότητα ενεργοποίησης λειτουργιών ενός προγράμματος γίνεται με την εκτέλεση πολλών γεγονότων ονομάζεται οδηγούμενος από το γεγονός.
Σύμφωνα με το βιβλίο επειδή αναφέρει τη λέξη πολλών γεγονότων είναι λάθος. Όμως γνωρίζουμε ότι στην πράξη μπορούμε να εκτελέσουμε δύο γεγονότα για να εκτελεσθεί μία λειτουργία. Κατά τη γνώμη μου το θέμα αυτό δεν είναι καλά διατυπωμένο και συντελεί στην παπαγαλία και όχι στην ουσία. 
2. Η άπληστη μέθοδος αποτελεί μία από τις κυριότερες τεχνικές λύσης ενός προβλήματος.
Αποτελεί πράγματι μια από τις τεχνικές λύσεις αλλά μία από τις κυριότερες; Ποιος το λέει αυτό;

evry

 Για το 1) δε νομίζω ότι χρειάζεται σχολιασμό. Είναι από τις ερωτήσεις που μετατρέπουν το μάθημα από Σχεδίαση Αλγορίθμων σε ιστορία. Όλο το 6ο κεφάλαιο προωθεί την παπαγαλία και δεν προσφέρει καμία σημαντική γνώση στους μαθητές.

Το 2) τώρα όσο και αν σου φαίνεται παράξενο δεν είναι μια από τις κυριότερες τεχνικές επίλυσης προβλημάτων αλλά Η ΚΥΡΙΟΤΕΡΗ. Τι σημαίνει άπληστη μέθοδος; Ο εξαντλητικός έλεγχος (brute force) όλων των δυνατών λύσεων ενός προβλήματος με σκοπό την εύρεση μιας (ή της καλύτερης) λύσης.
      Αυτός δεν είναι και ο μόνος τρόπος επίλυσης που χρησιμοποιούν τα παιδιά; Για παράδειγμα η σειριακή αναζήτηση που είναι εντός ύλης είναι κλασικό παράδειγμα απλήστης μεθόδου. Το ίδιο και η εύρεση του ελαχίστου και του μεγίστου. Όλοι οι παραπάνω αλγόριθμοι είναι άπληστοι αλγόριθμοι και εντός ύλης.
    Σκέψου και αλλιώς, αν σου δώσουν ένα πρόβλημα ο πρώτος τρόπος που θα σου έρθει στο μυαλό θα είναι σίγουρα κάποιος άπληστος αλγόριθμος.
   Ενώ για παράδειγμα η δυαδική αναζήτηση είναι τεχνική Διαίρει και Βασίλευε που είναι εκτός ύλης. Το ίδιο ισχύει και για τον Δυναμικό Προγραμματισμό και είναι και λογικό γιατί από τη στιγμή που το μάθημα δεν δίνει βάρος στην απόδοση του αλγορίθμου αλλά το μόνο που θεωρεί σημαντικό είναι η εύρεση λύσης με οποιοδήποτε υπολογιστικό κόστος η μόνη μέθοδος που είναι στην ύλη είναι η άπληστη μέθοδος.
    Απλά τα παιδιά δεν ξέρουν ότι η μέθοδος που χρησιμοποιούν λέγεται έτσι και αυτό είναι που πρέπει να τους εξηγήσουμε.

Τώρα αν όλα αυτά δεν τα καταλάβουν ή δεν θέλεις να τους τα εξηγήσεις  μπορείς πάντα να τους παραπάμψεις στο τέλος της παραγράφου 4.2 όπου λέει ότι οι τρεις σημαντικότερες τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων είναι οι

  • Άπληστη μέθοδος
  • Διαίρει και Βασίλευε
  • Δυναμικός Προγραμματισμός


What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Vangelis

Είναι ερωτήσεις δείγματα προς αποφυγή και οι δύο.  Καθόλου σκέψη τύχη και παπαγαλία.   Δεν έχουν πιθανότητα να εμφανιστούν σε κανονικές εξετάσεις. 

morius

Πο...ρε σεις η θεωρία είναι πολύ πιο δύσκολη από τις ασκήσεις

lsourtzo

Παράθεση από: evry στις 20 Απρ 2006, 01:30:34 ΜΜ
Τώρα αν όλα αυτά δεν τα καταλάβουν ή δεν θέλεις να τους τα εξηγήσεις  μπορείς πάντα να τους παραπάμψεις στο τέλος της παραγράφου 4.2 όπου λέει ότι οι τρεις σημαντικότερες τεχνικές σχεδίασης αλγορίθμων είναι οι

  • Άπληστη μέθοδος
  • Διαίρει και Βασίλευε
  • Δυναμικός Προγραμματισμός
12 γραπτά ... ούτε ένα παιδί δεν μου το απάντησε αυτό το ερώτημα ... ακόμα και θελαν να εξετάσουν το κεφάλαιο 4 ... έπρεπε να ζητήσουν κάτι άλλο ... (τα έχω πει και σε άλλο Post) και φυσικά είναι πολύ ποιο σαφή η ερώτηση...
ήταν πολύ άσκημα διατυπωμένοι ...