Αποστολέας Θέμα: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός  (Αναγνώστηκε 3245 φορές)

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3609
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #15 στις: 18 Ιουν 2021, 10:59:09 πμ »
Πιστεύω ότι θα είναι δύσκολο να διορθωθεί,
εννοώ στο πως θα κατανείμουν τις μονάδες, έχεις υποπρόγραμμα, πολλούς ελέγχους κλπ
Υπάρχουν πάρα πολλά σημεία που μπορεί να κόψει κάποιος.
π.χ. το πρώτο πιάνει 12 μονάδες. Πως θα κατανεμηθούν?

Γιατί το λες αυτό;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

Νίκος Αδαμόπουλος

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 2843
  • Πύργος Ηλείας
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #16 στις: 18 Ιουν 2021, 11:00:40 πμ »
Σιγουρα πιο ευκολα απο πέρσι.

Τα ποσοστά ανέβουν.
Το Γ4β πιθανόν να δυσκολέψει κάποιους , αν και πλέον παίζει πολύ σε ασκήσεις.

Και στο Δ4 θα μπερδευτουν και θα φτιάξουν μονοδιαστατο αρκετοι και θα κάνουν ταξινόμηση. Και εκει θα χαθουν μόρια.

Συμπλήρωση κενών, αν και απλή, πάντα τα παιδιά δυσκολεύονται να βρουν μοτίβα(η πλεοψηφία σε εμένα τουλαχιστον)
Και το Β1 το 12 το καθαρό θέλει λίγο προσοχη.

Τα ήθελα λίγο πιο τσιμπημένα να ξεχωρίσει ο καλός.. 

Για το Δ4 έχεις δίκιο... Κι εγώ που τα διάβασα στο πόδι, αρχικά υπέθεσα ότι ζητάει άλλο πράγμα... Τελικά είναι πιο δύσκολο από ότι έδειχνε!

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2370
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #17 στις: 18 Ιουν 2021, 11:09:37 πμ »
Από πού πηγάζει ότι ήταν εύκολα τα θέματα;
Εγώ θεωρώ ότι είναι τα πιο δύσκολα θέματα τουλάχιστον μετά το 2018
Θα έχουμε χειρότερες βαθμολογίες από πέρσι και πρόπερσι

Ταξινόμηση σε δισδιάστατο;;;
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

themata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 54
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #18 στις: 18 Ιουν 2021, 11:13:12 πμ »
Γεια σας φίλοι μου, εγώ έδινα σήμερα αλλά τελείωσα εδώ και μια ωρα. Διάβαζα ΑΕΠΠ καθημερινά, έλυσα τα παντα τουλάχιστον 2-3 φορες (επαναληπτικές, τα θέματα απο αυτο το site, οτι άλλο εβρισκα μπροστά μου).. σήμερα το πρωι ξύπνησα στις 4:30 για να κάνω μια επανάληψη την θεωρια και να προετοιμαστώ ψυχολογικά για το 3ωρο και τον ιδρώτα. Τελικά ούτε το καθαρό 20ρι δεν κατευνάζει την απογοητευση μου και τον τζαμπα κόπο για αυτά τα θέματα.
ο κόπος σου processorx δεν παει ποτέ χαμένος, θα το επιβεβαιώνεις συνεχώς στη ζωη σου, καλά αποτελέσματα να έχεις και μη νομίζεις ότι θα είναι τόσα πολλά τα καθαρά 100ρια

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3609
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #19 στις: 18 Ιουν 2021, 11:17:43 πμ »
Πέτρο συμφωνώ, τα θέματα δεν είναι εύκολα, απλά δεν υπάρχει κάτι πολύ δύσκολο.
Τα Α, Β είναι πιο δύσκολα συγκριτικά με άλλες χρονιές.
Αν λάβουμε υπόψη πως πέρασε η φετινή χρονιά και το επίπεδο των μαθητών της κατεύθυνσης, θα έλεγα ότι θα έχουμε αύξηση των βαθμολογιών στα άκρα και λιγότερες βαθμολογίες στην μέση

Από πού πηγάζει ότι ήταν εύκολα τα θέματα;
Εγώ θεωρώ ότι είναι τα πιο δύσκολα θέματα τουλάχιστον μετά το 2018
Θα έχουμε χειρότερες βαθμολογίες από πέρσι και πρόπερσι

Ταξινόμηση σε δισδιάστατο;;;
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2370
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #20 στις: 18 Ιουν 2021, 11:23:32 πμ »
Θεωρώ ότι οι άριστοι θα επιστρέψουν πάλι στα "φυσιολογικά επίπεδα", δηλαδή στο 10%
-Ταξινόμηση σε δισδιάστατο
-μαξ με ισότητα
-Επίλεξε
-"Περίεργη" μετατροπή επανάληψης
-3 ερωτήσεις θεωρίας
-Κώδικας ουράς

είναι πολλά για να τα έχει "πιάσει" όλα ένας πολύ καλός μαθητής

Και η κατανομή των μονάδων ήταν πάλι χάρισμα στον αδύναμο
Ταξινόμηση δισδιάστατου-6 μονάδες
διάβασμα πινάκων και μεταβλητές-4 μονάδες
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

themata

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 54
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #21 στις: 18 Ιουν 2021, 11:26:39 πμ »

Και η κατανομή των μονάδων ήταν πάλι χάρισμα στον αδύναμο

Λογικά λόγω της Ελάχιστης Βάσης Εισαγωγής θέλουν το 10 να είναι πιο εύκολα προσεγγίσιμο

peteglamgr

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 23
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #22 στις: 18 Ιουν 2021, 11:27:58 πμ »
Ταξινόμηση σε 2σδιάστατο είναι μόνο το τελευταίο ερώτημα του Δ' θέματος. Το οποίο και αυτό τυπική μεθολογία είναι αν το σκεφτείς, αλλά ΟΚ γουατέβερ πες είναι "δυσκολο".
Το άλλο "δύσκολο" είναι να βρεις το πλήθος των μαξ στο τελευταίο ερώτημα του Γ' θέματος, οποίο όμως ΜΑΖΙ με την εύρεση του μαξ πιάνει 4. Οπότε λίγες μονάδες.
Στα άλλα πραγματικά δυσκολία δε βρίσκω για νορμάλ μαθητές (προσοχή: μιλάω για μαθητές που προσπαθούν όχι απαραίτητα καλοί απλά όχι τουρίστες).
Ίσως η συμπλήρωση να δυσκολέψει κάποιους. Το επίλεξε αν είναι δυνατόν. Πιο απλό δε γίνεται. Περίμενα εκσφαλμάτωση, δεν έπεσε. Θεωρία ασχολίαστη. Δεν ξέρω εμένα μου φαίνονται πολύ εύκολα. Δλδ τι περιμέναμε να ζητήσει στο Γ' και στο Δ'; Πόσο πιο απλά;
Θεωρώ ότι πάνε να ευνοοήσουν τους αδύναμους και να προσεγγίσει πολύς κόσμος τουλάχιστον τη βάση.

dihatzou

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 28
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #23 στις: 18 Ιουν 2021, 11:57:40 πμ »
Το θέμα Δ2 έχει θέμα για μένα. Έχει πολλή μεγάλη ασάφεια ως προς το τι σημαίνει αριθμός άλματος. Ήδη 3 μαθητές μου, μου είπαν ότι κατάλαβαν ότι έπρεπε να εμφανίσουν τον αύξοντα αριθμό του άλματος, πχ αν ήταν το 3ο άλμα του 2ου αθλητή έπρεπε να εμφανίσουν  το 42.αλλοι πάλι εμφάνισαν απλά τον αριθμό 3.

petrosp13

  • Ομάδα Νέου Λυκείου
  • *
  • Μηνύματα: 2370
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #24 στις: 18 Ιουν 2021, 12:01:40 μμ »
Κεφάλαιο 1
Κεφάλαιο Εκσφαλμάτωσης
Δυαδική σε πρόγραμμα
ΠΟΤΕ;;;;

Πάντως, παίζει να είμαστε το μόνο μάθημα που ζητήθηκαν πιο απαιτητικά θέματα σε σχέση με πέρσι
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

  • Γενικός διαχειριστής
  • *****
  • Μηνύματα: 3609
  • to Iterate is human to Recurse divine
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #25 στις: 18 Ιουν 2021, 12:06:26 μμ »
Τώρα που το ξαναδιαβάζω έχεις δίκιο, έπρεπε να διευκρινίζει κάπως τις σειρές των αλμάτων.
Καλό θα είναι αυτό να το δουν οι συντονιστές και να πάρουν και τις δυο απαντήσεις σωστές. Θα το έχουν κάνει και άλλοι μαθητές.

Το θέμα Δ2 έχει θέμα για μένα. Έχει πολλή μεγάλη ασάφεια ως προς το τι σημαίνει αριθμός άλματος. Ήδη 3 μαθητές μου, μου είπαν ότι κατάλαβαν ότι έπρεπε να εμφανίσουν τον αύξοντα αριθμό του άλματος, πχ αν ήταν το 3ο άλμα του 2ου αθλητή έπρεπε να εμφανίσουν  το 42.αλλοι πάλι εμφάνισαν απλά τον αριθμό 3.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

SPY

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 71
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #26 στις: 18 Ιουν 2021, 12:13:08 μμ »
Το θέμα Δ2 έχει θέμα για μένα. Έχει πολλή μεγάλη ασάφεια ως προς το τι σημαίνει αριθμός άλματος. Ήδη 3 μαθητές μου, μου είπαν ότι κατάλαβαν ότι έπρεπε να εμφανίσουν τον αύξοντα αριθμό του άλματος, πχ αν ήταν το 3ο άλμα του 2ου αθλητή έπρεπε να εμφανίσουν  το 42.αλλοι πάλι εμφάνισαν απλά τον αριθμό 3.

Νομίζω ότι και οι 2 απαντήσεις είναι σωστές.
Το 42 είναι ο αύξων αριθμός του άλματος και το 3 είναι ο αύξων αριθμός της προσπάθειας

Καλό θα είναι να υπάρξει συντονισμός για να μην αδικηθούν κάποιοι μαθητές

ApoAntonis

  • Δεινόσαυρος
  • *****
  • Μηνύματα: 156
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #27 στις: 18 Ιουν 2021, 12:13:56 μμ »
Το θέμα Δ2 έχει θέμα για μένα. Έχει πολλή μεγάλη ασάφεια ως προς το τι σημαίνει αριθμός άλματος. Ήδη 3 μαθητές μου, μου είπαν ότι κατάλαβαν ότι έπρεπε να εμφανίσουν τον αύξοντα αριθμό του άλματος, πχ αν ήταν το 3ο άλμα του 2ου αθλητή έπρεπε να εμφανίσουν  το 42.αλλοι πάλι εμφάνισαν απλά τον αριθμό 3.

αν και δεν νομίζω ότι στην βαθμολόγηση θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό, η εκφώνηση δεν είναι ασαφής. Ο αύξοντας αριθμός άλματος δεν αναφέρεται πουθενά.

Δεν υπάρχει-δεν ξέρουμε διάταξη σε δισδιάστο

και τελικά από την διατύπωση της εκφώνησης δεν καθορίζεται  η σειρά με την οποία γίνεται η εισαγωγή των αλμάτων αλλά και οι διαστάσεις του πίνακα

SPY

  • Βετεράνος
  • ****
  • Μηνύματα: 71
  • Γράψτε το προσωπικό σας σλόγκαν!
Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #28 στις: 18 Ιουν 2021, 12:22:16 μμ »
αν και δεν νομίζω ότι στην βαθμολόγηση θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό, η εκφώνηση δεν είναι ασαφής. Ο αύξοντας αριθμός άλματος δεν αναφέρεται πουθενά.

Δεν υπάρχει-δεν ξέρουμε διάταξη σε δισδιάστο

και τελικά από την διατύπωση της εκφώνησης δεν καθορίζεται  η σειρά με την οποία γίνεται η εισαγωγή των αλμάτων αλλά και οι διαστάσεις του πίνακα
Δεν έχει να κάνει με διάταξη σε δισδιάστατο.
Η πρώτη στήλη είναι η πρώτη προσπάθεια των 20 αθλητών
Η δεύτερη στήλη είναι η δεύτερη προσπάθεια των 20 αθλητών
Το στοιχείο [2,3] του πίνακα είναι το 42ο άλμα που πραγματοποιείται.

Τα παραπάνω ισχύουν για έναν πίνακα με 20 γραμμές και 6 στήλες.

dihatzou

  • Θαμώνας
  • ***
  • Μηνύματα: 28
Απ: Θέματα Εξετάσεων 2020-2021 και σχολιασμός
« Απάντηση #29 στις: 18 Ιουν 2021, 12:24:43 μμ »
αν και δεν νομίζω ότι στην βαθμολόγηση θα υπάρξει πρόβλημα σε αυτό, η εκφώνηση δεν είναι ασαφής. Ο αύξοντας αριθμός άλματος δεν αναφέρεται πουθενά.

Δεν υπάρχει-δεν ξέρουμε διάταξη σε δισδιάστο

και τελικά από την διατύπωση της εκφώνησης δεν καθορίζεται  η σειρά με την οποία γίνεται η εισαγωγή των αλμάτων αλλά και οι διαστάσεις του πίνακα
υπάρχει ο αριθμός άλματος του παίχτη
υπάρχει και ο αριθμός άλματος γενικά,
στην εκφώνηση λέει απλά ο αριθμός άλματος.
Εγώ θεώρησα αυτονόητη την πρώτη εκδοχή, αλλά κάποιοι μαθητές όχι. Το ωραίο είναι ότι στη δεύτερη λογική μπήκαν οι πολύ καλοί μαθητές, έχοντας στο μυαλό τους ότι διαφορετικά θα παραήταν εύκολη για 5 μόρια. Περιμένουμε τι θα οδηγίες θα βγάλουν τα εξεταστικά κέντρα