Μία πρώτη υπεύθυνη τοποθέτηση

Ξεκίνησε από AlgoBill, 30 Μαΐου 2010, 08:06:06 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

gthal

Παράθεση από: exw_aporia στις 31 Μαΐου 2010, 10:57:57 ΠΜ
Προς gthal:
Επειδη βλεπω το επιχειρημα "...στην ψηφοφορια έχουν μπει και πολλοι μαθητες που αλλοιωνουν το αποτελεσμα της..." να επαναλαμβανεται (και εκ μερους σας) θα ήθελα να παρατηρησω τα εξης:
1. Αν είστε τοσο σιγουρος ότι ειναι τοσο πολλοι αυτοι οι μαθητες που η συμμετοχη τους είναι καθοριστικη για να αλλοιωσει το αποτελεσμα της ψηφοφοριας, γιατι δεν ζητατε να γινει ονομαστικη ψηφοφορια που να αλεγχει ποιος καθηγητης ψηφιζει; Θεωρειτε ειλικρινα ότι τα αποτελεσματα θα ηταν διαφορετικά;
2. Ακομη κι αν δεχτουμε οτι ειναι πολλοι οι μαθητές που ψηφιζουν (το θεωρω επιεικώς ασημαντο), ποιος σας λεει ότι αυτοι είναι υπερ της χρησης πίνακα; Δεν υποτιθεται ότι καποιοι μαθητες το έλυσαν χωρις πίνακα; Αυτοι γιατι να μην μπουν και να ψηφισουν; Δεν ενδιαφερονται κι αυτοι για τα μοριά τους; Εκτος κι αν παραδεχεστε ότι τετοιοι μαθητες ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ! (οποτε μαλλον θα επρεπε να προβληματιστειτε σχετικά με το τι θα πρεπει να γινει απο εδω και μπρος στη βαθμολογηση)...
Φίλε μου,
ειλικρινά δεν πιστεύω ότι το αποτέλεσμα θα γύριζε τούμπα ακόμα και με τους πιο αυστηρούς υπολογισμούς και αναλύσεις.
(και βέβαια όσο θα μπήκαν και παθόντες μαθητές άλλο τόσο θα μπήκαν και μαθητές που το έγραψαν και ζητούν να κοπούν μονάδες για τους υπόλοιπους)

Αυτό που είπα εγώ είναι ότι πρέπει να θυμόμαστε ότι μια τέτοια "έρευνα" είναι τελείως αναξιόπιστη και μπάζει από παντού.
Δεν μπορούμε λοιπόν (δυστυχώς, αν θέλεις) να την επικαλούμαστε ως επιχείρημα.
Γιαυτό ρώτησα προηγουμένως αν το 90% που γράφτηκε είναι από τη δική μας ψηφοφορία ή από κάποια πιο αξιόπιστη καταμέτρηση.

Αυτό που λες περί ταυτοποίησης των συμμετεχόντων θα ήταν ωραίο αλλά και ανέφικτο.
Ωραίο θα ήταν όποιος συμμετέχει να αυτοπαρουσιάζεται ποιος είναι, ποια η ιδιότητά του, και σε ποιο σχολείο αλλά και πάλι ο καθένας είναι ό,τι δηλώσει. Δεν υπάρχει τρόπος να ελεγχθεί. Μόνο για εκείνους που είναι για καιρό μέλη ξέρουμε ποιοι είναι και τι είναι. Όλοι οι άλλοι που θα "περάσουν" από εδώ για μερικές μέρες, ούτε που ξέρουμε ποιοι είναι και τι είναι :)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

AlgoBill

Έχω πληροφορία από βαθμολογικό κέντρο πως ήρθε οδηγία σήμερα, να θεωρηθεί σωστή η λύση με πίνακες. Πριν πούμε οτιδήποτε άλλο, πρέπει επειγόντως να επιβεβαιωθεί η πληροφορία. Παρακαλώ όποιος συνάδελφος έχει δει την οδηγία να την επιβεβαιώσει.. 

ntzios kostas

Παράθεση από: exw_aporia στις 31 Μαΐου 2010, 10:51:07 ΠΜ
Προς κ. Ντζιο:
Παρακολουθώντας τις αποψεις σας, έχω να παρατηρησω το εξής:
ως βαθμολογητης αφού λαβατε την οδηγια της ΚΕΕ, δε σκεφτηκατε να επικοινωνησετε αμεσα μαζι τους, αντι να αρχισετε να κοβετε μορια από τους Φ.Α. που εξεταζατε; Δεν φανταστηκατε οτι υπαρχει προβλημα;
Να σας ενημερωσω ότι εξ οσων γνωριζω, σε άλλα βαθμολογικα την στιγμη που ελαβαν την οδηγια, αρνηθηκαν να την υπακουσουν, δεν την ελαβαν υποψη τους.
Νομιζω ότι το επιχειρημά σας ειναι ότι "αφου ήδη αδικησαμε τους Φ.Α. ας αδικησουμε και τους άλλους εξισου..." και δε μου αρεσει ομολογω.
Η άμεση λύση σαφως θα ήταν:
- Η άρση της οδηγιας και
- η παραιτηση των μελών της ΚΕΕ (διοτι έστειλαν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ την οδηγια, σε ένα θέμα που οι καθηγητες Πληροφορικης εχουν έντονες διαφωνιες)

Η μακροπροθεσμη λύση θα ήταν η αλλαγη του συγκεκριμενου σχολικου βιβλιου που μονο προβληματα δημιουργει.

Υ.Γ. Αν έχετε προχειρα στατιστικά στοιχεια, μας ενημερωνετε σας παρακαλω (χοντρικα) για το ποσοστό των μαθητων που έλυσαν το θεμα Γ χωρις πίνακα; Δεν θα αμφισβητησουμε την ορθοτητα της απαντησης σας...


Προσωπικά ήμουνα της άποψης να κοπούν μόρια κατά την χρήση πίνακα πριν την ανακοίνωση. Η έκπληξη μου αντιθέτως ήταν όταν είδα τόσο κόσμο, αφού γύρισα από το βαθμολογικό που ήταν της άποψης ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί πίνακας. Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν δεν μου έκανε καμία εντύπωση η υπόδειξη της ΚΕΕ για αφαίρεση μονάδων. Από εκεί και πέρα όταν έρχεται μία οδηγία από την ΚΕΕ δεν μπορείς να την καταργήσεις επείδη έχεις μία άλλη άποψη πόσο μάλλον όταν δεν την έχεις.

Τα μόνα στατιστικά που έχω είναι ότι από τους τους μαθητές μου  το 15 % το έκανε χωρίς πίνακα και από αυτούς που εξέτασα (περίπου 15 άτομα) όλοι το κάνανε με πίνακα, αλλά ο μεγαλύτερος βαθμός που έβαλα ήταν 80. Άλλα στατιστικά δεν έχω.
Παράθεση από: dummyKEE στις 31 Μαΐου 2010, 11:09:17 ΠΜ
....και εφαρμόσατε αυτή την απαράδεκτη οδηγία και ενώ είχατε ήδη εξετάσει κάποιους μαθητές και ενώ άλλα Βαθμολογικά (όπως το 38ο που γνωρίζω) δε την έλαβαν καθόλου υπόψη? Δηλαδή σας φάνηκε λογική η οδηγία τη στιγμή που το σημείο που μνημονεύει μιλά καθαρά για τη φάση του προγραμματισμού και όχι για την ανάπτυξη του σχετικού αλγόριθμου? Πότε στα χρονικά έχει έρθει οδηγία που να λέει κόψε ότι νομίζεις ακόμα και όλο το θέμα? Αλλά από ερασιτέχνες τι να περιμένεις!!!!!

Την οδηγία την εφαρμόσαμε κατά γράμμα, αλλά δεν είχαμε εξετάσει μέχρι εκείνη την ώρα κανέναν μαθητής. Είπαμε ας μας έρθει πρώτα και μετά. Όταν σου έρχεται μία τέτοια επισήμανση δεν μπορείς να κάνεις κάτι διαφορετικό για την δίκαια βαθμολόγηση των γραπτών. Έτσι λοιπόν δεν θέλω να πω ψέματα, κόψαμε από κάθε εξεταζόμενο 4 μόρια, 1 για κάθε ερώτημα εκτός του πρώτο, από το άριστα που παίρνει αυτό.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

sstergou

Η οδηγία αυτή δεν έπρεπε να είχε σταλεί.

Όταν την λάβαμε στο κέντρο προφορικής εξέτασης είχαμε ήδη εξετάσει 2 μαθητές. Φαντάζομαι κάτι αντίστοιχο θα έχει γίνει και αλλού.

taxata

Τα λάθη πρέπει να διορθώνονται, όχι να κάνουμε και άλλα στην  προσπάθεια να διορθώσουμε τα πρώτα..... από πότε "λάθος + λάθος = σωστό"
Αυτό για το ότι επειδή κόψαμε από τους ΦΑ (και όχι από όλους μόνο από όσους το έλυσαν ε) να κόψουμε και από όλους τους υπόλοιπους...  ωραία λογική, κάποτε πρέπει να μάθουμε και τη συγνώμη.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

apapag

Και η δικιά μου πληροφόρηση είναι ότι η ΚΕΕ υπαναχώρησε. Δεν κόβονται μόρια για τη λύση με πίνακες!
Νάσια Παπαγιάννη
Ηλ/γος Μηχ/κος και Μηχ/κος Υπολογιστών

ταλαιπωρος

Κύριε gthal,
επειδη ειστε γενικός διαχειριστής, και επειδη δεν ξερω,
παρακαλώ ενημερωστε με:
Ποιος ο λόγος της ψηφοφοριας των καθηγητων για το θεμα Γ, αν οπως εσεις λετε ειναι τελειως αναξιοπιστη;

Εγω προσωπικά δεν την θεωρω αναξιοπιστη (και υποθέτω η πλειοψηφια όσων συμμετειχαν σε αυτην). Άλλωστε το πολύ ξεκαθαρο αποτέλεσμα νομίζω ότι δεν ειναι δυνατόν να "φτιαχτεί"...

Πάντως από εδω και εμπρος, μην ξαναβάζετε θεματα για ψηφοφορια, αν η εγκυροτητα της δεν μπορει να αποδειχθει. Κάτι τέτοιο βλάπτει το κύρος του φορουμ, των διαχειριστων και των συμμετεχόντων.

Καρκαμάνης Γεώργιος

Παράθεση από: exw_aporia στις 31 Μαΐου 2010, 10:51:07 ΠΜ
Προς κ. Ντζιο:
Παρακολουθώντας τις αποψεις σας, έχω να παρατηρησω το εξής:
ως βαθμολογητης αφού λαβατε την οδηγια της ΚΕΕ, δε σκεφτηκατε να επικοινωνησετε αμεσα μαζι τους, αντι να αρχισετε να κοβετε μορια από τους Φ.Α. που εξεταζατε; Δεν φανταστηκατε οτι υπαρχει προβλημα;
Να σας ενημερωσω ότι εξ οσων γνωριζω, σε άλλα βαθμολογικα την στιγμη που ελαβαν την οδηγια, αρνηθηκαν να την υπακουσουν, δεν την ελαβαν υποψη τους.
Νομιζω ότι το επιχειρημά σας ειναι ότι "αφου ήδη αδικησαμε τους Φ.Α. ας αδικησουμε και τους άλλους εξισου..." και δε μου αρεσει ομολογω.
Η άμεση λύση σαφως θα ήταν:
- Η άρση της οδηγιας και
- η παραιτηση των μελών της ΚΕΕ (διοτι έστειλαν ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ την οδηγια, σε ένα θέμα που οι καθηγητες Πληροφορικης εχουν έντονες διαφωνιες)

Η μακροπροθεσμη λύση θα ήταν η αλλαγη του συγκεκριμενου σχολικου βιβλιου που μονο προβληματα δημιουργει.

Υ.Γ. Αν έχετε προχειρα στατιστικά στοιχεια, μας ενημερωνετε σας παρακαλω (χοντρικα) για το ποσοστό των μαθητων που έλυσαν το θεμα Γ χωρις πίνακα; Δεν θα αμφισβητησουμε την ορθοτητα της απαντησης σας...


Αγαπητέ.exw_aporia
θα σου απαντήσω και εγώ διότι ότι έπραξε ο κ. Ντιζιος το ίδιο πράξαμε και εμείς στο βαθμολογικό κέντρο.
Πριν την έναρξη της εξέτασης των ΦΑ σε μια μικρή σύσκεψη που κάναμε είχαμε διαφωνίες για το εάν έπρεπε να χρησιμοποιηθούν πίνακες ή όχι. Στην αρχή πήραμε την απόφαση να μην κόψουμε μονάδες ως που ήρθε η γνωστή διευκρίνηση, και από την στιγμή που ήρθε δεν μπορείς να μην την λάβεις υπόψη στην βαθμολόγηση.

Και αυτό που αναφέρεις ότι σε ορισμένα βαθμολογικά δεν έλαβαν υπόψη την διευκρίνιση το έχεις διασταυρώσει;
Και ποιος πήρε την ευθύνη να μην λάβει υπόψη μια τέτοια διευκρίνηση; ο συντονιστής; οι βαθμολογητές


gthal

#38
Παράθεση από: ταλαιπωρος στις 31 Μαΐου 2010, 04:16:14 ΜΜ
Ποιος ο λόγος της ψηφοφοριας των καθηγητων για το θεμα Γ, αν οπως εσεις λετε ειναι τελειως αναξιοπιστη;
Η ψηφοφορία έγινε απλά και μόνο για να πάρουμε μια πρόχειρη εικόνα, μεταξύ μας. Ξέρετε βέβαια ότι οι σοβαρές δημοσκοπήσεις και δειγματοληψίες δεν γίνονται τόσο απλά και απαιτούν σχεδιασμό και επιστημονικές πρακτικές. Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να θεωρούμε αυτό το αποτέλεσμα ως κάτι επίσημο.
Μου αρέσει να έχω και τα δυο μου πόδια στο έδαφος και αισθάνομαι την υποχρέωση (μιας και εγώ ανάρτησα την ψηφοφορία) να το υπενθυμίζω και στους υπόλοιπους.
Πάντως, είστε η 2η διαμαρτυρία που γίνεται (αν και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος ότι κάνετε διαμαρτυρία με το παρόν) και αν δεχθώ κι άλλες, δεν έχω κανένα πρόβλημα να κατεβάσω την ψηφοφορία. Το τελευταίο που θα ήθελα θα ήταν να μας διχάσει.

Παράθεση από: ταλαιπωρος στις 31 Μαΐου 2010, 04:16:14 ΜΜ
Εγώ προσωπικά δεν την θεωρω αναξιοπιστη (και υποθέτω η πλειοψηφια όσων συμμετειχαν σε αυτην).
Πολύ καλά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αποτέλεσμά της με όποιον τρόπο νομίζετε.
Εγώ έκανα την υπενθύμιση που έκρινα πως έπρεπε να κάνω.

Παράθεση από: ταλαιπωρος στις 31 Μαΐου 2010, 04:16:14 ΜΜ
Άλλωστε το πολύ ξεκαθαρο αποτέλεσμα νομίζω ότι δεν ειναι δυνατόν να "φτιαχτεί"...
Αυτό το έχω πει κι εγώ.
(μισό λεπτό ! Δε φαντάζομαι να έχετε καταλάβει ότι υπονοώ πως η κοινή γνώμη μπορεί να πιστεύει το αντίθετο από αυτό που δείχνει η ψηφοφορία. Η παρέμβασή μου που διαβάσατε αναφέρεται μόνο στη χρήση ποσοστών, όπως 90%, και είπα ότι ως προς αυτά δεν μπορούμε να τη θεωρούμε ως έγκυρη δημοσκόπηση. Ξαναδιαβάστε την παρέμβασή μου, παρακαλώ.
Αχ, σ' αυτό το στέκι τις τελευταίες μέρες μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε! )

Παράθεση από: ταλαιπωρος στις 31 Μαΐου 2010, 04:16:14 ΜΜ
Πάντως από εδω και εμπρος, μην ξαναβάζετε θεματα για ψηφοφορια, αν η εγκυροτητα της δεν μπορει να αποδειχθει. Κάτι τέτοιο βλάπτει το κύρος του φορουμ, των διαχειριστων και των συμμετεχόντων.
Με αυτό το σκεπτικό δεν θα έπρεπε και να μιλάμε εδώ αφού η εγκυρότητα των όσων λέμε αλλά και της ταυτότητάς μας δεν μπορεί να αποδειχθεί.
Όμως δεν καταλαβαίνω γιατί εκπλήσσεστε που η εγκυρότητα δεν μπορεί να αποδειχθεί, την ίδια στιγμή που ενώ μιλάμε, εγώ δεν ξέρω ούτε ποιος είστε ούτε την ιδιότητά σας. Και ακόμα κι αν το απαντήσετε αυτό, δεν έχω τρόπο να το εξακριβώσω. Ούτε κι εσείς ξέρετε αν είμαι αυτός που λέω ότι είμαι, ούτε και ποιο είναι αυτό το πρόσωπο που λέω ότι είμαι.

Ελπίζω να σας κάλυψα - θα συμφωνείτε ότι έκανα κάθε δυνατή προσπάθεια. :)
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός

gthal

Παράθεση από: ntzios kostas στις 31 Μαΐου 2010, 02:26:48 ΜΜ
Έτσι λοιπόν δεν θέλω να πω ψέματα, κόψαμε από κάθε εξεταζόμενο 4 μόρια, 1 για κάθε ερώτημα εκτός του πρώτο, από το άριστα που παίρνει αυτό.
Ωχχχ! Αυτό μου φαίνεται πολύ   :'(
Φιλικά,
Γιώργος Θαλασσινός