Παράθεση από: evry στις 20 Ιουν 2025, 08:59:14 ΜΜΓια το θέμα Δ συμφωνώ με τον Παναγιώτη. Σούπερ τυποποιημένο.1 δεν θα πάρουν; Το Λογική;
Όλοι έκαναν τις δηλώσεις, πήραν τις 5 μονάδες για την εισαγωγή στοιχείων.
Δηλαδή αν είναι δυνατόν 2+5 = 7 μονάδες για δήλωση και εισαγωγή στοιχείων. Κατά τα άλλα κάνουμε αλγοριθμική, εξετάζουμε σχεδίαση αλγορίθμων και άλλα ωραία. Μετά ήρθε και η ταξινόμηση και η αποθέωση της παπαγαλίας. Μάλιστα κάποιοι για σιγουριά ταξινόμησαν τους βαθμούς στην ισοβαθμία αλφαβητικά. Έτσι όμως τα ονόματα θα εμφανιστούν σε άλλη σειρά από αυτή που πρέπει. Οπότε αν εδώ κάποιος έκοψε δεν τον κατηγορώ.
Μετά για μια κλήση συνάρτησης μέσα σε μια επανάληψη και τον ορισμό της συνάρτησης, όλοι πήραν μονάδες. Άρα ένας μαθητής που διαβάσει, αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα, έχει μάθει όμως απέξω ταξινομήσεις, αναζητήσεις, min max και ελέγχους εγκυρότητας το 20 το έπιανε με λίγη τύχη.
Στο θέμα Γ κάποιοι δεν κατάλαβαν καλά και πήραν το άθροισμα των επιδόσεων και όχι την τελευταία επίδοση.
Στο Α2 με την στοίβα άλλοι γέμισαν τη στοίβα με επανάληψη, άλλοι απλά έγραψαν Α[1] <- x αφού σου λέει η στοίβα είναι άδεια, υπήρξε ποικιλία.
Στο Α3 προσπάθησαν να γράψουν αυτά που είχαν αποστηθίσει αλλά κάποιες φορές δεν τα θυμόντουσαν καλά, για παράδειγμα έλεγαν ότι στον πίνακα έχουμε τυχαία προσπέλαση ενώ στη λίστα η αναζήτηση (??) μπορεί να φτάσει μέχρι και το τέλος.
Επίσης λάθος έκφραση το "τυχαία προσπέλαση". Έπρεπε να είναι "άμεση προσπέλαση".
Ισχύει αυτό που αναφέρθηκε και από άλλους εδώ. Δεν είναι δυνατόν να βάζεις θεωρία/παπαγαλία για δυναμικές δομές όταν οι μαθητές ούτε έχουν δει ούτε έχουν χρησιμοποιήσει ούτε ξέρουν τι είναι.
Απαράδεκτο.
Αφήνω το χειρότερο για το τέλος. Οι ασκήσεις συμπλήρωσης κενών σε τμήματα κώδικα είναι αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές, ειδικά αυτές που είναι κλειστού τύπου. Δεν ακολουθούν κανένα σκεπτικό, όλα τα κενά πιάνουν το ίδιο, καμία σκέψη. Για παράδειγμα οι δυο παρακάτω απαντήσεις θα πάρουν το ίδιο (0):
1η απάντηση
1) ΛΟΓΙΚΗ
2) "ΚΑΛΗΜΕΡΑ"
3) 2^700
4) i^j-2^90
5) "ΚΕΝΟ"
6) "ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ"
7) g+h
2η απάντηση
1) ΛΟΓΙΚΗ
2) ΨΕΥΔΗΣ
3) 5-j
4) i+j+1
5) 1
6) ΑΛΗΘΗΣ
7)
Παράθεση από: Anas στις 20 Ιουν 2025, 10:26:45 ΜΜΣτο α2 οσοι χρησιμοποιησαν επαναληψη,ποσες μοναδες κοπηκαν;Υπήρχαν πολλές παραλλαγες με ΓΙΑ. Αν είναι σωστή η εισαγωγή, ξεκινάει με top= 0 και γεμίζει σωστά θα έλεγα κι εγώ ότι θα χάσει κατά πάσα πιθανότητα 2 μονάδες.
Παράθεση από: Anas στις 20 Ιουν 2025, 10:26:45 ΜΜΣτο α2 οσοι χρησιμοποιησαν επαναληψη,ποσες μοναδες κοπηκαν;Στα θέματα αυτά δεν υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες. Είναι στην κρίση του βαθμολογητή.
Παράθεση από: o_Antonis στις 20 Ιουν 2025, 05:58:19 ΜΜΕίναι το ίδιο ακριβώς λάθος με το παρακάτω:ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i ΑΡΧΗ ΓΙΑ i ΑΠΟ -10 ΜΕΧΡΙ -1 ΔΙΑΒΑΣΕ Α[i] ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ
Αυτό το βλέπετε ότι είναι το "ίδιο" λάθος;
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α[10], i
ΑΡΧΗ
ΑΥΞΟΥΣΑ <- ΑΛΗΘΗΣ
ΓΙΑ i από 1 μέχρι 10
Αν Α[i]>A[i+1] Τότε
ΑΥΞΟΥΣΑ <- ΨΕΥΔΗΣ
Τέλος_αν
Τέλος_Επανάληψης