Τελευταία μηνύματα

#91
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από evry - 20 Ιουν 2025, 10:48:53 ΜΜ
Ναι σωστά 1, το 0 μου ξέφυγε.
Η ουσία είναι ότι θα πάρουν το ίδιο.
#92
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 20 Ιουν 2025, 10:47:18 ΜΜ
Παράθεση από: evry στις 20 Ιουν 2025, 08:59:14 ΜΜΓια το θέμα Δ συμφωνώ με τον Παναγιώτη. Σούπερ τυποποιημένο.
Όλοι έκαναν τις δηλώσεις, πήραν τις 5 μονάδες για την εισαγωγή στοιχείων.
Δηλαδή αν είναι δυνατόν 2+5 = 7 μονάδες για δήλωση και εισαγωγή στοιχείων. Κατά τα άλλα κάνουμε αλγοριθμική, εξετάζουμε σχεδίαση αλγορίθμων και άλλα ωραία. Μετά ήρθε και η ταξινόμηση και η αποθέωση της παπαγαλίας. Μάλιστα κάποιοι για σιγουριά ταξινόμησαν τους βαθμούς στην ισοβαθμία αλφαβητικά. Έτσι όμως τα ονόματα θα εμφανιστούν σε άλλη σειρά από αυτή που πρέπει. Οπότε αν εδώ κάποιος έκοψε δεν τον κατηγορώ.

Μετά για μια κλήση συνάρτησης μέσα σε μια επανάληψη και τον ορισμό της συνάρτησης, όλοι πήραν μονάδες. Άρα ένας μαθητής που διαβάσει, αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα, έχει μάθει όμως απέξω ταξινομήσεις, αναζητήσεις, min max και ελέγχους εγκυρότητας το 20 το έπιανε με λίγη τύχη.

Στο θέμα Γ κάποιοι δεν κατάλαβαν καλά και πήραν το άθροισμα των επιδόσεων και όχι την τελευταία επίδοση.

Στο Α2 με την στοίβα άλλοι γέμισαν τη στοίβα με επανάληψη, άλλοι απλά έγραψαν Α[1] <- x αφού σου λέει η στοίβα είναι άδεια, υπήρξε ποικιλία.
Στο Α3 προσπάθησαν να γράψουν αυτά που είχαν αποστηθίσει αλλά κάποιες φορές δεν τα θυμόντουσαν καλά, για παράδειγμα έλεγαν ότι στον πίνακα έχουμε τυχαία προσπέλαση ενώ στη λίστα η αναζήτηση (??) μπορεί να φτάσει μέχρι και το τέλος.

Επίσης λάθος έκφραση το "τυχαία προσπέλαση". Έπρεπε να είναι "άμεση προσπέλαση".

Ισχύει αυτό που αναφέρθηκε και από άλλους εδώ. Δεν είναι δυνατόν να βάζεις θεωρία/παπαγαλία για δυναμικές δομές όταν οι μαθητές ούτε έχουν δει ούτε έχουν χρησιμοποιήσει ούτε ξέρουν τι είναι.
Απαράδεκτο.

Αφήνω το χειρότερο για το τέλος. Οι ασκήσεις συμπλήρωσης κενών σε τμήματα κώδικα είναι αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές, ειδικά αυτές που είναι κλειστού τύπου. Δεν ακολουθούν κανένα σκεπτικό, όλα τα κενά πιάνουν το ίδιο, καμία σκέψη. Για παράδειγμα οι δυο παρακάτω απαντήσεις θα πάρουν το ίδιο (0):

1η απάντηση
1) ΛΟΓΙΚΗ
2) "ΚΑΛΗΜΕΡΑ"
3) 2^700
4) i^j-2^90
5) "ΚΕΝΟ"
6) "ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ"
7) g+h

2η απάντηση
1) ΛΟΓΙΚΗ
2) ΨΕΥΔΗΣ
3) 5-j
4) i+j+1
5) 1
6) ΑΛΗΘΗΣ
7)
1 δεν θα πάρουν; Το Λογική;

Για να μην επανέλθω για την συμπλήρωση κενών που θεωρήθηκε κλειστού τύπου (a contradiction in terms) που είχαμε ένα γραπτό που το j το έκανε καλλιγραφικά και ήταν ολοίδιο με 5 και διαφωνήσαμε οι δύο βαθμολογητες και κάναμε ολόκληρη γραφολογικη ανάλυση για να καταλάβουμε τι είναι.
#93
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από pgrontas - 20 Ιουν 2025, 10:46:11 ΜΜ
Παράθεση από: Anas στις 20 Ιουν 2025, 10:26:45 ΜΜΣτο α2 οσοι χρησιμοποιησαν επαναληψη,ποσες μοναδες κοπηκαν;
Υπήρχαν πολλές παραλλαγες με ΓΙΑ. Αν είναι σωστή η εισαγωγή, ξεκινάει με top= 0 και γεμίζει σωστά θα έλεγα κι εγώ ότι θα χάσει κατά πάσα πιθανότητα 2 μονάδες.
#94
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από evry - 20 Ιουν 2025, 10:29:32 ΜΜ
Παράθεση από: Anas στις 20 Ιουν 2025, 10:26:45 ΜΜΣτο α2 οσοι χρησιμοποιησαν επαναληψη,ποσες μοναδες κοπηκαν;
Στα θέματα αυτά δεν υπάρχουν συγκεκριμένες οδηγίες. Είναι στην κρίση του βαθμολογητή.
Θα έλεγα ότι από τις 5 μονάδες θα κοπούν 3, κατά τη γνώμη μου. Δεν μπορεί να τις πάρει όλες αλλά δεν μπορεί να πάρει και 0 αν έχει κάνει σωστά την ώθηση. Θεωρώ ότι επειδή η εκφώνηση ήταν πολύ κακή η λύση αυτή θα πάρει 2-3 μονάδες.
#95
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από Anas - 20 Ιουν 2025, 10:26:45 ΜΜ
Στο α2 οσοι χρησιμοποιησαν επαναληψη,ποσες μοναδες κοπηκαν;
#96
Από το νέο έτος θα μπει νέο μάθημα Οικονομίας στην Α Λυκείου

https://www.esos.gr/arthra/93992/yp-paideias-exetazei-ti-morfi-eisagogis-toy-mathimatos-oikonomika-stin-alykeioy

Έτσι είναι, αν έχεις νέο σύγχρονο βιβλίο έχεις μάθημα και έχεις και ώρες.

Αν έχεις βιβλίο 25ετίας σε μια επιστήμη που αλλάζει με τους ταχύτερους ρυθμούς από οποιαδήποτε άλλη αλλά εσύ μένεις σε γλώσσες προγραμματισμού της δεκαετίας του 80' ή ... virtual ελληνικές γλώσσες χάνεις μαθήματα και ώρες.

Το μάθημα θα είναι μονόωρο. Το μόνο ζητούμενο είναι από ποιο μάθημα θα κόψουν μια ώρα.
Για να δούμε.
#97
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Πραγματική μεταβλητή Δείκτ...
Τελευταίο μήνυμα από evry - 20 Ιουν 2025, 09:04:57 ΜΜ
Παράθεση από: o_Antonis στις 20 Ιουν 2025, 05:58:19 ΜΜ
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: i
ΑΡΧΗ
  ΓΙΑ i ΑΠΟ -10 ΜΕΧΡΙ -1
      ΔΙΑΒΑΣΕ Α[i]
  ΤΕΛΟΣ_ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ

Αυτό το βλέπετε ότι είναι το "ίδιο" λάθος;
Είναι το ίδιο ακριβώς λάθος με το παρακάτω:
ΑΚΕΡΑΙΕΣ: Α[10], i
ΑΡΧΗ
  ΑΥΞΟΥΣΑ <- ΑΛΗΘΗΣ
  ΓΙΑ i από 1 μέχρι 10
    Αν Α[i]>A[i+1] Τότε
      ΑΥΞΟΥΣΑ <- ΨΕΥΔΗΣ
    Τέλος_αν
  Τέλος_Επανάληψης
#98
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Γενικός σχολιασμός θεμάτων
Τελευταίο μήνυμα από evry - 20 Ιουν 2025, 08:59:14 ΜΜ
Για το θέμα Δ συμφωνώ με τον Παναγιώτη. Σούπερ τυποποιημένο.
Όλοι έκαναν τις δηλώσεις, πήραν τις 5 μονάδες για την εισαγωγή στοιχείων.
Δηλαδή αν είναι δυνατόν 2+5 = 7 μονάδες για δήλωση και εισαγωγή στοιχείων. Κατά τα άλλα κάνουμε αλγοριθμική, εξετάζουμε σχεδίαση αλγορίθμων και άλλα ωραία. Μετά ήρθε και η ταξινόμηση και η αποθέωση της παπαγαλίας. Μάλιστα κάποιοι για σιγουριά ταξινόμησαν τους βαθμούς στην ισοβαθμία αλφαβητικά. Έτσι όμως τα ονόματα θα εμφανιστούν σε άλλη σειρά από αυτή που πρέπει. Οπότε αν εδώ κάποιος έκοψε δεν τον κατηγορώ.

Μετά για μια κλήση συνάρτησης μέσα σε μια επανάληψη και τον ορισμό της συνάρτησης, όλοι πήραν μονάδες. Άρα ένας μαθητής που διαβάσει, αλλά δεν καταλαβαίνει τίποτα, έχει μάθει όμως απέξω ταξινομήσεις, αναζητήσεις, min max και ελέγχους εγκυρότητας το 20 το έπιανε με λίγη τύχη.

Στο θέμα Γ κάποιοι δεν κατάλαβαν καλά και πήραν το άθροισμα των επιδόσεων και όχι την τελευταία επίδοση.

Στο Α2 με την στοίβα άλλοι γέμισαν τη στοίβα με επανάληψη, άλλοι απλά έγραψαν Α[1] <- x αφού σου λέει η στοίβα είναι άδεια, υπήρξε ποικιλία.
Στο Α3 προσπάθησαν να γράψουν αυτά που είχαν αποστηθίσει αλλά κάποιες φορές δεν τα θυμόντουσαν καλά, για παράδειγμα έλεγαν ότι στον πίνακα έχουμε τυχαία προσπέλαση ενώ στη λίστα η αναζήτηση (??) μπορεί να φτάσει μέχρι και το τέλος.

Επίσης λάθος έκφραση το "τυχαία προσπέλαση". Έπρεπε να είναι "άμεση προσπέλαση".

Ισχύει αυτό που αναφέρθηκε και από άλλους εδώ. Δεν είναι δυνατόν να βάζεις θεωρία/παπαγαλία για δυναμικές δομές όταν οι μαθητές ούτε έχουν δει ούτε έχουν χρησιμοποιήσει ούτε ξέρουν τι είναι. 
Απαράδεκτο.

Αφήνω το χειρότερο για το τέλος. Οι ασκήσεις συμπλήρωσης κενών σε τμήματα κώδικα είναι αντιεπιστημονικές και αντιπαιδαγωγικές, ειδικά αυτές που είναι κλειστού τύπου. Δεν ακολουθούν κανένα σκεπτικό, όλα τα κενά πιάνουν το ίδιο, καμία σκέψη. Για παράδειγμα οι δυο παρακάτω απαντήσεις θα πάρουν το ίδιο (0):

1η απάντηση
1) ΛΟΓΙΚΗ
2) "ΚΑΛΗΜΕΡΑ"
3) 2^700
4) i^j-2^90
5) "ΚΕΝΟ"
6) "ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ"
7) g+h

2η απάντηση
1) ΛΟΓΙΚΗ
2) ΨΕΥΔΗΣ
3) 5-j
4) i+j+1
5) 1
6) ΑΛΗΘΗΣ
7) 
#99
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Πραγματική μεταβλητή Δείκτ...
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 20 Ιουν 2025, 06:56:57 ΜΜ
Εγώ θα έκοβα. Δείκτης πίνακα ορίζεται πάντα ακέραιος. Όχι ακέραιες τιμές. Ακέραια μεταβλητή.
#100
Εξετάσεις 2024-2025 / Απ: Ίδιο όνομα μεταβλητής και ...
Τελευταίο μήνυμα από George Eco - 20 Ιουν 2025, 06:53:20 ΜΜ
Ρε παιδιά εγώ λέω το εξής στα παιδιά. Το όνομα πίνακα ακολουθεί τους κανόνες ονομασίας μεταβλητών σα να ήταν μεταβλητή. Οπότε μεταβλητή με ίδιο όνομα πίνακα δε γίνεται να έχουμε.