ΓΕΛ: Back to the Past

Ξεκίνησε από veni, 13 Μαΐου 2015, 12:22:20 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

pthomop

https://www.alfavita.gr/arthron/meleti-ta-ellinopoyla-den-mporoyn-na-lysoyn-oyte-ena-aplo-provlima-sta-mathimatika
Δεν μπορώ να καταλάβω. Τα παιδιά είναι ανορθόγραφα, δεν εκφράζονται σωστά, φτωχό λεξιλόγιο παρά τις δεκάδες ώρες που έχουν στο πρόγραμμα σπουδών από την πρώτη τάξη του δημοτικού στην Νεοελληνική Γλώσσα κλπ.

Τώρα διαπιστώνουν ότι δεν μπορούν να λύσουν ουτε ένα απλό πρόβλημα Μαθηματικών. Μάλλον το πρόβλημα της εκπαίδευσης είναι η Πληροφορική και η συντεχνία της που το μόνο που την νοιάζει είναι να έχει ώρες στην εκπαίδευση και να έχει μερίδιο από την πίτα της παραπαιδείας σύμφωνα με τα λεγόμενα του κ. Στρατηγάκη. Προτείνω λοιπόν να αυξήσετε και άλλο τις ώρες των συγκεκριμένων κλάδων, απολύστε τους καταραμένους 'Πληροφορικάριους'  που τόσα δεινά έφεραν στην Παιδεία με την μεταρρύθμιση Αρσένη.

gpapargi

Παράθεση από: pthomop στις 01 Μαρ 2016, 03:23:43 ΜΜ
Τώρα διαπιστώνουν ότι δεν μπορούν να λύσουν ουτε ένα απλό πρόβλημα Μαθηματικών.

Τα σχολικά βιβλία έχουν προβλήματα, απλά οι μαθηματικοί δεν τα διδάσκουν. Διδάσκουν εξισώσεις. Όταν έρθει η ώρα να λύσουν προβλήματα με χρήση εξισώσεων κάνουν άλμα και πάνε παρακάτω. Και η μόνιμη επιχειρηματολογία των μαθηματικών όταν εξηγούν γιατί πρέπει να κάνουμε μαθηματικά, είναι "γιατί οξύνει την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων".

Για μένα η λύση είναι μια: σε κάθε εξέταση μαθηματικών να μπαίνει υποχρεωτικά και ένα πρόβλημα... ειδικά στη Γ λυκείου. Επίσης όταν μιλάμε για αλλαγές συγγραμμάτων από επιτροπές ειδικών, εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός. Οι γενιά που σήμερα είναι 60+ έβγαλε καλύτερους και πληρέστερους επιστήμονες με πολύ λιγότερα μέσα από τα σημερινά. Πως εξηγείται άραγε αυτό;

Για την έκφραση, πρόσφατα άκουσα από γυμνασιάρχη ότι κάθε αρχή χρονιάς οι φιλόλογοι τσακώνονται για το ποιος δε θα πάρει έκθεση επειδή έχει διόρθωση. Μετρήστε πόσες εκθέσεις γράφουν τα παιδιά (που είναι και το βασικό ζητούμενο της έκφρασης). Άντε πες τους να μειωθούν οι ώρες έκθεσης να δεις τι έχει να γίνει.

Άλλο ήταν το point σου φίλε, αλλά με την ευκαιρία είπα μια γνώμη.
Γιώργος Παπαργύρης

pthomop

Παράθεση από: gpapargi στις 01 Μαρ 2016, 04:40:15 ΜΜ
Τα σχολικά βιβλία έχουν προβλήματα, απλά οι μαθηματικοί δεν τα διδάσκουν. Διδάσκουν εξισώσεις. Όταν έρθει η ώρα να λύσουν προβλήματα με χρήση εξισώσεων κάνουν άλμα και πάνε παρακάτω. Και η μόνιμη επιχειρηματολογία των μαθηματικών όταν εξηγούν γιατί πρέπει να κάνουμε μαθηματικά, είναι "γιατί οξύνει την ικανότητα επίλυσης προβλημάτων".

Για μένα η λύση είναι μια: σε κάθε εξέταση μαθηματικών να μπαίνει υποχρεωτικά και ένα πρόβλημα... ειδικά στη Γ λυκείου. Επίσης όταν μιλάμε για αλλαγές συγγραμμάτων από επιτροπές ειδικών, εγώ είμαι πολύ επιφυλακτικός. Οι γενιά που σήμερα είναι 60+ έβγαλε καλύτερους και πληρέστερους επιστήμονες με πολύ λιγότερα μέσα από τα σημερινά. Πως εξηγείται άραγε αυτό;

Για την έκφραση, πρόσφατα άκουσα από γυμνασιάρχη ότι κάθε αρχή χρονιάς οι φιλόλογοι τσακώνονται για το ποιος δε θα πάρει έκθεση επειδή έχει διόρθωση. Μετρήστε πόσες εκθέσεις γράφουν τα παιδιά (που είναι και το βασικό ζητούμενο της έκφρασης). Άντε πες τους να μειωθούν οι ώρες έκθεσης να δεις τι έχει να γίνει.

Άλλο ήταν το point σου φίλε, αλλά με την ευκαιρία είπα μια γνώμη.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι έχουν φορτώσει με ύλη τα παιδιά που δεν αρμόζει για  την ηλικία τους , λογικό να μην μπορούν να ανταποκριθούν. Όταν βλέπω ύλη που είχα διδαχθεί στην Φυσική και στα Μαθηματικά στην σχολή να διδάσκεται στην Γ Λυκείου και αντιστοίχως ότι είχα διδαχθεί στο Λυκειο να έχει κατέβει σε μικρότερες τάξεις τότε ποιες ειδικότητες είχαν σαν στόχο τα ιδιαίτερα και τα φροντιστήρια; Τι νόημα έχει τα παιδιά της Θετικης να διδαχθούν αυτή την τεράστια ύλη της Χημείας που θα έπρεπε να διδαχθεί στις συναφείς σχολές και όχι σε παιδιά Λυκείου;

nikosx

http://www.pekap.gr/index.php/2015-11-17-23-28-54/2015-11-29-01-58-56/165-2016-03-03-09-57-08


σημ. αυτό το 'ένας δρόμος' δε μπορώ να πω ότι το κατάλαβα
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

pthomop

Παράθεση από: nikosx στις 03 Μαρ 2016, 12:37:28 ΜΜ
http://www.pekap.gr/index.php/2015-11-17-23-28-54/2015-11-29-01-58-56/165-2016-03-03-09-57-08


σημ. αυτό το 'ένας δρόμος' δε μπορώ να πω ότι το κατάλαβα

Μάλλον κάτι καταλαβαίνω μετά από την ανακοίνωση της ΠΕΚΑΠ.

nikosx

Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

Diotima

Παράθεση από: nikosx στις 04 Μαρ 2016, 08:55:55 ΠΜ
http://www.esos.gr/arthra/42786/sygkrotithike-o-tomeas-paideias-tis-nd-me-4-omades-ergasias
Συντονιστής της Ομάδας Εργασίας Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της ΝΔ ορίστηκε ένας εκπρόσωπος της αγαπημένης επιστήμης του Κωστή Παλαμά.
Και Γραμματέας ένας γνωστός...... και μη εξαιρετέος.....

Κάποιοι προβλέπουν για το μέλλον τους.........

petrosp13

Καλή δύναμη στον κύριο Γιαλούρη στο δύσκολο έργο του
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Laertis

Τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα για την Πληροφορική δηλαδή.  >:(
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

tb_stk

Ο μόνος τρόπος αντίδρασης είναι Κλαδική Απεργία Διαρκείας.
Δημόσιος + Ιδιωτικός Τομέας.

Κατεβάστε τους Διακόπτες για μια-δυο Εβδομάδες....

Δεν μπορείς ούτε τον καφέ της Κυριακής να πιεις πλέον χωρίς να ακούσεις άσχημα νέα.
Αρκετά με το bullying που υφίσταται ο κλάδος μας εδω και 7 χρόνια. Καρκίνο θα βγάλουμε στο τελος.

tdrivas

Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas

pthomop

Παράθεση από: morfeus στις 13 Μαρ 2016, 11:56:18 ΠΜ
http://www.pemptousia.gr/2016/03/computer-science-vasiko-mathima-sta-scholia/
Συνάδελφε Θανάση εμεις τα γνωρίζουμε όλα αυτά. Οι Αρβανιτόπουλοι , Κουράκηδες και Φίληδες όχι, εξυπηρετώντας άλλα συμφέροντα.

nikosx

Δεν έχω να προσθέσω τίποτα:

Το ελληνικό σχολείο στην ψηφιακή εποχή
«Για να γίνει αυτό απαιτούνται δύο στοιχεία: Το ένα είναι να μπουν οι ψηφιακές τεχνολογίες στο σχολείο και στην εκπαίδευση και το άλλο είναι να διδάσκεται και η πληροφορική σαν μάθημα ξεχωριστό. Το πρόβλημα που υπάρχει στην Ελλάδα είναι ότι δεν αναγνωρίζουμε ακόμη στην εκπαίδευση ότι η πληροφορική είναι ένας τομέας γνώσης όπως η φυσική, τα μαθηματικά και δεν είναι απλώς μια υπηρέτρια των άλλων τομέων - ότι πρέπει δηλαδή να μάθεις υπολογιστές για να λύνεις προβλήματα μαθηματικά ή φυσικής. Οι υπολογιστές υπάρχουν προπάντων για να λύνεις και προβλήματα πληροφορικά».

Πηγή: «Οι Η/Υ είναι ηλίθιοι» - Τα 10 πράγματα που είπε ο Ιωσήφ Σηφάκης, ο κορυφαίος Ελληνας επιστήμονας της Πληροφορικής [εικόνες] | iefimerida.gr http://www.iefimerida.gr/news/255578/oi-iy-einai-ilithioi-ta-10-pragmata-poy-eipe-o-iosif-sifakis-o-koryfaios-ellinas#ixzz42p2TZWVx
Νίκος Ξένος
Καθηγητής Πληροφορικής
nxenos@sch.gr

dski

Και για μας ούτε γερμάς (που έλεγε και ο Ζουγανέλης στα "Κουφώματα" τη δεκαετία του '80  :) ) :

Εισήγηση της υποεπιτροπής Εθνικού Διαλόγου: Να θεσμοθετηθεί το μάθημα της μουσικής ως εργαστηριακό (δείτε εδώ)

Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα εισηγηθούν για το μάθημα της Πληροφορικής...

tdrivas

Παράθεση από: pthomop στις 13 Μαρ 2016, 10:10:52 ΜΜ
Συνάδελφε Θανάση εμεις τα γνωρίζουμε όλα αυτά. Οι Αρβανιτόπουλοι , Κουράκηδες και Φίληδες όχι, εξυπηρετώντας άλλα συμφέροντα.

1. Μην είσαι σίγουρος ότι όλοι οι συναδελφοί μας γνωρίζουν ή τους νοιάζει τι διακυβεύεται.
2. Να είσαι σίγουρος ότι το Στέκι δεν το διαβάζουν μόνο καθηγητές Πληροφορικής και μαθητές.
Thanassis Drivas
BSc in Computer Science
MSc in Space Science Applications and Technologies
https://github.com/tdrivas