FIFO ( Σελιδες 62-63 Σχολικου βιβλίου )

Ξεκίνησε από landreou, 18 Απρ 2013, 08:55:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

landreou

Γεια σας φιλοι του ΣτΠ
Στο κεφάλαιο 3 και συγκεκριμένα στις σελίδες 62 και 63 έχει ένα παράδειγμα αποθήκης με FIFO LIFO.

Τι θέλει να μας πεί ;
Μπορούν να "σκαρώσουν" κανα ερώτημα ή άσκηση με βάση αυτά ;

Σας ευχαριστώ

manosteach

Ασφαλώς και μπορούν να βάλουν κάτι τέτοιο σαν θεωρία.
Στην ουσία προσπαθεί να δείξει τον τρόπο που λειτουργεί η LIFO και η FIFO. 
Δωρεάν online μαθήματα μέσω internet.
http://www.manosteach.com

landreou

Να βάλουν τι δηλαδή ;
Ανάλογο παράδειγμα ;
Ασκηση ;

petrosp13

Δεν νομίζω ότι έχει χρησιμότητα το συγκεκριμένο κομμάτι και ούτε μπορεί να ζητηθεί
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

dpa2006

Δηλαδή, αν μπορούσε να δωθεί μια μικρή άσκηση σε κάποιο από τα δύο πρώτα θέματα το οποίο να δίνει ένα στιγμιότυπο της λίστας ή της ουράς και να ζητάει δίνοντας λίγα(2-3 στοχεία) ποιο θα είναι το στιγμιότυπο της ουράς ή της στοίβας μετά από τη διαδικασία αυτή;
έχει ουσιαστικό παράδειγμα λυμένο στο βιβλίο και τετράδιο μαθητή;
δύσκολα θα έλεγα,να βάλουν κάτι τέτοιο,.
βέβαια θα μπορούσαν να μας εκπλήξουν...
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

landreou

Και στις 2 περιτπωσεις λεει για το Υ=112 - 52 (Υ : Υπόλοιπο)
Το 52 πως το βρίσκει ;

lykos

Έχει ΛΑΘΟΣ στην 1η περίπτωση (LIFO)! (και να 'ταν μόνο αυτό...)
Το σωστό είναι 112-60=52 (το κόστος πωληθέντων είναι 60! Άρα το κόστος υπολοίπου είναι 52)

landreou

Παιδιά βλέπω διορθωμενοι το παράδειγμα και αντι για 112 λέει 1120 και αντι για 52 λεει 600 !!!
Τι γινεται εδώ ;

[1] Πως βρίσκει αυτο το 600 στη LIFO και πως αυτο το 520 στη FIFO;

[2] ΑΝ στη γραμμή της πωλησης είχαμε στη ποσοτητα αντι για 5 , 7 τοτε στη λειτουργια της LIFO τι θα γινόταν ;



ΚΑΙ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΡΧΕΙΟ ΜΕ  ΤΑ ΣΥΝΙΛΙΚΑ ΛΑΘΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
( E M E R G E N C Y !!!!!)

Manolis Kosmidis

Το λάθος πέρασε και στο καινούριο βιβλίο..Νομίζω ότι πρέπει να γίνει ξεχωριστή ομάδα με τα παροράματα του νέου βιβλίου για τη αποφυγή προβλημάτων και την ενημέρωση των νέων εκδόσεων.

Παράθεση από: lykos στις 19 Απρ 2013, 10:12:33 ΜΜ
Έχει ΛΑΘΟΣ στην 1η περίπτωση (LIFO)! (και να 'ταν μόνο αυτό...)
Το σωστό είναι 112-60=52 (το κόστος πωληθέντων είναι 60! Άρα το κόστος υπολοίπου είναι 52)
To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr

Manolis Kosmidis

Μια χαρά είναι το παράδειγμα για άσκηση στις δομές.

Παράθεση από: petrosp13 στις 18 Απρ 2013, 10:58:32 ΠΜ
Δεν νομίζω ότι έχει χρησιμότητα το συγκεκριμένο κομμάτι και ούτε μπορεί να ζητηθεί
To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr

petrosp13

Ναι, αν διδάσκουμε ΑΟΘ και όχι ΑΕΠΠ
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Manolis Kosmidis

Παράθεση από: petrosp13 στις 30 Ιαν 2016, 03:07:16 ΜΜ
Ναι, αν διδάσκουμε ΑΟΘ και όχι ΑΕΠΠ
Οι αλγόριθμοι δεν είναι αυθύπαρκτοι, ούτε αποκλειστικότητα της πληροφορικής. Λύνουν πραγματικά προβλήματα. Οι εφαρμοσμένες γνώσεις αντέχουν στο χρόνο και διεγείρουν τη συνδυαστικότητα. Το βιβλίο είναι γεμάτο από θέματα της πραγματικής ζωής (ευτυχώς υπερτερούν των μαθηματικογενών του τύπου: υπολογισμός Ημιτόνου με σειρά). Πχ. ο υπολογισμός της μέσης θερμοκρασίας, δεν σημαίνει ότι έπρεπε να διδάσκεται στη Μετεωρολογία.
To μάθημα της Πληροφορικής πιστεύω ότι πρέπει να περιέχει στοιχεία Ηλεκτρονικής, Ρομποτικής και της ανάπτυξης προϊόντων μέσω CAD. Επίσης, πρέπει να είναι project oriented και να βαθμολογείται ανάλογα. Η ΑΕΠΠ, πιστεύω ότι θα γίνει το πρώτο μάθημα που θα εξετάζεται με adaptive online testing.
https://aepp.gr