Πρώτη εκτίμηση για το ποσοστό παιδιών που επιλέγουν την ομάδα προσανατολισμού

Ξεκίνησε από Καρκαμάνης Γεώργιος, 19 Ιουν 2015, 12:27:44 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

dpa2006

Παράθεση από: petrosp13 στις 12 Σεπ 2015, 11:47:34 ΠΜ
Η διαφορά είναι ότι το ΑΟΘ τότε σου άνοιγε επιπλέον πεδίο, τώρα το ΑΟΘ σε περιορίζει σε ένα πεδίο 100 σχολών, χωρίς να έχεις πρόσβαση στις υπόλοιπες 300 που είχες μέχρι χθες
Και ένα ποσοστό (μικρό) παιδιών διάλεγε το ΑΟΘ για να ανεβάσει και τον μέσο όρο που αποτελούσε το 80% των μορίων
Όπως και να έχει, το ΝΠΔΔ έκανε καλή δουλειά
Οι Χημικοί έχουν γίνει ανάρπαστοι στον ιδιωτικό τομέα, αλλά όλοι οι υπόλοιποι κλάδοι είναι ριγμένοι, ειδικά φυσικοί και μαθηματικοί (με μας δεν ασχολούνται έτσι κι αλλιώς)
Το σύστημα αυτό είναι θνησιγενές...

Οι Χημικοί είναι πιο παλιά ειδικότητα,με μεγάλη απήχηση παλαιότερα στη Χημική Βιομηχανία.
Τα τμήματα Χημικών Μηχανικών είναι πολύ νεώτερα.
Λογικό να έχουν μεγαλύτερη βάση διαχρονικά και επιρροή...
Δεν μπορεί να αμφισβητηθεί αυτό το γεγονός.
Η Επιστήμη (και Μηχανική) των Υπολογιστών αν και νεώτερη έχει μεγαλύτερη δυναμική (αναμφιβολα!!!) και προοπτικές.
ας μην ξεχνάμε πως η Χημική και Φαρμακευτική βιομηχανία της Γερμανίας υποστήριξε 2 Παγκοσμιους Πολέμους(IG Farben)
Ο Κλάδος των Μαθηματικών κάποτε έβρισκε απασχόληση στην Πληροφορική,οι παλιότεροι το γνωρίζουμε πολύ καλά.
Το ίδιο και οι Φυσικοί,αλλά οι Φυσικοί έβρισκαν διέξοδο (στο εξωτερικό κυρίως) σε κλάδους όπως οι εφαρμογές της Φυσικής στην Βολογία,Ιατρική,Εκπαίδευση,αλλά χωρίς Μεταπτυχιακό δεν μπορούσες να ανταγωνιστείς αποφοιτους Πολυτεχνείου...
Άσχετα που τα μαθήματα π.χ. Υλικών,Μεταλλογνωσίας (ο αείμνηστος Γιάννης Αντωνόπουλος στη Θεσσαλονίκη δίδασκε Μεταλλογνωσία στους Μηχανολόγους ΑΠΘ και Ηλεκτολόγους Ξάνθης).
Κρυσταλλοδομή-Κρυσταλλοχημεία,Κρυσταλλοφυσική ήταν και ειναι μαθήματα που μπορούν να οδηγήσουν στην Βιομηχανία.
Χωρίς δικαίωμα υπογραφής και επαγγελματικά δικαιώματα (η ΕΕΦ δεν είναι ΝΠΔΔ...!προσπαθούσε από αρχές 1990 να γίνει,ακόμα δεν έγινε...) για ποιο λόγο να προτιμηθεί Φυσικός;
Καλώς ή κακώς οι Φυσικοί αποκλείστηκαν από τη βιομηχανία πλην ελαχίστων εξαιρέσεων (με κατοχή MSc,PhD).
Είναι γνωστό ότι οι πολλοί Μαθηματικοί και Φυσικοί (και άλλες ειδικότητες) κάνοντας μεταπτυχιακό ή εξειδικεύσεις στην Πληροφορική βρέθηκαν να είναι στελέχη σε επιχειρήσεις και εκπαιδευτικοί στον Δημόσιο και Ιδιωτικό τομέα.

Τώρα όσον αφορά το σύστημα,οι Δέσμες έγιναν 3+1 Κατευθύνσεις (Θετική,Θεωρητική,Τεχνολογική Ι και ΙΙ),πλέον όμως είναι τρια (3) ΠΕΔΙΑ Επιστημονικά.
Η δε Πληροφορική βρίσκεται στις Οικονομικές Επιστήμες.
Μα δεν είναι Θετική Επιστήμη;
Ασφαλώς και είναι.
Αποσιωποιείται έντεχνα!
H Επιστήμη της Πληροφορίας (αυτό είναι η Πληροφορική) κατά τον αείμνηστο Ανδρέα Πομπόρτση πρέπει να έχει τη δική της Κατεύθυνση-Πεδίο.
Με περισσότερες επιλογές σε Μαθήματα.
Χάνονται αρκετά μαθήματα με το νέο Πρόγραμμα Σπουδών στο Λύκειο.
Ειδικά τα Επιλογής Μαθήματα Πληροφορικής της Γ Λυκείου.

Εφαρμογές Πληροφορικής Υπολογιστών Α', Β' / Γ' Ενιαίου Λυκείου
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον. Τάξη Γ΄ Ενιαίου Λυκείου

Πολυμέσα-Δίκτυα. Τάξη Γ΄Ενιαίου Λυκείου
Εφαρμογές Λογισμικού. Τάξη Γ΄Ενιαίου Λυκείου
Όχι πως δεν ήθελαν αναθεώρηση τα παραπάνω επιλεγόμενα και υποχρεωτικά μαθήματα.
Αλλά είναι τελείως διαφορετικό λόγω οικονομικών συνθηκών (ας μην κρυβόμαστε) να επιλέγεται ένα μοντέλο Πανελλαδικών Εξετάσεων που μοιάζει πολύ με αυτό που υπήρχε πριν από τις Δέσμες...!!!
Με τις δύο κατευθύνσεις
και όχι τις Δέσμες
Αν δεν δημιουργηθεί ξεχωριστή κατεύθυνση η αντιδικία με την Χημεία δεν πρόκειται να σταματήσει.
Δυστυχώς λόγω οικονομικής συρρίκνωσης δεν βλέπω πως αυτό θα λυθεί εύκολο και άμεσα...!  :(
Computer science (abbreviated CS or CompSci) is the scientific and practical approach to computation and its applications. It is the systematic study of the feasibility, structure, expression, and mechanization of the methodical processes (or algorithms) that underlie the acquisition, representation, processing, storage, communication of, and access to information, whether such information is encoded in bits and bytes in a computer memory or transcribed engines and protein structures in a human cell.source:http://en.wikipedia.org/wiki/Computer_science

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Γιάννης Σ.

Τελικά η απώλεια δεν είναι μόνο αριθμητική αλλά... ποιοτική. Την κατεύθυνση οικονομικών επέλεξαν οι κακοί μαθητές, με ελάχιστες εξαιρέσεις, γεγονός που θα κατακεραυνώσει τις βάσεις (αλλά και το επίπεδο ;) ) των οικονομικών σχολών φέτος. Μοιάζει λίγο με την παλιά 4η δέσμη... 

tasospap

Εδώ τώρα δημιουργείται ένα ερώτημα. Λόγω χαμηλού επιπέδου μαθητών, θα κατέβει και η δυσκολία των θεμάτων τον Μάιο;

αληθινό συμβάν μέσα στη τάξη: Μάθημα για τις διαιρέσεις (κλασική και div/mod). Γράφω στον πίνακα 6/4=?????
Δεν απαντάει κανείς ανάμεσα σε 9 άτομα.
Τελικά βρέθηκαν δύο τολμηροί που απαντάνε "1 και κάτι ψιλά"!
-Πόσα ψιλά ρε παιδιά;
-"Είναι δύσκολο να το υπολογίσουμε κύριε".

Άλλο συμβάν: 0-9 = 0 !!!!!