Νέα ύλη 2020

Ξεκίνησε από P.Tsiotakis, 30 Μαΐου 2019, 09:28:43 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

hobbit

Ο αλγόριθμος βρίσκεται στις "Οδηγίες μελέτης", μόνο που όπως και τα προηγούμενα χρόνια είναι εκτός εξεταστέας ύλης.
Στην νέα εξεταστέα ύλη αναφέρονται μόνο το "Βιβλίο μαθητή" και το "Συμπληρωματικό υλικό". Αν θέλανε να την βάλουνε εντός ύλης, δεν είχαν παρά να προσθέσουν την παράγραφο 4.3 από το "Βιβλίο μαθητή".

Ολοκληρώνοντας να πω ότι θα την διδάξω στο σχολείο (όπως και τα προηγούμενα χρόνια), αλλά θα αναφέρω πάλι στα παιδιά ότι δεν μπορεί να ζητηθεί ως θεωρία (π.χ γράψτε τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης) ή στα θέματα Γ και Δ (π.χ να γίνει αναζήτηση σε ένα ερώτημα εφαρμόζοντας τον αλγόριθμο δυαδικής αναζήτησης).

petrosp13

https://www.esos.gr/arthra/62982/exetazontai-allages-sti-nea-exetastea-yli-tis-g-lykeioy?fbclid=IwAR2nZZmI3l5im6cAY6TKM9p6sXblk5sI32wcR4Re3A4NLosoIJDxDQuPdYc

Να φανταστώ ότι εμείς δεν έχουμε πρόβλημα
Ή ότι δεν έχουμε εκπροσώπηση
Διάζευξη
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

evry

Θα έλεγα:

Κώδικας: Pascal
NOT (Δεν έχουμε πρόβλημα OR Έχουμε εκπροσώπηση)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

tsak

Η ταξινόμηση με επιλογή δεν φαίνεται κάπου πάντως, ούτε στο συμπληρωματικό ούτε στις οδηγίες μαθητη

gbougioukas

Στον Προγραμματισμό Υπολογιστών στα ΕΠΑΛ πέρυσι στις Πανελλαδικές δεν μπήκε κανένα θέμα θεωρίας-αναπαραγωγής κειμένου. Καλό θα ήταν αυτό να καθιερωθεί και στα ΓΕΛ, η Πληροφορική δεν έχει ανάγκη την παπαγαλία, δόξα τω θεώ. Η νέα ύλη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, ακόμα και χωρίς κώδικα, έχει ένα εξαιρετικό πεδίο ασκήσεων με διαγράμματα κλάσεων.
Γιώργος Μπουγιούκας
Computer Science (BSc), Bioinformatics & Neuroinformatics (MSc)
https://gbougioukas.wordpress.com/
https://apothesis.eap.gr/handle/repo/54953

tsak

Παράθεση από: gbougioukas στις 09 Ιουν 2019, 11:29:01 ΜΜ
Στον Προγραμματισμό Υπολογιστών στα ΕΠΑΛ πέρυσι στις Πανελλαδικές δεν μπήκε κανένα θέμα θεωρίας-αναπαραγωγής κειμένου. Καλό θα ήταν αυτό να καθιερωθεί και στα ΓΕΛ, η Πληροφορική δεν έχει ανάγκη την παπαγαλία, δόξα τω θεώ. Η νέα ύλη του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού, ακόμα και χωρίς κώδικα, έχει ένα εξαιρετικό πεδίο ασκήσεων με διαγράμματα κλάσεων.
Άντε το πολύ πολύ 5 Σ/Λ με ερωτήσεις κρίσεως... Απλό είναι και δεν θέλει ανάλυση. Κι αυτοί πρόσθεσαν άλλη τόση θεωρία. Έλεος.

tsak

https://www.esos.gr/arthra/62982/exetazontai-allages-sti-nea-exetastea-yli-tis-g-lykeioy

Αυτοί γιατί ζητάνε πάλι αλλαγές κι εμείς δεν βγάζουμε φωνή; Τουλάχιστον ρε παιδιά να σταματήσω κι εγώ το κόψε ραψε με τις σημειώσεις...Να δεις που μόλις κάνω βιβλιοδεσία θα τ αλλάξουν ;D

johnk

Παιδιά σχετικά με τις ασκήσεις του νέου βιβλίου, μήπως να κάναμε μία καινούρια ενότητα ώστε να ανεβάζαμε τις απαντήσεις; Κάποια Σ/Λ μου φαίνονται παράξενα στην ενότητα με τα δένδρα.

bugman

#128
Στην Ουρά το παράδειγμα 1 μιλάει για ουρά που κάνουμε εναλλαγές στις Εισαγωγές και Εξαγωγές στοιχείων, ενώ τα παραδείγματα 2 και 3 είναι φτιαγμένα για να δουλεύει μια φορά η εισαγωγή στοιχείου και μια φορά η εξαγωγή στοιχείου (για ένα μόνο). Για το λόγο αυτό δεν χρειάζονται κυκλική ουρά.

Όμως το παράδειγμα 1 για να υλοποιηθεί με πίνακα πρέπει να έχουμε κυκλική ουρά, δηλαδή ο δείκτης (οποιοσδήποτε από τους front και rear) να βγαίνει από το (δείκτης-1+1) mod μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα +1. Το +1 το χρειάζεται για μετακινήσει τους δείκτες στο διάστημα 1 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα, αφού το οτιδήποτε_θετικός_ακέραιος mod μεγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα θα δώσει από 0 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα-1

το -1+1 το αφαιρούμε, απλά το άφησα εδώ για να δείξω ότι το +1 το βάζουμε για το επόμενο στοιχείο, ενώ το -1 για να φέρουμε το δείκτη στο διάστημα 0 έως μέγιστος_αριθμός_στοιχείων_πίνακα-1.


ilias_s

Χωρίς παρεξήγηση, βλέπω συζήτήσεις για στοίβα και ουρά και αν αυτό θα υλοποιηθεί με τον Α ή Β τρόπο. Αν η ύλη θα βγαίνει σε 2..3 ή 4 ώρες στο φροντηστήριο! Δυναμικές δομές, αντικειμενοστρέφεια αλλά η γλώσσα ... ΓΛΩΣΣΑ! Αν οι ασκήσεις στα αντικείμενα θα γίονται διαγραμματικά, με UML... Γιατί όχι με κάποια "ελληνική πατέντα" όπως οι δυναμικές δομές με πίνακα;;; Δηλαδή η βλακεία θεωρείται δεδομένη και η πιθανότητα να προσεγγίσουμε τα πράγματα φυσιολογικά ... ανύπαρκτη! Το αμέσως επόμενο βήμα είναι αυτό το μάθημα, έτσι όπως το σχεδιάζουν, να χαρακτηριστεί "αμιγώς εργαστηριακό"!!!

Πρέπει να κάνουμε τα πάντα ώστε ένα διδακτικό αντικείμενο να ακολουθεί την "ελληνική εκπαιδευτική παράδοση" :

1) Μεγατόνοι "δύσπεπτης" θεωρίας
2) Ασκήσεις που παρουσιάζονται με την πλέον "ανορθόδοξη" προσέγγιση
3) Καμμία χρηστική αξία της αποκτούμενης γνώσης έξω από το σχολείο και τις εξετάσεις

Αν και συνεχίζω να ελπίζω (επειδή η ελπίδα οφείλει να πεθαίνει τελευταία!) κάπου μέσα μου καταλαβαίνω πως όλο αυτό πάει λάθος. Αν ο σκοπός είναι να κάνουμε τα παιδιά να μισήσουν την πληροφορική και τον προγραμματισμό τότε πιστεύω πως βαδίζουμε σωστά!!!

taxata

Έχω την εντύπωση ότι πιο χρήσιμο θα είναι οι συγκροτημένες σκέψεις, απόψεις, παρατηρήσεις, διορθώσεις που αφορούν στην νέα ύλη και στα νέα συγγράμματα να απευθύνονται εγκαίρως και στους συμβούλους Α' & Β' ΠΕ86 - συναδέλφους - εισηγητές του ΙΕΠ εδώ:
http://www.iep.edu.gr/el/graf-a
http://www.iep.edu.gr/el/graf-b
όπως βέβαια και στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου
Ακόμα και εάν ο τελευταίος λόγος είναι πολιτικός, η επιστημονική και παιδαγωγική τεκμηρίωση των απόψεων μπορεί να επηρεάσει θετικά τις εξελίξεις και να έχει γόνιμη συμβολή στη δύσκολη χρονιά που έρχεται...


Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

tsioulak

Πηγα εχθες σε ενα φροντιστηριο για συνεντευξη και οταν του ειπα οτι απο την καινουρια χρονια πρεπει το μαθημα να γινει 4 ωρες αντε 3 με πολυ ζορι, δεν του αρεσε καθολου, θελει να το κρατησει 2ωρο.

Εχετε το νου σας, προτεινω να μην δεχτει κανενας μας να μενει 2ωρο το μαθημα, δεν υπαρχει να βγει η καινουρια υλη με 2ωρο, δεν φταινει σε τιποτα τα παιδια να πληρωσουν τις τσιγκουνιες και τις προκαταληψεις καποιων.

petrosp13

Ας το αφήσει 2ωρο και να τελειώσει την ύλη τον Οκτώβριο του 2021
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

angrits


tsak

Ναι αυτο είναι...Ήδη γράφω σημειώσεις επ' αυτού...καλό μας καλοκαίρι