Το μέλλον του επαγγέλματος μας

Ξεκίνησε από che, 10 Απρ 2013, 02:15:12 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Ποιά πιστευέτε ότι θα είναι η εξέλιξη του ΑΕΠΠ στο νέο λύκειο ?

Θα υπάρχει σαν υποχρεωτικό μάθημα
0 (0%)
Θα υπάρχει ως μάθημα επιλογής
0 (0%)
Δεν θα υπάρχει καθόλου
0 (0%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 0

Η ψηφοφορία έληξε: 24 Ιουν 2013, 05:26:47 ΜΜ

che

http://www.star.gr/Pages/Ellada_Kosmos.aspx?art=175925&artTitle=epistrofi_stis__desmes_allazoun_ta_panta_sto_lykeio_apo_ton_septemvrio

Συνάδελφοι πως το κρίνετε το προσχέδιο ;
Ποσα απο τα υποχρεωτικά θα ειναι εξεταζόμενα ;

kostas76

Έχω την εντύπωση ότι το μάθημα της Πληροφορικής πάει πια για κατάργηση στο Λύκειο. Οι οργανικές στο Λύκειο θα χαθούν και θα είμαστε ο αδύναμος κρίκος στις ορέξεις του Υπουργείου.
Δυστυχώς, εμείς θα συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τα σεμινάρια και τις ανούσιες επιμορφώσεις Α και Β επιπέδου για μικρά παιδιά.

pgrontas

Παράθεση από: kostas76 στις 10 Απρ 2013, 03:39:33 ΜΜ
Έχω την εντύπωση ότι το μάθημα της Πληροφορικής πάει πια για κατάργηση στο Λύκειο. Οι οργανικές στο Λύκειο θα χαθούν και θα είμαστε ο αδύναμος κρίκος στις ορέξεις του Υπουργείου.
Δυστυχώς, εμείς θα συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με τα σεμινάρια και τις ανούσιες επιμορφώσεις Α και Β επιπέδου για μικρά παιδιά.
Μα δεν κατάλαβες συνάδελφε. Οι επιμορφώσεις είναι ακριβώς για εκεί που μας προορίζουν. Για μικρά παιδιά!
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

ΓΑΖΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ

Το κριτήριο της εξόδου (απο το λυκειο) είναι υποχρεωτικό.

jfk1976

Εαν δείξουμε ότι είμαστε εύκολος αντίπαλος θα το περάσουν. Πρέπει η αντίδρασή μας να είναι αγωνιστική και μαζική! Εαν δεν μαζέψουμε π.χ 500 άτομα στο υπουργείο τότε καλά να μας κάνουν...

tfat

Συνάδελφοι, δείτε αναλυτικά το προσχέδιο για το λύκειο

http://www.alfavita.gr/sites/default/files/attachments/104131112.jpg

Απ' ότι φαίνεται δεν υπάρχει ούτε μια ώρα για την ειδικότητά μας ούτε στην Α' ούτε στη Β' Λυκείου. Το αξιοπερίεργο είναι ότι μας δίνουν από 3 ώρες και στον 2ο και στον 3ο κύκλο σπουδών(απ΄ότι διαφαίνεται με μεγαλύτερη βαρύτητα στον 3ο) της Γ' Λυκείου και ίσως κάποιες λιγοστές και καθόλου δεδομένες ώρες επιλογής πάλι στη Γ' Λυκείου. Δηλαδή με τη λογική του Υπουργείου ένας μαθητής δε θα έρχεται καθόλου σε επαφή με την πληροφορική κατά τη διάρκεια των δύο πρώτων τάξεων του Λυκείου και ξαφνικά στη Γ' θα είναι βασικό μάθημα στους 2 από τους 3 κύκλους σπουδών!!! Μαγείααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!

dim

Νέοι κύκλοι σπουδών...
Δίωρο αύξηση ωραρίου....
Αριθμός μαθητών ανά τμήμα...
Συγχωνεύσεις σχολείων....
"Αναθέσεις"...
Αξιολόγηση.....
Εξορθολογισμός...




dim

Ουπς...
Διάβασα τον παραπάνω αλγόριθμο :D.. (κάτι δεν κολλάει)
έχει είσοδο έχει επεξεργασία αλλά δεν έδινε έξοδο.....
πάμε πάλι...

Νέοι κύκλοι σπουδών...
Δίωρο αύξηση ωραρίου....
Αριθμός μαθητών ανά τμήμα...
Συγχωνεύσεις σχολείων....
"Αναθέσεις"...
Αξιολόγηση.....
Εξοστρακισμός!

Γιάννης Αναγνωστάκης

Δεν έχει νόημα όπως παρουσιάζεται με τη μορφή αυτή το πρόγραμμα σπουδών

Δεν μπορεί ένας  μαθητής να διδάσκεται Μαθηματικά - Φυσική - Χημεία - Βιολογία - Επιστήμη υπολογιστών..

να το βάλουμε και Κβαντομηχανική να τον ξετινάξουμε λέω εγώ

Προφανώς κάποια επιλογή θα γίνεται μαθημάτων θα γίνεται...

che

Εγω τουλάχιστον σε επίπεδο γ´ λυκείου το βλέπω αναβαθμισμένο το μάθημα μας. Δεδομένου ότι εμπλεκομαστε σε 2 κύκλους. Όλα νομίζω κρίνονται απο το ποια μαθήματα θα ειναι εξεταζόμενα. Δεν νομίζω οι υποψήφιοι της ιατρικής δηλαδή να δίνουν Επιστημη υπολογιστών. Μάλλον θα γίνεται επιλογη της βιολογιας σε αυτη την περίπτωση.

gpapargi

Πράγματι κάτι δεν πάει καλά στο δεύτερο κύκλο. Η ιατρικές σχολές και οι παραδοσιακές σχολές θετικών επιστημών + πολυτεχνεία είναι 2 διαφορετικοί κόσμοι. Ή με το ένα ασχολείσαι ή με το άλλο. Δεν έχει νόημα να είναι στον ίδιο κύκλο. Στο υπάρχον σύστημα έχουν ενοποιήσει τις θετικές επιστήμες +πολυτεχνεία με τα οικονομικά. Τώρα μας στέλνουν με τις ιατρικές.
Τόσο δύσκολο είναι να καταλάβουν ότι οι παλιές δέσμες είχαν κάνει το σωστό διαχωρισμό στα αντικείμενα; (Θετικές επιστήμες/ πολυτεχνεία - Ιατρικές σχολές - Φιλολογικές/Νομικές - οικονομικά)... 4 ανεξάρτητοι κόσμοι σε 4 διαφορετικές δέσμες. Βέβαια θα πρέπει να απαντηθεί και το ερώτημα: αν είναι να τα κάνουμε όπως ήταν πριν τότε γιατί τα κάναμε έτσι όπως είναι τώρα;

petrosp13

Έχω μεγάλη απορία τι θα περιλαμβάνει το μάθημα Εφαρμογές Υπολογιστών του 3ου κύκλου
Προγραμματισμός δεν θα είναι σίγουρα γιατί δεν ταιριάζει με το πνεύμα του κύκλου
Οπότε, με τι θα ασχολείται;
Με Powerpoint, Excel, SPSS κτλ.;;;
Και οι εξετάσεις πώς θα γίνονται;;;;
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Gnirut

Ανάπτυξη δεν χρειάζεται η χώρα;
Μας προσέλαβαν, μας πληρώνουν, ε ας μας χρησιμοποιήσουν με ..."αναπτυξιακό" τρόπο.

6 χρόνια γυμνάσιο-λύκειο δύο ώρες τη βδομάδα επιστήμη υπολογιστών ΚΑΙ προγραμματισμό.
Σε όλους τους τύπους σχολείων γενικά, επαγγελματικά, τεχνικά, απογευματινά, εσπερινά ή ό,τι άλλο.

Διδασκαλία χρήσης υπολογιστών την εποχή των windows 8 και των tablets δεν την χρειάζονται πλέον οι έφηβοι ή μπορεί να περιοριστεί μόνο στο δημοτικό σε μονόωρη εβδομαδιαία βάση και στα πλαίσια των υπόλοιπων μαθημάτων.

Με ένα κατάλληλο πρόγραμμα σπουδών, διαβαθμισμένης δυσκολίας μέχρι την Γ' λυκείου, μέσα σε 6 χρόνια η Ελλάδα θα έχει 18 χρονούς με τα καλύτερα software και computer skills παγκοσμίως.

Άντε μετά να μη γίνει η χώρα software center όλης της ευρώπης.


elias

Ψυχραιμία! Μην πιστεύουμε ότι μας πασάρουν.

Υ.Γ Δεν ξέρω αν τελικά φύγει η πληροφορική, πρέπει επειγόντως πάντως να μπεί μάθημα του στυλ "Η αξιοπιστία της πληροφορίας και η αξιολογηση της" :)