ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΝΟΣ ΜΑΘΗΤΗ-ΑΠΟΡΙΑ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ

Ξεκίνησε από greecechris, 31 Μαΐου 2007, 02:10:49 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

evry

    Η άσκηση δεν έχει καμία ασάφεια απλά κάποιοι μαθητές έβαλαν το Εμφάνισε "Τέλος Αγορών" όχι ακριβώς πριν τερματίσει αλλά αμέσως μετά το α ερώτημα και μετά συνέχισαν με τις εντολές του β ερωτήματος. Κάποιοι άλλοι πιο υποψιασμένοι το έβαλαν στο τέλος όλου του αλγορίθμου. Και τα δυο είναι προφανώς σωστά και δε νομίζω να βρεθεί κάποιος που θα κόψει από κάτι τέτοιο.
   Τώρα το πότε τερματίζει είναι ξεκάθαρο, όταν οι αγορές υπερβούν το συγκεκριμένο ποσό. Δεν υπάρχει καμία ασάφεια πάνω σε αυτό. Απλά εσύ για κάποιο λόγο σκέφτηκες να χρησιμοποιήσεις τη λογική μεταβλητή. Η ουσία είναι ότι ο δικός σου αλγόριθμος δεν κάνει αυτό που ζητάει το ερώτημα και σίγουρα θα σου κοπούν κάποιες μονάδες. 
    Πιστεύω ότι αν κάτσεις και δεις την εκφώνηση με καθαρό μυαλό και ψύχραιμα θα δεις ότι δεν υπάρχει καμιά ασάφεια.

Παράθεση από: greecechris στις 02 Ιουν 2007, 11:50:25 ΜΜ
egw otan leei na termatizei skeutomai na termatizei den skeutomai aaaaaaa asto na leei...;)
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr


Muldy

Εγώ νομίζω ότι εφόσον ζητούσε να τερματίζει και να εμφανίζει τέλος αγορών, το βρισκω χαζό να γίνεται εκτος επαναληπτικής διαδικασίας. Λογικά είναι σωστό αλλά για μένα λύνεις άλλη άσκηση, τύπου αφού γίνουν οι αγορές, εμφάνισε τέλος αγορών. Εσείς είστε καθηγητές ωστόσο, εσείς ξέρετε  :P

evry


   Κοιτά, με τόσο σαματά που έχεις κάνει για 1-2 μονάδες (γιατί παραπάνω δε νομίζω να σου κόψει κανένας) μπορεί να είσαι τυχερός και ο βαθμολογητής σου να παρακολουθεί τώρα το thread, και να σε λυπηθεί
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr


P.Tsiotakis


Μικρέ, μεγαλώνοντας θα πρέπει να μάθεις ότι στις κυρίες δε φέρονται έτσι. Ίσως πριν τελειώσεις το σχολείο, θα έπρεπε να έχεις μάθει επίσης να διαβάζεις την εκφώνηση του προβλήματος που σου δίνεται και μετά να ξεκινάς την επίλυσή του. Αυτό προσπαθούμε να περάσουμε με επιμονή στο μάθημα. Μερικές φορές δεν κάνετε τον κόπο να διαβάζετε μέχρι την τελεία.

Δεν πρόκειται να πείσεις μια ομάδα ανθρώπων οτι το εν λόγω θέμα είχα ασάφεια. Όπως σου έγραψα και σε άλλο σημείο η υπερβολική σου σιγουριά σε έβλαψε. Μερικές φορές και η επιμονή σε λάθος σημεία κάνει το ίδιο.

Σου εύχομαι καλή επιτυχία

Sergio

Θα συμπληρώσω ... "αξιόλογε μικρέ" ;) ;)

Πιστεύω ότι ο αγαπητός μας μαθητής, μας έχει πείσει όλους για το γνωστικό του επίπεδο (αν και θα συμφωνήσω ότι ήταν ατόπημά του η ΜΗ συνολική ερμηνεία του θέματος). Όμως, πώς να το κάνουμε... τις λιγοστές κυρίες της ομάδας τις προσέχουμε ;)

Μην το πάρεις λοιπόν ειρωνικά το μικρέ που με αγάπη λέμε... Δεν έχει υπάρξει μέχρι στιγμής στο Στέκι καμμία περίπτωση καθηγητή που δεν αντιμετωπίζει με αγάπη το αντικείμενό του.. Η (τραβηγμένη;;) άποψή μου είναι ότι το αντικείμενό μας είναι οι μαθητές και πρώτη επιστήμη μας όταν μπαίνουμε στην τάξη... η παιδαγωγική.  Η πληροφορική είναι το όχημά μας το οποίο επίσης με αγάπη προσπαθούμε να γνωρίσουμε σε σας και να σας δείξουμε πως να το κατανοήσετε και να το αγαπήσετε.

(Να βγουν οι σφουγγαρίστρες να μαζέψουμε τα σορόπια... πάλι σε μελό μου βγήκε ;) )
Απ τη μια η θητεία μου σε σχολικές αίθουσες: να φλυαρώ - να ελπίζω πως κατι κατάλαβαν - να εξερευνώ - να μαθαίνω. Απ την άλλη, σχεδόν συνομήλικη, η Διδακτική της Πληροφορικής: ερευνά διαδικασίες μάθησης - φλερτάρει με την Ψυχολογία - με καλεί να αφήσω το βλέμμα του Πληροφορικού και να δω με τα μάτια του δασκάλου. Τέκνα των 2, οι απόψεις μου.. (προσαρμοσμένο από τον πρόλογο του βιβλίου "Το μακρόν Φυσική προ του βραχέως διδάσκω" του Ανδρέα Κασσέτα)

greecechris

ok ti na pw..balte shellcode 300bytes se epanalipsi kai na mhn termatizei... na deite ti kanate..to riskate to firewall i oxi,pirate root i oxi? :D :o :o :o 8) ::)

episis den eipa tpt kako gia tin k Eleni..isa isa pou panta ebaza kai k(kuria)  :-*