Ημερήσια 2010

Ξεκίνησε από Γιαννούλης Γιώργος, 28 Μαΐου 2010, 08:49:31 ΠΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Πιστεύετε ότι η λύση με πίνακες στο Θέμα Γ  :

Είναι λάθος - να κοπούν 3-5 μονάδες
30 (8.7%)
Είναι λάθος - να κοπούν 1-2 μονάδες
23 (6.7%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να κοπούν 1-2 μονάδες
29 (8.5%)
Είναι σωστή αλλά όχι ιδανική - να μην κοπούν μονάδες
108 (31.5%)
Είναι σωστή - να μην κοπούν μονάδες
153 (44.6%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 341

dimpapadop

Παράθεση από: mathitis στις 28 Μαΐου 2010, 02:55:55 ΜΜ
Έγραφα εξετάσεις σήμερα!!
Προγραμματίζω από μικρή ηλικία, ζήτησα διευκρίνηση για το αν θα πρέπει να χρησιμοποιήσω πίνακα στο θ3 και η απάντηση ήταν ουδέν σχόλιο!!
Ήδη είχα λύσει το θ4, ξεκίνησα από εκεί χωρίς να λάβω υπόψη μου τη διευκρίνηση ότι δεν μπορεί σκάφη να έχουν ίδιο σχετικό χρόνο, οπότε έδωσα πιο δύσκολη λύση.. μάλιστα είχα σκεφτεί και λύση με τρισδιάστατο πίνακα, αλλά είπα στον εαυτό μου όχι υπερβολές

Στο θ3 αποφάσισα να χρησιμοποιήσω πίνακα, καθώς ο καθηγητής μου στο σχολείο μας είχε μιλήσει για την ασάφεια στο σχολικό σχετικά με πίνακες αλλά είχε τονίσει ότι σε ψευδογλώσσα το σχολικό λύνει ασκήσεις με πίνακες πχ φυσσαλίδα ή αναζήτηση διαβάζοντας τον πίνακα και μέγεθος γράφοντας δεδομένα //Α,Ν//, άρα αν στις εξετάσεις ζητήσουν κάτι αντίστοιχο σε ψευδογλώσσα μπορούμε να το κάνουμε, διαφορετικά σε γλώσσα είναι επικίνδυνο και να ψάξουμε άλλη λύση χωρίς πίνακες για να μην έχουμε αμφιβολία για λύση μας ή αν το κάνουμε θα πρέπει όταν διαβάσουμε πλήθος στοιχείαων πίνακα να κάνουμε έλεγχο εγκυρότητας ώστε να είναι μικρότερος ή ίσος με μέγεθος αλλά δεν θα είναι η καλύτερη δυνατή λύση..
'Ηθελα να σπουδάσω πληροφορική, είχα καθηγητή μου σαν πρότυπο, φτιάχνω άπειρα πράγματα σε VB και μας έχει βοηθήσει όλους στο σχολείο.. και τώρα τι να του πω σκίσε τα πτυχία σου ( έχει και πολλά!!!).. ήθελα να μάθω καλύτερο προγραμματισμό, και πήρα αυτή την κατεύθυνση, ανα χάσω έστω και ένα μόριο θα είναι αδικία με αυτόν που έδινε χημεία και τον ανταγωνίζομαι.. όσο και αν μου αρέσει ο προγραμματισμός, δεν θα αφήσω αλλο γνωστό μου να ακολουθήσει την κατεύθυνση αν μου κόψουν έστω και ένα μόριο..

Αν δεν θέλετε πίνακες, εφόσον το σχολικό λύνει με αυτό τον τρόπο ασκήσεις, 5 καθηγητές που ήταν στο σχολείο το είχαν λύσει με πίνακες τι περιμένετε από εμένα.. Ε Λ Ε Ο Σ.
Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο


ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ...

ΣΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 11 χρόνια σε ΓΕΛ και άλλα τόσα σαν βαθμολογητής ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΜΟΡΙΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΥΣΕΣ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ.


Ανδρέας Φαρμακόρης

dg69: Συμφωνώ

Φαρμακόρης Ανδρεας
Καθηγητης Πληροφορικης
Λυκειο Αμπελακιων Σαλαμινας
Καθηγητης Πληροφορικής ΠΕ19
Λυκειο Αμπελακίων Σαλαμίνας

difan

Μόλις είπαν στις ειδήσεις ότι ήθελε ΜΟΝΟ πίνακες και όλοι οι μαθητές μου είναι αναστατωμένοι...

Τι γίνεται ρε παιδιά?

Σούλας Βασίλης

Παράθεση από: dimpapadop στις 28 Μαΐου 2010, 03:01:18 ΜΜ

ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ...

ΣΑΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ 11 χρόνια σε ΓΕΛ και άλλα τόσα σαν βαθμολογητής ΣΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΚΟΨΕΙ ΜΟΡΙΑ, ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΛΥΣΕΣ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΠΙΝΑΚΕΣ.



Συμφωνώ απόλυτα!!!!
Σούλας Βασίλης
Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Μηχανικός Η/Υ Δ.Π.Θ.
Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ19
http://users.sch.gr/vasisoulas
http://eclass.sch.gr/modules/auth/opencourses.php?fc=%D4-52

vasiko

Νομίζω ότι είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε.
Το σημαντικό αυτή τη στιγμή, είναι να δοθεί κεντρική οδηγία προς τα βαθμολογικά κέντρα ώστε να υπάρχει κοινή αντιμετώπιση των γραπτών.

dimpapadop

Παράθεση από: difan στις 28 Μαΐου 2010, 03:04:30 ΜΜ
Μόλις είπαν στις ειδήσεις ότι ήθελε ΜΟΝΟ πίνακες και όλοι οι μαθητές μου είναι αναστατωμένοι...

Τι γίνεται ρε παιδιά?


ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑ

θα πήγε κανείς από δω μέσα να δώσει τις προτεινόμενες λύσειςςςςςς.
Ρε μην αγχώνεσαι σου λέω...............
Στο ΘΕΜΑ Γ όλα είναι σωστά με ή χωρίς πίνακα.


gpapargi

Δεν είναι σωστό να λέμε «Είναι αλγόριθμος και όχι πρόγραμμα» γιατί και το πρόγραμμα είναι και αυτό αλγόριθμος, όπως και το διάγραμμα ροής, όπως και η φυσική γλώσσα κατά βήματα και το ελεύθερο κείμενο. Η μορφή αναπαράστασης αλλάζει.

Τώρα στο θέμα της χρήσης πίνακα στο θέμα Γ.
Ο λόγος που στο μάθημα υπάρχει και η ΓΛΩΣΣΑ εκτός από την ψευδογλώσσα είναι για να δει ο μαθητής ότι υπάρχουν κάποιοι περιορισμοί και δεν μπορεί ο μαθητής να λύνει προβλήματα σε αφηρημένες δομές δεδομένων. Δεν μπορεί ο μαθητής να θεωρεί ότι ο πίνακας έχει μέγεθος όσο χρειάζεται και ταυτόχρονα να είναι στατική δομή δεδομένων.  Αν δεν υπήρχε η ΓΛΩΣΣΑ ο μαθητής θα έδινε λύσεις που δεν μπορούν να μεταφερθούν σε πραγματικές γλώσσες προγραμματισμού εκτός από εκείνες που υποστηρίζουν δυναμικούς πίνακες. Αλλά για το μάθημα περιοριζόμαστε σε στατικούς.   

Αν και όλοι μου οι μαθητές το έλυσαν με πίνακα, μιλώντας αντικειμενικά, η χρήση πίνακα είναι λάθος.

Είναι θετικό ότι έσπασε το στερεότυπο που θέλει πίνακα 2 διαστάσεων στο θέμα 4. Καλό είναι τα θέματα να είναι απρόβλεπτα. Το προβλέψιμο είναι αυτό που θέλει ο παπαγάλος.

Είναι επίσης απόλυτα θετικό το ότι δεν έπεσε παπαγαλίστικη θεωρία μέσα από το βιβλίο. Κάποιοι μαθητές μου μου είπαν ότι διάφορα παπαγαλάκια ήταν σκασμένα έξω από το εξεταστικό κέντρο. Αυτό είναι ευχάριστο  >:D

Το μόνο θέμα για το οποίο έχω ένσταση είναι το Α4 στο οποίο σαρώνεις κατά γραμμή και βγάζεις άθροισμα κατά στήλη. Κανείς δεν το κάνει έτσι. Όταν βγάζεις άθροισμα στήλης σαρώνεις κατά στήλη. Το μόνο επιχείρημα που έχει κάποιος υπέρ αυτού του θέματος είναι ότι υπάρχει αυτούσιο μέσα στο βιβλίο στη σελίδα 58.

Και αυτό είναι ακριβώς το σημείο που με χαλάει. Το ότι μπήκε επειδή είναι μέσα στο βιβλίο. Πάνω που είμαι έτοιμος να πω ότι δεν ενθαρρύνουμε την κατά γράμμα ανάγνωση του βιβλίου, ξαφνικά βλέπω πάλι μπροστά μου  κομμάτι από μέσα. Τυπικά η επιτροπή είναι εντάξει. Κανείς δεν μπορεί να πει τίποτα. Αλλά επί της ουσίας υπάρχει μια λανθασμένη νοοτροπία εδώ. Πρέπει να ξεριζωθεί η νοοτροπία που θέλει να επικαλούμαστε αυτολεξεί αποσπάσματα του βιβλίου. Ωστόσο για να είμαστε δίκαιοι,  έβγαινε σαν άσκηση μόνο με κατανόηση ενώ ο παπαγάλος μάλλον αυτό δε θα το διάβαζε.
Όμως αν δεν ήταν αυτό το κομμάτι κώδικα μέσα στο βιβλίο, δε θα έπεφτε αυτό το θέμα. Αυτός είναι και ο λόγος για το σχόλιό μου.

Περιμένουμε το αν και πόσο θα κοπεί στο θέμα 3 για τη χρήση πίνακα. Όποιος έχει κάτι συγκεκριμένο και έγκυρο ας το πει. 

clevercitizen

Παράθεση από: vasiko στις 28 Μαΐου 2010, 03:07:08 ΜΜ
Νομίζω ότι είναι προφανές ότι δεν πρόκειται να συμφωνήσουμε.
Το σημαντικό αυτή τη στιγμή, είναι να δοθεί κεντρική οδηγία προς τα βαθμολογικά κέντρα ώστε να υπάρχει κοινή αντιμετώπιση των γραπτών.


Αυτό ακριβώς. Ό,τι άλλο και να πούμε, δε θα οδηγήσει πουθενά. Ας κάνουμε υπομονή μέχρι να σταλθούν οι οδηγίες στα βαθμολογικά
ΘΕΛΩ
                ΑΛΛΑΓΗ
                ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
                ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ

pfan

Αν η επιτροπή ήθελε να δεσμεύσει τους μαθητές ώστε να μην χρησιμοποιήσουν πίνακες θα έπρεπε να ζητήσει να γραφεί σε ΓΛΩΣΣΑ και όχι σε αλγόριθμο. Αλλά ακόμα και σε ΓΛΩΣΣΑ υπάρχουν παραδείγματα στο τετράδιο του μαθητή (π.χ. σελ91 συγχώνευση) όπου διαβάζει το πλήθος των στοιχείων και απλώς πρέπει να ελέγξει να μην ξεπεραστούν τα όρια του πίνακα.
Πύρζα Φανή
Καθηγήτρια Πληροφορικής

dimpapadop

ΓΙΑ ΔΕΣΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ 2001 ΘΕΜΑ 1.Δ

ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ Π,Ν ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΞΕΤΕ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΤΑΞΙΝΟΜΕΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΦΥΣΣΑΛΙΔΑΣ.


ΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΘΕΜΕ....


ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΛΥΝΑΤΕ ΧΩΡΙΣ ΠΙΝΑΚΑ????:D ;D

Eri

Παράθεση από: Τσιωτάκης Παναγιώτης στις 28 Μαΐου 2010, 02:52:43 ΜΜ
Δεν είναι θέμα αποδοτικότητας, απλά με πίνακες το θέμα δε λύνεται γιατί ο πίνακας δεν είναι τιραμόλα να έχει όσες θέσεις θέλουμε. Πολλοί μαθητές μου την πάτησαν όπως και πολύ δικοί σας, θεωρώ οτι πρέπει να χάσουν λίγες μονάδες

όμως πρέπει να χάσουν μονάδες ΤΟ ΙΔΙΟ σε όλα τα βαθμολογικά, κατά τη γνώμη μου το πιο σημαντικό στις πανελλαδικές είναι η κοινή αντιμετώπιση


Μα όταν η εκφώνηση αναφέρει 'σχολικος αγώνας' αμέσως - αμέσως δεν τίθεται όριο;; θες 100, θες 200 θες 20000000... Δηλαδή αν η εκφώνηση έλεγε σε ένα σχολείο 400 μαθητών .. θα ήμασταν ενταξει και θα πέρναμε πίνακα;;;; μα Εννοείτε ότι ένα σχολείο έχει έναν πεπερασμένο αριθμό μαθητών αυτό είναι αυτονόητο!!!!
Πεφτω απο τα σύννεφα!!
Περαν της 'κοινής αντιμετώπισης' πρέπει να υπάρχει και λογική αντιμετώπιση στα θέματα των πανελληνίων!! Διαφορετικά ακυρωνόμαστε και μεις οι ίδιοι!!

dream

Καλησπέρα και από εμένα .

Το 3ο Θέμα δημιουργεί προβληματισμό για το αν χρειάζεται χρήση πινάκων ή όχι , λόγω του ότι δεν είναι καθορισμένο το πλήθος των αθλητών (Διαβάζουμε Ν) και άρα δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε στατική δομη δεδομένων (πίνακες)

Απο την άλλη μεριά ομως αν το 3ο θέμα λυθεί χωρίς χρήση πινάκων
ο αλγόριθμός πρώτα θα εμφανίζει τα ονοματα των αθλητών που κατέρριψαν το ρεκορ αγώνα (αν βεβαια υπάρχουν ) και μετα το όνομα του αθλητη με τη χειρότερη επίδοση άρα δεν ακολουθείται και η σειρά των ερωτημάτων που ζητούνται .

Από τα παραπανω η λύση με πίνακες είναι σωστή ίσως και προτιμότερη και από τη λύση χωρίς.

Το λάθος είναι της επιτροπής που δεν όρισε ένα συγκεκριμένο πλήθος αθλητών π.χ. 50 και σίγουρα ο στόχος της δεν έιναι η λύση να γραφεί χωρίς πίνακες. 

Laertis

Επαναλαμβάνω την άποψή μου που έγραψα και πριν 8 σελίδες στο ίδιο θέμα.
Απο τη στιγμή που το ίδιο το βιβλίο κάνει χρήση ακόμα και σε ΓΛΩΣΣΑ !!! (τετράδιο μαθητή σελ.91-92) σε λυμένο παράδειγμα την χρήση πινάκων αυθαιρέτως και χωρίς την γνώση της διάστασης εκ των προτέρων τότε όλες οι απόψεις που υποστηρίζουν κόψιμο μονάδων για τη χρήση πίνακα πέφτουν στο κενό, ακόμα κι αν προέρχονται απο την ΚΕΕ.
Τα παιδιά εξετάζονται με βάση το σχολικό εγχειρίδιο και όχι με την προσωπική εκτίμηση του καθενός μας.
Μεγάλο λάθος της ΚΕΕ η αποσιώπιση διευκρίνισης κατά τη διάρκεια της εξέτασης, και ιδού το αποτέλεσμα της κρίσης του καθενός μας.
Τώρα να δούμε πως θα πείσουμε τους μαθητές ότι θα γίνει αντικειμενικά η βαθμολόγηση σε όλη την Ελλάδα .........

Αν υπάρχει όντως οδηγία απο την ΚΕΕ για κόψιμο εγώ δε θα συμμετάσχω στη βαθμολόγηση .
Νικολακάκης Γιώργος
Μηχανικός Η/Υ Συστημάτων
Καθηγητής Πληροφορικής
http://users.sch.gr/gnikola

taxata

1ον) Κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη απάντηση είναι αποδεκτή.
2ον) Το Θέμα Γ ζητά αλγόριθμο όχι πρόγραμμα συνεπώς δεν ορίζουμε μέγεθος πίνακα (αυτό για το ότι δεν γνωρίζουμε εκ των προτέρων τη διάσταση συνεπώς δεν πρέπει να χρησιμοποιήσουμε πίνακες)
3ον) 11 σελίδες κουβέντα μεταξύ μας για το αν πρέπει ή οχι να λυθεί με πίνακες και καθένας έχει την γνώμη από τον γραφειάκι του και εκ του ασφαλούς και ζητούμε από τους μαθητές να το κάνουν στο 3ωρο των εξετάσεων.
4ον) Σταματείστε πια να διυλίζουμε τον κώνωπα θα κάνουμε τους μαθητές να απεχθάνονται το μάθημα δεν είναι δα και καμιά καραμπινάτη άσκηση ανευ πινάκων (δεν μετέχουν και καμια 1000 άλτες στα αγωνίσματα εξάλλου και το βιβλίο αναφέρει ότι πχ όταν ο πίνακας είναι μικρός <=20 δικαιολογείται η σειριακή,.....  δικαιολογεί δηλαδή την επιλογή αλγορίθμου αναζήτησης ανάλογα με το μέγεθος του πίνακα συνεπώς μπορεί αφού ο πίνακας είναι μικρός να επιλέξει ο μαθητής αλγόριθμο)
5ον) Δεν ξέρω αν έδωσε διευκρίνιση η επιτροπή, αλλά ακόμα και αν το έκανε είναι λάθος, δεν είναι δα και ο πάπας.
Τάσος_Χατζηπαπαδόπουλος
Κύριε δεν έχω internet
http://users.sch.gr/chatzipap/

michaeljohn

Ας μου εξηγήσει   κάποιος συνάδελφος που ισχυρίζεται ότι πρέπει να κοπούν μονάδες από τη χρήση πινάκων στο θέμα Γ,  τη διαφορά

του

Αλγόριθμος  χχχ
Δεδομένα // Ν //

από το

Αλγόριθμος  χχχ
Διάβασε  Ν