Εσείς τι θα βάλετε στις εξετάσεις;

Ξεκίνησε από jsari, 25 Απρ 2010, 03:20:48 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

Loukritia

Παράθεση από: da_perama στις 05 Μαΐου 2010, 09:50:09 ΠΜ
Εδώ έγραψα μερικά θέματα για να βοηθήσω τους μαθητές μου να μπουν στο πνεύμα των εξετάσεων. Οι εντολές της  logo είναι από την Kturtle που δίδαξα.

Ωραία δουλίτσα και φαίνεται πως οι μαθητές έχουν φτάσει ένα καλό επίπεδο. Διαφωνώ λίγο με τις ερωτήσεις τύπου "Τι γνωρίζετε .." για να είμαι ειλικρινής, γιατί θεωρώ ότι προωθούν την αποστήθιση. Θα προτιμούσα, π.χ. Ποια η λειτουργία των.... Τι κάνει ή Τι είναι η....
Χωρίς παρεξήγηση βέβαια.

Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

dim

Υπάρχουν και αυτά..
Έγγραφο από Σύμβουλο. http://dide.zak.sch.gr/plinetza/yliko/YLH_ODHGIES_PLHROFORIKHS_2009_2010.pdf Συγχαρητήρια στον κύριο για την ενημέρωση.
Επίσης
http://edu1920.blogspot.com/2009/05/blog-post.html
Από τα (3) θέματα εφαρμοσμένου χαρακτήρα το πολύ (1) ή (2) θα είναι θέματα αναπαραγωγής γνωστικών στοιχείων και τα υπόλοιπα κρίσης.
κρίση με πιάνει κρίση... δηλαδή π.χ. ένα προγραμματάκι από το οποίο θα λείπουν κάποιες εντολές και δίπλα το σχήμα του στο οποίο θα πρέπει να γράψουν συμπληρώσουν ποιά εντολή λείπει για να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα?

Ανεβάζω μια πρώτη ιδέα για τα θέματα στην Γ' Γυμνασίου.
6 Θεωρητικές
από τις οποίες οι 3 να εξετάζουν το γνωστικό οκ
οι 3 κρίσης (Θέμα 4 Θέμα 5 Θέμα 6 ) οκ???
και 3 εφαρμοσμένου δηλαδή ασκήσεις. (Θέμα 7 Θέμα 8 Θέμα 9 )
Σίγουρα θέλει βελτίωση ειδικά στην διατύπωση....
Πως σας φαίνονται?

dim

Άκου να δείς τώρα
παραπάνω που λέω """"' κρίση με πιάνει κρίση "''''''' μπαίνω στο http://www.youtube.com/ να ακούσω το γνωστό άσμα και κάνω copy paste την έκφρασή μου  κρίση με πιάνει κρίση για να ψάξω... και τι βγαίνει....
η κρησάρα!!!!!!!!! στο 0:25 0:26!!!!!!!!!!!!

Circle

Ωραία τα θέματα, και μια χαρά τα βρίσκω για τους μαθητές.

Έγω θα συμπεριλάβω και δομή επανάληψης καθώς και κάποιες κρίσεως από την τελευταία ενότητα. Δούλεψα πολύ το θέμα συμπεριφοράς και ασφάλειας στο διαδίκτυο οπότε θα έχω ένα τέτοιο θέμα. Επίσης δούλεψα πολύ για το τι συμβαίνει στα επαγγέλματα ή τι θα επακολουθήσει στο μέλλον, το πως έχουν αλλάξει τα προσόντα, ποιες είναι οι νέες απαιτήσεις, οπότε κ από εκεί θα αντλήσω ένα θέμα.

ipop

#19
Παράθεση από: ipopipop στις 29 Απρ 2010, 11:00:31 ΜΜ
Και εγώ κάνω πρώτη φορά το MicroWorld Pro και σκεφτόμουν να βάλω παρόμοια θέματα με τον συνάδελφο. Κάναμε και project σε PowerPoint αλλά δεν πρόλαβα να κάνω την ενότητα 3 για να βάλω ερωτήσεις κρίσεως. Αφού δεν έκανα την ενότητα 3 νομίζω ότι δεν χρειάζεται να αφαιρέσω κάτι από την ύλη έτσι δεν είναι ή κάνω λάθος;
Τελικά μέτρησα τις σελίδες που δίδαξα και αφαίρεσα (λιγότερα από) τα 3/5 της ύλης σε σελίδες που έχω διδάξει. Αφαίρεσα κάτι παραδείγματα και ασκήσεις που δεν πρόκειται να βάλω στις εξετάσεις. Προβληματίστηκα πάρα πολύ γιατί αν αφαιρέσουμε ακριβώς τα 3/5 σε σελίδες δεν μένουν και πολλά θέματα.

Keep Growing

...κάτι και από μένα.

Ο Έρωτας (του Εκπ/κου Πληροφορικού) στ' αλώνια της καλδέρας (του υπνωτισμού).

Χ.Μοτσενίγος

Η ύλη που έδωσα στα παιδιά δεν ξεπερνά τις 18-19 σελίδες. Συγκεκριμένα είναι οι παράγραφοι 1.2 έως και 1.5 και 2.1 έως και 2.7 (όχι ολόκληρη αλλά μέχρι και τη Δραστηριότητα 1 της σελίδας 196).

Τώρα όσο για τα θέματα, από τη στιγμή που ακόμα δουλεύουμε με αυτό το (απαράδεκτο για το νέο βιβλίο) format "από τις 9 να διαλέξετε τις 6", αυτό που κάνω συνήθως είναι να έχω 5 καθαρά "θεωρητικές" ερωτήσεις,  1 ακόμα ερώτηση που είναι κάτι μεταξύ θεωρίας και άσκησης και 3 καθαρόαιμες ασκήσεις. Από κει και πέρα βάζω και Σωστό - Λάθος και κάποιες φορές Αντιστοίχηση αν και θέλει πολύ προσοχή στην επιλογή των λέξεων - εννοιών - φράσεων στις δύο στήλες.

Το format των εξετάσεων πάντως είναι κατά την ταπεινή μου άποψη προσαρμοσμένο στο παλιό βιβλίο άρα παρωχημένο και θα έπρεπε να αλλάξει. Το έχω συζητήσει και με συμβούλους και με άλλους συναδέλφους και όλοι συμφώνησαν αλλά......

Loukritia

Εγώ προσανατολίζομαι σε 3 ερωτήσεις καθαρής θεωρίας (κεφάλαιο 1), σε 1 ερώτηση της  3ης ενότητας , 1 πολύ απλή σε LOGO (σχεδόν θεωρητική τι κάνει;), 1 σε LOGO όπου γράφουν αλγόριθμο,  1 με επανάληψη, 1 με διαδικασία και 1 με διαδικασία + μεταβλητή.
Θεωρώ ότι τα θέματα μου θα καλύψουν όλη την ύλη που δίδαξα και είναι κλιμακούμενης δυσκολίας.
Θεωρώ  όμως απαράδεκτο που τα θέματα πρέπει να είναι 6 θεωρητικά, σε ένα μάθημα που θα έπρεπε να εξασκεί την κρίση των μαθητών και καλό θα ήταν να ζητούνται όπως στα μαθηματικά 1 θεωρία (επιλογή από 2 θέματα) και 2 ασκήσεις (επιλογή από 3 θέματα).
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Loukritia

Παράθεση από: ipopipop στις 22 Μαΐου 2010, 11:36:34 ΠΜ
Τελικά μέτρησα τις σελίδες που δίδαξα και αφαίρεσα (λιγότερα από) τα 3/5 της ύλης σε σελίδες που έχω διδάξει. Αφαίρεσα κάτι παραδείγματα και ασκήσεις που δεν πρόκειται να βάλω στις εξετάσεις. Προβληματίστηκα πάρα πολύ γιατί αν αφαιρέσουμε ακριβώς τα 3/5 σε σελίδες δεν μένουν και πολλά θέματα.

συνάδελφε, δεν αφαιρούμε τα 3/5. Τα 3/5 κρατάμε εντός ύλης!!! Ωστόσο κι εγώ δυσκολεύτηκα στην επιλογή και αφαίρεσα το 1.1 και το 2.3!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

andreas_p

Ύλη εξεταστέα ανήκει [1/2 - 3/5] της διδαχθείσας (που έχει διδαχθεί) και όχι διδακτέας (που πρέπει να διδαχθεί)!

Loukritia

Αν διδαχθείσα>1/2* διδακτέα τότε
μέγιστη_εξεταστέα<--  3/5 * διδαχθείσα
τέλος_αν


Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz

Antigonh

Παράθεση από: Loukritia στις 22 Μαΐου 2010, 08:24:15 ΜΜ
Αν διδαχθείσα>1/2* διδακτέα τότε
μέγιστη_εξεταστέα<--  3/5 * διδαχθείσα
τέλος_αν


;D ;D ;D ;D

ipop

Παράθεση από: andreas_p στις 22 Μαΐου 2010, 03:35:06 ΜΜ
Ύλη εξεταστέα ανήκει [1/2 - 3/5] της διδαχθείσας (που έχει διδαχθεί) και όχι διδακτέας (που πρέπει να διδαχθεί)!
Παράθεση από: Loukritia στις 22 Μαΐου 2010, 03:07:32 ΜΜ
συνάδελφε, δεν αφαιρούμε τα 3/5. Τα 3/5 κρατάμε εντός ύλης!!! Ωστόσο κι εγώ δυσκολεύτηκα στην επιλογή και αφαίρεσα το 1.1 και το 2.3!
Πολύ σωστή η παρατήρηση. Λάθος εκφράστηκα. Ήθελα να πω πως κράτησα περισσότερα από τα 3/5  της διδαχθείσας  εντός ύλης. Έχω αφαιρέσει Παράδειγμα 1 και 2 Σελ. 180-181 και Σελ. 196 Δρ1,2,3 και Κεφ. 2.8. Δεν ξέρω αν έκανα καλά αλλά τον σύμβουλο δεν τον βρήκα στο τηλέφωνο.

jsari

Τα θέματα που έβαλα φέτος μπορείτε να τα δείτε στην διεύθυνση http://pliroforikiatschool.blogspot.com/2010/05/microworlds-pro-2010.html.
Με εκτίμηση,
Σαρημπαλίδης Ιωάννης

Loukritia

Πολύ ωραία θέματα jsari. Ευχαριστούμε πολύ!
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all its pupils ... - Louis Hector Berlioz