Η Πληροφορική στο Γενικό Λύκειο v.2

Ξεκίνησε από Λαμπράκης Μανώλης, 09 Ιουν 2013, 12:00:40 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

PE19

... παρότι Αύγουστος, η διαβούλευση έχει παγώσει από το πρωί της Παρασκευής!

... το likio.gr έπειτα από  "δημοσιογραφική έρευνα" και επικοινωνία με στέλεχη του υπουργείου, γράφει ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή και τα σχόλια θα ληφθουν υπόψη....

- μάλλον το παιχνίδι είναι στημένο....

- φοβούνται και τη διαβούλευση γιαυτό την πάγωσαν....

- νομίζω ότι πρέπει να αγωνιστούμε όσο πιο σκληρά γίνεται!

 

Γιάννης Αναγνωστάκης

Παράθεση από: PE19 στις 17 Αυγ 2013, 03:21:34 ΜΜ
... παρότι Αύγουστος, η διαβούλευση έχει παγώσει από το πρωί της Παρασκευής!

... το likio.gr έπειτα από  "δημοσιογραφική έρευνα" και επικοινωνία με στέλεχη του υπουργείου, γράφει ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή και τα σχόλια θα ληφθουν υπόψη....

- μάλλον το παιχνίδι είναι στημένο....

- φοβούνται και τη διαβούλευση γιαυτό την πάγωσαν....

- νομίζω ότι πρέπει να αγωνιστούμε όσο πιο σκληρά γίνεται!



Δεν στέλνεις αυτό που αναφέρεις σε διάφορα μέσα; alfavita, ελευθεροτυπία, εφημερίδα των συντακτών, protothema

Να γίνει λίγο βούκινο η ιστορία...

PE19

... ετοιμάζω το κειμενάκι και το στέλνω!

Σπύρος Δουκάκης

Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ FACEBOOK
Επιβάλλεται η νέα γενιά της χώρας μας να μάθει να σκέφτεται και να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και όχι απλά να χρησιμοποιεί το facebook
*Δρ. Κυριάκου Πατριαρχέα
Διδάκτωρ της σχολής Θετικών Επιστημών και τεχνολογίας του ΕΑΠ, ερευνητής, συγγραφέας, Διευθυντής Γενικού Λυκείου.

Επενδυτής, 17.08.2013, σ. 16

Στο σημερινό άρθρο θα θίξω μια πτυχή που τη θεωρώ κομβικής σημασίας για το μέλλον της πατρίδας μας, όχι μόνο το εκπαιδευτικό, αλλά και το αναπτυξιακό. Είναι η αυτονόητη - σύμφωνα με την κοινή λογική, την έρευνα του ίδιου του υπουργείου (του 2011), καθώς και την Ελληνική και Διεθνή πραγματικότητα - ύπαρξη της Πληροφορικής σε ΟΛΕΣ τις τάξεις του Λυκείου, Γενικού και Τεχνολογικού.
Επειδή η ρήση του Pirandello «έτσι είναι αν έτσι νομίζετε», δεν ισχύει στην περίπτωσή μας, αισθάνομαι ότι είναι χρήσιμο, να δώσω (για πολλοστή φορά) έναν απλό ορισμό του τι είναι η πληροφορική (για όσους πιθανόν να μη γνωρίζουν): «Πληροφορική είναι η επιστημονική μελέτη της πληροφορίας και του πως αυτή δημιουργείται, κωδικοποιείται, μεταφέρεται, μετριέται, χρησιμοποιείται (διαχειρίζεται) και αποτιμάται». Με άλλα λόγια η πληροφορική, μεταξύ άλλων, αφορά και τη διερεύνηση διεργασιών επεξεργασίας πληροφοριών.
Επειδή πιθανόν ορισμένοι αναγνώστες δε θα γνωρίζουν ούτε τι σημαίνει ο όρος πληροφορία, θα δώσω ένα επίσης σύντομο και απλό ορισμό, «πληροφορία είναι η γνώση που υπάρχει στον ανθρώπινο εγκέφαλο, σε ηλεκτρονικά ή γραπτά αρχεία ή σε άλλα ανθρώπινα ή φυσικά δημιουργήματα». Με απλά λόγια, η έννοια της πληροφορίας είναι τόσο παλιά όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος.
Επειδή κάποιοι ίσως νομίζουν ότι πληροφορία είναι απλά η αναζήτηση μιας ή περισσοτέρων λέξεων ή φράσεων στο Google, ο Shannon (o πατέρας της θεωρίας της πληροφορίας) θα τους εξηγούσε ότι είναι κάτι πολύ συνθετότερο από αυτό. Για να εξαχθεί  μια πληροφορία πρέπει να συλληφθεί και σχεδιαστεί ένας αλγόριθμος, ο Turing (ένας από τους πατέρες των αλγορίθμων) θα εξηγούσε, ότι αλγόριθμος είναι η λογική σειρά βημάτων για την επίλυση προβλημάτων, μια διαδικασία δηλαδή που βρίσκεται στον ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ και που απαιτεί αναλυτική όσο και συνθετική ικανότητα από τον επιλύοντα το πρόβλημα, με άλλα λόγια τον ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ.
Είναι προφανές λοιπόν ότι το να ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΛΥΝΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΚΕΦΤΟΜΕΝΟΣ αναλύοντας ένα πρόβλημα σε υποπροβλήματα και προσπαθώντας να δημιουργήσει μια λογική ακολουθία βημάτων είναι μια διαδικασία που είναι το κατεξοχήν αντικείμενο της πληροφορικής (μαζί με μυριάδες άλλα) και σίγουρα υπάρχει χιλιάδες χρόνια πριν την ανακάλυψη του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Είναι προφανές λοιπόν το μεγάλο εύρος αυτής της (πλέον γενικής) επιστήμης, αφού η γνώση μπορεί να υπάρχει σε τόσες πολλές μορφές αλλά και σε τόσους πολλούς φορείς. Με άλλα λόγια η απλή χρήση των υπολογιστών (που πιθανόν να έχουν λανθασμένα στο μυαλό τους κάποιοι) ΔΕΝ είναι πληροφορική.
Επίσης είναι προφανές ότι το εποπτικό μέσο υπολογιστής δεν είναι η πληροφορική, ούτε το μικροσκόπιο δεν είναι η βιολογία, ούτε το αμπερόμετρο η φυσική, ούτε ο διαβήτης η Γεωμετρία και φυσικά ούτε η κιμωλία, ο πίνακας και το αναγνωστικό η γλώσσα μας.
Αφού ξεκαθαρίστηκε τι είναι και τι δεν είναι πληροφορική, το πόσο μεγάλο εύρος έχει ως επιστήμη, αλλά και το πόσο σημαντική είναι, θα παραθέσω τα εξής επιπλέον δεδομένα:
1) Έχουμε 45 τμήματα πληροφορικής (ΑΕΙ-ΤΕΙ) και επιπλέον σε δεκάδες άλλα τμήματα διδάσκεται ως βασικό μάθημα στο πρόγραμμα σπουδών τους, που δεν μπορούν να αγνοούνται.
2) Υπάρχει μια (επιστημονικά εγκυρότατη) έρευνα του ίδιου του υπουργείου παιδείας (του 2011), όπου η πληροφορική είναι ένα από τα 4 μαθήματα που πρέπει να διδάσκονται στο Λύκειο (μαζί με τα Νέα Ελληνικά, την Ιστορία και τα Μαθηματικά), που δεν μπορεί να αγνοείται.
3)Την ισχύουσα ευρωπαϊκή και διεθνή πραγματικότητα (24 στις 28 πλέον, χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης έχουν ως αυτόνομο μάθημα την πληροφορική στην αντίστοιχη Λυκειακή βαθμίδα, ενώ από το 2008: ΗΠΑ, Καναδάς, Γερμανία, Αυστραλία, Ιαπωνία, ΑΥΞΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΩΡΕΣ μαθημάτων πληροφορικής ακριβώς στη βαθμίδα του Λυκείου), που, επίσης, δεν μπορεί να αγνοείται και αυτή η πραγματικότητα.
Ούτε καν ως αστείο, μπορώ να φανταστώ ένα Λύκειο που το 2013 δε θα υπάρχει το μάθημα πληροφορικής σε ΟΛΕΣ τις τάξεις του Λυκείου και ότι δε θα εξετάζεται πανελλαδικά για την εισαγωγή στις αντίστοιχες σχολές της θετικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Είναι απολύτως σαφές ότι η αναγκαιότητα του ως πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα αποτελεί ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ χωρίς δεύτερη σκέψη και οπωσδήποτε απείρως μεγαλύτερη από άλλα μαθήματα που (εκνευριστικά άστοχα) εμφανίζονται στις επαναλαμβανόμενες «διαρροές;» στον τύπο. Επίσης είναι άκρως σουρεαλιστικό ένα τεχνολογικό Λύκειο χωρίς ειδικότητα Πληροφορικής στη σημερινή ψηφιακή εποχή. Η υποχρεωτικότητα της πληροφορικής στη Λυκειακή βαθμίδα, σε πολύ πιο αναβαθμισμένο (από το σημερινό) επίπεδο είναι πασιφανέστατη, από όποια σκοπιά και να το δει κανείς. Κανείς λογικός άνθρωπος δε μπορεί να παραβλέψει τα παραπάνω. Αγαπητοί κύριοι ας σοβαρευτούμε και ας αναλογιστούμε το βάρος της ευθύνης των αποφάσεων.
Κλείνω με την ιδιαιτερότητα της Ελληνικής διάστασης. Ίσως να μην το γνωρίζετε, αλλά οι περισσότερες διεθνείς διακρίσεις μας σε διεθνές επιστημονικό επίπεδο προέρχονται από το χώρο της πληροφορικής. Ως εκπαιδευτικός, ως ερευνητής και ως τ. Γενικός Γραμματέας του φορέα που ασχολείται με τη συμμετοχή και διοργάνωση Ολυμπιάδων πληροφορικής κ.λ.π., είμαι σε θέση να γνωρίζω ότι το νοητικό δυναμικό του Έλληνα «κουμπώνει» με αυτή τη ρημάδα την επιστήμη της Πληροφορικής. Όπως αναφέρει και ο Δερτούζος: «ο Λαός μας και η πληροφορική έχουν καλή προοπτική παντρειάς».
Ναι κύριοι, θέλουμε η νέα γενιά της χώρας μας να μάθει να σκέφτεται και να ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και όχι απλά να χρησιμοποιεί το facebook. Πλάι στη ναυτιλία και τον τουρισμό ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να προστεθεί και η πληροφορική, αν θέλουμε να έχουμε μέλλον στον «γενναίο νέο κόσμο». Σκεφτείτε το καλά, αγνοήστε μικροσυντεχνίες, μικροσυσχετισμούς και κοπτοραπτικές ωρολογίων προγραμμάτων της τελευταίας στιγμής, αγνοήστε το συντηρητικό και οπισθοδρομικό παρελθόν, πετάξτε τα άχρηστα «παπαγαλίστικα βαρίδια» (που στα διάφορα «διαρρέοντα;» σχέδια αντί να απαλειφθούν πλήρως - αν είναι δυνατόν -  ενισχύονται) και ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. Η ιστορία θα σας κρίνει - και όχι μόνο αυτή.
Εν κατακλείδι πόσο δύσκολο είναι ο μαθητής που θα μπει στην πληροφορική να δίνει πληροφορική και ο μαθητής που θέλει να μπει π.χ. στο χημικό να δίνει χημεία; ένα απλό διαζευκτικό ή είναι το θέμα (ή Επιστήμη Υπολογιστών), θα δείτε ότι με αυτό τον τρόπο βγαίνουν και τα πολυπόθητα νούμερα σας. Δεν μπορείτε να αγνοήσετε το αυτονόητο.

fof

Παράθεση από: janag79 στις 17 Αυγ 2013, 02:54:33 ΜΜ
...
είχα αναφέρει την ιδέα δημιουργίας ομάδων εργασίας. Αυτές οι ομάδες εργασίας μπορούν να λειτουργούν στα πλαίσια αυτής της κίνησης. Δύσκολο θα είναι μία απο τις ομάδες εργασίας να αναλάβει και τη συγγραφή κειμένου που θα αποσταλεί σε βουλευτές που απαρτίζουν την επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων;

Περιμένω τα σχόλια σας!



Συμφωνώ μαζί σου!... ήδη κάποιοι από μας ατομικά ή ομαδικά προσπαθούμε να δράσουμε και να αγωνιστούμε όπως μπορούμε υλοποιώντας τις προτάσεις μας, τις σκέψεις μας και οτιδήποτε άλλο νομίζουμε πως μπορεί να συνδράμει.

Επί τούτου, χρειάζομαι κάποιον να βοηθήσει στην μετάφραση μιας επιστολής, ώστε να την στείλουμε σε Ενώσεις άλλων χωρών και στην Europe Informatics. Ελπίζω η Πεκαπ να συμφωνήσει σε αυτό .. αλλιώς την στέλνουμε και μόνοι μας.

petrosp13

Παράθεση από: PE19 στις 17 Αυγ 2013, 03:21:34 ΜΜ
... παρότι Αύγουστος, η διαβούλευση έχει παγώσει από το πρωί της Παρασκευής!

... το likio.gr έπειτα από  "δημοσιογραφική έρευνα" και επικοινωνία με στέλεχη του υπουργείου, γράφει ότι είναι πολύ ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή και τα σχόλια θα ληφθουν υπόψη....

- μάλλον το παιχνίδι είναι στημένο....

- φοβούνται και τη διαβούλευση γιαυτό την πάγωσαν....

- νομίζω ότι πρέπει να αγωνιστούμε όσο πιο σκληρά γίνεται!

 

Μη μασάτε από αυτό
Τα σχόλια είναι ήδη πάρα πολλά και το 90% αναφέρεται στο θέμα μας
Είτε θέλουν, είτε όχι, δεν μπορούν να τα αγνοήσουν
Είτε είναι 600, είτε 6000
Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

petrosp13

Παπαδόπουλος Πέτρος
Καθηγητής Πληροφορικής

Ι.Αναστόπουλος

Προσπαθώντας να κατανοήσω την λογική του νομοσχεδίου πιστεύω ότι μόνο με λογικά επιχειρήματα θα μπορέσουμε να αντιπαρατεθούμε στην προσπάθεια απομάκρυνσης της Πληροφορικής από το Λύκειο.
1.   Αν δεχθούμε ότι η Πληροφορική είναι δεξιότητα, την οποία καλλιεργούμε στον μαθητή στο Δημοτικό-Γυμνάσιο, που πιστοποιείται στην Γ' Γυμνασίου τότε γιατί επαναλαμβάνεται η δεξιότητα στην Α' Λυκείου μέσω του μαθήματος Εφαρμογές Πληροφορικής; Στα δύο επόμενα σχολικά έτη της Β και Γ Λυκείου οι εφαρμογές Πληροφορικής δεν υφίστανται; Ποια η σημασία του μαθήματος επιλογής αφού η δεξιότητα έχει ήδη πιστοποιηθεί;     
2.   Αν δεν υπάρχει ανάγκη για Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Αλγοριθμικής – Ανάπτυξης εφαρμογών γιατί αυτό δεν μπορεί να είναι μάθημα Γενικής παιδείας στο Λύκειο;
3.   Υπάρχει κάποια μελέτη που να καταδεικνύει μειωμένη σημασία του μαθήματος της Πληροφορικής στο Λύκειο ή τον αρνητικό απολογισμό από την εισαγωγή της στο Λύκειο τα τελευταία χρόνια που οδηγεί στην απομάκρυνσή της από το Λύκειο;
4.   Ποιο θα είναι το αποτέλεσμα της επιμόρφωσης των ειδικοτήτων εκπαιδευτικών σε ΤΠΕ Β' επιπέδου όταν θα αφεθούν χωρίς άμεση υποστήριξη, που συνήθως προσφέρεται από τον καθηγητή Πληροφορικής, στο χώρο του σχολείου; 
Πιστεύω ότι οι στόχοι μας πρέπει να είναι:
Α. Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα Αλγοριθμικής εναλλακτικά με τη Χημεία ή Αλγοριθμική μάθημα Γενικής Παιδείας
Β. Εφαρμογές Πληροφορικής μάθημα Γενικής Παιδείας και στις τρεις τάξεις του Λυκείου
Γ. Ο καθηγητής Πληροφορικής κάθε σχολείου να είναι ο εγγυητής – συντονιστής της υλοποίησης  των ΤΠΕ στο σχολείο, για να μην είναι οι επιμορφώσεις χαρτιά αλλά να τύχουν εφαρμογής με άμεσο αποτέλεσμα στην εκπαιδευτική διαδικασία και με όφελος για τους μαθητές

Πέτρος Κ.

Έγραψα:
ΠαράθεσηΑξιότιμε κε Γεωργιάδη,
Λαμβάνω το θάρρος να επικοινωνήσω μαζί σας με αφορμή το σχέδιο νόμου για το Λύκειο όπως αυτό παρουσιάστηκε πριν από λίγες μέρες από τον Υπουργό Παιδείας.
Στο ν/σ αυτό διαπιστώνεται ο εξοστρακισμός της Πληροφορικής Επιστήμης από το Λύκειο, ένα λάθος της Διαμαντοπούλου που επαναλαμβάνετε από τον νυν Υπουργό.

Τότε υπεραμυνθήκατε της διδασκαλίας της Πληροφορικής με επερώτηση που είχατε καταθέσει στην Βουλή. Θα κάνετε και σήμερα το ίδιο; Θα ζητήσετε διόρθωση ή ανάκληση του απαράδεκτου ν/σ με τα ίδια επιχειρήματα που είχατε θέσει και τότε;

Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

Μου απάντησε:
ΠαράθεσηΤο εχω κανει ήδη. Καλημερα σας

Ότι και άν σημαίνει αυτό!

ΥΓ. Το ίδιο mail έστειλα και στους υπόλοιπους βουλευτές της συγκυβέρνησης που είχαν κάναι επερώτηση το 2010 αλλά κάνείς άλλος δεν απάντησε!

Σπύρος Δουκάκης

Αγαπητέ συνάδελφε,

θα μπορούσες να μας γράψεις όσα ονόματα βουλευτών γνωρίζεις ότι είχαν κάνει τότε επερωτήσεις;

Αν έχεις και τις επερωτήσεις ακόμα καλύτερα.

Καλό είναι να τα λάβει και η ΠΕΚΑΠ, για να τους προσεγγίσει...
Είναι ένα ωραίο όπλο στα χέρια μας...

Παράθεση από: pepe στις 17 Αυγ 2013, 05:57:28 ΜΜ
ΥΓ. Το ίδιο mail έστειλα και στους υπόλοιπους βουλευτές της συγκυβέρνησης που είχαν κάναι επερώτηση το 2010 αλλά κάνείς άλλος δεν απάντησε!

odysseas


che

συνάδελφοι δεν χρειάζεται να δημιουργούμε πανικό σχετικά με την διαβούλευση που "πάγωσε".
Ένας δημόσιος υπάλληλος ειναι ο admin που φιλτράρει τα μηνύματα.. Λογικό είναι το Σ/Κ να είναι κλειστά τα μαγαζιά ... την δευτέρα τα μηνύματα θα είναι 900....

Gnirut

Παράθεση από: pepe στις 17 Αυγ 2013, 05:57:28 ΜΜ
Έγραψα:
Μου απάντησε:
Το εχω κανει ήδη. Καλημερα σας
Ότι και άν σημαίνει αυτό!

ΥΓ. Το ίδιο mail έστειλα και στους υπόλοιπους βουλευτές της συγκυβέρνησης που είχαν κάναι επερώτηση το 2010 αλλά κάνείς άλλος δεν απάντησε!

Όπως όλοι πλέον έχουμε καταλάβει ο πολιτικός λόγος είναι αέρας κοπανιστός.
Και οι όποιες επερωτήσεις δεν έχουν καμμία πρακτική σημασία. Με μεγαλύτερη προσοχή τις διαβάζουν οι υπάλληλοι της βουλής που τις διαχειρίζονται παρά αυτοί στους οποίους απευθύνονται, δηλαδή οι υπουργοί, οι υφυπουργοί, το σωμα της βουλής ή όποιος άλλος.

Αυτό που μετράει στην πολιτική είναι οι πράξεις.
Και πράξεις είναι το τι ψηφίζει ο κάθε πολιτικός μέσα στη βουλή.
Το τι δηλαδή φέρει την υπογραφή του και που θα το "λουστούμε" εμείς στη συνέχεια.

Όταν ο (οποιοσδήποτε) πολιτικός έχει ΨΗΦΙΣΕΙ όλη τη δυστυχία που μας σερβίρεται σήμερα και θα την ξαναψηφίσει τις προσεχείς μέρες, ό,τι επερώτηση και να κάνει, ότι συζητήσεις και λόγους περί των "δικαίων αιτημάτων" μας και να κάνει, μας έχει ήδη θάψει και θα μας ξαναθάψει με τις πράξεις του.

ΥΓ
ο συγκεκριμένος μάλιστα πολιτικός, εαν ενθυμούμαι καλώς, είχε αποκαλέσει σύσσωμους τους εκπαιδευτικούς ...ρεμάλια ή κάτι παρόμοιο. Και μετά φυσικά έλεγε ότι του "χάκαραν" τον λογαριασμό στο τουίτερ και κάτι τέτοια για να τα γυρίσει...

che

μέσω mail , αναπόδεικτα δηλαδή όλοι οι κοπρίτες τα ίδια λένε ...
αν έχει τα κότσια ας βγει να τα πει και δημόσια ! αλλά που ? Υπουργός είναι ο μπουμπούκος ....


Από επερωτήσεις εγώ έχω μόνο του καράογλου ... σας την στέλνω συνημμένα !

Σπύρος Δουκάκης

Οπότε κατά την γνώμη σου, δεν χρειάζεται να τους προσεγγίσουμε;
Νομίζω ότι δεν είναι κακό να τους μιλήσουμε...
Για να επιτευχθεί η αλλαγή, χρειάζεται να προσεγγιστεί το θέμα από πολλαπλές πλευρές και μάλιστα από πλευρές που έχουν και διαφορετικό ρόλο, εκτός και αν ζητηθεί η αλλαγή ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ από την κορυφή.

Σκεφτείτε:
1. Βουλευτές σχετικής ειδικότητας.
2. Βουλευτές επιτροπής.
3. Βουλευτές συμπολίτευσης με τις επερωτήσεις τους.
4. Επαγγελματικοί φορείς.
5. Στελέχη ΝΔ, ΠΑΣΟΚ.
6. Πανεπιστημιακοί.
7. Ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα.
8. Έλληνες επιστήμονες του εξωτερικού.
9. Φορείς πληροφορικής του εξωτερικού.
10. Στελέχη της κυβέρνησης.
11. Διαβούλευση.
12. άλλα...

μιλούν παράλληλα για το θέμα και όλα αλλάζουν. Η δυναμική της ομάδας έχει μεγάλη σημασία...
Και για να μιλήσουμε λίγο με επιστημονικούς όρους σκεφτείτε το αντικείμενο της θεωρίας παιγνίων... από την δική μας οπτική. Είμαστε σε αυτή την κατάσταση. Όλα είναι υπό αμφισβήτηση και όλα μπορούν να παίξουν θετικό ρόλο... Μην υποτιμάμε τίποτα.

Θεωρώ χρήσιμο να έχουμε τα ονόματα και τις επερωτήσεις!

ΥΓ1: Πάντως η επερώτηση -που είναι γραπτό κείμενο και όχι προφορικός λόγος- φέρει την υπογραφή του εκάστοτε βουλευτή.
ΥΓ2: ...και το email χρήσιμο είναι και μπορούμε να το αξιοποιήσουμε.

Παράθεση από: Gnirut στις 17 Αυγ 2013, 07:07:01 ΜΜ
Όπως όλοι πλέον έχουμε καταλάβει ο πολιτικός λόγος είναι αέρας κοπανιστός.
Και οι όποιες επερωτήσεις δεν έχουν καμμία πρακτική σημασία. Με μεγαλύτερη προσοχή τις διαβάζουν οι υπάλληλοι της βουλής που τις διαχειρίζονται παρά αυτοί στους οποίους απευθύνονται, δηλαδή οι υπουργοί, οι υφυπουργοί, το σωμα της βουλής ή όποιος άλλος.

Αυτό που μετράει στην πολιτική είναι οι πράξεις.
Και πράξεις είναι το τι ψηφίζει ο κάθε πολιτικός μέσα στη βουλή.
Το τι δηλαδή φέρει την υπογραφή του και που θα το "λουστούμε" εμείς στη συνέχεια.

Όταν ο (οποιοσδήποτε) πολιτικός έχει ΨΗΦΙΣΕΙ όλη τη δυστυχία που μας σερβίρεται σήμερα και θα την ξαναψηφίσει τις προσεχείς μέρες, ό,τι επερώτηση και να κάνει, ότι συζητήσεις και λόγους περί των "δικαίων αιτημάτων" μας και να κάνει, μας έχει ήδη θάψει και θα μας ξαναθάψει με τις πράξεις του.

ΥΓ
ο συγκεκριμένος μάλιστα πολιτικός, εαν ενθυμούμαι καλώς, είχε αποκαλέσει σύσσωμους τους εκπαιδευτικούς ...ρεμάλια ή κάτι παρόμοιο. Και μετά φυσικά έλεγε ότι του "χάκαραν" τον λογαριασμό στο τουίτερ και κάτι τέτοια για να τα γυρίσει...