Ημερήσια εξετάσεις 2009

Ξεκίνησε από VAIOS, 27 Μαΐου 2009, 12:17:52 ΜΜ

« προηγούμενο - επόμενο »

P.Tsiotakis

@novulus
τόσα χρόνια έχω παρεξηγηθεί, μαλώσει, θυμώσει κλπ με πολλά μηνύματα στο στέκι. Στάμάτησα να γράφω, ξαναξεκίνησα, ξανασταμάτησα, ξανάξανάξεκίνησα
αλλά τελικά δεν αξίζει να χαλιόμαστε.

1. Η κοινότητα χρειάζεται ένα αξιόλογο μέλος όπως εσύ.
2. Ο γραπτός ξεκομμένος λόγος είναι ξερός και δεν αποτυπώνει πάντα ακριβώς τι θέλει ο γράφων να πει, μην ξεσυνερίζεσαι όπως μου έλεγε και η γιαγιά μου.

andreas_p

Αναθεωρώ.
Η επιτροπή  ΔΕΝ  έκανε τα δύο (2) πολύ μικρά λαθάκια στα σημεία.
Β1.ε
Δ.4
Συγχαρητήρια για τη  γενική φιλοσοφία των θεμάτων.


pgrontas

Παράθεση από: bagelis στις 29 Μαΐου 2009, 02:23:25 ΜΜ
Το ζήτημα που έχει δημιουργηθεί με το "," μήπως κρύβει ένα πολύ μεγαλύτερο ερώτημα:

Τελικά τι είναι σωστό για το μάθημα?

1) διδάσκουμε αλγοριθμική σκέψη με μία χαλαρή γλώσσα περιορισμένης αυστηρότητας σαν εργαλείο
ή
2) διδάσκουμε μία αυστηρή γλώσσα προγραμματισμού με όλη την αυστηρότητα που αυτή έχει?


Προσωπικά ψηφίζω το πρώτο....

Δεν ξέρω κατά πόσο η χαλαρότητα στην γλώσσα έκφρασης ενός αλγορίθμου συμβαδίζει με την καθοριστικότητα.
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο η χαλαρότητα επιτρέπει τον πειραματισμό με τον υπολογιστή. Ας μη μείνουμε σε ασκήσεις επί χάρτου. Το μάθημα μας, αν το δούμε έξω από τα στενά πλαίσια των πανελληνίων, και η επιστήμη μας δίνει τεράστιες δυνατότητες στην έκφραση της δημιουργικότητας των μαθητών.
Οπότε ψηφίζω το δεύτερο.
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

evry


  Ας μην κοιτάμε τα δύο άκρα. Εγώ είμαι κάπου στη μέση με τάση προς το 1.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

sstergou

Εκτός από το τι θα διδάξουμε υπάρχουν και τα :
Τι θα εξετάσουμε;
Πως θα βαθμολογήσουμε;

Νομίζω πρέπει να τα δούμε σαν σύνολο.

aneiros

Συγχαρητήρια και από μένα στην επιτροπή για τα φετινά θέματα!!!

ntzios kostas

Δεν είναι θέμα διδασκαλίας. Διδάσκουμε το πρώτο. Πρέπει να διδάσκουμε το πρώτο.
α)Κεφαλαία -μικρά,
β) ε, ημ,... δεσμευμένες λέξεις,
γ)απλά, διπλά εισαγωγικά,
δ) εμφάνισε και γράψε
ε) <> ή το μαθηματικό διάφορο
ζ) δήλωση μεταβλητών σε αλγόριθμο
η) διαδικασία με ή χωρίς παρενθέσεις και άλλα που δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα δεν συμβαδίζουν με την αλγοριθμική σκέψη που προσπαθούμε να περάσουμε στους μαθητές. Τις ιδιαιτερότητες μιας γλώσσας ο οποιοσδήποτε είναι σε θέση μέσα σε μία βδομάδα με τη βοήθεια του μεταγλωττιστή να τις εντοπίσει και να τις μάθει. Την αλγοριθμική σκέψη όμως μπορεί να μην την μάθει ποτέ.

Φίλε novulus θα συμφωνήσω με το Παναγιώτη παρεξηγήσεις γίνονται και θα γίνονται, δεν είναι λόγος όμως αυτός να αποχωρούν συνάδελφοι από τις συζητήσεις. Είναι θέματα που απασχολούν όλους μας.
Το μάθημα Ανάπτυξη Εφαρμογών δεν έχει σαν στόχο την εκμάθηση κάποιου συγκεκριμένου προγραμματιστικού περιβάλλοντος ούτε την καλλιέργεια προγραμματιστικών δεξιοτήτων από τη μεριά των μαθητών. Δεν αποσκοπεί στη λεπτομερειακή εξέταση της δομής, του ρεπερτορίου και των συντακτικων κανόνων κάποιας γλώσσας...

P.Tsiotakis

Δεν πρέπει να ξεχνάμε πάντως και τον διδακτικό στόχο του μαθήματος:
"Αυστηρότητα και σαφήνεια έκφρασης και διατύπωσης"

επικουρικά σε όσα είπες όμως Κώστα

consof

Συγχαρητήρια στην επιτροπή για τα θέματα. Αλλά έχω μια απορία. Το τραίνο πόσες
φορές θα σφυρίξει?

Μετά τιμής

Κ. Σοφιανός

pgrontas

Παράθεση από: ntzios kostas στις 31 Μαΐου 2009, 07:40:36 ΜΜ
Δεν είναι θέμα διδασκαλίας. Διδάσκουμε το πρώτο. Πρέπει να διδάσκουμε το πρώτο.
Για να αποσαφηνίσω αυτό που υποστήριξα νωρίτερα, ασφαλώς και διδάσκουμε αλγοριθμική σκέψη. Το θέμα για μένα είναι το πώς: με χαλαρό εργαλείο στο χαρτί ή με αυστηρό (και στον υπολογιστή).
Programs must be written for people to read, and only incidentally for machines to execute - Harold Abelson

Νίκος Αδαμόπουλος

Σχολιασμός θεμάτων από την ΠΕΚΑΠ
http://pekap.blogspot.com

P.Tsiotakis

προσωπικά έχω διαφωνίες με το σχολιασμό αυτό

andreas_p

Δηλώνει ότι τα άτομα είναι 'ξένα' προς το αντικείμενο.

evry

Δεν το κατάλαβα, ξεψείρισαν τα θέματα και βρήκαν κάποια σοβαρά προβλήματα κατά τη γνώμη τους. Από που και ως που υπάρχει αυστηρή σύνταξη στην ψευδογλώσσα???
   Παράξενα πράγματα πάντως. Πέρυσι καθυστέρησαν πολύ να βγάλουν ανακοίνωση για τα απαράδεκτα θέματα, και το έκαναν μόνο όταν είδαν ότι υπήρχαν πολλές διαμαρτυρίες. Φέτος ήταν πολύ γρήγοροι. Λίγο εμπαθείς μου φάινονται. Ειδικά αυτό με τις ίδιες παραμέτρους πάρα πολύ άστοχο σχόλιο.
What I cannot create I do not understand -- Richard Feynman
http://evripides.mysch.gr

mokasa

Σχετικά με τα θέματα και το -32 και παλι (δεν με νοιαζει αν ειναι ,0 ή .0 ή /0 ή...)
Μήπως δεν βγάζουμε άκρη γιατί αρνούμαστε να πιάσουμε τα πράγματα από
την αρχή; Δηλαδή από το ότι το στυλ αυτό του θέματος 1Δ με την αντιστοίχιση,
που έχει καθιερωθεί από τα παλιά (πρώτα) χρόνια των εξετάσεων, μάλλον δεν
προσφέρει και πολλά πράγματα στην διαδικασία κρίσης των γνώσεων ενός μαθητή.

Ίσως γι' αυτό συχνά παρατηρούνται ασυμφωνίες και ασάφειες σε αυτά τα θέματα.
Τι θα πει "σου δινω εναν αριθμό, το -32,0 και βρες μου αν ειναι ακέραιος ή
πραγματικός"; Δεν πρέπει να μου πεις και τι αντιπροσωπευει; Αν ειναι τα αυγα ή τα
πορτοκάλια που σου χρωστάω, τότε είναι ακέραιος (και έτσι θα το δήλωνα σε ένα
πρόγραμμα εγώ ο σωστός μαθητής) αν πάλι είναι τα ευρώ που σου χρωστάω ή
θερμοκρασία τότε είναι πραγματικός.

Επίσης δεν είναι ανάγκη να γράφονται δίπλα τα τέσσερα είδη (τύποι) δεδομένων.
Αυτά υποτίθεται οτι είναι γνωστά στον μαθητή.

Το μόνο που αξιολογεί μια τέτοια άσκηση για έναν μαθητή, ο οποίος έχει διαβάσει
λίγο, είναι το αν μπερδεύεται εύκολα ή όχι. Κι ασ καθόμαστε τώρα εμείς και διυλίζουμε την κάμηλο.