Βαγγέλη, αυτή θα είναι και η τάση του μέλλοντος αν δεν υπάρξουν απρόβλεπτα πολιτικά και κοινωνικά γεγονότα που θα αναχαιτίσουν την εξέλιξη στην επιστήμη μας. Η ικανότητα επεξεργασίας, αποθήκευσης και μετάδοσης πληροφοριών να ενσωματωθεί σχεδόν σε κάθε αντικείμενο καθημερινής χρήσης, αντί του κλασσικού μοντέλου του Η/Υ.πχ Ηλεκτρονικά χαρτιά που θα "αντικαταστήσουν" τις εφαρμογές γραφείου και θα μπορούν να αποθηκεύουν πληροφορίες της τάξης των gbytes.
Ιδιαίτερα η ρομποτική τραβάει αρκετά μεγάλα ποσά στα σχετικά προγράμματα της Ε.Ε., το θεωρούν ζωτικής σημασίας τομέα για την ανταγωνιστικότητα των επόμενων δεακετιών. Οπότε το πρόβλημα δεν είναι η εκπαιδευτική ρομποτική ως αντικείμενο. Πρόβλημα θα είναι αν η εισαγωγή της γίνει ευκαιρία να μονοπωλήσει την αγορά μία εταιρεία (ενώ υπάρχουν εναλλακτικές επιλογές) και να γίνει ένας νέος κύκλος προμηθειών αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Πρόβλημα επίσης είναι κάτω από την ομπρέλα των Νέων Τεχνολογιών, να γίνει ένα ανακάτεμα, Πληροφορικών, Φυσικών, Τεχνολόγων και λοιπών ειδικοτήτων που θα μπορούσαν να συμπεριληφθούν, ώστε να έχουμε ένα μεγάλο καλάθι από το οποίο μπορούμε να αντλήσουμε εκπαιδευτικούς και να καλύπτονται τα κενά με τέτοιες αλχημείες στις αναθέσεις και στο περιεχόμενο των μαθημάτων.