Καλησπέρα και καλή δύναμη σε όλους
διαβάζω ότι όλοι προσπαθούν να συνδεθούν και δεν... το ΠΣΔ δίκτυο είναι υπό κατάρρευση.
Ήθελα να κάνω μια σκέψη προς κάθε αρμόδιο.
Στα εργαστήρια γυμνασίων και λυκείων υπάρχει μια real IP που θα μπορούσε αυτές τις ώρες να φανεί πολύ χρήσιμη. Real IP σημαίνει ότι ειναι ορατή σε όλο τον κόσμο .
Τι εννοώ : αφήνουμε ανοικτό το Server που έχει τη real IP και κάνουμε εγκατάσταση το λογισμικό που θα μας υποδείξει το υπουργείο.
Αυτός ο εξυπηρετητής μπορεί να εξυπηρετήσει αρκετές 100αδες αιτήσεων κι έτσι θα γίνει αποσυμφόρρηση του δικτύου.
Αν δηλ. δουλεύουν 10 μηχανήματα στο νομό και εξυπηρετούν μέχρι κάποιες αιτήσεις αιτήσεις ταυτόχρονα η κατάσταση θα βελτιωθεί κατά πολύ.
Χρειάζεται χρήμα;;;; ΟΧΙ γιατι τα μηχανήματα Server τα έχουν όλα τα εργαστήρια, ίσως για κανα UPS επειδή θα δουλεύει όλη μέρα.
Χρειάζεται οργάνωση βασικά και αναλυτικές οδηγίες για το τι θα κάνει ο κάθε υπεύθυνος εργαστηρίου, να κάνει εγκατάσταση π.χ. το e-class και οτι χρειάζεται για να συνδεθούν τα e-class με το κεντρικό στο sch.gr
Μπορεί να δουλέψει αυτό;
Παράθεση από: ChrsMel στις 25 Μαρ 2020, 05:45:46 ΜΜ
Καλησπέρα και καλή δύναμη σε όλους
διαβάζω ότι όλοι προσπαθούν να συνδεθούν και δεν... το ΠΣΔ δίκτυο είναι υπό κατάρρευση.
Ήθελα να κάνω μια σκέψη προς κάθε αρμόδιο.
Στα εργαστήρια γυμνασίων και λυκείων υπάρχει μια real IP που θα μπορούσε αυτές τις ώρες να φανεί πολύ χρήσιμη. Real IP σημαίνει ότι ειναι ορατή σε όλο τον κόσμο .
Τι εννοώ : αφήνουμε ανοικτό το Server που έχει τη real IP και κάνουμε εγκατάσταση το λογισμικό που θα μας υποδείξει το υπουργείο.
Αυτός ο εξυπηρετητής μπορεί να εξυπηρετήσει αρκετές 100αδες αιτήσεων κι έτσι θα γίνει αποσυμφόρρηση του δικτύου.
Αν δηλ. δουλεύουν 10 μηχανήματα στο νομό και εξυπηρετούν μέχρι κάποιες αιτήσεις αιτήσεις ταυτόχρονα η κατάσταση θα βελτιωθεί κατά πολύ.
Χρειάζεται χρήμα;;;; ΟΧΙ γιατι τα μηχανήματα Server τα έχουν όλα τα εργαστήρια, ίσως για κανα UPS επειδή θα δουλεύει όλη μέρα.
Χρειάζεται οργάνωση βασικά και αναλυτικές οδηγίες για το τι θα κάνει ο κάθε υπεύθυνος εργαστηρίου.
Μπορεί να δουλέψει αυτό;
Φυσικά και μπορεί να δουλέψει, και κατά την γνώμη μου είναι η καλύτερη λύση.
γιατί δεν το προχωράνε; δε νομίζω να μην το σκέφτηκε κανείς ... απλή σκέψη και ειδικά τωρα που τα περισσότερα εργαστήρια έχουν οπτική ίνα πιστεύω ότι θα δουλέψει γρήγορα.
Παράθεση από: ChrsMel στις 25 Μαρ 2020, 06:10:46 ΜΜ
γιατί δεν το προχωράνε; δε νομίζω να μην το σκέφτηκε κανείς ... απλή σκέψη και ειδικά τωρα που τα περισσότερα εργαστήρια έχουν οπτική ίνα πιστεύω ότι θα δουλέψει γρήγορα.
Γιατί ο σκοπός τους δεν είναι να δουλέψει κάτι, αλλά να μας μαντρώσουν και να μας ελέγχουν.
Δηλαδή να αντιγράψουν όλες τις βάσεις σε καθε σχολείο και να τις συγχρονίζουνε μεταξύ τους?
Γιατί αλλιώς μπορεί να μην έχες πρόβλημα στον web server, αλλά ποιος λέει ότι το πρόβλημα δεν είναι στην ΒΔ.
Επισης αυτό θα σημαίνει ότι υπεύθυνος προστασίας προσωπικών δεδομένων θα είναι ο υπευθυνος εργαστηρίου και όχι το υπουργείο.
Προσωπικά ο μισθός μου δεν δικαιολογεί ρόλο Data Protection Officer.
Παράθεση από: pgrontas στις 25 Μαρ 2020, 06:14:10 ΜΜ
Επισης αυτό θα σημαίνει ότι υπεύθυνος προστασίας προσωπικών δεδομένων θα είναι ο υπευθυνος εργαστηρίου και όχι το υπουργείο.
Προσωπικά ο μισθός μου δεν δικαιολογεί ρόλο Data Protection Officer.
Φυσικά και πρέπει να μας δώσουν επίδομα για αυτό. Απορώ μάλιστα πως ανεχόμαστε τόσο καιρό να είμαστε υπεύθυνοι εργαστηρίου χωρίς επίδομα.
εγώ πάντως που είχα στήσει εδώ και χρόνια για το σχολείο το open e-class με τη δ/νση srv-IP δούλεψε μια χαρά για 100 μαθητές περίπου, απλά δεν υπάρχει σύνδεση με τις άλλες βάσεις.
Παράθεση από: ChrsMel στις 25 Μαρ 2020, 06:38:27 ΜΜ
εγώ πάντως που είχα στήσει εδώ και χρόνια για το σχολείο το open e-class με τη δ/νση srv-IP δούλεψε μια χαρά για 100 μαθητές περίπου, απλά δεν υπάρχει σύνδεση με τις άλλες βάσεις.
Πέστα Χρυσόστομε!
Για ποιον λόγο, εφόσον οι κατανεμημένες πλατφόρμες είναι η σωστή τεχνικά λύση, αυτοί επιμένουν σε κεντρικές λύσεις;;;;;
Η κεντρική πλατφόρμα ίσως αποτελεί τεχνικό μέσο για να αντιγράψουν πανεπιστημιακοί/σύμβουλοι/ιδιωτικές σχολές τις επιτυχημένες συνεδρίες κάποιων απλών εκπαιδευτικών και να τις παρουσιάσουν για δικές τους......
Αφού στο υπουργείο θεωρούν ότι είναι εφικτό αυτό που ζητάνε με τις τηλεεκπαιδεύσεις, γιατί δεν βάζουν τους σύμβουλους (που οι ίδιοι διόρισαν με συνέντευξη) να κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε τυχαίες τάξεις, να τους καταγράψουν δημόσια και να φανεί έτσι το εφικτό του εγχειρήματος τους; Ίσως λοιπόν να θέλουν να είναι απροετοίμαστος ο απλός εκπαιδευτικός και αυτό να φαίνεται στους γονείς και να φανεί και κεντρικά, ώστε να ξεφτιλιστούν οι εκπαιδευτικο (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/316778_oi-ekpaideytikoi-poy-den-kanoyn-tilemathima-tha-krithoyn-aneidikeytoi-kai-tha)ί μπροστά στους γονείς , να δυσφημιστεί το δημόσιο σχολείο (https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/316621_otan-stohopoioyntai-oi-ekpaideytikoi-epeidi-de-leitoyrgei-sosta-i-tilekpaideysi) και έτσι
να ανοίξει ο δρόμος για τα ιδιωτικά.....Ίσως αποτελεί δηλαδή η κεντρική πλατφόρμα μέσο κλοπής της πνευματικής μας ιδιοκτησίας, και ταυτόχρονα μέσο εκβιασμού μας ώστε να μπορούν να απειλούν/χειραγωγούν όσους από εμάς αντιστεκόμαστε στα σχέδιά τους.
Για μένα η εμμονή του υπουργείου για κεντρικές πλατφόρμες (και κεντρικές βάσεις δεδομένων) είναι ύποπτη (https://vimeo.com/70282800)!
Για να μας ... παρακολουθούν ? ::)
Παράθεση από: rafoc στις 25 Μαρ 2020, 06:41:13 ΜΜ
Γιατί, εφόσον οι κατανεμημένες πλατφόρμες είναι η σωστή τεχνικά λύση, αυτοί επιμένουν σε κεντρικές λύσεις;;;;;
Παράθεση από: evry στις 25 Μαρ 2020, 08:08:46 ΜΜ
Για να μας ... παρακολουθούν ? ::)
Γιαυτό βέβαια. Για να μας παρακολουθούν και για να κλέβουν την δουλειά μας. Εγώ δεν βλέπω άλλη εξήγηση.
Αφού στο υπουργείο θεωρούν ότι είναι εφικτό αυτό που ζητάνε με τις τηλεεκπαιδεύσεις, γιατί δεν βάζουν τους σύμβουλους (που οι ίδιοι διόρισαν με συνέντευξη) να κάνουν δειγματικές διδασκαλίες σε τυχαίες τάξεις, να τους καταγράψουν δημόσια και να φανεί έτσι το εφικτό του εγχειρήματος τους;
Αν υπάρχει πάντως κάποιο επιχείρημα υπέρ των κεντρικά ελεγχόμενων πλατφορμών, ας ακουστεί.
Παράθεση από: ChrsMel στις 25 Μαρ 2020, 06:38:27 ΜΜ
εγώ πάντως που είχα στήσει εδώ και χρόνια για το σχολείο το open e-class με τη δ/νση srv-IP δούλεψε μια χαρά για 100 μαθητές περίπου.
Θα μπορούσες να μας δώσεις κάποιες οδηγίες για το πώς το έκανες αυτό;
έστησα apache/mysql/php έκανα μια νέα βάση μεσω του phpmyadmin (eclass) , τα κατάλληλα δικαιώματα σε κάποιους φακελους που χρειάζονταν rw και από τον browser προχώρησα την εγκατάσταση.
Εφόσον η IP του server είναι .10 η σελίδα φαίνεται από τη δ/νση srv-ONOMA SXOLEIOU
Οδηγίες δεν έγραψα για την όλη διαδικασία υπάρχουν όμως και στο https://docs.openeclass.org/el/install
Παράθεση από: ChrsMel στις 26 Μαρ 2020, 09:14:26 ΠΜ
έστησα apache/mysql/php
Για να βοηθήσω και εγώ, το παραπάνω μπορεί να γίνει εύκολα με τους παρακάτω τρόπους:
https://en.wikipedia.org/wiki/XAMPP
https://en.wikipedia.org/wiki/LAMP_(software_bundle)
https://en.wikipedia.org/wiki/WampServer
και γενικά διάφορες λύσεις-πακέτα υπάρχουν εδώ (https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Apache%E2%80%93MySQL%E2%80%93PHP_packages).