Το Στέκι των Πληροφορικών

Γενικό Λύκειο => Γ΄ Λυκείου => Μήνυμα ξεκίνησε από: greecechris στις 07 Μαρ 2007, 12:47:17 ΠΜ

Τίτλος: ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
Αποστολή από: greecechris στις 07 Μαρ 2007, 12:47:17 ΠΜ
Γεια σας.
Μήπως απο τα διαγωνίμσατα που έχετε υπάρχει κάνα τελικό με την έννοια του επαναληπτικού στο στιλ πανελλαδικών?
Αν έχετε δώστε μου link να το λύσω


Ευχαριστώ
Τίτλος: Απ: ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
Αποστολή από: gpapargi στις 07 Μαρ 2007, 09:54:05 ΠΜ
Το μεγάλο επαναληπτικό διαγώνισμα είναι ίσως ο λόγος για τον οποίο ξεκίνησε όλη αυτή η προσπάθεια. Αν δεν φτιαχνόταν και ένα τέτοιο η προσπάθεια θα έμενε στη μέση. Σε λίγες μέρες θα ξεκινήσει η προετοιμασία του με τη συμμετοχή όλης της ομάδας, έτσι ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα σε ποιότητα (δηλ ωραία θέματα και αυστηρούς ελέγχους για πιθανά λάθη).

Τίτλος: Απ: ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
Αποστολή από: greecechris στις 08 Μαρ 2007, 02:12:41 ΠΜ
Mesa sto Pasxa tha einai etoimo gia na to kanw mia mera?
Τίτλος: Απ: ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
Αποστολή από: andreas_p στις 08 Μαρ 2007, 10:16:16 ΠΜ
Το Πάσχα είναι νωρίς. Μην αγχώνεσαι.  Έχεις ... ενότητες ν ' ασχοληθείς !
Τίτλος: Απ: ΤΕΛΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ
Αποστολή από: gpapargi στις 08 Μαρ 2007, 10:48:39 ΠΜ
Δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά σε αυτό. Με βάση την ταχύτητα που φτιάχνονται τα διαγωνίσματα (όπως την έχω αντιληφθεί σα μέλος των ομάδων) πιο πιθανό θεωρώ πως δεν θα είναι έτοιμο.

ΑΥτό δεν είναι λόγω τεμπελιάς ή αργοπορίας. Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο το να φτιάξεις καλά θέματα. Στην αρχή ο καθένας στέλνει τις προτάσεις του. Μετά επιλέγονται τα θέματα και μετά ξεκινουν οι σχολιασμοί και οι διορθώσεις. Δεν μπορείς να φανταστείς πόσα θέματα φαίνονται αρχικά σωστά και στη συνέχεια αποδεικνύεται ότι περιέχουν ασάφειες. Πέρα από αυτά θα πρέπει τα θέματα να είναι σωστά από παιδαγωγική άποψη. Πχ σε ένα διαγώνισμα υποπρογραμμάτων (κατά τη γνώμη μου) θα πρέπει τα θέματα να διαφημίζουν τον τμηματικό προγραμματισμό. Δεν είναι σωστό να φτιάχνεις ένα υποπρόγραμμα μόνο και μόνο για να πεις ότι έλυσες την άσκηση με υποπρογράμματα. Θα πρέπει να λειτουργήσεις σαν αναλυτής και να το σπάσεις όπως θα το έσπαγες σαν επαγγελματίας. Είναι κάτι πολύ πιο σύνθετο από το να φτιάξεις ένα θέμα και μετά διάφορα κομμάτια του να τα κάνεις με υποπρόγραμμα.

Γενικά είναι εύκολο να γραψεις μια ασκηση και πολύ πιο δύσκολο να ελέγξεις μια άσκηση. Χίλια δυο πράγματα πρέπει να έχεις στο νου σου όταν φτιάχνεις θέματα. (Διδακτικοί στόχοι, κλιμακωτή δυσκολία, ναξεχωρίσουν οι καλοί, να περάσουν την τάξη οι αδύναμοι κλπ). Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για θέματα που θα που θα δωθούν σε πανελλήνιο επίπεδο.

Αν έχεις χρόνο θα έλεγα... εξασκήσου σε δύσκολα εντός ύλης θέματα 

Δοκίμασε να λύσεις κάποιες μη συνηθισμένες ή και προχωρημένες ασκήσεις του τετραδίου. Πχ
Κεφ 8 παράδειγμα 1, ΔΣ5, ΔΣ6
Κεφ 2 παράδειγμα 5, ΔΤ2 (έξυπνη φυσσαλίδα)
Κεφ 9 παράδειγμα 3, ΔΣ6
Κεφ 10 ΔΣ3

Είμαι σίγουρος ότι είναι καλή εξάσκηση ακόμα και για τον πιο δυνατό μαθητή.